نظر منتشر شده
۳۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 26232
نمایندگان خریدنی نیستند
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ ساعت ۱۵:۳۴
با نزدیک شدن به روز استیضاح وزیر بازرگانی، تلاش مسئولان دولتی برای انصراف نمایندگان از استیضاح وزیر به اوج خود رسیده است. تعدادی از نمایندگان مجلس روز سه شنبه اظهار داشتند، که از برخی ادارات کل در استان‏ها و برخی مسئولین دولتی با نمایندگان تماس گرفته می‏شود تا آنها را از رای منفی به وزیر بازرگانی منصرف نمایند.

دکتر الیاس نادران در این باره به "الف" گفت: سوال استیضاح کنندگان از وزیر محترم بازرگانی روشن و شفاف است. ما نه دنبال مچ گیری هستیم و نه دنبال ضدیت با دولت.

نادران افزود، نمایندگان مجلس خریدنی نیستند و در این روزها که موکلان خود را زیر شدیدترین فشارهای تورمی بینند، از انجام وظایف قانونی خود کوتاه نخواهند آمد.

وی اضافه کرد، رایزنی با نمایندگان جهت انصراف از استیضاح، همواره در مجالس گذشته مرسوم بوده است، لیکن توسل به شیوه های غیر اخلاقی، کاری ناپسند است که اینک در ابعاد گسترده تری دنبال می شود.

 همچنین نماينده سبزوار با انتقاد از تردد برخي از نمايندگان دولت در بين صندلي‌هاي نمايندگان و برخوردهاي خارج از عرف آنها براي انصراف استيضاح كنندگان وزير بازرگاني گفت: با تهديداتي كه مي‌شود احساس امنيت شغلي‌ام را از دست داده‌ام.

احمد بزرگيان نماينده سبزوار در جلسه علني امروز سه‌شنبه مجلس در تذكري آئين‌نامه‌اي با استناد به ماده 4 آئين‌نامه داخلي مجلس گفت: طبق اين ماده بايد در 2 رديف اول مجلس رئيس جمهور، معاونان و مشاوران و اعضاي شوراي نگهبان و هيئت وزيران و معاونان امور مجلس و ديگر افراد مجاز بنشينند و برخي افراد كه امروز در اين بخش حضور دارند به هيچ وجه مجاز به نشستن در صندلي نمايندگان و يا تردد در محل استقرار نمايندگان نيستند.

وي با اشاره به بند 11 ماده 23 آئين‌نامه داخلي مجلس تصريح كرد: از صبح شاهد هستيم كه برخي از نمايندگان دولت در بين صندلي‌هاي نمايندگان رفت و آمد مي‌كنند و با يك رفتار غير عرفي و بعضا ادبيات غير عرفي و خارج از نزاكت مجلس با نمايندگاني كه طرح استيضاح وزير بازرگاني را امضاء كرده‌اند، برخورد مي‌كنند و متاسفانه به گونه‌اي شده كه بنده به عنوان يك نماينده احساس امنيت شغلي خود را با تهديداتي كه صورت مي‌گيرد از دست داده‌ام.

وي افزود: اگر لازم باشد مواردي را كه به عنوان وعده و وعيد براي انصراف از استيضاح داده مي‌شود افشاء خواهم كرد.

بزرگيان خطاب به باهنر كه رياست مجلس را پس از حداد عادل برعهده داشت، گفت: اجازه دهيد كه مجلس عزت خود را حفظ كند و اجازه ندهيد نمايندگان بيش از اين خوار شوند بلكه با حمايت از نمايندگان اجازه دهيد برابر قانون از حق خود دفاع كنند.
 
 
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۵:۵۲:۴۷
آقاي نادران
نماينده كيلو چنده؟ از برنج گرونتره؟ (62992)
 
محمود
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۰۷:۵۱:۳۱
نميدانم خريدني هستند يا فروختني. ولي استيضاح عقب افتاد (63126)
 
من
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۰۸:۴۰:۰۷
حاجي بابايي در گفتگو با فارس:

استيضاح وزير بازرگاني امروز انجام نمي‌شود

خبرگزاري فارس: عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: به دليل پس گرفتن امضاي برخي از استيضاح ‌كنندگان، استيضاح مسعود ميركاظمي وزير بازرگاني امروز انجام نمي‌شود. (63136)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۱۱:۵۷:۰۰
به نظر میرسه تهدید نمایندگان جواب داده!

