نظر منتشر شده
۴۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 27583
فیلم/ مصاحبه کوبنده دایی بعد از بازی با امارات
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۰۰:۰۳
 
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۰۴:۵۶:۲۲
سلام:
بنظرم علی اقا (( دایی )) خوب صحبت نمی کنه
اینجور حرف زدن زیبنده یک مربی در سطح تیم ملی نیست
هرچند که به شخصه برای پیشینه جناب دایی احترام فوق العا
ده ای قائل میباشم و کارش رادر تیم سایپا نیز می پسندیدم اما...
دراین جایگاه نه...اصلا...جالب نیست که بیشتر به لپن ها شبا هت دارد تا یک مرد ملی که درهرحال(( متاسفانه )) می تواند الگو دهی هم نماید.

سپاسگزارم که امکان ابراز نظر به ما می دهید. بااحترام
اکبردرو یش (67035)
 
عباس
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۰۷:۴۲:۲۱
زنده باد ایران. دم دایی گرم با صحبت کوبندش (67055)
 
رزنا
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۰۷:۴۶:۱۳
به نظر من كه خيلي هم خوب صحبت كردند ايشون
درست اش هم اينه ... بالاخره يه نفر بايد اين جوري صحبت مي كرد ...هر چند طور خاصي صحبت نكردند و خيلي با نفوذ حرف زده ...اين حق ما بود (67057)
 
شروین برادران نویری
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۰۸:۲۱:۴۵
به نظر من نه تنها این مصاحبه آقای دائی به لمپن ها شباهت نداره بلکه بسیار شجاعانه و کاملا مقدرانه هستش.
دوستانی که همیشه پشت گود می شینن و می گن لنگش کن لطف کنن بجای اینکه از هر حرکت سرمربی بلندآوازه ایران مدام خرده بگیرند قدری به نیمه پر لیوان نگاه کنند و نقاط مثبت علی دائی رو ببینند.
از نظر این دوستان اگر خاویر کلمنته به خبرنگاران فحش می داد، به به و چه چه می کردند ولی وقتی سرمربی شجاع و بلندهمت ایران علی دائی از حق واقعی خودش و تیم ملی دفاع می کنه شروع می کنن به نظرات ادبی و فرهنگی و والبته فنی دادن.
به یاد داشته باشیم خودمون بادست خودمون اسطوره هامونو نابود نکنیم. (67065)
 
sara
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۰:۰۰:۰۱
az nazar man aghay day bayad yaghe on yaro ra migerft 2 ta mosht mizad to dahanesh
(67090)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۰:۴۰:۴۸
با عرض سلام.زنده باد علی دایی مربی موفق کشور عزيزمون ايران. (67103)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۱:۲۶:۱۳

اقای علی دایی لا اقل تحمل کن واست ترجمه کنن وبه این مترجم بیچاره می گی بگو خیالی نیست اما لا اقل احترام این تیم امانتو داشته باش و این ملتی که نا خواسته و یه شبه مثل همیشه تو رو به تیم نه چندان ملیشون تحمیل کردن خداییش که خوب زمانی مربی شدی کلکسیون رو کامل کردی هر چند می دونم عمرا این مطلب رو نمی زنین
اما از نا گهتن بود او از شما اعتماد مردن به پولدارهای زیر اب زنی مثل دایی (67109)
 
pouya az dubai
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۱:۲۹:۵۴
man ke khayli khosham omad,dahane in arabaro bast.damesh garm (67112)
 
اسمال سگ پز
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۲:۱۱:۳۱
سابوليكم ميگم مگه علي دايي عربي بلده كه نميذاشت يارو مترجمه زر بزنه ولي عيش كردم دمش قيژژژژژژژژ با اون حرف زدنش سيستم ميستم يارو بكلي چپه شد. (67120)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۴:۳۴:۵۱
توی صحبتهاش میگه تیم من ؛ آقای دائی تیم مال تو نیست مال کشور ایران هست . این اینطور با یقه باز بگرده بازیکنان چیکار میکنن . (67153)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۵:۵۱:۰۸
هرچي هم بگين به نظر من علي دايي از تمامي مربي هاي ايراني كه سمت سرمربي تيم ملي را داشته اند با شخصيت تر و با شعورتر و بهتر بوده \"مخصوصا قلعه\" (67172)
 
