نظر منتشر شده
۲۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 27331
دلایل و جزییات تجمع دانشجویان علامه مقابل وزارت علوم
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۰۷:۵۲
تجمع دانشجويان بسيجي دانشگاه علامه طباطبائي در مقابل وزارت علوم كه عصر روز يكشنبه در اعتراض به احضار سه تن از دانشجويان خواهر بسيجي اين دانشگاه برگزار شده بود، بدليل عدم رضايت معترضان از پاسخ مسئولان دانشگاه و وزارت علوم، شب گذشته نيز ادامه يافت.

به گزارش "الف"، بيش از 60 نفر از دانشجويان بسيجي دانشگاه علامه طباطبائي در اعتراض به اقدام كميته انضباطي اين دانشگاه در احضار سه تن از دانشجويان خواهر بسيجي كه از عملكرد رييس دانشگاه انتقاد كرده بودند، با تحصن شبانه در مقابل وزارت علوم خواستار پاسخگويي فوري و شفاف مسئولان وزارت علوم شدند.

سه دانشجوي دختر بسيجي كه از سوي كميته انضباطي دانشگاه احضار شده اند، پيش از اين از عملكرد دكتر صدرالدين شريعتي، رييس دانشگاه علامه طباطبائي و همچنين وضعيت نامطلوب فرهنگي اين دانشگاه انتقاد كرده بودند.

برخي اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي اواخر اسفند سال گذشته در انتقاد از عملكرد و مديريت دكتر شريعتي با وزير علوم، تحقيقات و فناوري ديدار و گفتگو كردند. در پي اين نشست حراست دانشگاه علامه در واكنش به مواضع انتقادي دانشجويان بسيجي، روند احضار و بازخواست دانشجويان اين دانشگاه را آغاز كرد.  

اين گزارش حاكيست، كم توجهي به مسائل فرهنگي در دانشگاه و عدم صلاحيت علمي رياست دانشگاه براي تدوين بخش علوم اجتماعي نقشه جامع علمي كشور، از ديگر علل برگزاري اين تجمع عنوان شده است.  

دانشجويان متحصن در مقابل وزارت علوم ضمن انتقاد از انعكاس محتواي ديدار دانشجويان بسيجي با وزير علوم به حراست دانشگاه علامه اعلام كردند: وزير علوم بايد پاسخ دهد كه به چه علت درددلهاي دانشجويان در اين جلسه خصوصي به حراست دانشگاه علامه انعكاس يافته است.

اين دانشجويان خواستار حضور وزير علوم در جمع خود و پاسخگويي درباره عملكرد نامطلوب مدير دانشگاه علامه شدند.

متحصنين اعلام كردند: با گذشت دو سال از انتصاب دكتر صدرالدين شريعتي به رياست دانشگاه علامه طباطبايي و كم توجهي وي به مسائل فرهنگي دانشگاه، جلساتي در راستاي اعلام مواضع دانشجويان بسيجي دانشگاه نسبت به برخي مسائل با حضور وي برگزار شده كه دانشجويان پس از پيگيري مجدد مطالبات خود و بي نتيجه بودن جلسات، بيانيه اي را در تشريح عملكرد رياست دانشگاه و انتقاد عليه عملكرد وي در سطح دانشگاه توزيع كردند.

اين دانشجويان همچنين افزودند: مسئولان حراست و كميته انضباطي رفتار نامناسبي با سه دانشجوي خواهر بسيجي داشته اند و اولياي آنان را به دانشگاه احضار كرده اند.

يكي از خواهران بسيجي دانشگاه علامه طباطبايي هم باانتقاد از عملكرد دكتر شريعتي، گفت: نظام مديريتي اين دانشگاه فرهنگي نيست و دانشجويان را نمي شناسد. اكنون سيستم امنيتي و پليسي در اين دانشگاه حاكم و موجب خفقان شده است به نحوي كه به تازگي مجوز نشريه دانشجويي "فاصله" به علت اعتراض به نظام مديريت اين دانشگاه لغو شد در حاليكه اين نشريه هنوز چاپ و منتشر نشده بود.

وي گفت: دانشجويان تجمع كننده بركناري دكتر شريعتي و تغيير در سيستم مديريتي و رسيدگي به وضع برخي استادان دانشگاه را از وزير علوم خواستارند.

