نظر منتشر شده
۴۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 27925
چرا سلطان شکر به مرخصی رفته و برنگشته است؟
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۰۹:۳۷
الیاس نادران درباره عدم بازگشت سلطان شکر  از مرخصی تذکر داد.

به گزارش "الف"، الیاس نادران، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با قرائت تذکری در صحن علنی مجلس، نسبت به عدم بازگشت سلطان شکر از مرخصی طویل‏المدت تذکر داد.

بنابراین گزارش، نادران در این تذکر اعلام کرد، سلطان شکر از تاریخ 25 اسفند سال گذشته به مرخصی رفته و تاکنون مراجعت نکرده است.
 الیاس نادران این تذکر را پس از آن در صحن علنی قرائت کرد که هیات رییسه مجلس حاضر نشد  آن را قرائت کند. وی در این تذکر همچنین اعلام کرد، 1276 نفر از محکومین به زندان‏های طویل‏المدت همانند پرونده‏های قاچاق مواد مخدر نیز به مرخصی رفته و برنگشته اند. تعدادی از این افراد بعدا در حین ارتکاب جرم بازداشت شده اند. نادران که به عدم قرائت تذکرش از هیات رییسه اعتراض داشت، گفت:‌ اين مسايل در كشور جاري است و مردم در اين رابطه سوال دارند. ما هم باید بالاخره این سوال‏ها را از جایی بپرسیم. وزير دادگستری مسئول است، پس اگر وزير مسئول نيست پست وزارت وي را حذف كنيد و اعتراض و سوال‌هاي مجلس استماع نشود.

لاريجاني رئيس مجلس در پاسخ گفت: اين موضوع بررسي مي‌شود و راه حلي را براي آن پيدا مي‌كنيم، چرا كه وزير دادگستري شرايط ويژه‌اي دارد و مانند ساير وزيران نيست. اضافه می‏شود، طی هفته‏های اخیر، علی‏رغم واردات زیاد، بازار قند و شکر نوسانات شدیدی را تجربه کرده و قیمت شکر در بیشتر استان‏های  کشور افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.   
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۰:۴۲:۱۵
اگه نمي‌تونست بره مرخصي و دلش نخواست برنگرده كه سلطان شكر نمي‌شد (67790)
 
لنگی
۱۳۸۷-۰۳-۳۰ ۱۵:۲۵:۰۲
اگه نمي‌تونست بره مرخصي و دلش نخواست برنگرده كه سلطان شكر نمي‌شد

سلطان فقط یکیه : سلطان علی پروین
یه اسم دیگه واسه اون یارو بزارین (68345)
 
داروغه
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۰:۴۴:۱۲
مرخصی رفتن که رفتن شاید مرخص داشتند و شاید هم هماهنگ کردن ! و شایدهم . و یا شتر دیدید ندیدید (67792)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۰:۴۵:۰۱
دستش را که خیلی وقته واسه انقلاب داده
اینبار انگار می خواهد سرش را هم به باد بده (67793)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۱:۳۶:۵۹
نادران رو مي گي يا سلطان شكر رو؟ (67815)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۱:۱۳:۳۵
به به! به به!
درستش هم همینه!
مشکل مملکت که سلطان شکر و قاچاقچیان مواد مخدر و ... نیستند.
خدا رو شکر اگه یه خانم یا آقا را بخاطر ظاهر و لباسشون دستگیر میکنند، دیگه راه فرار نداره تازه احتمالاً همونجا در خیابون هم تادیب میشه و ... (67797)
 
شش دانگ
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۱:۲۵:۲۸
اصلا یکی منو هالی کنه این سلطان کی هست؟وپادشاه کدوم کشوره؟بابا چرا اطلاعات نمیدید (67813)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۷:۴۷:۰۸
وقتي وزير دادگستري در مقايسه با بقيه وزرا شرايط ويژه اي دارد! چه اشكالي دارد كه اين سلطان شكر هم با بقيه سلاطين منفاوت باشد. پس اصلا اطلاعات نخواهيد! (67993)
 
ذلیل
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۰۲:۲۱
جناب آقای الیاس نادران با سلام.

