نظر منتشر شده
۴۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 27134
سخنان احمدی نژاد و رحیمی درمراسم معارفه
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۱۶
مراسم معارفه محمدرضا رحیمی به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر روز چهارشنبه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش الف؛ دراین مراسم که جمعی از اعضای کابینه و نیز معاونان پارلمانی وزرا حضور داشتند، آقای دکتر احمدی نژاد با تاکید بریکپارچگی و انسجام کابینه گفت: مجلس در نظام جمهوري اسلامي يك جايگاه ويژه و منحصر به فرد دارد، اظهار كرد: نظام ما نه پارلماني است و نه رياستي، بلكه هر دو اين‌هاست. قانون به خاطر تجربه تلخي كه ملت ما از دوران سياه ديكتاتوري داشته است اختيارات و مسووليت‌ها را طوري توزيع كرده كه امكان تخطي از قانون و يا كسب اختياراتي فراتر از آن، براي هيچ كس وجود نداشته باشد كه اين اتفاق هم نتايج مثبت داشته است و هم معايبي را به همراه دارد

رئیس جمهور با بيان اين كه اختيارات وسيعي به مجلس داده شده و در عين حال مسووليت اداره جامعه و كشور به عهده قوه مجريه نهاده شده است ، افزود: تنظيم رابطه بين اين دو بسيار مهم و حساس است، از اين جهت ماموريت معاونت حقوقي رياست‌جمهوري بسيار تعيين‌كننده است .وي يكي از اقدمات اصلي اين معاونت را تنقيح قوانين برشمرد و گفت: اگر بخواهيم در اين حوزه از آسيب‌ها جلوگيري كنيم بايد قوانين را به صورت جامع و مانع داشته باشيم.

احمدي‌نژاد ادامه داد : در كشور ما آن قدر حوزه‌هاي مسووليت و اختيارات مخلوط شده‌اند كه معلوم نيست چه كسي بايد پاسخگو باشد، چه كسي تصميم‌گيرنده و چه كسي مجري، هم‌چنين چه كسي ناظر است؟
احمدي‌نژاد در ادامه يكي ديگر از وظايف معاونت حقوقي را تنظيم آيين‌نامه‌ها و بخشنامه‌هاي مصوبات دولت دانست و بر ايجاد رابطه مناسب بين بخش‌هاي مختلف اجرايي كشور و پرهيز از اختلافات تاكيد کرد و گفت: ان‌شاءالله جلساتي بگذاريد حتي استانداران با معاونت حقوقي جلسه بگذارند تا حتي دهداري‌ها با سياست‌هاي دولت هماهنگ جلو بروند.

رييس‌جمهور تاكيد كرد: هيچ دستگاهي حق ندارد عليه دستگاه ديگري در دولت اقامه دعوا كند و اين امر در سايه تنظيم روابط بين دستگاه‌ها به وسيله معاونت‌هاي حقوقي و پارلماني‌ عملي است.
رييس‌جمهور در ادامه با بيان اين كه اين روزها اصرار مي‌شود نقص و خلل نمودش بيشتر ديده شود، گفت: همانطور كه با يكي از دوستان شوخي مي‌كردم برخي هر چه دستشان مي‌آيد به طرف دولت پرت مي‌كنند كه فكر مي‌كنم تا آخر سال تمام تيرهاي تركششان تمام شود

رئیس جمهوردر ادامه با اشاره به «رحيمي» معاون جديد پارلماني و حقوقي خود گفت: من سال‌هاست كه به ايشان ارادت دارم و اولين بار ايشان را در سنندج ديدم. در آن زمان نماينده مجلس بودند و دوستي ما تا امروز ادامه داشته است. ايشان جزو كساني است كه زندگي خود را براي انقلاب وقف كرده و همواره خدمات زيادي در حوزه‌هاي مختلف داشته است، از جمله در استانداري كردستان خدمات بي‌بديلي داشته‌اند و جزو مردمي‌ترين استانداران بوده‌اند