اين دانشجوي بسيجي همچنين افزود: برخي استادان اين دانشگاه مواضع ضداسلامي خود را به صراحت در كلاس هاي درسي ابراز مي كنند اما مسئولان دانشگاه علامه درخصوص اين موضوع بي تفاوت هستند.

در همين حال مسئول بسيج دانشجويي دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه علامه طباطبائي گفت: درتماس تلفني بابرخي نمايندگان مردم تهران در مجلس از جمله علي زاكاني و زهره الهيان، خواسته هاي خود را با آنها در ميان گذاشتيم كه زاكاني درباره پيگيري مطالبات دانشجويان وگفتگو با زاهدي و خرمشاد قول مساعد داد.

"بليغ" افزود: اسلامي مديركل فرهنگي وزارت علوم با حضور در جمع دانشجويان متحصن به آنها درباره انعكاس مطالباتشان به وزير علوم وعده داد.

وي اضافه كرد برخي مسئولان حراست وزارت علوم نيز گفتگو با دانشجويان معترض را خواستار شدند كه دانشجويان از گفتگو با آنها پرهيز كردند.

لازم به توضيح است، دانشجويان متعهد دانشگاه علامه پيش از اين نيز طي جلساتي با دكتر زاهدي، وزير علوم، تحقيقات و فناوري، دكتر محمدباقر خرمشاد، معاون فرهنگي وزارت علوم و ساير مسئولان فرهنگي كشور دغدغه هاي خود را به اطلاع آنها رسانده بودند اما بنا بر اظهارات متحضنين هيچ اقدامي در راستاي بهبود شرايط در دانشگاه از سوي مسئولان انجام نشده است.  

هفته گذشته نيز تجمع اعتراض آميز دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي همزمان با نشست خبري رياست اين دانشگاه با خبرنگاران در خصوص ارائه گزارش عملكرد تدوين بخش علوم اجتماعي نقشه جامع علمي كشور در مقابل ساختمان مركزي دانشگاه برگزار شد.  
 
hossein
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۰۸:۳۷:۵۷
do not complaining so much from your life cost of the college or university in Canada is so expensive some times more pay as ...$100.000 Iran is nice place we do not have free college or university in canada or in USA, what is a rung with you are? brainwashed by Bush (65733)
 
يك دانشجو
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۱۱:۴۹:۵۸
دوست عزيزي كه تارنماهاي فارسي را مطالعه مي كنند و به مسائل درون عنايت دارند و صاحب انديشه سياسي هستند لااقل فارسي بنويسيد و حتي اگر ايران نيستيد با چند ثانيه وقت سيستم عامل خود را مجهز به نگارش فارسي نماييد تا نظرتان بر اساس تفكر فارسي منتقل شود. وقتي كه فارسي فكر مي كنيد ولي انگليسي مي نويسيد خواندن متنتان كمي مضحك و خنده دار و ناشي از درد بي دردي نمود پيدا مي كند (65804)
 
فرشید
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۲۰:۱۹:۳۹
هزینه تحصیل در آمریکا را نمیدانم اما در کانادا نسبت به درآمد بسیار پایین است بر اساس گزارش دولت فدرال میانگین درآمد ماهانه یک خانواده متوسط در کانادا حدود 5000 دلار است و بالاترین شهریه داشگاه در استان انتاریو که گرانترین شهریه ها را دارد در سال بین 4 تا 6 هزار دلار یعنی کمتر از یک دهم درآمد سالانه. در استانهایی هم که هزینه تحصیل بالاست دانشجویان میتوانند از دولت استانی وامی بگیرند که کل مبلغ شهریه را میپوشاند توجه کنید کل مبلغ را. البته هزینه تحصیل برای دانشجویان خارجی بسیار سنگین است. (65886)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۰۹:۰۸:۰۲
چه عجب شما از دانشجوها دفاع كردين؟! (65748)
 
مصطفی
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۱۱:۵۱:۱۹
متاسفانه این امر که هر کس به هرطریقی اگر ساز مخالف بزند یا باید استعفا بدهد یا بر کنارش میکنند،کم کم بصورت اپیدمی درآمده. سرمنشا آن . که بدون توجه به حق یا ناحق بودن مخالف بشدت با آن بر خورد میکند.
آیا از زیر دستان چنین شخصی بیشتر از این انتظار میرود؟ (65782)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۱۱:۵۲:۰۳
آدم بايد . که با داشتن شغل معلمي خود را در گير پست هاي پست مديريت دانشگاهي بكند. به اين روساي محترم داشگاهي توصيه مي كنم اگر ريگي در كفش ندارند شغل دیگری جستجو كنند. (65787)
 