اگر صف " انتظار " الفیان محبت داشته باشند و ندید بگیرند . آیا بهتر نیست با اجازه شما عدد 1276 نفر محکومین را بصورت زیر بنویسیم ؟

1+1276 در اینجا عدد یک مساویست با . که با . ناقابل آزاد شده. احتمالا.
بهرحال این است عدالتی که شعارش گوش فلک را کر کرده است . شعاری بنام اسلام و به کام دیگران.
(67829)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۳:۰۹:۱۶
این سلطان کی هست؟وپادشاه کدوم کشوره؟بابا چرا اطلاعات نمیدید (67962)
 
منوچهر
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۰۵:۳۱
آقاي نادران لطفا اسم و مشخصات اين سلطان شكر را بفرماييد تا همه او را بشناسند
همانطور كه شما مستحضر هستيد اعلام نكردن اسم افراد خاطي و مافياي اقتصادي ، همكاري با آنها و مشاركت در گناه اينگونه افراد است
و تا زماني كه اين افراد در جامعه رسوا نشده اند و به مجازات واقعي خود نرسيد ه اند و اموال به غارت برده را به بيت المال برنگرداند ه اند
دست از اين افراد بر نداريد (67834)
 
a
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۱۳:۲۶
رفته اند با سلطان چايي و سلطان برنج وسلطان تايد ماه عسل! (67839)
 
قولي قولي
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۱۴:۰۵
به نظر من بايد همه سلاطين ممالکت مختلفه رو جمع کرد و يک رفراندوم راه انداخت
اگر راي آري داده شد و مردم موافق بودند پس گير بهشون نديم بذاريم به سلطنتشون ادامه بدند
اگر هم مردم مخالف بودند که بودند خيلي مهم نيست! (67840)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۱۹:۰۵
بالاخره سلطانه دیگه! باید یه خورده هم بره پیک نیک. آدم وقتی پول داره باید وقت خرج کردنشو هم داشته باشه! حالا هم که فرصت لازم در اختیارش قرار گرفته. (67843)
 
احمد
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۲۴:۵۷
چون زمينه قند و شكر كم شده لابد مسئولين محترم ازش خواهش كردند با واردات شكر به مقابله با مافياي شكر بپردازه صد بار اگر توبه شكستي باز آي (67847)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۲۵:۲۷
نکنید این کار را. این هم عصبانی می شود مجبور می شوید تا کشورهای دیگر بروید و با سلام و صلوات! بیاوریدش. البته اگر این اتفاق هم بیافتد برای ملت خوب است، چند ماهی اخبار جالب، از فرار کرد و گیر افتاد و تکذیب گیر افتاد و این دفعه دیگه گیر افتاد می شنوند و کلی بهانه بحث جور می شود و مصرف تخمه و چیپس بالا می رود و دور هم می نشینیم و حرف می زنیم و تقاضای تخمه هم که بالا برود چرخ های اقتصاد می چرخد و پیشرفت می کنیم. (67846)
 
مصطفی
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۳۹:۴۵
آقای نادران چکار داری که سلطان از مرخصی بر نگشته. اگه زیاد گیر بدی فردا تو هم . میشه ها.

مگه نمیبینید که به جای جواب به اتهامات وارده . اتهام وارد میکنند؟ این یعنی که اصل جرم ارتکابی به افراد معرفی شده را انکار نمیکنند بلکه به نحوی پرونده را از مسیر اصلی خارج میکنند.
خلاصه آقای نادران دیوار حاشا بلنده. در قضیه واردات غیر قانونی بنزین توسط رئیس جمهور که شخص شما یکی از کسانی بودید که مسئله را دنبال میکردید ،به کجا رسیدید؟
مگر آنرا از بیخ انکار نکردند. وشما را به دروغ گویی از جانب وزیر نفت؟ (67848)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۵۸:۲۹
خوشبختانه مملكت از اين سلطانها زياد داره اگر يكي بره مرخصي بقيه مي تونند بخوبي جاشو پركنند مثل سلطان سيمان يا سلطان آهن و سلطان برنج و ... البته من هم سلطان جيب خودم هستم فقط مشكل من اين است كه جيبم هميشه خاليه (67856)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۳:۰۷:۱۳
تا وقتي كه دست مفسدان باز است تا با رشوه دهي هر كاري كه مي خواهند بكنند ، صحبت از پيشرفت و توسعه كشور شعاري بيش نيست!
فساد ورشوه بي اعتمادي مي آورد و بي اعتمادي نشاط ورغبت براي سرمايه گذاري رااز بين مي برد. (67859)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۲:۳۴:۳۷
مشكل در قوه قضائيه است- كافي است يك سري به دادگاه بيندازيد- كافي است گزارش تحقيق و تفحص مجلس هفتم را از روزنامه هاي رسمي كشور بخوانيد- باز جاي شكرش باقيه مجلس ششم اين تحقيق رو انجام نداد و همه خودي ها بودن وگرنه از بيخ منكر مي شدند- البته الان هم بدجوري پاسخ ندادند- بجاي پاسخ يكي از نمايندگان رو به علت فساد اخلاقي بازداشت كردند- مراجعه كنيد به پاسخ سخنگوي قوه قضائيه بعد از گزارش- اگه اين نماينده فساد كرده چرا آزاد راه مي رفته- اگه جرم داشته چرا بعد از قرائت گزارش گرفتنش؟ اين ها هم همه مي ره جاي چراهاي ديگه- ضمنا آقاي نادران عزيز- شما از جايي وام نگرفتي كه بازپرداختش دير شده باشه؟ مراقب باش چون يكي از همين روزها . . . . (67946)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۳:۳۶:۵۷
من می گم اگر کسی گفت قضیه ی استیضاح وزیر بازرگانی چی شد ؟ من می گم سلطان شکر چرا از مرخصی بر نگشته؟ نظرم رو پخش کنید. (67869)
 
