نظر منتشر شده
۳۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 27585
توضيح مرکز پژوهش‏های مجلس درباره همکاری آقای عباس پاليزدار با اين مرکز
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۵:۲۳
مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی، اخبار مربوط به انتساب آقای عباس پالیزدار به این مرکز را تکذیب و هرگونه انتساب یا سوء استفاده از عناوین این مرکز را قابل پیگرد قانونی دانست.

به گزارش "الف"، در توضیح مرکز پژوهش‏های مجلس آمده است؛  پیرو درج اخباری مبنی بر مدیریت یا انتساب آقای عباس پالیزدار به مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، به اطلاع می رساند ، در سال 1384 که طرح رفع موانع تولید و سرمایه گذاری با مشارکت نمایندگان تشکل های تولیدی در مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی مجلس بررسی می‏شد، نامبرده از طرف "خانه صنعت‏کاران ایران"، 3 مرتبه در این جلسات شرکت کردند.

تاکید می شود، ایشان به هیچ عنوان کارشناس یا کارمند مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی نبوده اند و هیچگاه سمتی در این مرکز نداشته اند.

بنابراین، هرگونه ادعایی درباره مدیریت یا عضویت ایشان در گروه کارشناسان مرکز پژوهش‏ها تکذیب می‏شود. هرگونه سوء استفاده از عناوین یادشده قابل پیگرد قانونی خواهد بود.
  مرتبط:سایت نزدیک به دولت دروغ خود را حذف نکرده است   
 
نامداری
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۱:۳۷:۴۱
در این دوره و زمانه ای که ایران در آن است ظاهرا این هدف است که همه چیز را توجیه می کند. به اسم عدالت بی عدالتی و به اسم برقراری عدل، هوچیگری و تخریب و صدالبته آنهایی که اینکاره اند آرام و بی صدا به کار خود مشغولند و ثروت حرام بر ثروت حرام می گذارند. (66579)
 
نمازی
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۱:۴۰:۵۶
عجب تهمت بازاری شده. عین آب خوردن دروغ می گویند و برای رفع اتهام، اتهام می بندد. البته به عقیده حقیر مشکل البته از این افراد یا از آن آقا نیست مشکل در روحیه تهمت و تخریبی است که عده ای به خاطر منافع سیاسی به نام مبارزه با فساد در جامعه رواج داده اند و هر که در این گرداب بیافتد خود گرداب می کشاندش. کجا می رویم واقعا الله اعلم. (66577)
 
زمانی
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۶:۳۹:۵۳
سایت الف لطفا به نحو مقتضی در مورد طرح رفع موانع تولید و سرمایه گذاری اطلاع رسانی کند . این طرح در چه مرحله ای است ؟. با توجه به اوضاع اقتصادی کشور تسریع در اجرای چنین قانونی ضروری به نظر میرسد . آیا هنوز هم مرکز پژوهشهای مجلس به کار پژوهشی یا نظرات کارشناسی یا انتقال تجربه کاری نیاز دارد ؟ (66619)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۷:۰۶:۲۵
این اقا باید حرمت همه افراد را نگه دارد و اگر اسنادی دارند به قوه قضاییه بدهند , پی گیری کنند و خاطی در هر مقام و لباسی که باشد قطعا باید محاکمه شود و در غیر از این زدن تهمت ناروا به مردم خصوصا مسوولان قطعا گناه و جرم بزرگی است که ایشان باید پاسخگو باشد.
و این بسیار بد است که که یک مسوولی در جایی با نام بردن از افراد بدون ارائه سند و مسوول دیگری بدون نام بردن و با کلی گویی بر مبنای گزارش های غلط اطرافیان به دیگران تهمت های تقریبا غیرقابل اثبات می زنند. امید وارم این حرکت ناپسند و خطرناک به عنوان یک رفتار در بین مسوولان تبدیل نشود. (66622)
 
سورنا
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۸:۳۸:۰۳
\"قطعا باید محاکمه شوند \" اگر نشدند چی؟ در همین مورد یا باید کسانیکه این اقا از ایشان اسم برده محاکمه شوند یا این آقا . حال منتظریم ببینیم کدام یک محاکمه میشوند./ (66645)
 