reza
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۶:۳۶:۲۷
مصاحبه آقای دائی بازی با کلمات بود و البته که نباید در مقابل اونها کم می آورد ولی ایشون به گفته مترجم بسیار مغرور هستند و با وجود ایشون آینده قدرتمندی در انتضار تیم ملی نیست (67180)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۸:۲۵:۳۱
اتفاقا بنظر من هم عالي بود !‌ مخصوصا از اين نظر كه سرمربي فوق العا ده كشورمون عربي هم بلده و ميفهمه و نيازه به ترجمه مترجم نداره خيلي قابل توجهه.
اين نكته مهميه كه اين سرمربي به زبانهاي انگليسي، آلماني و عربي تسلط داره و يه افتخار محسوب ميشه ! (67201)
 
nonm
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۱۹:۰۶:۲۱
به نظرم علی دایی خیلی خوب جوابشونو داد و حرف حق رو می زد....اون ها واقعا نیاز به یک چنین برخوردی دارن...اگر هم انتظار داشتن که باهاشون خوب صحبت کنه اشتباه فکر کردن...یکی از دلایلم رو گفتم که حقمون بوده اینطوری حرف زده و یک دلیل دیگه ام اینه که: قبل از بازی می خواستن با علی دایی بازی کنن اما اون رد کرد و مجری گفت که به خاطر غرور این کار رو کرده حالا به هر دلیلی که این کار رو کرده آنها نباید اینطوری حرف بزنن و حرصم گرفت...
علی دایی دمت گرم! (67208)
 
saber
۱۳۸۷-۰۳-۲۲ ۲۳:۲۵:۱۳
موافق . اتفاقا آقاي دايي خيلي خوب حرف زد خيلي هم قشنگ مچ گزارش گر عرب رو گرفت بهش فهموند كه ما خر نيستيم خر خودتي . (67235)
 
حجت
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۰۷:۲۳:۰۰
از حیثیت فوتبال ایران دفاع کرد علی آقا و در عوض بی ادبی مصاحبه کننده را که علی را مغرور معرفی میکرد احسنت بر شما آقای دایی ول علی آقا سعی کن دیگه کادو اینطوری به کسی ندی خودمونیمها /میزدین و اینها را سر جاشون مینشوندین تا دو باره تاریخ تکرار نشود/حتما بحرین را یادتون هست/اینا ناجوانمردانه بازی میکنن/ تشکر مجدد از علی آقا (67274)
 
صدف
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۰۷:۲۳:۲۸
به نظر من اقاي دايي اصلا به درد مربي گري تيم ملي نمي خورد ما هيچ اميدي به رفتم تيم ملي به جام جهاني نداريم و حتي مطمئن هستيم كه اين تيم با اين مربي به جام جهاني نمي رود (67275)
 
سروش
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۰۷:۲۷:۳۸
پاسخی دندان شکن بود/آفرین 100 بارک الله /کسی اگر مخالفت کنه واقعا از بی اطلاعی و بی احساس بودنشه (67277)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۰۷:۵۳:۵۹
به نظر بنده که خودم هم فوتبالیست هستم علی دایی لیاقت فوتبال ایران را نداره (67282)
 
reza
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۰۹:۱۵:۳۵
عا لي عالي بود (67296)
 
حقگوr
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۰۹:۲۷:۲۴
بنظر من ازین بهتر نمیشد ونباید با اینا حرف زدپاینده ایران وخلیج همیشه فارس سلامت وسرفراز بادبچه های تیم ملی ایران ب وسه فراوان بر گامهای قدرتمندشان (67304)
 
ایرانی قهرمان . ایرانی سرفراز
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۰۹:۴۹:۴۱
باید با این ها که همواره با سالوس گری درپی خدشه دارکردن هویت ملی ما میباشند بدترازین صحبت کرد.
زنده بادایرانی مغرور. (67306)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۵ ۱۶:۴۱:۱۶
ما باید جواب بدی رو با خوبی بدیم (67672)
 
گل بارون زده
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۱۰:۲۶:۲۶
هميشه و در همه جاي دنيا بايد بعضي ها آبروي ما رو ببرن
با اين طرز صحبت كردن مي خوان بگن
بعععععله
ما هم هستيم
ما هم آره ه ه ه ه ه ه ه (67316)
 
بهزاد
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۱۳:۰۱:۳۷
از دید روانشناختی نوع موضع گیری دایی فرافکنی است که یکی از بیماری های شایع در میان ایرانی هاست . دایی پیشینه ی درخشانی دارد اما آیا رفتار یک انسان را در آینده یا حال کارهای گذشته اش می تواند توجیه کند ؟ دایی باید یاد بگیرد ( دیگر کی ؟ ) که رفتار و ادبیات گفتاری یک مربی در سطح ملی فرق دارد با یک مربی در سطح باشگاهی و حتا با یک بازیکن ملی . چرا یک عاقله مرد در فدراسیون فوتبال نیست که به این مربی عصبی و آشفته این را بیاموزد ؟ به گمان من انتخاب دایی برای این سمت اشتباه بود و خواهید دید که تیم ملی ناکامی های زیادی را متحمل خواهد شد چون در فوتبال مدرن نیمی از بازی در خارج از بازی اتفاق می افتد و آن هم نه در مربع سبز اما دایی مانده تا این معماری ها را یاد بگیرد گیرم که به او فوق لیسانس هم داده باشند . (67348)
 
rasoul
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۱۳:۱۵:۳۶
ei val agh ali damet garm

kheili bahal bod belekhare 1 nafar bayad joloye in .. ro migereft (67349)
 