امیر
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۳:۳۷:۱۸
آقای نادران منهم قبول دارم که امثال سلطان شکر زیاد هست و همه آنها یا مشکلی ندارند یا اگر دستگیر شوند به مرخصی میروند و اگر همه اینها مجازات هم بشوند هیچ فایده ای ندارد
چون سیستمی وجود دارد که این افراد را بوجود می آورد و باید دنبال این قضیه بود
اقتصاد ایران یک منبع پولی زیر زمینی دارد که این پول در دست دولت انباشته میشود و زمینه بروز این رانت خوری ها را فراهم میکند. در حقیقت این دولت است که باید چلوی زمینه رانت خوری و سوداگری(یا سفته بازی) را بگیرد که عملا این کار را نمیکند و شرایط را مساعد تر هم میکند .
مشکلات عمده رانت خواری و سوداگری از نحوه مدیریت درآمد نفتی و سیاست پولی دولت است که در اینجا اشاره میکنم

1-دولت داعیه حمایت از صادر کننده دارد ولی اگر دقت کنیم این صادر کننده بزرگ خود دولت است و صادر کنندگان دیگر هم اکثرا به لطف حمایت این صادر کننده اصلی سر پا هستند.
مشکل اول از همین شعار ناشی میشود که این صادر کننده برای حمایت از خود نرخ ارز را بالا نگه میدارد و نقدینگی جدید ایجاد میکند. براستی چه مشکلی بود اگر این ارز در بازار داخلی با نرخ شناور عرضه میشد و نرخ ارز کاهش میافت؟
فرق ما با استرالیا نیوزیلند و کانادا که پولشان بشدت افزایش ارزش بدلیل همین رشد قیمت مواد اولیه گرفته در چیست؟

و حالا چه شده؟ دولت به این بهانه که بازار کشش ارز جدید را نداشته(درصورتی که این ارز متعلق به همین مردم بوده و دولت حقی برای حمایت از خود نداشته) نقدینگی ایجاد کرده و این سرآغاز مشکلات است

2- سفته باز ، سوداگر یا کسی که داد و ستد به قصد سود کردن از اختلاف قیمت میکند( که بازار مسکن ما رایج ترین قسمت آن است) ابزاری نیاز دارد به اسم پول نقد که دولت ما با حمایت از خود ابزار این گروه را فراهم کرد و حالا میگوید که مافیای اقتصادی تورم ایجاد کرد. ابزارش را چه کسی فراهم کرد؟

3-انباشته شدن پول در دست این افراد از آنها سلطان در عرصه های مختلف میسازد که بازهم مشکل دیگری خود را نشان میدهد و آن نبود نظارت بر گردشهای مالی است که هم متخلفین را شناسایی کند و هم کسانی که در حال سود کردن با چرخش پول هستند را شناسایی و مالیات ار آنها دریافت کند

4-براستی اگر دولت نقدینگی را افزایش نداده بود و نرخ ارز را کاهش داده بود و طرح عمرانی هم اجرا نکرده بود چه اتفاقی می افتاد. مطمئن هستم که اگر مشکلی هم ایجاد میکرد گریبان همه مردم ایران را با این تورم و رشد قیمت مسکن نمیگرفت و اختلاف طبقاتی را شدید تر نمیکرد (67870)
 