آیا واقعاً هیچ ارگانی در کل کشور وجود نداره که بتونه روی کار دولت، و اهرمهای فشار غیر قانونیش و تخلفاتش نظارت کنه؟!
(63193)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۵:۵۵:۲۲
دکتر علی ذبیحی از مشاوران رئیس جمهور به بررسی مسائل مختلفی درباره فعالیت های دولت نهم در عرصه های مختلف پرداخت.متن زير فرمايشات ايشان است.
خوشبختانه با تلاش دولت فعلاً تورم در حد ۱۸ الى ۱۹ درصد حفظ شده است. البته بايد توجه داشت كه باندهاى بزرگ اقتصادى كه حجم قابل توجه اى از نقدينگى كشور را در اختيار دارند، با جريان هاى سياسى مخالف انقلاب در داخل و خارج از كشور هماهنگ عمل مى نمايند، شديداً در حال انتقام گيرى از مردم هستند. چرا كه معتقدند مردم براى مقابله با تبعيض، نابرابرى و حذف باندهاى بزرگ اقتصادى به اين دولت رأى داده اند، لذا بايد كارى كنيم كه از خواسته خود پشيمان شوند. اتفاقاً شرايط حاضر حاكى از درست عمل نمودن دولت است[b. اين دولت هم مى توانست مشابه دولت هاى گذشته سرويس لازم را در اختيار عوامل بانك جهانى و باندهاى مافيايى در اقتصاد قرار دهد و دوران مديريت خود را بى دردسر و با خيانت به مردم سپرى نمايد. ولى اين كار صورت نگرفته است و مردم هم متوجه موضوع هستند. لذا على رغم مشكلات اقتصادى موجود در جامعه، مردم اميدوارند كه اين دولت بويژه شخص رئيس جمهور مى تواند در آينده اى نه چندان دور كشور را براى هميشه از شر اين مفسدين اقتصادى نجات بدهد. روزنامه ايران

آقاي نادران اين هم جواب شما اگر تورم هست يعني ما با مافيا نبوده ايم و اگر بخواهيد تورم از بين رود مي بايست با ما فيا در ارتباط بود و به مردم خيانت كرد.
وقتي به عقيده مشاور ريئس جمهور رفاه مردم يعني خيانت به آنها چه توقعي است كه نخواهند شما را تطميع نمايند.
راستي چرا كسي به اتهامات اين گروه پاسخي نمي دهد. براي اين ملت و خودم متاسفم كه دولتي در راس كار است كه پيشنيانش را خيانكار به ملت و الت دست مافيا مي داند و نمايندگانش براي ايفاء نقش قانوني خود در معرض تهديد. (62993)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۶:۱۴:۴۵
حالا زمانی است که مشخص می شود چه کسی برای خدمت به خلق خدا کار می کند . بزودی مشخص می شود نمایندگان مستقل هستند یا تحت تسلط دولت فردا مشخص می شود. (63000)
 
دردمند
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۰۰:۲۵:۵۰
برادران و خواهران محترم نماینده

چه آنها که رفتنی بوده وچه َمائی که در دور بعد حضور دارید
همه ما می دانیم که این مقوله استیضاح در این مدت کارساز نیست ولی..
ولی می خواهم نکته ای را در نظر گرفته وسپس اقدام فرمائید
وآن ، اینکه متاسفانه مجموعه دولت مردم تنگدست اقتصادی ولی باحیای مارا فاقد شعور تصور نموده وبی توجه به سوال ، پاسخ عامیانه و بیشتر از نگاه بالا به پائین و \"عاقل اندر سفیه \" داده و بر خود افتخار هم می نمایند .
لذا پیشنهاد بنده ، این است که به عوض یک وزیر ، وزرای دیگر مانند نفت و جهاد کشاورزی را نیز مجبور به پاسخ صحیح و شفاف نمائید ، تا با پایان دوره خواسته ویا ناخواسته شان مانند آقای دکتر دانش جعفری تبدیل به قهرمان ملی نگردند .
این پاسخ شفاف را اگر می توانید غیر از استیضاح هم بگیرید بسم اله
خواهشا ملت را در جریان امر قرار دهید . (63092)
 