شادی
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۱۳:۱۹:۱۱
به نظر من تو این موقعیت که .. دارن همه چیزمونو غارت می کنن فقط همین جوری باید باهاشون حرف زد. کسایی که نظر دادن که دایی بد صحبت کرده وقتی .. دخترای ایرانیو بدبخت ... یا خلیج فارسو مثل آب خوردن .. کجان؟ سرتونو از زیر برف بیارین بیرون لطفا و ببینین کجای کاریم. دایی از ایران حمایت کرد نه فقط فوقبال ایران. (67351)
 
رضا از ابوظبی
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۱۴:۱۸:۵۵
بنده مصاحبه ایشان را مستقیم از شبکه ورزشی دبی ملاحظه کردم. بسیار ناراحت شدم که چنین شخصی بعنوان مربی تیم ملی ایران انتخاب شده است. متاسفانه انسان بسیار بی کلاسی تشریف دارند. (67356)
 
داودارشادي
۱۳۸۷-۰۳-۲۳ ۲۰:۱۷:۱۸
زنده باد ایران. دم دایی گرم با صحبت کوبندش (67408)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۳-۲۴ ۰۲:۰۸:۳۶
به نظر من باید توجه داشته باشیم که این اقای دائی از اسطوره های این مملکت هست و جزو مربی هایی هست که پیکره ی تیم رو بسیار تغییر داده. من شجاعتش رو تحسین می کنم . من بازم می گم اولین مربی ایرانی تیم ملی هست که تیم رو از نو چیده و از بازیکنان منتخب مربیان خارجی استفاده نکرده. (67445)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۴ ۰۷:۵۶:۴۳
تحمل واقعیت وپذیرمتن حقیقت برای آدمی مثل علی دایی سخته . اگه یه ذره بدون تعصب به بازی تیم ملی نگاه کنیم وقضاوت کنیم متوجه میشیم که هیچ گونه پیشرفت و جذابیتی در تیم ملی وجود ندارد و باید منتظر ناکامی بزرگ در مقابل سوریه باشیم . ناصر (67472)
 
وحید
۱۳۸۷-۰۳-۲۴ ۱۲:۱۰:۱۸
خودایی دمش گرم که اصلا باج نمیده (67488)
 
Ramila
۱۳۸۷-۰۳-۲۴ ۱۳:۴۵:۲۹
zende bad ali e daee,,, (67497)
 
یه ایرانی
۱۳۸۷-۰۳-۲۴ ۱۶:۵۸:۳۰
سلام
1-وقتی گزارشگر به خودش اجازه می ده که به جای مصاحبه با سرمربی تیم مقابل همون اول بسم الله بگه بازی رو بردین ولی بازیتون خوب نبود خوب هرکی جای دایی بود ناراحت می شد.
2- اینکه مترجم هر چی دلش می خواست ترجمه می کرد اگه با هر کی دیگه هم مصاحبه می کردن و به جای ترجمه صحبتهای اون هر چی خودشون می خواستن از قول اون می گفتن یا باید می ذاشت طرف فکر کنه نماینده ایران (چون دایی در این موقعیت در درجه اول به عنوان یه نماینده از ایران بود) هیچی نمی فهمه یا همین طور که دایی بهشون گفت عمل می کرد.
3- کسانی که می گن دایی اینده درخشانی داشت اما دلیل نمی شه واسه مربی گری تیم ملی هم خوب باشه زمانی که فصل قبل دایی سرمربی سایپا شد کلی به تخریبش پرداختند اما همه در اخر یا خودشون رو زدن به اون راه یا اصلاً به روی خودشون نیاوردند و بیشتر از بقیه به دایی تبریک گفتن (چه تو تلویزیون، چه تو روزنامه ها و چه تو این جور سایتها)
4- این عادت ما شده که هر کی میاد مربی می شه شروع به تخریبش می کنیم، اگه ناموفق بود که می گیم دیدین حق با ما بود اگه هم موفق شه می گیم تیم های مقابل ضعیف بودن، شانس اوردیم یا ...
5- هنوز از این تخریب شخصیتهای مختلف خسته نشدیم و هر کی موفق می شه باید اینا رو هم به جون بخره یا از پا درمیاد و میشه مثل خیلی ها که دیگه بی خیال شدن و رفتن یا اینکه باید منتظر روز به روز بدتر شدن شرایطش باشه. مشکل اول از همه از خود ما مردمه هر وقت تونستیم واقعاً و با تمام وجود واسه موفقیت تیم ملی فقط دعا کنیم نه بیشتر اونوقت حق داریم به کسانی که دست اندر کارند بدو بیراه بگیم البته نمی گم که همه پاکند اما بهتره اول بدونیم که از خیلی از مسائل حاشیه ای که متاسفانه در همه تیم ها و مخصوصاً تیم ملی وجود داره بی اطلاعیم (67522)
 