حسن
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۱۱:۵۶:۰۰
سلام عليكم
معضل فرهنگي در كليه دانشگاه ها چه دولتي وغيره به وضوح مشهود است وديگر نيازي به توضيح نيست ولي اينكه بعد از تذكر ويا ياداوري بايد به منتقدان برخورد گردد وآن هم از ناحيه حراست كه متصور است افراد منتصب به اين مجموعه بايد از افراد متعهد به نظام وانقلاب باشند امري قابل تامل است چرا كه همانطور كه به متعرضين به رييس دانشگاه عكس العمل نشان داده ميشود قطعاً بايد به مشكلات فرهنگي موجود نيز دفتر حراست واكنش جدي نشان بدهد لذا ميتوان دليل وجود مسائل فرهنگي را در همين بي توجهي ها جستجو كرد وبه پرسنل محترم حراست توصيه ميكنم كه از وظيفه اصلي خود كه حفظ دست اورد هاي نظام كه همان حفظ خون شهيدان است فاصله نگيرند (65805)
 
مصطفی
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۱۴:۲۲:۰۲
واقعا برای مدیر سایت متاسفم. شما موضع گیری خودتان را با سانسور کامنت ها و ثبت آنها آنطور که باب میل خودتان است به همه ثابت کردید. لا اقل شما ها که دم از آزادی و عدالت میزنید چرا از نشر حقایق هراس دارید . در کامنت من که توهینی به رئیس جمهور عزیزتان نشده بود.
واقعا صدق حرفهایم برای خودم ثابت شد. کار همه شما اصولگرا ها همین است. مخالفت با مخالف. (65850)
 
امیر ک
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۲۰:۲۷:۵۶
امیدوارم مسئولین عزیز سایت اقدام به سانسور این نظر نکنند ،
برادران و خواهران بسیجی ، آن زمانی که دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به عملکرد شریعتی به کمیته انظباطی احضار شدند کجا بودید؟
آیا آن 50 نفر دانشجو نبودند ؟
به آنها حتی اجازه ی تجمع در جلوی وزارت علوم داده نشد ، چه برسد به مذاکره با مسئولین.
آیا تصور کردید که فضا برای شما باز می ماند ؟
خیر این طوفانی است که به راه افتاده و نوبت تک تک ما خواهد شد.
اما در مورد اساتید که فکر کنم دوستان کم نگذاشتند و از همین تابستان شروع به پاکسازی اساتید کرده اند ، شاید خبرش بهتان نرسیده ، (65887)
 
ابوذر
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۰۱:۱۱:۱۶
به عنوان یک دانشجوی بسیجی که از نزدیک شاهد عملکرد آقای شریعتی بوده ام عرض می کنم عملکرد آقای شریعتی در دانشگاه علامه با کمال تاسف موجب وهن نظام و جفا در حق رییس جمهور محترم است. متاسفانه ایشان هیچ توجهی به انتقادات مشفقانه ی دانشجویان بسیجی و نیروهای ارزشی نمی کنند و حتی حاضر به گفتگو نیستند نباید اجازه داد اعمال ایشان به اسم دولت آقای احمدی نژاد نوشته شود. (65915)
 
hossein
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۰۷:۰۵:۱۰
برای چه زندگی در ایران بد نیست
1 برای اینکه شما در ایران مالیات های سنگین ندارید
2برای اینکه هنوز فرزندانشما معتاد و هم جنس باز نیستند

