توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 27784
بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره سخنرانی پالیزدار
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۳۴
جامعه اسلامی دانشجویان پیرامون جریانات اخیر در مورد سخنرانی عباس پالیزدار در دانشگاه بوعلی سینا همدان بیانیه‏ای صادر کرد.

به گزارش "الف"، در این بیانیه آمده است:

جامعه اسلامی دانشجویان مواضع خود را پیرامون سخنرانی فردی به نام آقای عباس پالیزدار در دانشگاه بو علی سینای همدان بدین شرح اعلام می‌نماید:

1- جامعه اسلامی دانشجویان به همراه دیگر تشکلهای دانشجویی از پرچمداران گفتمان عدالتخواهی دانشجویی بوده و خواهد بود،ضمن آنکه معتقدیم عدالتخواهی را می‌بایست با عقلانیت و پرهیز از ورود به مصادیق که توصیۀ مقام معظم رهبری است، پیگیری نمود.

2- آیا اتفاقاتی از این دست محصول عدم پاسخگویی مسئولان قوۀ قضاییه نیست؟!

آیا اگر عملکرد مسئولین محترم قوۀ قضائیه نیز به مانند رئیس محترم قوه مجریه که چندی پیش آن جلسه پنج ساعته را جهت پاسخگویی به سؤالات دانشجویان برگزار کرد، می‌بود، باز هم چنین حوادثی رخ می‌داد؟!

3-جامعه اسلامی دانشجویان ضمن عدم تأیید موارد مطروحه در سخنرانی آقای پالیزدار اعلام می‌دارد این تشکل هرگونه عمل و اظهارنظری را که موجب هتک حرمت، ذبح گفتمان عدالت‌خواهی، شکستن فضای اخلاقی حاکم بر سیاست و سوء استفاده‌ی جریانات بیمار داخلی و خارجی می‌شود را به شدت محکوم کرده و به همۀ کسانیکه احساس می‌کنند در این ماجرا به آنها تهمتی وارد شده است پیشنهاد می‌نماید فریاد دادخواهی خود را به مراجع ذی‌صلاح اعلام نمایند.


 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.