امير
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۳:۴۶:۵۳
مگه هنوز هم شاه و سلطان تو اين مملكت هست؟ پس 30 سال پيش كي از ايران رفت بيرون؟مگه شاه نبود؟ هتمن خورزو خان بوده! (67874)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۳:۴۶:۵۷
چرا اينطور رسم است كه اگر كسي بخواهد تخلفي به جد پيگيري شود بايد ان به طور علني مطرح كند در غير اينصورت رسيدگي نمي شود مگر قوه قضاييه پيگير تخلفا ت نيست ؟ (67875)
 
110
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۳:۵۴:۵۳
اگر خدا بخواهد -كه بالاخره صبر خدا هم يك روزي سر مي آد -همه اينها يك روزي همچون موش گير مي افتند
بعد اونجا معلوم مي شه كي سلطان شكر بوده كي سلطان نيشكر و اونجاست كه بايد نبات داغ براشون درست كنيم و هزار حرف نگفته ديگر.... (67868)
 
مسعود
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۳:۵۸:۴۰
صراحت لهجه و عزت نفس نادران قابل تقدیر است. نادران و توکلی از جمله نمایندگان سلیم الفنس مجلس بوده اند که علی رغم اصولگرایی هیچ گاه در قبال انحراف این جریان و حتی سوء استفاده برخی افراد از این جریان سکوت نکرده اند.
امید است هیچ گاه از رویه خود در برابر نقد منصفانه و دفاع از حقوق مردم غافل نشوند.
بالاخره مولا علی (ع) نیز علی رغم وجود مریدان مخلص دشمنانی هم داشت. پس توقع نمی رود که این دوستان مانند برخی از نمایندگان به کسب محبوبیت در مجلس بپردازند چه بسا محبوبیت نادران و توکلی در پیشگاه مردم بسیار بالاتر و رفیع تر از برخی نمایندگان نان به نرخ روزخور است.
به عنوان دانشجویی که هم اکنون در خارج از کشور به سر می برم چه زمانی که در ایران بودم و چه هم اکنون دعای خیر خود را به عنوان فردی کوچک از جامعه ایرانی که نسبت به سرنوشت کشورش احساس مسوولیت می کند نثار توکلی و نادران و هم رزمانشان می کنم. (67876)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۳:۵۹:۲۱
خودمو نيما اقاي لاريجاني هم فقط ميگويند \" اين موضوع بررسي مي‌شود و راه حلي را براي آن پيدا مي‌كنيم، \" انشالله كه تا اخر رياست فقط اين لفظ كلا مشان نباشد و بالا خره راه حلي پيدا كنند البته اگر بتواند . (67877)
 
مسعود خان
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۴:۳۵:۵۷
چرا سلطان شکر به مرخصی رفته و برنگشته است؟

بابا چرا اينقدر شلوغش ميكني ! شايد رفته گل بچينه؟! (67887)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۴:۴۶:۲۲
اين آقاي نادران حتماً يه كسي يه فشاري، يه چراغ سبزي بهش نشون داده كه اينجوري وا اسفا سر مي ده. اصل كارش قابل تقديره ولي از باطنش خدا خبر داره! (67890)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۵:۱۴:۲۶
الهی مرض قند بگیری سلطان .
نفرین بیوه زن میگره ها .
زود برگرد خونه نه ، نه . (67898)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۵:۲۶:۰۴
بالاخره در میان این همه سلطان معلوم میشه سلطان ، سلطان های این \" جنگل \" کیه ؟

? who is king of kings (67900)
 
مهدی امیری
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۸:۰۰:۲۱
ما کارمندا سالی یه ماه مرخصی داریم با شغل آبرومند !
چجوریه که بعضی زندانیا سالی 11 ماه مرخصی دارند با شغل دزدی ؟
بزار فکر کنم ببینم کار بهتره یا دزدی ؟!؟! (67922)
 
اردلان
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۰:۳۹:۵۶
يكي از همكاران من چند ميليون تومان از اداره اختلاس كرد

يه اكيپ اومد از تو اداره كت بسته به طرز فيلمهاي گانگستري بردنش تا 1ماه كسي حتي خانواده اش نميدونستن كجاست .