3برای اینکه دولت ایران به حرف شما توجه دارد
4برای اینکه ایران سرزمین خشک و پر از کوه ..بیا بان است ..اما هنوز شما در قحطی و گرسنگی بسر نمی بزید
5 قیمت ها در همه جا افزایش یافته.
6ما هم گرانی و فقیر داریم
۷شما زیاد نق می زنید و در طول تا ریخ ایران از هیچ حکومتی راضی نبودید
8 اگر زندگی درایران سخت است بروید افریقا تا حال تان بهتر شود
9 اینقد ر نق نزنید بروید بیشتر کار کنید
قیمت درس خواندن در دانشگا ه های کانا دا گران تر از صد هزار دلار است و تا اخرعمر دانشجوی بد بخت باید این پول را مبلغ درصد بالا تری به دولت بپر دازند من شکایت دانشجوئی را در روزنامه ها خواندم که می گفت مجبور است تن فروشی کند تا خرج دانشگاه و گرانی زندگی را بدهد خون خود را می فروشند ..ان وقت می گو یند کانادا بهترین کشور دنیا برای زندگی است من سکوت را می شکنم تا هشدار دهم قدر همین زندگی خود را بدانیدتا روز بدتر را ندیدید قرطی بازی و هم جنس بازی و موادمخدر و...زندگیما را به روی سیاه کشا نده ....با زندگی خودتان بازی نکنید ما دانشگاه مجانی نداریم با مدرک دکترا دارند تا کسی رانی می کنند و ظر ف شوئی رستورا ن ها ...درد شما چیست .. (65928)
 
علي
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۱۴:۰۳:۲۶
بابا اين كانادايي ديگر شورش را در آورده! نكند يكي از همين الفي ها است كه همه را سر كار گذاشته!
يعني شما اينقدر ساده لوح هستيد؟! (65952)
 
azad
۱۳۸۷-۰۳-۱۷ ۱۳:۲۵:۳۴
شما مثل اینکه از خیلی وقته ایران نیومدید در ضمن با اوضاع اقتصادی و فرهنگی ایران هم آشنایی ندارید . چطور انتظار دارید در کشوری که دارای دومین ذخایر گاز دنیا و دومین تولید کننده نفت اوپک است قحطی بیاد این اگه همه این سرمایه ها بدرستی مدیریت شوند مطمانا اوضاع کشور ایران خیلی بهتر این می شود . در ضمن اگر فکر می کنید که زندگی در ایران بهتر است چرا به ایران نمیایید؟
پس بگزاریذ مردم ایران خودشان مشکلاتشان را رفع کنند و فکر نمی کنم نیازی باشد که یک نفر در کانادا برایشان دل بسوزاند. (66137)
 
سید مهدی هاشمی
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۰۹:۲۴:۲۸
پیش از این هم 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طی تهیه طوماری خواستار برکناری ریاست دانشگاه شده بودند...انشگاه تک تک دانشجویان را احضار نمود و در نهایت امضا ها یا پس گرفته شد یا با دانشجویان برخورد کمیته انضباطی شد. ... به وضوح در دانشگاه حاکم شده تا جایی که اگر دیروز به اسم مخالفت با ارزش ها مجالی برای صحبت به تشکل های دانشجویی داده نمی شد امروز حتی انجمن های علمی یا کانون ها هم تحت نوعی سیستم امنیتی پلیسی هستند. بنده شخصاً به عنوان یک دانشجو حقیقتاً جرات ندارم بیش از این بنویسم ولی از مسئولین سایت استدعا دارم مراتب را به اطلاع افراد جهت پاسخگویی برسانید. مثلاً چرا یک بار خبرنگاری به دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی نمی فرستید تا از نزدیک خود خدیث این ...ببینید؟ (65914)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۱۳:۱۹:۲۱
بعید می دانم این آقای اولی اصلا خارج از کشور باشد چون wrong ار rung نوشته اند؟! (65944)
 
حسين. ع
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۱۴:۰۱:۲۹
خدا شاهد است در كلاس درس دانشكده علوم اجتماعي در دوره فوق ليسانس ارتباطات يك استادي از انگليس برگشته هست كه به والله قسم به صراحت به همه فحش مي دهد و به مقدسات بطور علني توهين مي كند. چون دانشجويان پشتيبان ندارند سكوت مي كنند (65949)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۱۴:۰۱:۳۸
Dostan Bebakhshid man Finglish minevisam
Hossein jon az Canada
aziz to nemikhad baraye mardomi ke toye IRAN zendegi mikonan noskhe bepichi
age to ba madrake Doctora Taxi dari va zarf mishori va moshkele mavadde mokhadder dari ya gherti bazi dar ovordi ya chemidonam hamjens baz shodi in dalil nemishe ke baraye daneshjoo haei ke to IRAN hastand cherto pert benevisi
lotfan boro moshkelate khodet ra hal kon
dar zemn
age toye Canada kheili behet bad migzare va dardet miyad boro Africa zendegi kon onja rahat tari
agar ham midoni IRAN kheili khobe bargard IRAN
az site Alef ham gele daram ke chera nazarati mesle nazare Hossein jon ra ke por az tohin ast roye site mizaran
injor ke malome ishun khodesh moshkel dare (65950)
 
