نظر منتشر شده
۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 27129
فیلم/ سردار رادان در مثلث شیشه‏ای
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۰۸:۵۱
  بخش اول بخش دوم  توضیح بخش فنی الف: در صفحاتی از سایت که دو پلیر برای پخش فیلم در یک صفحه قرار دارد توصیه می‏شود با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران کاربران گرامی از کلیک هم زمان روی هر دو پلیر خودداری کنند و پس از اتمام فیلم اول از فیلم دوم استفاده کنند.  
 
امير
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۰:۳۸:۲۵
واقعا جالبه شرکتها براي امنيت خودشون مي خواهند که با خودشون مقابله کنند ياد همون صحبت قبلي سردار افتادم که فرمودند خانواده اي از ما خواست که ماهواره هاشون را جمع کنيم.
آخر تا کي؟ (65293)
 
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۲:۳۸:۳۰
aslan in bahsa arzesh nadare ke adam bekhad nazar bede. har tasmimi mikhan migiran . har kari ham ke mikhan anjam bedan. pas nazarate mardom hich tasire dar afkare ishan nadarand (65316)
 
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۱۴:۰۷:۵۵
ظاهرا آقایات تصمیم دارند تتمه بخش خصوصی را که این شرکتها هستند تعطیل کنند.
برای این همه خدمت چگونه شکر گزار نباشیم ! (65327)
 
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۲۰:۲۴:۳۵
تا دیر نشده و \" ملت \" نگفتند نور به قبر سرپاس \" مختاری \" ببارد . دست اندر کاران و بزرگان دلسوز مملکت و مردم و نظام ، لطف کنند و منت بر سر این \" ملت \" گذارند و تذکری جدی به سردار \" رادان \" که اعتقاد دارد \" شرکت خصوصی \" در ایران وجود ندارد بدهند . (65364)
 
مجید-ن
۱۳۸۷-۰۳-۰۹ ۲۱:۱۶:۲۳
مطالب معقولانه ای رو ذکر کردن اگه ایرادی تو صحبتهای ایشون بود بگید آگاه بشیم (65369)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۰ ۱۵:۰۰:۰۴
تفسیر قانون به وسیله کسی که صرفا مجری قانون است خیلی جالب است. این آقایان گاهی قانون گزاری هم می کنند (65409)
 
۱۳۸۷-۰۳-۱۰ ۱۵:۳۴:۱۳
مطالب معقولانه ای رو ذکر کردن اگه ایرادی تو صحبتهای ایشون بود بگید آگاه بشیم



مطالب معقولانه ؟
بسیار جای تاسف است که تشخیصی بین معقول و نا معقول نیست .
همین که تا این لحظه یعنی تا ساعت 4:33 بعدازظهر جمعه 1387/3/10 نتیجه اظهار نظرهای درج شده بالا در جهت سردار و نظر شما نیست . آیااین کافی نیست و \" آگاهی \" به شما نمیدهد ؟ (65414)
 
ا-ب-م
۱۳۸۷-۰۳-۱۴ ۱۶:۴۰:۱۲
گله بسیاراست و وقت کم ؟چیزی که میخواهم بگویم نه اینکه درد دل منه بلکه درد کسانی که حداقل یکی دوبار پایشان به کلانتری و دادگاه و پاسگاه رسیده ؟خدای نکرده اگر اجبارآ و ناخاسته سروکارت به اینجاها افتاد میفهمی چه میگویم ؟در نبود من کارگر مغازه ام بمن زنگ زد که دزد گرفته ایم ؟گفتم سریع به پلیس 110 زنگ بزنید ؟ زنگ زدند امدند بردند ؟من 2 ساعتی از محل دور بودم -دراین بین چپ و راست از کلانتری بمن زنگ میزنند که اقا کجائی ؟ اگر دیر کنی ما این متهم رو میفرستیم بره ؟ با تمام سرعتی که ممکن بود خودم رو به محل رساندم و یکراست به کلانتری محل رفتم وگفتم جناب سروان دزد کو ؟باکمال ناباوری دیدم که دزدها رو که مادر و دختری بودنند ازادکردنند به بهانه اینکه بازداشتگاه نسوان نداریم ؟و وقتی بااعتراض من روبرو شدند که چرا انها رو ازاد کردید بمن میگویند که مگه ما نوکر شما هستیم که هر موقع دلت بخواهد بیائی ؟دیر کردی وما هم نمیتوانستیم بیشتر انها را نگه داریم؟حالا که شیئی که دزدان (مادر و دختر )زده بودند به خودت برگشت ؟میگویند این ادرس دزد اگر شاکی هستی برو دنبال انها وشکایت کن ؟اینگار من باید زود می امدم و دزدها رو بازجوئی میکردم ؟اگرمن دیر امدم یا اینکه با تلفن های پی در پی شما حواسم پرت میشد و تسادف میکردم و اصلا نمی امدم شما باید دزد رو با این بهانه های واهی ازاد میکردید؟باجرمی کاملا مشهود ؟یاالله چه بگویم ...از شکایتی درباره خیانت در امانت بگویم که چه بلائی در دادگاه به سرم امد ؟ باشد موقعی دیگر ..؟ (65960)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.