نخودي
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۶:۱۵:۰۱
با سلام،
نمايندگان محترم مجلس هفتم بيش از حد با دولت مماشات كردند. بايد زودتر از اينها و با شدت بيشتر دولت كنترل ميشد؛ سياستها و عملكرد دولت نهم تاكنون در برداشت عامه مردم ازعملكرد جريان اصيل اصولگراي كشور سايه سنگيني از نا اميدي ايجاد كرده است. با يك گل هم بهار نمي شود. عملكرد وزير بازرگاني تا حدود زيادي آينه سياستگذاري مجموعه دولت است.
با اين مقدمه، مجلس هفتم كه كارش تمام شد اميد است مجلس اصولگراي هشتم:
1- يا با دامنه گسترده اي دولت را كنترل نمايد (حتي استيضاح كل دولت اگر به نفع نظام باشد بايد دنبال شود)،
2- يا كاملاً با دولت همسو شود و مثل مجلس هفتم شريك تمامي مشكلات شود. (63001)
 
ع.پ
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۷:۱۱:۵۵
واقعا براي اين دولت متاسفم. دولتي كه دم از عدالت محوري و مهرورزي مي زند و اجراي قانون را به رخ همه مي كشد خود در برابر قانون تسليم نمي شود. آن از چند شغله بودن الهام اين هم از رايزني هاي نمايندگان دولت آنهم به طرز نادرست براي انصراف مجلس از استيضاح وزير بازرگاني. دولت نهم با اين روند هر روز در نزد افكار عمومي غير موجه تر مي شود. اميدوارم افكار عمومي جامعه اين مسائل را در حافظه خود بسپارند تا در موقع انتخابات به درستي عمل نمايند. (63012)
 
سید مهدی
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۷:۱۳:۱۶
لطفا این فیلم ها را در نیاورید.شما رو همان روز اول خریدند و الا 4 سال در مقابل همه زیاده خواهی های دولت و ناتوانی در مدیریت کشور. سکوت نمی کردید. (63013)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۷:۳۷:۴۴
همه چیز قابل خریدن است مهم مبلغ پیشنهادی است
همانگونه که بارها به نام حمایت و... مجلس خود را فروخته بازهم امکان فروش وجود دارد نگران نباشید من ضمانت میکنم. (63028)
 
ع . صالحي
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۸:۱۵:۰۸
با سلام

اصلا كوتاه نياييد بشدت وزير را استيضاح كنيد.متاسفانه با سياستهاي غلط وزارت بازرگاني نقدينگي بعد از خرابي بازار مسكن حالا خرابي بيشتر توليد رو نشونه گرفته ( از طريق پايين آوردن تعرفه ها توسط آقايون). (63037)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۲۰:۳۰:۲۸
doste aziz
ba salam

mesle inke in Estizah yek baziye Siyasiye va ba in Estizah dolat mikhad khodesh ra nejat bede va Majles ham hamintor
injori tamame mardom fekr mikonan ke tamame moshkelat zire sare vazire Bazargani hast va khode Dr Ahmadinejad bitaghsire in vazir bode ke hame chiz ra kharab karde
man mikham begam harfe shoma doroste vali chera tamame in soalat ra az Dr Ahmadinejad naporsan chon ishun bayad javabe hameye Mellat ra bede hameye vazirha dastorate ishun ra ejra mikardan (63061)
 