احمدي‌نژاد در ادامه به تصميم اولش براي بردن رحيمي به وزارت كشور اشاره كرد و گفت: در ابتدا تصميم داشتم آقاي رحيمي را به وزارت كشور ببرم اما به دلايلي اين تصميم تغيير كرد كه يكي از آن‌ها را در اينجا مي‌گويم. وقتي ديدم قلم‌ها و زبان‌هايي حاضر شده‌اند او را در اين سمت قطعه قطعه كنند و فرصت خدمت را از او بگيرند از تصميم خود صرف نظر كردم، با اين حال امروز يك نفر ديگر به جمع ما در قوه مجريه اضافه شد. آقاي رحيمي در دوران تصدي مسووليتش در ديوان محاسبات هيچ‌گاه عليه دولت مانع‌تراشي نكرد، در حالي كه برخي بدون اين كه يك سوال از دولت بكنند نامه مي‌نويسند و حكم مي‌دهند و بعد اعلام و مردم را نگران و ناراحت مي‌كنند

به گزارش ايسنا در ادامه رحيمي معاون جديد پارلماني و حقوقي رييس‌جمهور هم در سخناني گفت: اگر بخواهم مطابق با شاني كه دولت براي من در نظر گرفته كار كنم ديگر نبايد شب و روز بشناسم. با استعانت از خداوند تلاش مي‌كنم گام‌هاي بزرگي بردارم و كارها را به پيش ببرم و همانند روزهاي اول انقلاب كار كنم.

وي به سوابقش در ديوان محاسبات نيز اشاره كرد و گفت: انسجامي كه در آنجا داشتيم و هم‌چنين روابط خوبي كه با دولت بود باعث شد بتوانيم در آنجا خدمت خوبي كنيم و دولت نيز با ما خيلي خوب رفتار كرد و هر جا كه ديوان محاسبات نظري داشت تقريبا آن را انجام داد.

وي با بيان اين كه كار كردن با دولت احمدي‌نژاد سخت است گفت: ما خود را موظف مي‌دانيم همراه با گام‌هاي بلند ايشان قدم برداريم و بايد طوري كار كنيم كه شب و روز در هم آميخته شود.

رحيمي به برخي انتقادات كه اخيرا از وي شده بود نيز اشاره كرد و گفت: من در برابر تمام اتفاقات اخير سكوت و صبر كردم و به حرمت آقاي احمدي‌نژاد و به خاطر محبت ايشان همه اظهارات سم‌آلود بر پيكر من گوارا بود؛ در حالي كه قبلا با كوچك‌ترين حركت پاسخ مي‌دادم اما در اينجا قلم روي كاغذ نرفت و پاسخي داده نشد؛ با اين حال از كسي ناراحت نيستم و همه را حلال كردم.

پيش از سخنان رييس‌جمهور جعفرزاده سرپرست سابق اين معاونت نيز گفت: در دوران تصدي اين مسووليت تلاش كردم معاونت‌هاي حقوقي و پارلماني ارتباط خوبي با ساير بخش‌ها در وزارت‌خانه‌ها داشته باشند و هم‌چنين روش تنقيح قوانين را كارآمد كردم كه اميدوارم اين‌ها در دوران آقاي رحيمي ادامه پيدا كند.

وي درباره يكي ديگر از اقداماتش در دوران تصدي اين مسووليت گفت: تلاش‌هاي ما در استيضاح وزير بازرگاني نتيجه داد و نمايندگان به اشتباه خود پي بردند.