حالا اين آقا چه جوري قبل از عيد رفته مرخصي وتا حالا نيامده خدا ميدونه

آقاي احمدي نژاد لابد اينهم از دست شما خارج است . (67945)
 
hossein
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۳:۴۸:۵۶
حتما یک جائی تو کانادا داره به ریش شما می خنده و از بازار اشفته بخور بخور ببر ببر هم چند میلیونی با خودش اورده مملکت بی در وپیکر و قانون که بهتر از نمیشه (67971)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۶:۴۲:۱۱
اقای نادران با سلام
شما داستان دهکده حیوانات را خونده اید ! اینجاست که می فهمید دنیا دست کیه کی پول در میاره کی دم از عدالت میزنه ، اصلا\" فاصله طبقاتی یعنی چه ؟ (67978)
 
شاكي سلطان شكر فراري
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۶:۴۹:۰۵
احتمالا براي اينكه خود را مستحق در زندان ماندن نمي دانسته است . فكر مي كرده كه ثروت عمومي هم مثل معادن و آب در يا هاست و كسي كه عرضه داشته باشد از آن استفاده مي كند و آنكه عرضه نداشته باشد مي نشيند و برايش شعر مي گويد و از زيبايي و پاكي اش حرف مي زند . او حتما خود را زرنگ و مستحق برخورداري از اين ثروت مي دانسته است . مگر فيزيوكرات ها كه پدر سرمايه دار هاي امروزي غرب هستند و حالا براي ما الگو و نمونه اقتصاد پيشرفته شده اند چطوري اين همه ثروت را از دنيا به كشو ر خودشان منتقل كردند .

احتمالا براي تكميل كار هايي كه در مدت دوران بازداشت انجام مي داده و با بودن در زندان ديگر نمي تونسته به آن اندازه به اقتصاد شخصي خودش و رفاه زندگي خودش بپردازد.

احتمالا براي خرج كردن پول هايي كه از از طريق زرنگ بازي هايش در اورده است و حيفش مي آمده است كه در زندان بماند و اين پول ها خرج نشده باقي بماند و به ديگري برسد

احتمالا براي اينكه مي ترسيده كه آنهايي كه قبلا به هر دليل با دادن مجوز ها به او او راياري كرده بودند براي حفظ خود او را قرباني كنند و جدي جدي مدتي در زندان بماند


احتمالا براي رفتن به جايي و خرج كردن بخش هاي رو نشده ثروت انئخته شده براي بازگرداندن ثروت از دست داده .

احتمالا براي رفتن به جايي امن و از آنجا تهديد به آنهايي كه در داخل مثل او عمل مي كرده اند و گير نيافتاده اند كه زود باشيد پرونده من را جمع و جور كنيد و گر نه شما را هم زير اخيه مي آورم

احتمالا

احتمالا (67979)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۷:۰۱:۵۹
ببینید آقای نادران عامل سیا نباشد.چرا سراغ سلطلن را گرفته (67981)
 
سعید سلطانپور
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۷:۱۹:۱۱
با سلام
از آنجا که این پرونده در دادگاه بررسی شده است بهتر بود آقای نادران اسم ایشان را هم می آوردند برای کسانی که ایشان را نمی شناسند.
کپی خبر آزادی وی را از سایت دیگر برای ان ها که نمی دانند

2. موضوع در این است اگر این آقا که مسلما با نفوذ هم هست زیرا پو لدار هست و این در تمامی دنیا هم هست و در ایران بیشتر ا. بنابر این مهم این است که آیا این اقا قانونی آزاد شده است یا نه زیرا اگر بنا را بر قانونی بودن بگذاریم واین قانونمداری به همه جا و همه کس تسریع شود آنوقت می توان انتظارجامعه بهتری و رشد استعداد ها داشت .
یعنی باید بین اینکه چگونه در یک مدت کوتاه کسی میلیارد ر می شود که باید زمینه ها ی آنرا با مطالعه کارشناسی و راهکاری اصولی بست و اینکه کسی باتهام مالی در زندان باشد و تقاضای فرجام خواهی کرده باشد باید قانونا به وی این اجازه را داد
فکر میکنم آقای نادران به عنوان نمایند ه مجلس باید چگونگی میلیارد شدن افراد ی مانند سلطان شکر و جزایری را دنبال کند

والا این آقا نباشه یکی دیگه می آید با سوراخهای سیستم و زدو بند های موجود که بدلیل انحصار قدرت و عدم وجود رسانه های آزاد که بتوانند مسولانه این مشکلات جدی را که باعث آسیب های اقتصادی و اجتماعی خواهد شد را بیان کنند ، پولدار می شه .