علی
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۷:۳۵:۵۵
مهم نیست که این اقا چه سمتی داشته بلکه مهم اینست که ایا دروغ گفته؟ (66585)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۷:۴۰:۱۹
ما كه نفهميدم موضوع چي هست. هر كه فهميده لطفا توضيح بده. (66627)
 
محمدجواد
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۷:۴۰:۴۵
شما ظاهرا در جریان نیستید! جدیدا هدف دروغ را هم توجیه می کند و دروغ گفتن اگر برای خاطر خدا و عدالت و ما و حامیان و بقیه دوستان باشد مشکلی که ندارد هیییییییچ! عین ثواب هم هست. در روز روشن دروغگویی و انتشار خبری که به راحتی کذب آن مشخص می شود هم از ابداعات این گروه است. مهم موجیست که راه بیافتد باقی را خدا خودش درست می کند قربه الی الله! (66628)
 
حسين باصفا
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۷:۴۸:۰۰
بعنوان يک ايرانی ناچارم پيرو اين ضرب المثل باشم که گفت : تا نباشد چيزکی مردم نگويند چيز ها !
فکر کنم مهم هست کی چی می گويد؟ ولی مهمتر اين است که جه ميگويد !؟
بهر حال طرف يک ايرانی است که در يک دانشگاه صحبت کرده ! و الآن همه شنيدند و طبيعی است که انتظار پاسخگو داشته باشيم نه انکار روغن ريخته شده ! (66631)
 
گلدکوییستی سابق
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۷:۴۹:۰۹
من فکر می کنم این گاف بزرگ خیلی ساده اتفاق افتاده است. اون موقعی که گلدکوئیست داغ بود، فعالان گلدکویستی هر کسی را که از تجارت الکترونیک و کلا هر موضوعی که به الکترونیک نزدیک باشد را بزرگ می کردند تا با استفاده از بزرگ بودن مرجع سخن، اصل کالای خود که گلدکوییست باشد را بازاریابی کنند. این آقا هم ظاهرا یک جایی مصاحبه کرده بود و این منصب را بهش بسته بودند و خودش هم احتمالا به هر دلیلی رد نکرده بود. این خبر در چند وبلاگ آن زمان یا نمی دونم شایدم یک خبرگزاری خورده بود. الان هم دوستان جناح ها (از روز آنلاین ضد انقلاب تا این وریها) که گوگل را مرجع خبری می دانند این گاف بزرگ را داده اند. فکر می کنم کل ماجرا همین بوده است . (66632)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۸:۱۲:۵۸
در هر حال یک مسئله ای شده یک سخنرانی اتفاق افتاده یک عده ای متهم شده اند. قوه قضاییه یا مراجع بالاتر باید رسیدگی کنند. جناح ها هم با متهم کردن همدیگر سعی نداشته باشند از این مساله له یا علیه هم دیگر استفاده کنند. (66642)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۱۳:۲۴:۲۲
قوه قضاییه خود تحت اتهام قرار دارد (66724)
 
یاور
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۸:۱۴:۲۱
به دنیای خشن سیاست خوش آمدید. ورود شما را به رقابت های انتخابات ریاست جمهوری تبریک عرض می کنم. (66644)
 
امید
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۹:۰۸:۰۹
این اقامدتی در وزارت . مشاور اقای . معاون . وزارت . بود ورابطه تنگاتنگی . مدیر کل . وزارت . داشت واز کانال ایشان و . با رانت هم اینک عضو هیات علمی دانشگاه . است ودر بازار نشر نیز دستی دارد وکتابهای . . را به نحو مطلوبی البته از لحاظ کیفیت چاپ منتشر کرد وپاداش خوش خدمتی خود راگرفت اینک هم از این طریق میخواهد خود را مطرح کند ومقصر هم نیست زیرا فضایی که دولت محترم ایجاد نموده بخوبی باید استفاده کرد.خدا عاقبت این نظام را ختم به خیر کندبا این وضعیتی که دارد (66648)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۹:۰۹:۰۵
متاسفانه از بعد از روی کار آمدن دولت نهم .. یم بی نظمی سیاسی در کشور به وجود اومده که تمام گروه ها و زیرگروه ها به جون هم افتادند .... و از هر فرصتی برای حذف دیگری و پاچه گیری رقیب مقابل استفاده می کنند ....