 
فرید مزد ابادی
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۰:۲۶:۳۶
اقای دکتر محمود احمدی نژاد ای کاش شما به جای اینکه به افرادی که مدح شما را می کنند بها می دادید به افرادی که دلسوزانه از شما انتقاد می کردید بیشتر محبت می کردید وانها را در کابینه نگه میداشتید وضع کنکونی کشور خیلی بهتر بود (65289)
 
حیف آن رای و تبلیغاتی که ...
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۴:۲۷:۱۰
مایه تاسف است،
منتقدان دلسوز و خیرخواه ، رانده میشوند و آماج حمله و تهمت قرار می گیرند، آن وقت مجیز گویان ارتقاء درجه می یابند.
آقای دکتر احمدی نژاد؛ لطفا نامه 35 نهج البلاغه -عهدنامه مالک اشتر- را دوباره بخوانید.

ای مردم ایران...بخدا این کارهایی که اخیرا توسط ... صورت می گیرد . (65328)
 
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۰:۲۸:۰۶
آقا جون هر كي دوست داري حالا كه ديگه يك پستي گرفتي ، اصلا سوريه نرو كه اون باباهه ببيندت و دوباره حرفي بزنه كه برات درد سر بشه و اينجور قلم ها بخوان قطعه قطعه ات كنند و فرصت خدمت گذاري را از تو بگيرند.
بجا سوريه مي توني بري آمريكا و دانشگاه كلمبيا. (65290)
 
حیران
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۰:۳۶:۵۱
از اقای احمدی نژاد بعیده به کسانی مثل ایشان میدان دهند.
آخر آقای رحیمی با آن سوابق و سلوکش چه تسبتی با شعار های دکتر احمدی نژاد دارد؟ (65292)
 
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۰:۳۹:۱۲
برای این مسوولیت امثال دکتر سبحانی مناسب هستند. یعنی کسی که ..... (65294)
 
رستمی
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۰:۵۸:۰۴
بهترین موقعیتی است که از ایشان(آقای رحیمی) بپرسم که ماجرای گفته های آن مرد سوری در دمشق که \" اگر قرار بود خداوند متعال بعد از حضرت محمد(ص) پیامبری مبعوث کنند او احمدی نژاد بود\"را تشریح نمایند.
ضمنا\" سوالم از ایشان این است که آشنایی بیشتر شما با رییس جمهور آیا بعد از این واقعه (گفتار آن مرد سوری) بود؟ (65301)
 
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۲:۱۶:۰۴
اميدوارم اقاي رئيس جمهور بعدا نگويند رحيمي را بمن تحميل كردند (65313)
 
محسن
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۲:۴۳:۰۰
مهم اين حرفه كه احمدي نژاد گفت :

\" آقاي رحيمي در دوران تصدي مسووليتش در ديوان محاسبات هيچ‌گاه عليه دولت مانع‌تراشي نكرد\"

ديگه اين پاداش پاچه خواري و .... (65318)
 
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۳:۰۸:۲۳
جناب دكتر بهتر نبود دوستانيكه ابرو براي شما گذاشته اند و مورد اين همه حجمه قرار گرفته اند و دوستان از شما انتقاد مي كردند بجاي عصبانيت روح خوش به آنها نشون مي دادي . بقول معروف اگر دوستانتان گوشت شما را مي خوردند لااقل استخواهايتان را دور نمي انداختند .
خدايا ما را در كار هاي خير و شرحمان هدايت كن (65321)
 
محسن
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۵:۰۳:۳۷
با سلام
بيشتر وقت مسئولين در همين معارفه ها و همچنين توديع ها تلاف مي شود . خواهشمند است اعلام تا دست از اين مراسم هاي هزينه دار
و به هدر دادن اوقات گرانبها بردارند. (65332)
 
محسن
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۵:۰۹:۲۸
4 سال پیش آنقدر به این در آن در زدیم که رییس مناسب برای دیوان محاسبات انتخاب کنند ، گوش نکردد و قاطع می گویم هیچ کدام از گزینه ها مناسب نبود ( و همه آنها امتحان خود را پس دادند) و دست آخر ایشان آمد. به نمایندگان مجلس می گویم : الان هم دنبال آدم های خوب ولی بدون تخصص و جرات اداره دیوان نگردید. خدا را در نظر بگیرید و بدنیال افراد شایسته خارج از اطرافیان و دوستان خود باشید . (65333)
 