بسیجی
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۸:۱۹:۰۴
وای بحال این ملت وآن وزیری که مدیرکلش براش لابی کنه که رای بیاره دیگه اون مدیر کل حرف وزیرشو گوش میکنه؟ پدر صندلی بسوزه که آدم برای حفظش اینقدر خودشو خوار میکنه - حتما\" این صندلی درآمد خوبی داره که اینقدر براش سر و دست میشکنند - والله منم بعید میبینم که آبی از این مجلس هفتم و آدماش که وکیل الدوله هستند گرم بشه - میگید نه - تا ظهر چهارشنبه صبر کنید. خدا عاقبت این افراد باصطلاح امین مردم رو ختم بخیر کنه وخدا کنه رای شون براساس شایعات اخیر که میگن خریداری شده نباشه (63039)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۲۰:۳۶:۳۱
نماینگان خریدنی نیستند/؟ مگر ما در ایران مجلس هم داریم شما نباید شوخی کنید (63063)
 
حسن
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۲۱:۱۱:۰۷
نمایندگان محتدم حضرت عباسی تا این بنده خدا با معاونینش تمام کارخونه ها رو نبستن و مملکت رو وابسته اجانب نکردن و ما کارگرها رو آواره نکردن تمومش کنین - مطمئن باشید دعای خیر صدها هزار نفر مثل من برای شما خواهد بود (63066)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۲۱:۳۲:۳۴
آفرین .. آفرین .. با این رویه که میرید می تونید تعداد بیشتری از نمایندگان رو برای رای عدم اعتماد تهییج کنید .. آفرین آفرین سایت الف (63069)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۲۲:۱۴:۱۷
وزیر بازرگانی در پاسخ به این سئوال که «آقای توکلی دریکی از برنامه‌های تلویزیونی این گونه عنوان کرد که وزارت بازرگانی بدون اجازه مجلس، یک میلیاردو 200میلیون دلار از حساب ذخیره ارزی برداشت کرده تا میوه وارد کند. این موضوع درست است؟» نیز گفت: نه من این موضوع را تکذیب می‌کنم. هیچ برداشتی ازحساب ذخیره ارزی نداشته ایم. نکته جالب توجه این است که وزارت بازرگانی به هیچ وجه میوه وارد نکرده وحتی صادر هم نکرده است. من بارها این جمله را تکرار کرده ام اما نمی دانم چرا برخی دوستان نمی خواهند قبول کنند. یکی از افتخارات ما این است که درسه سال گذشته به هیچ عنوان میوه وارد نکرده است. وزارت بازرگانی درسه سال گذشته فقط واردات میوه توسط بخش خصوصی را مدیریت کرده است.

وی ادامه داد: وزارت بازرگانی حتی یک کیلو میوه وارد نکرده است. چرا درگفتاربرخی از دوستان صداقت وجود ندارد؟ ما حتی ارزنداریم که روغن وارد کنیم. نمی دانم منشا این گونه اظهارنظر‌هاچیست؟ خیلی لازم نیست تلاش کنید به وب سایت گمرک مراجعه کنید همه این آمارها موجود است. (63073)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۲۲:۱۵:۳۹
حسن جون بسته شدن کارخونه ها دبطی به بازرگانی نداره مجید جان اون وزارت صنایعه (63074)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۱۲:۰۳:۱۸
ولی اگر به عنوان مثال شکر با این قیمت وارد میشه، کارخانجات قند و شکر ورشکست میشوند و بسته میشوند!

شما بهتر است یکم جلوتر از نوک انگشت رو ببینید. (63200)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۰۰:۴۳:۴۲
وقتی پایۀ روابط بین شخصیتهای نظام احترام و آبرو باشد، این میشود که مجلس با وجود دیدن مشکلات فراوان در دولت، ساکت می ماند و حال که دیگر دیر شده و باید منتظر دیدن نتایج هولناکتر تصمیمات دولت بود، اقدام می کنند.
نمایندگان از خود بپرسند: کدام مهم تر است؟ آبروی نظام یا آبروی اسلام؟ آبروی دولت یا بد بختی مردم؟... (63096)
 
شهاب نیوز
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۰۰:۵۱:۱۶
به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، یک منبع آگاه اعلام کرد استیضاح «مسعود میركاظمی» وزیر بازرگانی که قرار بود فردا چهارشنبه در صحن علنی مجلس بررسی شود، شامگاه امروز سه‌شنبه به دلیل پس گرفتن امضای تعدادی دیگر از نمایندگان از حد نصاب افتاد و قطعاً فردا در صحن علنی مطرح نخواهد شد.