سعید
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۱۵:۲۰:۴۳
با سلام
خیلی جالب است که بالاخره یک اتفاقی افتاد تا فضای فرهنگی دانشگاههای کشور به نقد آشکار کشیده شود و وزیر علوم در بوته نقد بنشیند . در جامعه ای که دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفعهان که عضو جنبش آرمان خواه است به علت نقد این فضا تعلیق می شود و ... چیز دیگری مورد انتظار نیست . اینجانب در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک به تحصیل مشغولم . در این مکان که با بودجه میلیاردی اداره می شود ، به هر مناسبت مراسمی برگزار می شود که نکته ان پذیرایی بسیار ولخرجانه با بودجه بیت المال است و سیستم فرهنگی این پژوهشگاه مستقیم زیر نظر ریاستی است که چند هفته است معاون وزیر علوم شده و اصلا حضوری در این مکان ندارد . انتقادها از ایشان نیز بی فایده بوده و منجر به کسر نمره و یا عمل افتادگی ! از درس ایشان گردیده است . و گر بگردید در این کشور امام زمان با مدیریت وزیر محترم علوم بر دانشگاههای کشور تنها اتفاقی که افتاده است حکومت استبداد بر تفکر دانشجویی است و تنها انای به راحتی زندگی می کنند که ساکت نشسته و از امکانات یا مفت حداکثر سو استفاده را می برند . امیدوارم روزی شاهد آن باشم که این وزیر گرامی را در پیشگاه خدا ببینم (65955)
 
بنده خدا
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۲۲:۱۹:۳۱
من در مورد وضعيت رئيس و محيط اين دانشگاه خبري ندارم ولي يك سوال دارم و آن اين است كه مرگ خوب است ولي براي همسايه؟كميته انظباطي هر دانشجويي را احضار كند اشكالي ندارد مگر عضو بسيج دانشجويي را؟مگر همه در مقابل قانون مساوي نيستند؟يعني چون عضو فلان دسته هستيد نبايد احضار شويد؟پس شعار عدالت طلبي چه شده؟خواهش ميكنم يكي از اعضاي بسيج دانشجويي به مطلب من جواب دهد. (65966)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۵ ۰۹:۱۵:۴۲
من در مورد وضعيت رئيس و محيط اين دانشگاه خبري ندارم ولي يك سوال دارم و آن اين است كه مرگ خوب است ولي براي همسايه؟كميته انظباطي هر دانشجويي را احضار كند اشكالي ندارد مگر عضو بسيج دانشجويي را؟مگر همه در مقابل قانون مساوي نيستند؟يعني چون عضو فلان دسته هستيد نبايد احضار شويد؟پس شعار عدالت طلبي چه شده؟خواهش ميكنم يكي از اعضاي بسيج دانشجويي به مطلب من جواب دهد.



راستی از سرکار سردار \"زارعی \" و همراهان چه خبر ؟
بله مرگ خوبه اما برای همسا یگان سرکار سردار \" زارعی \" . عدالت در دولت عدالت محور و مهرورز راست گو یعنی همین . (65976)
 
حکیمی
۱۳۸۷-۰۳-۱۵ ۱۹:۱۸:۰۶
دوستان عزیز
باور کنید که اداره یک دانشگاه بسیار مشکل تر از نشستن خارج از گود و انتقاد از این و آن است. شما راهکاری که بنظرتان میرسد را عنوان کنید نه اینکه این باید برود و آن باید بیاد (عزل و نصب) اگر توانستید فقط بیست دقیقه دانشگاه اداره کنید (هر دانشگاهی را) آنوقت حکم به عزل دیگران بدهید. به آن دوستی هم که فرموده اند معلم و استادی را نباید رها نمود و دنبال کار اجرائی رفت عرض میکنم که عین همین فرمایش شما را هم عده ای از روحانیون با تز جدائی دین از سیاست و والاتر بودن ساحت حوزه و درس و بحث و طلبگی از سیاست دنبال میکردند ولی نمیدانم با این حساب آیا ممکن بود که حکومت اسلامی تشکیل شود؟ باید اذعان کرد که عملکرد مسئولین قابل نقد و باید در مورد رفتار مديريتيشان پاسخگو باشند. با تشکر از همه شما دوستان (یکی از استادیاران دانشگاه) (65998)
 