و این وسط مردم 2 دسته هستند :

1. مردمی که طرفدار گروه مطبوع خودشون هستند ، و هر چی اون گروه بگند اون ها خواسته یا ناخواسته تایید می کنند ....

2. مردم عاقل که می دونند پشت این بازی ها .. فقط دعوای قدرت هست ...

اما یه چیز بگم : این پاچه گیری ها و گاز گرفتن ها فقط کار یه عده . هست ... های سیاسی .. بعضی هاشون . و بعضی ها هم برای خوش خدمتی به روساشون . می گیرند ... با تشکر (66651)
 
قاضي
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۹:۳۳:۰۰
وقتي مسايل به اين اهميت كه مي تواند كيان جمهوري اسلامي را بيش از هر حركت ضد انقلابي يا دشمنانه دچار مخاطر ه سازد اين گونه توسط مجاري بي مسوليت مطرح و سپس در گير و دار اظهار نظر هاي موافق و مخالف اصل موضوع فراموش مي شود بدانيد كه هدف پاك كردن كل مسئله است.بلايي كه بر سر دانشگاه آزاد اسلامي آوردند دقيقا از همين نوع بر خورد است. اگر جموري اسلامي متوجه اين واقعيت تلخ نيست وا اسفا و واي به عاقبت كار (66659)
 
ودود
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۱۰:۱۹:۴۱
یکی لطف کنه مختصر بگه اصلا این آقای پالیزدار کیه ؟ (66672)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۱۱:۰۱:۲۶
حرف های مطرح شده کلا حرفهای کلفتی بوده است. به نظرم نمایندگان رهبر انقلاب باید به ادعاهای این فرد رسیدگی و صحت و سقم آن را مشخص کنند. جامعه تاب تحمل این همه ظن را ندارد. (66679)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۱ ۰۸:۱۹:۱۲
متاسفم كه پاي رهبر و نماينده هايش را مي خواهيم در هر قضيه اي باز كنيم. آقا مملكت قوه قضاييه داره. اگه مي خوايد بگيد قوه قضاييه صلاحيت نداره كه پس ول معطليم (66850)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۱۱:۱۲:۴۳
محال است كه مردان خدا آلوده به گناه شوند (66680)
 
من
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۱۱:۳۰:۰۵
آقای پالیزدار یک ادم دروغگو است که با چند تا . و متاسفانه از طرف تشکلهای مذهبی تا کنون در سه دانشگاه کشور دعوت شده و هر دروغی که خواسته به مراجع تا خانواده مسولین بسته است.
جای تاسف است که با ساده لوحی عده ای پای صحبت های ایشان از تعجب شجاعت ایشان دهانشان باز مانده بود و یک نفر هم نمی گفت که کدام آدم شجاعی حتی به درستی اینطور همه کسس را زیر سوال می برد.
فاین تذهبون؟ (66681)
 
مملی
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۱۲:۰۲:۱۹
به هر حال حرفی است که گفته شده و آبروئی که ریخته شده پس باید فکری برای جبران آن کرد
این حرفها چنان ثقیل بود که بنظر نمی رسد که بدون برنامه ریزی صورت گرفته باشد (66699)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۱۲:۳۸:۰۴
راستی چرا باید یک نفر بدون داشتن هیچ گونه سمتی ومدرکی علیه اشخاص بلند پایه مملکت دروغ بگوید وخود را بانیروهای امنیتی در گیر کند؟! (66703)
 
ایرانی
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۱۳:۲۰:۱۹
با این مردم که ما هستیم مدتها طول خواهد کشید تا ما کشور خود را به بای کشورهای بیشرفته برسانیم .شخصی امده و مطالبی را عنوان کرده ما حد اقل کاری که میتوانیم بکنیم نه قبول ونه رد ان است بلکه خواستار این بشویم که در مورد این گفته ها تحقیق کامل صورت بگیرد تا صحت و یا عدم صحت ان روشن شود اکثر خواندگان به جهت داشتن عقاید خود و یا تعصباتی که دارند بدون تحقیق و تامل انرا بدون بررسی مقامات مسئول رد کرده اند ما فقط باید منافع کشور و ملی را در نظر بگیریم و به افراد فکر نکنیم فقط حقیقت و منافع ملی مهم است این است راز بیشرفت کشورهای جهان اول هیچ کس برتر از منافع ملی نیست .فرد برستی عامل عقب افتادگی کشور ها در حال بیشرفت است در امریکا اگر کسی چنین ادعائی را میکرد بلافاصله تحقیق شروع میشد و نتیجه به اصلاع مردم میرسید ولی ما چشم بسته اترا دروغ می بنداریم و اصلا بدنبال کشف حقایق نیستیم و این باعث تاسف است .منافع ملی بر هر کس و هر چیز تقدم دارد . (66720)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۲۲:۰۰:۵۰
با توجه به وضعیت کشور از لحاظ اقتصادی در این چند ماهه بنظر میرسه (دعوای بین آقایان ....) باید دقت بیشتری به این موضوع داشت و جنبه های مختلفش را بررسی کرد. الان نمیشه گفت افراد نامبرده شده بیگناه یا گناهکارند بلکه بهترین راه تحقیق و تفحص کامل و ارائه گزارشی در این مورد است هرجند که بعید بنظر میرسد انجام شود. (66800)
 
