نظر منتشر شده
۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 27380
فیلم/ حضور حجت الاسلام کروبی در برنامه مثلث
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۰۰:۴۱
   قسمت اول    قسمت دوم 
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۵ ۱۱:۱۲:۳۹
کروبی مرد است خدا نگهدارش باشد (65983)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۹ ۰۲:۲۳:۰۴
خداييش هم آدم مرديه (66337)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۳-۱۹ ۰۹:۴۳:۵۰
خدا كند كه براي رياست جمهوري بيايد و رئيس جمهور شود. (66390)
 
محمداز يزد
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۰۸:۰۶:۲۰
كروبي رييس جمهور آينده (66636)
 
احمدعلی امجدیان سنقری
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۰۹:۰۱:۱۶
باسلام یادم نخواهد رفت چند ماهی به پیروزی انقلاب مانده بود بایکی از دوستان درزندان قصر صحبت میکردیم متوجه شدیم جناب کروبی داد وفریاد راه انداخته بود که چر مبلغ 14تومان که سازمان حمایت از زندانیان به حساب وی ریخته بود چرا بوی پرداخت نمی کنند که این دوست مشترک ما گفت شیخ خوب نیست دادوفریاد نکن ؟.........شیخ گفت الیگودرز می خواهم برم چکنم پول ندارم ....؟ خوانندگان محترم خوب تصور نمایند که کسی که مبلغ هنگفتی از شهرام جزایری بگیرد وزندگی حال وی باامکاناتی که هیچوقت خوابش هم نمی دید..........؟ وازاینها گذشته تاریخ مصرف شیخ کروبی تمام شده ؟حتی اگر بجای 50هزارتومان 500هزارتومان هم به مردم بدهد دیگر این توبمیری اون توبمیری نیست؟ (67764)
 
مهرشاد قرباندوست
۱۳۸۷-۰۳-۲۶ ۱۵:۱۱:۲۰
البته یادم رفت از خواننده عزیز سایت شما، آقای احمد علی امجدیان بپرسم که با چه مدرک وسندی اینگونه محکم صحبت می کنند؟ آیا ایشان واقعا از نزدیک دادو فریادهای کروبی را در زندان شنیده اند یا اینکه.../ خداوند ما وزبان ما را از هر لغزشی نگه دارد. (67897)
 
۱۳۸۷-۰۳-۲۸ ۰۵:۱۹:۴۲
به نام خىا خىاوكيلي از كروبي شجاعتر و اينكه ازهر حيث به امام خميني نزديكتر كسي را سراغ داريد اهل ريا اهل جابلوسي و شيفته قدرت هم نيست و باج هم به كسي نداده از بالا بالا ها بكير و قضاوت بكن بابا تاريخ مصرف خايه مالها و اخرت فروشان به دنيا بايد تموم بشه مثل اون جنتي ملعون مثل اون سوسمار يزدي كه قبل از انقلاب و در دوران جنك براي محض رضاي خدا لكدي هم به كون مرغي نزده و حالا مدعي شده داداش به ظاهر كروبي نكاه نكن خىاوكيلي به مباني و ارمانهاي انقلاب استواره راستي مكه بيت اقا ازشهرام خان جزايري مبلغ كلان نكرفت اونهم ازناحيه محمدي كلبليكاني كه بي خاصيتتر از اون سراغ نداريم ببينم ايشون جه كار مثبتي ميكنن سوابقش را از مردم كلبايكان جويا شويد كه هم كتك مفصلي نوش جان كرد و هم شبانه متواري شد خداوند عقلي به شماها بده تا بيخودي صنار يه من غاز حرف نزنيد (68114)
 
احمدعلی امجدیان سنقری
۱۳۸۷-۰۳-۲۸ ۱۴:۴۳:۳۲
باسلام وتشکراز اطلاع رسانی شما عزیزان وهمچنین خوانندگان بافهیم وظیفه همه شناسایی مشکلات وورفع ایرادها هرچند بصلاح نیست اولا نباید از کسی فرشته مقدس بسازیم هر چندازکوزه همان تراود که در اوست ماهادرزندگی هرچه رالیاقتش داریم می رسیم نه اینکه هرآنچه آرزو داریم (68174)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.