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۵:۴۵:۱۶
:)) به جانه خودم این احمدی نژاد خیلی باحاله :))

من واسه همین باحال بودنش دور بعد دوباره بهش رای می دم. (65340)
 
هادي رستگار
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۷:۳۰:۰۹
آقاي رحيمي متاسفانه كار كردن با دولت احمدي نژاد واظهار دوستي با دولت نهم هزينه هاي زيادي در بر دارد مردانه مقاومت كنيد ، به لجن پراكني هاي مخالفان اهميت ندهيد و احمدي نژاد را تنها نگذاريد (65351)
 
علي عادل
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۹:۲۹:۲۷
من فكر ميكنم تنها شاخص انتصاب براي رييس جمهور تو دهني زدن به منتقدين است و بس چرا كه فقط به خاطر واكنش سخت برخي از نمايندگان ايشان را به اين سمت برگزيد
آخر با لج و لجبازي كشور اداره نميشود
خدا تو اين يكسال باقيمانده آخر عاقبت كشور را به خير كند (65358)
 
سعید
۱۳۸۷-۰۳-۱۰ ۲۲:۴۰:۱۸
با این انتصابها و آن اخراجها (وزیر کشور) فکر میکنید آخرین سال باشه ؟ گرچه همواره عنایات و امدادهای الهی را شاهد بودیم ولی ؛
من که امیدوارم خداوند از این ملت روگردان نشه که خیلی سخت خواهد شد ،
الان داریم بخشی از غضب الهی در این بازیچه شدن دینش را توی خشکسالی میبینیم ،

ارحمنا یا الله (65432)
 
hبو شهید
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۹:۳۰:۴۷
ای خداوندشهیدان!
ای خداوند بسیجیان!
ای خداوند رزمندگان !
عاقبت جمهوری اسلامی را که با خون دل خمینی عزیز و نثار جان پاکترین انسانهای روی زمین به این نسل رسیده به عاقبت دولت احمدی نژاد ختم نفرما ! (65359)
 
يونسي
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۲۰:۲۴:۳۰
قطعا احمدي نژاد با شناخت كامل از توانائيهاي رحيمي دست به اين انتخاب زده لطفا مانع تراشي نكنيد و بگذاريد رئيس جمهور مطابق اراده خود تصميم بگيرد مگر شما فردا پاسخگوي ملت و رهبري خوا هيد بود كه اينگونه براشفته ايد؟خدا را در نظر بگيريد رحيمي تنها كسي است كه در غرب كشور ثابت قدم واستوار در برابر ناملايمات ايستاده است (65363)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۲ ۰۱:۱۳:۲۱
بابا حالت خوش نیست
مگه بقه کار نمی کنن ، انگار فقط ایران رحیمی داره
الزایمر گرفتی برو درمان کن (65585)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۳ ۰۸:۴۹:۱۲
مگر احمدی نژاد تا اینجا در مورد کارهایی که کرده اند پاسخگوی ملت و رهبر بوده است؟

در مورد قیمت مسکن
در مورد تورم
در مورد افزایش اعتیاد
در مورد افزایش طلاق
در مورد فشارهای اقتصادی
در مورد تحریمها
و ... (65737)
 
javad
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۲۰:۴۴:۵۷
سابقه رحیمی در زمانی که ایشان در کردستان بودند و در اراء انتخابات ریاست جمهوری دست کاری کردند بر همه واضح واشکار اسث. حتی اقای خاتمی شکایت خود از ایشان را پس گرفت. این انتصاب اجر مداحی ایشان است. (65366)
 