سلمان
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۲۲:۰۷:۰۴
چرا همه دارند از این بابا فرار می کنند مگر حرف نادرستی زده است؟ریشه فساد متاسفانه نزد برخی از افراد درون نظام است.اصولا مردم انتظاری که از مسئولین دارند وظیفه انان را فوق العاده سنگین می کند اصلا این فرهنگ تشیع است .من با حرفهای وصبحت های ایشان کاملا موافق هستم به هر حال وی این موضوعات را بررسی کرده این واقعیات تلخ پیش روی ما است.جالب است هیچ کس حرفهای ایشان را تکذیب نکرده است همه دارند از خود -بعلت ترس عافیت طلبی-رفع مسئولیت ووابستگی می کنند.پسشنهاد می کنم نظر سنجی شود ببینید چند درصد با صدای بلند داد می زنند \"ایشان از ما است و من با او هستم\"چون مردم فطرتا عدالت خواه هستنن.این محک افرادای است که دایه عدالت خواهی دارند.ودرمحرکه عمل دچار سازشکاری وصرفا حرافی می شوند.درپایان بهتر است انانی را که نامبرده از خود با ارائه سند رفع اتهام کنند .و..ما..بشناسیم افرادی را که داد وبیداد می کنند وفریاذ عدالتخواهی سر می دهند ولی حاضر نیستنند هزنیه های انرا پرداخت نمایند.مضمون روایتی از معصوم>ع>این است:\"دنیا پرستی نامردی می اورد\" حال نامردان دنیا خواه را بشناسیم از هر قشر وطبقه ای که می باشند.من به عنوان یک فرد حامی نظام ورهبری وارزشهای انقلاب تاکی باید تاوان ندانم کاری وثروت اندوزی برخی را بدهم اگر می خواهم صبغه انقلابی وپاک نظام بماند باید بسیج همگانی جهت تردد این افراد جاهل انجام دهیم نه اینکه بترسیم از عاقبت. (66802)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۱ ۰۸:۲۷:۳۹
دوست عزيز ضمن اينكه با مواضع عدالت خواهانه شما موافقم اما چند نكته خدمتتان عرض مي كنم:
1- دوست عزيز اينكه در بين مسئولان افراد فاسد هست كه چيزي عجيب و كشف جديدي نيست. آنچه در اينجا اتفاق افتاده اتهام به برخي از افراد خاص است.
2- جالب است كه شما بجاي اينكه بفرماييد ايشان دلايل اتهام خود را ثابت كند مي فرماييد كساني كه ايشان به آنها اتهام زده اند با ارائه سند از خود رفع اتهام كنند. خوب پس من همين جا به شما اتهام فلان خلاف و فلان خلاف را مي زنم و شما لطف بفرماييد از خود رفع اتهام كنيد. عجب روزگاري شده!
3- ممكن است جهت جرياني خوب باشد ولي ريشه آن فاسد باشد. مراقب باشيد بازيچه سياستورزي عده اي نشويد. (66853)
 