وی گفت: در پی نشست سه‌شنبه شب برخی نمایندگان مجلس با میرکاظمی که حدود 2.5 ساعت به طول انجامید، تعداد دیگری از نمایندگان نیز امضای خود را پس گرفتند. با توجه به کسانی که طی دو روز گذشته امضاهای خود را پس گرفته بودند، نهایتاً فقط 8 امضا باقی ماند که این امر باعث شد حد نصاب قانونی مورد نیاز (10 نماینده) از بین برود و طرح از اعتبار ساقط گردد. (63097)
 
سينا
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۰۷:۲۶:۴۹
همانطور كه خودتان تيتر زديد استيضاح به عقب افتاد پس ديد كه نماينگان خريدني هستند اين ادا و اطفارا هم براي بالابردن قيمت بوده (63116)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۰۷:۵۹:۴۴
چقدرهم كه نبودن! براي همين استيضاح لغو شد نه! (63128)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۰۸:۴۹:۲۶
الحمدلله امروز اين ام بر همه ثابت شد كه ....! (63142)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۱۰:۱۸:۴۳
وقتی مطاعی فروشی باشد خریدار رست بجیب میشود (63167)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۱۰:۵۰:۵۵
از وقتی که یه الف بچه 27 ساله به نام شهرام جزایری در دوره مجلس ششم نماینده هارو خرید ، دیگه هیچ کس به رای نمایندگان و مصوبات آنها اعتماد ندارد . مردم اطمینان دارند که اگر هم چیزی به تصوصب می رسد یک طرف مسئله انتفاع نمایندگان است . فکر می کنید چرا گرفتن مالیات چند درصدی از خانه های خالی در مجلس رای نیاورد ؟ برای اینکه .. (63163)
 
سورنا
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۱۳:۱۷:۳۵
آخرین اخبار:
*استیضاح وزیر بازرگانی به تعویق افتاد.
*تعدادامضاهای استیضاح وزیر بازرگانی به پایینتر از10 امضاء (کمتر از حد نصاب قانونی) کاهش یافت.
-= نتیجه اخلاقی:
...» (63207)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۲۳:۴۵:۳۴
وقتی از آقای باهنر نفر دوم وارد شده از حوزه ثهران به مجلس سکوت می بینیم دیگه نباید از مجلس هشتم انتظار مقابله با گرانی را دشت باید منتظر سازش باشیم (63306)
 
اسدآبادی
۱۳۸۷-۰۲-۲۶ ۰۵:۳۵:۲۱
بسیاری از نمایندگان رای خود را به مصلحت می فروشند
گروهی برای ادامه ی تاییدصلاحیت جهت ادامه خدمت می فروشند.
بعضی برای آزادی تعدادی از موکلین خودی به وزیر دادگستری می فروشند.
برخی به وزیر کشور (برای تبدیل یکی از روستاهای حوزه انتخابیه به شهر )رای خود را پیش فروش می کنند.
تعدادی برای گسترش فضای آموزشی در حوزه ی خود نمک گیر وزیر آموزش عالی می شوند.
از همه خنده آورتر بعضی ها به امید ملاقات با سرپرست وزارتخانه ها رای خود را کادو می کنند.
بعضی ها همه ی رای خود را همان روز اول به \"ائتلاف\" خود می فروشند و تا 4 سال رای برای فروش ندارند. (63317)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۶ ۰۹:۰۹:۴۴
اگر راست مي گوييد اعلام كنيد ؟ اين يعني توهين به نمايندگاني كه راي خودرا پس گرفتند يعني خود را فروختند ؟ چرا تهمت و افترا به يكديگر ميزنيد ؟ شما كه ميگوييد هم قسم شده ايم پس فرار به جلو يعني چه ؟ (63344)
 