محمد رضا میرزایی
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۲۲:۰۶:۲۴
بسم الله الرحمن الرحیم
یک سئوال از جناب آقای دکتر احمدی نژاد داشتم
چرا در مراسم تودیع و معارفه آقایان دانش جعفری و پور محمدی شرکت نمی کنید ولی در مراسم معارفه یکی از معاونین خود شرکت می کنید و ایراد سخنرانی می نماید.
به نظر شما این رسم عدالت خواهی و مهر ورزی است که رئیس دولت نهم در قبال این دو وزیر انجام داد.
بیشترین چیزی که آزرم می دهد تناقض گویی ها در رفتار و گفتار دولت نهم است. (65374)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۱ ۰۶:۰۵:۵۲
واي بر غربت امام عصر (65446)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۰ ۰۷:۲۲:۳۷
تا وجدان درد نگیریم همین است همین است همین
عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنیم
کاشکی مسئولین در میان مردم زندگی می کردند و با مردم بودند و خدای مردم (65392)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۰ ۱۰:۵۷:۵۴
انچه اقای دانش جعفری مطرح کردند با این انتصاب صحت فرمایشات ایشان تائید میشود که همه تصمیمات در دولت توسط اقای رئیس جمهور گرفته میشود و وزرا فقط مجری اوامر ایشان میباشند امید واریم مجلس فعلی بیش از هفت دوره قبل تلاش نماید تا قوه مجریه تمکین از قوانین را بیاموزد. (65400)
 
غلامرضا از گناوه
۱۳۸۷-۰۳-۱۰ ۱۱:۰۸:۲۰
يكي برايم در مورد زندگي و سوابق رحيمي توضيح بدهد (65401)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۱ ۰۸:۱۴:۴۴
اگر مردانگي وجود داشته باشد ودر ج كنند اين مطلب را كه از روي سايت برداشتم در پاسخ به در خواست آقاي غلام رضا از گناوه مي آورم:
پیشینة [دكتر محمد رضا رحيمي
دكتر محمدرضا رحيمي در سال 1333 خورشيدي در شهر قروه استان كردستان متولد شد، تحصيلات ابتدايي و متوسطه را در اين شهر و استان همدان به پايان رساند. ایشان متأهل و دارای دو فرزند می باشد.
تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته حقوق قضايي در دانشگاه تهران و تحصيلات تكميلي را در رشته حقوق بين الملل در مقطع دكتراي حرفه اي P.H. D در خارج از كشور به پايان رسانيد.
دكتر محمدرضا رحيمي رده هاي بخشداري، فرمانداري و استانداري را تجربه نموده است. به علاوه، رياست فدراسيون دو ميداني كشور، عضو هيأت مديره كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي، رياست دانشكده حقوق دانشگاه آزاد اسلامي واحد مركز تهران و رياست ديوان محاسبات کشور به عنوان دستگاهي نظارتي و اجرايي، از ديگر تجربيات ارزنده وي در حوزه اجراست.
دكتر محمد رضا رحيمي در مجالس دوم و سوم از سوي مردم شهرستان قروه و دهگلان و در مجلس چهارم به نمايندگي از مردم سنندج ـ ديواندره و كامياران حضور داشت. حضور وي به عنوان نماينده فعال مجلس و عضو كميسيونهاي مختلف از جمله عضويت در هيأت رئيسه كميسيونهاي قضايي، حقوقي، امنيت ملي و سياست خارجي و نيز رياست گروه دوستی مجلس شورای اسلامی و مجلس يونان و در دوره چهارم عضویت در هيأت رئيسه بر تجربيات وي افزود.
دكتر محمدرضا رحيمي در اوايل انقلاب، مدتي به عنوان قاضي و دادستان فعاليت نمود و پس از اتمام دوره استانداري در كردستان مشاور رئيس قوه قضائيه شد. ایشان علاوه بر آن، وكيل پايه يك دادگستري نيز مي باشد. وي در زمان برگزاري اولين انتخابات شوراهاي اسلامی به عنوان دبير هيأت مركزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي كشور فصل موفق ديگري از دورة كاري خود را پشت سر گذاشت.
تجربيات دكتر محمدرضا رحيمي در حوزه هاي اجرائي، قضايي و قانونگذاري اندوخته هاي ارزنده و مفيدي است كه مي تواند ياريگر وي در انجام مسئوليت‌هاي سنگين باشد.
خدمات و تلاشهاي دكتر محمدرضا رحيمي در دوره هفتم مجلس شوراي اسلامي به عنوان رئيس كل ديوان محاسبات باعث شد تا اين دستگاه نظارت مالي در جایگاه واقعی خود قرار گرفته و علاوه بر دستاوردهاي فراوان، جايگاه ديوان را به عنوان عالي ترين دستگاه نظارت بر عملكرد مالي دستگاههاي دولتي تثبیت نمايد.
ورود به عرصه هاي ناگشوده در حوزه نظارت مالي از جمله ماليات، بانكها، حقوق گمركي و بيمه هاي دولتي، و واريز بالغ بر 50 برابر كل وجوه واريز شدة 25 سال گذشته به حساب خزانه، و ایجاد انضباط مالي محاسباتي در دستگاههاي دولتي و به روز كردن گزارش سالانه تفريغ بودجه كشور از جمله مهمترين شاخص هاي فعاليتهای اين دوره از ديوان محاسبات كشور محسوب مي شود. (65455)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۳-۱۲ ۱۱:۴۶:۳۶
ايشان دكترا ندارد
عملكرد ايشان را از كارشناسان ديوان بپرسيد (65649)
 