hossein
۱۳۸۷-۰۳-۱۶ ۰۷:۵۳:۳۴
لطفا به من بگوئید از کدام دولت و حکمتی که در ایران طی 300 سال پیش سر کار بوده راضی بوده ائید ..به صد سال پیش و زندگی در ایران نگاه کنید و زندگی مدرن امرو زتان اگر درب منزل شما ها را هم از طلا بگیرند باز نق می زنید از شهر ویکتوریا کانادا ایرانی مهاجر بدبخت حسین اقای هیچی ندار (66011)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۶ ۱۴:۲۰:۲۱
Hossein jon age harf nazani nemigan LAALI
dar zemn rahe bazgasht hamishe baze lotfan zoodtar bargard ke toye mamlekat behet niyaz daran
ghorbonet
ye zare onvartar (66061)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۸ ۰۴:۱۳:۵۷
حسين بدبخت چرا نمياي ايران كه خوشبخت بشي؟! (66176)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۶ ۱۱:۱۱:۵۱
لطفا به من بگوئید از کدام دولت و حکمتی که در ایران طی 300 سال پیش سر کار بوده راضی بوده ائید ..به صد سال پیش و زندگی در ایران نگاه کنید و زندگی مدرن امرو زتان اگر درب منزل شما ها را هم از طلا بگیرند باز نق می زنید از شهر ویکتوریا کانادا ایرانی مهاجر بدبخت حسین اقای هیچی ندار



حسین آقا هیچی ندار :
خود گوئی و خود خندی . عجیبه مدافع دولت و مهاجر و هیچی ندار . حتما از آن نور چشمانی هستی که نورش کم شده . انقدر \" نق \" نزن بلند شو بیا ایران و از این مهاجرت و هیچی نداری در بیای . نق نزن . (66039)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۹ ۱۶:۴۷:۳۵
من فکر می کنم مسئولین محترم سایت بد نبود اگه مصاحبه رییس دانشگاه را هم که در آن علت احضار سه دانشجوی عضو بسیج دانشجویی به کمیته انضباطی تشریح شده را در متن گزارش می گنجاندند که در آن صورت در مورد عملکرد رییس دانشگاه در انی مورد خاص بهتر می شد قضاوت کرد. به نظر من هر کسی از هر دسته و باندی و با هر شکل و شمایلی و هر مدرک تحصیلی مجموعه ایست از خوبیها و نقاط ضعف. اگه امروز رای به اخراج اقای شریعتی بدن، اینجور نیست که دانشگاه با امدن یه نفر دیگه کن فیکون بشه و دیگه هیچکس ناراضی باقی نمونه. مهم اینه که ببینیم عملکرد یه نفر در راس یه مجموعه فرهنگی از دید چند نفر یا چند درصد از افراد ذینفع منفی یا مثبت است و کلاً در راستای سیاستهای نظام هست یا خیر؟
در کنار تواناییها و نقاط مثبت مدیریتی آقای شریعتی، یکی از مهمترین نقاط ضعف رییس دانشگاه علامه طباطبایی در خود رایی و گوش شنوا داشتن برای شنیدن حرفهای غیر رسمی است! به اعتقاد من دعوت چند جانبه با حضور دانشجویان، عضو هیات علمی، مدیران مجموعه حراست ، فرهنگی و دانشجویی و رییس دانشگاه و مذاکره مستقیم و رودر رو قطعاً نتیجه بهتری در پی می داشت. (66518)
 
دانشجوی دانشکده ادبیات علامه
۱۳۸۷-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۵:۰۷
بسیجی آن زمان که فحشنامه نوشتید و تهمت زدید و دکتر حبیبی را زیر سوال بیجا بردید یادتان هست؟
روز معارفه شریعتی را که حتما به یاد دارید.ذوق مرگ شده بودید.
بهار 86 را چطور؟تعلیقی ها دانشجو نبودند؟
باد به غبغب گرامتان انداخته بودید وهنوز هم که چی؟دانشگاه علامه یکی از املاک جد مبارکتان است.
لذت ببرید (66809)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.