وقتی نیروها ی مردم به خودی و غیر خودی تبدیل می شوند
و کسی پاسخگوی زیر مجموعه های خود بدلیل نمانیدگی از سوی خدا نیست انتظار بهتر ی را نباید توقع داشت
روزنامه نگار - تورنتو
سلطان شكر» در آستانه آزادي؟
گفته مي‌شود اين متهم مفاسد اقتصادي قرار است با گذاشتن وثيقه 160 ميليارد توماني موقتا آزاد شود.
كد خبر: ۶۸۴۵ تاريخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۶ تعداد بازديد: ۵۷۶۸
شنيده‌هاي خبرنگار «تابناك» از احتمال آزادي قريب‌الوقوع «محمدرضا ـ ي» معروف به «سلطان شكر» حكايت دارد.

بنا بر اين گزارش، گفته مي‌شود اين متهم مفاسد اقتصادي قرار است با گذاشتن وثيقه 160 ميليارد توماني موقتا آزاد شود.
«محمدرضا ـ ي» كه تا شانزده سال پيش، در حد كارمند ساده شهرداري كرج با دارايي كمتر از چند ميليون تومان بود، اكنون صاحب اموالي به ارزش صدها ميليارد تومان است. (67983)
 
irani
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۷:۳۸:۱۶
تو رفتی و دلم غمگین شد ، قرینِ آهِ آتشین شد از آن شبی که برنگشتی جهان که شادی آفرین بود، به چشمِ من غم آفرین شد
گفتند چیزی از او به جای نمانده است
با این دل تنگ، مصلحت نیست درنگ
تا منزل آفتاب خواهم کوچید ...
گفتند چیزی از او به جای نمانده است ...
از رهگذری محنت خیز ، دیدم که گذر می کردی
در آن شبِ سرد پاییز ، آهنگ سفر می کردی (67990)
 
م
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۷:۴۱:۴۳
مجلس هشتم و کوتاهی و مماشات ؟!.... اصلا (67991)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۰۹:۲۴:۲۴
سازوكار فعلي به طوري در حال تكوين است كه بطور مرتب و مداوم فساد توليد و باز توليد مي كند و اين بستر بديهي است كه نمي تواند خودش را اصلاح كند واين افشاگريهاي موسمي نيز در همين بستر وتحت عنوان دعواهاي سهم خواهي بيشتر و..... بايد معنا كرد. (67987)
 
مهرشاد قرباندوست
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۱۰:۰۹:۱۳
البته سلطان های زیادی به مرخصی رفته اند. کاش روزی به محکمه عدالت برگردند(ببخشید برگردانده شوند، چون خودشان که با پای خود برنمی گردند) وجواب پس دهند. (68026)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۱:۰۰
اقاجون به نظر شما کدام وظیفه برای نیرو انتظامی و قوه قضاییه مهمتر است ؟
رسیدگی به رنگ مانتو و شلوار دختر خانم ها و موی سر انها
یا رسیدگی و دستگیری مجرمین دزدها اقازاده ها سلطان شکر تاید و چای هزار قلم کالای اساسی دیگر

اصلا این مسائل به من و تو چه ربطی داره که کی به مرخصی رفته کی داره توی دبی و کانادا برج میسازه
من و تو فقط شعار صدم یک غاز گوش کنیم و رای بدیم عدالت و مردم سلاری یعنی همین .... (68154)
 
سفير
۱۳۸۷-۰۴-۰۱ ۱۰:۰۸:۲۹
آقاي نادران از شما يكي توقع نداشتيم باباجان باين وضعيت كشور ظاهرا\" تمام سلاطين به مرخصي رفته اند. (68460)
 
۱۳۸۷-۰۴-۰۱ ۱۰:۲۸:۵۹
سلطان شکر
سلطان قند
سلطان نبات
سلطان زولبیا
سلطان بامیه
سلطان نون خامه ای
سلطان..........
اوخ جون عجب سلطان شیرینی!
بخورمتون!
ولی الهی کوفت بگیردتون تا این ممصادیق نخوردتون! (68463)
 
علی
۱۳۸۷-۰۴-۰۱ ۱۰:۲۹:۴۸
اول برادریتون ثابت کنید بعد ادعای چرا و چرا ؟
اصلا \" باید دید ایشون در زندون بوده و حالا رفته مرخصی یا اول رفته مرخصی تا بعد اگر دوست داشت سری هم به زندون بزنه ؟ خدا عمرتون بده زندون مال بدحجابها و جونای بدبخته نه مال سلطانها و ... (68464)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.