۱۳۸۷-۰۸-۱۲ ۰۷:۳۷:۲۵
جناب ناشناس عزیز فعلا که صدای تقلبی بودن مدرک اقای رحیمی هم در آمده است (88679)
 
ali
۱۳۸۷-۰۳-۱۰ ۱۱:۲۰:۵۶
یعنی فقط می تونم برای رییس جمهور مردمی و محبوب! اظهار تاسف کنم. (65402)
 
علیرضا رحمانی
۱۳۸۷-۰۳-۱۰ ۱۴:۵۱:۴۲
سلام
دولت نهم با شعار های ارزشی سر کار امده است. با شعار ساده زیستی و مقابله با مافیا و چاپلوسی.
ولی کسی که در مورد ایشان همه مسئولان کشور اتفاق نظر دارند و سوابق ایشان را می دانند و کار را در چاپلوسی به آن جا کشید که احمد نژاد را لایق پیامبری دانست، توسط این دولت در مسند معاونت ریاست جمهوری قرار گرفت. وای بر این ارزش مداری و صد واویلا بر شعار مبارزه با مافیا.
با این انتصاب، رویکرد حزب اللهی هایی که شناخت کاملی از دوره استانداری رحیمی دارند که رشد امثال آقای بهاء الدین ادب یکی از آن ها است و مافیایی که از او حمایت می کند و ... نسبت به آقای احمدی نژاد تصحیح می شود. (65408)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۱ ۱۰:۴۳:۱۵
آقاي ادب خدا رحمتش كند كسي بود كه نوري زاده ضد انقلاب فراري مقيم لندن در لجن پراكني هاي اخيرش به دوستي با او افتخار مي كند . (65456)
 
ابوذر
۱۳۸۷-۰۳-۱۱ ۰۰:۱۲:۵۲
یادمان است وقتی مرحوحم فخرالدین حجازی از\"اسوه همه انقلابیون ومسلمانان یعنی حضرت امام با ان همه سجایا ومکارم روحی\"تعریف وتمجید کرد امام امت سخت بر آشفت واز همان زمان دوران افول مرحوم حجازی نیز شروع شد.بنظر این گونه برخورد امام دو جنبه داشت 1-بازتاب رسانه وتبلیغی -چون مردم ایران اینگونه تعریف وتمجید را به هیچ عنوان بر نمی تابند-بر اساس اموزه های اعتقادی ونهی از نزدیکی با این افراد2-عدم حمایت از اینگونه افراد موجب طرد وته نشین شدن ،این چنین افکار واندیشه ها وگسست شخص از دایره قدرت.حال اگر این مضامین را این اقا بکار برده است-تاکید می شود وثابتشود-پس باید گفت این خلاف اندیشه وحرکت امام واعتقادات ما ونهایتا اصولگرای است که ایشان بر اساس ان انتخاب شده است. (65437)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۱ ۰۲:۱۰:۰۵
آخر شما که با احمدی نژاد بدین چرا وقت رای دادن فکر نکردید؟ (65442)
 