سورنا
۱۳۸۷-۰۲-۲۶ ۱۱:۲۱:۵۸
چرا نتیجه اخلاقی که قسمت اصلی نظر بنده بود را حذف کردید؟
با کمی تعدیل دوباره می نویسم و می فرستم. چون واقعیت عریانی است
آخرین اخبار:
1-استیضاح وزیر بازرگانی به تعویق افتاد.
2- تعدادی از نمایندگان امضاءکننده طرح استیضاح امضاء خود را پس گرفتند و بدین ترتیب تعداد امضاها به پایین تر از حد نصاب لازم رسید.
نتیجه اخلاقی: ... (63358)
 
بسیجی
۱۳۸۷-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۸:۰۴
بهتون عرض کردم که تا ظهر چهارشنبه صبر کنید و ببینید - البته ازحق نگذریم بسیاری ازاین نماینده ها که برای مجلس هشتم رای نیاوردند باید یه جوری دل دولت رو بدست بیارند تا بهشون شغل بدن - حالا شما بگید پست مهمتره یا ملت؟ خدائیش توی این چهار سال چکار کردن که دم آخری بخوان انجام بدن ؟ (63392)
 
ايراني
۱۳۸۷-۰۲-۲۸ ۱۰:۴۸:۰۰
اقاي احمدي نژاد بنده در اروميه زماني كه تنهايي براي تو ستاد زدم و كار ميكردم خداي عا لم شاهد است كه اين كارگزاران تو (بعضي از مديران ارشد تواز جمله)همه در ستاد ساير كانديداها و يا منتظر نتيجه انتخاب بودند...... كاري به اينا ندارم-حتي امروز فرماندار تو كه نمونه اش هم كرديد در دفاع از اقاي هاشمي به من و تو ناسزا هم گفت و موارد متعدد ديگر.! هيچ كدام باعث دل كندن من از همفكري با شما نشده بود اما اين كار يعني . دوستان من و شما از چند نماينده اي كه ثبات تصميم ندارد براي جاه جلال پست و مقام (كه يكي از نمايندگان استان براي من تعريف كرد)باعث شد ضمن استغفار از در گاه خداوند متعال بخاطر گناهاني كه مرتكب شده ام بويژه در دفاع از شما و بعضي از مديران چند چهره و جاه طلبت از امروز بايد در صدد جبران انها بر ايم و اخرين توصيه ام به شما همان اولين توصيه بعد از انتخابت است :بدون شتابزدگي و خوردن فريب از جاه طلبان و دو رويان ضعيف النفس و جاهل دلسوزان واقعي نظام و خودت را بشناس.با اين وضع سر از ناكجا اباد در خواهيم اورد به خود بيا. بسه ديگه. (63522)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۹ ۱۳:۵۰:۱۹
نوش دارو پس از مرگ سهراب ! بنده معتقدم مقصر اصلي شخص رييس جمهور محترم مي باشند كه نامه رسمي اقتصاددانان را كه پيش بيني اين وضع را كرده بودند ، رسما رد كرده و مسئله را سياسي جلوه دادند . الآن هم هنوز گراني و فاجعه را باور ندارند و با حرفهاي بي اساس و خنده اور خود ( مثل : در محله ما گراني نيست ، وضع مردم خوب شده است چون به مسافرت رفته اند ! مافياي اقتصادي ! ) مدام به زخم مردم عزيز و با حياي كشور نمك مي پاشند ! . ايشان بايد استيضاح شوند نه چند وزيري كه كارهاي ديكته شده انجام مي دهند . شما را اگر نخريده بودند ، موقعي كه رسما حقوق كارمندان به اندازه تورم اضافه نشد ، موقعي كه اختلاف حقوق و تبعيض رسمي بين بازنشستگان كشوري و تامين اجتماعي اعمال شد و رييس جمهور فرمودند تامين اجتماعي خصوصي بودذه و به ما مربوط نيست ! ، موقعي كه برداشت بيجا و بيحساب از حساب ذخيره ارزي موجب گراني و تورم افسار گسيخته شد ، موقعي كه وام بلا عوض دوميليارد دلاري به سريلانكا تقديم شد ، ... ، بايد صدايتان در مي آمد ! نه حالا كه كار از كار گذشته و خط فقر نزديك به يك ميليون تومان رسيده واشك همه درآمده است ! (63782)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.