بهرام
۱۳۸۷-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۴:۰۳
اگر همین حالا با یک تصمیم صحیح و انقلابی با این مافیا برخورد نشود شک نکنید که حاصل جانفشانی ها و امید میلیون ها مردم این کشور به باد خواهد رفت و سرنوشت ایران عزیز و این مردم نجیب و صبور نیز بر بال طوفان حوادث پس از آن از هم خواهد پاشید. هنوز دیر نیست. مردم پشت سر عدالتخواهانند و نباید از زر و زور مزوران بترسید. انقلاب و کشور را نجات دهید. نگذارید داغ انقلاب را به دلمان بگذارند.به خدا توکل کنید، از امام خمینی درس بگیرید، به مردم تکیه کنید و با نجات انقلاب نام نیک از خود به جا بگذارید. وگرنه. . . . . . . (66810)
 
حسینی
۱۳۸۷-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۱:۳۳
عزیزان الحظر الحظر تمامی علائمی که الان در جامعه وجود دارد دوران بنی صدر را تداعی می کند تخریب انقلابیون و روحانیون دادن شعارهای گنده و پوچ و بی خاصیت فضای تند سیاسی که از طرف دولت القا می شود و بازار داغ شایعات و اکاذیب و تهمت ها . یکی به داد این ملک و ملت برسه من بد بخت طلبه دارم می میرم از فشار زندگی خدایا کمک کن (66819)
 
حسين
۱۳۸۷-۰۳-۲۱ ۱۳:۴۹:۲۲
باور كنيد كه تمامي آنچه را كه آقاي پاليز دار افشا كرده از چندين سال قبل و به نقل قول هاي گوناگون از اين و آن در جامعه شنيده ايم . خودروسازي كرمان، جنگلهاي شمال ، پارك جنگلي ، بهينه سازي سوخت و لاستيك دنا موضوعات جديدي نيستند و از قديم الايام بحث پيرامون حيف و ميل و مالكيت مفت و مجاني شان در جامعه مطرح بوده است . افشاي اين قبيل مفاسد بصورت رسمي نه تنها موجب تضعيف نظام و بي آبرويي شخصيت هاي سالم نمي شود بلكه موجبات اعتماد مردم به سلامت نظام و حصول اطمينان از اينكه متخلف در هر مقام و منصبي راه گريز از قانون نخواهد داشت مي شود و به سلامت جامعه كمك مي كند . بعوض اين جار و جنجال بهتر است از آقاياني كه مورد اتهام واقع شده اند بخواهيم پاسخگو باشند و از آقاي پاليز دار هم بخواهيم مدرك و سند بيشتري منتشر كنند هر چند همينقدر هم كه فاش شده ناكافي هم نيست . هشيار باشيم كه موريانه فساد در حال نابود كردن پايه هاي نظام است و اگر مصلحت انديشي و رودربايستي شخصيت هاي بالاي نظام با يكديگر كنار گذاشته نشود زود تر از آنچه كه فكرش را بكنيم بنياد اين خانه بر باد خواهد رفت . احمدي نژاد اگر هر ايرادي داشته باشد عزم مبارزه با فساد و بي عدالتي اش ستودني است و بايستي حمايتش كرد كه لااقل روند شتابان مفاسد اقتصادي را كند تر كند . (66948)
 
اردشير افراسيابي
۱۳۸۷-۱۱-۱۳ ۱۱:۱۰:۲۱
من به تمامي كساني كه از مسند قدرت استفاده كرده و از هيچ ظلمي نسبت به ديگران دريغ نمي كنند و حق مردم را به راحتي براي خودشان ذخيره مي كنند اعلام مي كنم كه به ياد ظالماني مانند يزيد ، چنگيز مغول ، تيمور لنگ،هيتلر و صدام لعنت شده و مال اندوزاني مانند قارون ،فرعونها،پادشاهان جبار باشند غير اين است كه جز لعن و نفرين ونام بد برايشان چيزي از آنها باقي نمانده است. چرا آخرت خود را به دنياي فاني مي بخشيد. واي بر حال شما . چگونه نفسي كه خداوند بخشيده را شما براحتي مي گيريد چه جوابي مي خواهيد به خدواند در روز قيامت بدهيد. چگونه مي توانيد تو روي حضرت مهدي نگاه كنيد.چرا دلش را خون مي كنيد. چگونه مي توانيد از فاطمه زهرا كمك بخواهيد.
از خداوند مي خواهم كه ريشه هر چه ظلم را از روي زمين بردارد و اين محقق نمي شود جز به ظهور موعودي كه در كتب آسماني وعده آن را داده است. پس:
الهم عجل لوليك الفرج الحجت ابن الحسن(ص) (102163)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.