hossein
۱۳۸۷-۰۳-۱۱ ۰۵:۵۱:۵۱
در محل کار موقت من چند جوان برای کسب در امد مشقول کارهای ساختمانی هستند سعی می کنم تشو یق شان کنم کار را یاد بگیرند اما علاقهای نیست و یک جوان برای مواد مخدر و مشروب و تهیهپول ان کار میکنند زیاد اشتباه می کنند واصلا احساس مسئولیت ندارند از زیر کار شانه خالی می کنند باور کنید فبلم های هویت که در ایران در مورد خارج و زندگی ما ساخته می شد عینحقیقت است روزی 20 دلار پول بنزین دادن ...به خداقسم شما را می خواهند ازلحا ظ روانی ظعیف کنند و سخنان دکتر احمدی نژاد هم ان دزدهای بیت المال را تر سانده است من خشک مذهب نیستم اما ایرانیهستم هنرمند شما فر صت ها را از دست ندهید این شبکه ما فیائی عظیم را با همت احمدی نژاد ها به زیر بکشید تا ایرانی اباد تر داشته باشید حرف ایرانی های خالی بند را در خارج قبل نکنید ها لیود گول تان نزند زندگی ساده و با محبت شما شرف دارد به همه دنیای ما تا خدا همت کند بر گردم به ایران خدمت کنم (65445)
 
يك خبرنگار
۱۳۸۷-۰۳-۱۱ ۱۰:۰۵:۱۹
آقاي توكلي
به شما و ديگر سروران حاضر در مجلس عرض مي‌كنم كه اين آقاي رحيمي همان كسي است كه شما 4 سال پيش با راي خود در مجلس هفتم(البته با سفارش آقاي ناطق نوري) او را به مهمترين سمت نظارتي مجلس و به عنوان چشم مجلس در ديوان محاسبات برگزيديد. اين انتخاب علي‌رغم سخنان دلسوزانه رهبري در نخستين ديدار با نمايندگان مجلس هفتم بود كه ديوان محاسبات را چشم مجلس دانستند و به آنان توصيه كردند اشتباه مجالس قبلي را در ناديده گرفتن اين ابزار مهم نظارتي تكرار نكنند.
و البته اگر انتقادي به رحيمي وارد باشد (كه ما نيز چنين نظري داريم) اما از طرف باقيمانده‌هاي مجلس هفتم وارد نيست! (65472)
 
علي كارمند وزارت خارجه
۱۳۸۷-۰۳-۱۱ ۱۰:۳۶:۳۳
جناب دكتر احمدي نژاد: هوادار شما هستم و اين را از سر دلسوزي مي گويم . آنچه كه از آقاي رحيمي شنيده ام با ارزيابي شما از ايشان كاملا متفاوت است... سفري به يكي از كشورها داشت و با كارشناس سفارت كه براي مساعدت به او رفته بود درگير شد و كلي اهانت كرد و قتي هم كه به ايران برگشت آنقدر چوب لاي چرخ محاسبات وزارت خارجه گذاشت و انتقام جويي شخصي كرد كه مسئولين بيعرضه وزارت خارجه براي ارضاء وي آن كارشناس بدبخت و بيچاره را ماموريتش را خاتمه دادند به ايران برگرداندند و مجبورش كردند برود و بخاطر گناه نكرده از رحيمي عذر خواهي كند. يادتان با شد شما از يك چنين فردي حمايت مي كنيد و مطمئن باشيد كه نتيجه منفي اش را دير يا زود خواهيد ديد. ايراد اساسي شما اين است كه از ميان 17 ميليون راي دهنده همين ده بيست نفر آدم دور و بر خودتان را معتمد مي دانيد و حمايت و كمك بسياري آدم هاي كاردان و دلسوز و متخصص كه از قضاي روزگار هوادار شما هستند و به شما راي داده اند و هريك در نهادي به پاكي و درستي مشهور هستند دريغ مي كنيد. روزي متوجه ميشويد كه خيلي دير است و ديگر از افرادي نظير رحيمي هم كاري براي شما و دولت شما بر نخواهد آمد . ما مرده و شما زنده . به هرحال برايتان آرزوي موفقيت مي كنم زيرا بخاطر همان يك راي هم خود را در تصميمات درست يا غلط شما سهيم مي دانم . (65481)
 