shima
۱۳۸۷-۰۳-۲۴ ۲۰:۵۴:۲۳
dalili nadare mibayest vaste o sabr kone har cheghadram ke bi asab bashe (67536)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۵ ۰۸:۳۶:۰۰
دايي فقط يمقدار جوگيره كلا ولي مربي تكنيكي و فني خوبي ..... خدائي دستكمش نگيريم .. (67597)
 
حامد
۱۳۸۷-۰۳-۲۵ ۱۶:۲۹:۲۹
با اون که دوست داشتم افشین قطبی مربی تیمملی بشه ولی دمت گرم دایی
آفرین به غیرتت (67669)
 
اوه اوه
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۰۰:۲۱:۳۶
ماشاالله علی آقا.قیمت نفت هر چی می ره بالا تر این همسایه ها هی صداشونو می برن بالاتر.اگه هی مصامحه و نجابت علکی خرج نکنیم بحرین ام میارن دو دستی پس میدن.راستی علی آقا یقه را ببند.با تشکر (67711)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۰۹:۱۲:۵۳
سلام خواهش می کنم مثلث فیروز کریمی را هم بگذارید... (67766)
 
مهرشاد قرباندوست
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۲:۰۶:۳۸
بعضی وقت ها، نرم صحبت کردن فایده ای ندارد وباید با غرور وصلابت، صحبت کرد واین مسآله حتی با اسلام منافاتی ندارد.
عرب ها باید بدانند که ایران، مهد پرورش قهرمانان است. (67835)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۷ ۱۴:۱۸:۱۷
aghaye dai nabayad morbi bashand chon morabi gari aslan be aghaye ali dai nemyad man doaaaa mekonam aghaye dai exsir javani ra bedast beyarand va be tavanad dobare football bazi konan (68058)
 
احسان
۱۳۸۷-۰۳-۲۸ ۱۹:۴۶:۰۹
سلام. به نظرم جناب دائی اصلا نمی خواد بگه ما هم هستیم. چرا که این روزها خودشو خیلی بالاتر از این حرفا می بینه که بخواد مهم نشون بده. اعتقاد داره که خیلی عقل کله و با اینکه کارش واقعا درسته ولی هیچکس عقل کل نیست.
نمی دونم چرا نمی خوایم بفهمیم که انتقاد پذیری رکن اساسی موفقیت تو سیستم های به شدت رقابتی. به نظر من هر حرف معمولی ارزش یه ذره دقتو داره و این دقت کردن توانائی که دائی و امثال دائی از اون غافلند.
البته این نکته رو هم بگم که حالا چون طرف امارات بود ایندفعه رو نادیده میگیرم.
ولی در مورد صحبت های بقیه منتقدها رفتار دائی یه ذره بوی بی تجربگی میده. شاید هم واسه اینه که اون موقعی که باید ملت هواشو نداشتن حالا داره تلافی می کنه. کم اذیتش نکردن خدائیش... (68194)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۴-۰۳ ۱۴:۵۲:۳۲
به عقیده من تمامی دوستانی که از علی دایی انتقاد کردند سواد کافی از فن بیان را ندارند زنده باد هر کسی که نام ایران را پر اوازه کند (68726)
 
بابا ای والله...
۱۳۸۷-۰۵-۰۱ ۱۸:۴۹:۰۱
یکبار ههم یکی کشف شد فراسوی عرب ستآیی .طرفداری ایران و ایرانی رو بکنه ها...بد بخت چه جرمی کرده که باهاش مخالفید....
در ضمن دایی کم پای منبر ننشسته که نتونه عربی به فهمه!
دمش گرم ........ (72221)
 
babak yazdanpanah
۱۳۸۷-۰۵-۰۶ ۱۶:۵۶:۴۱
be nazare man ali daie metavanad tem iran ra be khobi hedayat konad albate agar barash ahasheye dorost nakonand. (72675)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.