عليرضا
۱۳۸۷-۰۳-۱۱ ۱۶:۰۰:۴۱
برادر علي از وزارت امور خارجه
جهت اطلاع شما و ساير عزيزان عرض كنم كه آقاي رحيمي نه تنها به آقاي احمدي نزاد راي نداد بلكه در زمان تبليغات براي كانديداي ديگري تبليغات گسترده اي هم انجام داد. ايشان هميشه تمايل به نزديكي به هرم قدرت دارد . مداحي ايشان براي ريس جمهوري دوران سازندگي فراموش نشده است. ولعاقبت للمتقين (65534)
 
علی اکبر
۱۳۸۷-۰۳-۱۲ ۰۹:۳۳:۲۸
حیف دکتر سبحانی با آن شخصیت ممتاز و وارسته اش که بخواهد با دولت فعلی کار کند. (65615)
 
خيرخواه
۱۳۸۷-۰۳-۱۲ ۱۱:۱۷:۳۹
اقاي احمدي نژاد فرمودن : آقاي رحيمي در دوران تصدي مسووليتش در ديوان محاسبات هيچ‌گاه عليه دولت مانع‌تراشي نكرد، البته درست است چون دكتر رحيمي پرونه هاي مديران دولت قبلي را به دادسراي ديوان محاسبات ارسال نمودند و هيگونه نظارتي بر عملكرد دولت فعلي نداشتند پس مجلس هفتم چگونه بر عملكرد مالي دولت نظارت نموده است ؟ (65641)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۳-۱۲ ۱۷:۳۰:۵۴
در پاسخ به اقاي كه گفته بودند عملكرد دكتر رحيمي را از كارشناسان ديوان بپرسيد (ديوان محاسبات ) از ايشان ميخواهم كه از نمايندگان مجلس بخواهد تا از عملكرد ديوان محاسبات و پرونده هاي مختومه دادسراي ديوان محاسبات تحقيق وتفحص به عمل ايد تا عملكرد دكتر رحيمي براي نمايندگان محترم و دلسوزان نظام وشخص دكتر احمدي نژاد مشخص شود. (65696)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۳-۱۹ ۰۷:۴۳:۳۵
عملكرد بسيار ضعيف آقاي رحيمي براي كليه كاركنان ديوان محاسبات كاملا محرز مي باشد . انتصابات بدون شايسته سالاري و فقط بر اساس ارتباط - جذب نيروهاي ناكارآمد وسفارش شده - آمار سازي غير واقعي و مديريت بدون برنامه فقط گوشه اي از عملكرد آقاي رحيمي است (66361)
 
صفریان
۱۳۸۷-۰۳-۱۷ ۰۰:۰۷:۲۳
بیایید اگر میخواهیم از کسی انتقاد کنیم انصاف را رعایت کنیم و بی دینی نکنیم. (66111)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۳-۱۸ ۰۸:۳۶:۴۷
شاید عدم همراهی خیلیها با دکتر باعث اینگونه انتخاب هاست (66189)
 
علی کرمی
۱۳۸۷-۰۸-۱۴ ۱۰:۰۷:۰۵
الهم عجعل لولیک الفرج (89540)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.