نظر منتشر شده
۱۶۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 26086
خبرنگاران روز سه‏شنبه چه سوالی از رئیس‏جمهور بپرسند؟
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۴۶
آقای دکتر احمدی‏نژاد روز سه شنبه 25 اردیبشهت ماه با حضور در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی به سوالات نمایندگان رسانه ها پاسخ می‏دهند.

این نخستین مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهور در سال جدید محسوب می‏شود.

از آنجاکه در این مصاحبه خبرنگاران می‏توانند به طور آزادانه سوال خود را با رئیس جمهور در میان بگذارند، بخش تحلیلی الف از بینندگان درخواست می‏کند سوالات پیشنهادی خود را برای طرح در این جلسه به جامعه خبرنگاران و مسئولان رسانه های کشور پیشنهاد دهند.

لطفا سوالات خود را کوتاه، حداکثر در 2 سطر و با حروف فارسی بنویسید و سوالات متعدد را به طور جداگانه ارسال فرمایید. به شروط اعلام شده در حاشیه کادر ذیل صفحه نیز عنایت داشته باشید.
   
 
سهراب
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۷:۱۱:۳۰
اقاي احمدي نژاد،
نفت بر سر سفره هاي مردم نيامد كه هيچ ، سفره هاي مردم خالي تر شد.چرا؟ (62229)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۰:۳۷:۵۸
تکرار قدرتی بسیار دارد. مطالب نادرست را با تکرار بیش از حد می‌توان به مردم خوراند، اما انصافاً این کار شایسته نیست.
اگر حافظه‌تان را کمی تقویت کنید، به یاد می‌آورید که شعار دولت نهم بر خلاف آن‌چه شما گفتید، این بود:
«می‌شود و می‌توانیم».
امیدوارم در مبارزه با فقر و فساد، این دولت موفق باشد؛ چرا که اگر کشور دچار مشکل شود، دامن همه را نیز خواهد گرفت. مهم نیست این گرانی داخلی باشد یا جهانی و ... . (62731)
 
سهراب
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۹:۰۳:۰۱
من منظور اين دوست را دقيقا متوجه نشدم ، اما بدليل وجود اشكالاتي منطقي در نظراتشان توضيحاتي مي دهم:
1- برخلاف نظر شما بنده معتقدم كه\" همگان را هميشه \" نمي توان گول زد ، حتي با تكرار و هر حيله اي ديگر.حقيقت بالاخره از يكجا سربرخواهد آورد.
2- من هم اميدوارم كه اين دولت در مبارزه با فقر و فساد موفق باشد ، ولي با كدام استراتژي و كدام تخصص و از كدامين راه؟
آيا اگر احمدي نژاد يك گوني پول دستش بگيرد و هر جا رفت بين مردم تقسيم كند ، عدالت برقرار مي شود؟خوشبختانه نتيجه اينكار امروز پس از 3 سال معلوم است.
آيا اينكه ايشان براي توجيه مافيا را به ميان بياورد بدون مشخص كردن آن ، مبارزه با فساد است؟
ايشان فقط چيزي را كه مردم سالها قبل به آن رسيده اند و اينكه بسياري از كساني كه در قدرت هستند فاسدند ، تازه فهميده اند و دارند آنرا ،نه به خاطر اينكه شفاف سازي كنند كه براي توجيه ناكارامدي خود و تيمش به مردم مي گويد.مردم كه اينها را مي دانستند.
3-متاسفانه كشور دچار مشكل شده و دامن همه زا نيز گرفته است.شايد شما بعدا متوجه شويد ولي خيلي ها همين الان متوجه شده اند.و فرياد زدن اين گرفتاريها در جهت اين است كه اگر كساني مي شنوند ، نگذارند اوضاع از اين بدتر شود. (62809)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۱:۱۳:۵۲
منطق در فرمايشات شما كمرنگ ولي احساسات در آن غليان دارد (62853)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۷:۲۰:۱۶
نظر به انجام بعضی از کارها مانند برداشت از ذخیره ارزی برای واردات بنزین و یا برداشت از پول در اختیار وزارت نفت برای پیشبرد طرحهای استانی بدون هماهنگی با مجلس و ایجاد بستر قانونی و پیش بینی در بودجه, لطفا تعریف خود را از قانون , بودجه و فلسفه وجودی مجلس بفرمایید. (62234)
 
آشنا
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۷:۴۹:۱۲
چرا باوجود حمایت وسیع مردم و مقام رهبری در مبارزه قاطع با مفسدین اقتصادی مسامحه میشود؟ آیا بجز ترس از خدا از مافیای اقتصادی هم باید ترسید؟ (62240)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۲:۲۵:۴۲
اندیشمند بزرگوار اینرو از قوه قضائیه باید ببرسین. (62473)
 
آشنا
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۲:۴۳:۵۹
بفرمائید که چه کسی مسئول افشاگری، تشکیل پرونده و معرفی آنان جهت رسیدگی به قوه قضائیه است؟ (62486)
 
منتظر موعود
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۷:۵۳:۲۹
رهبر معظم انقلاب در دو سال 76 و 80 دو فرمان صادر فرمودند که محور آن دو ثروتهاي بادآورده و مفاسد اقتصادي بود . اين درحاليست که مسئولان قوه قضائيه عمدتا از ثروتهاي مشروع و امنيت سرمايه گذاري صحبت کردند . به نظر شما اولويت با مبارزه با مفاسد است يا ايجاد امنيت ؟ و اينکه مفاسد اقتصادي آيا نقشي در بروز پديده مسابقه اشرافيگري که رهبر انقلاب در شيراز از آن سخن گفتند دارد يا نه ؟
البته اينجانب در اين زمينه مطلبي را در وبلاگم نوشته ام که نظر شخصي خود است . ( http://naghimokhtari.blogfa.com) (62241)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۸:۱۰:۴۵
سلام ما را به رئیس جمهور عزیزمان برسانید. همراه با ارادت زیاد. و از طرف ما بگویی مفتخریم که رئیس جمهور ایران مسلمانی نترس و شجاع است که نیازی به چاپلوسی بیگانگان نمی بیند و ایران را خوار نمی کند و اگر چه منتقدان بی انصاف و نامردان در حقش هر بدی روا میدارند دست از حق گویی و جق طلبی بر نمی دارد. و بپرسید ما در خارج از ایران چکار می توانیم برای شما انجام دهیم؟ (62245)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۰:۵۸:۳۱
تشريف بياوريد تهران بينيد چه كرده اند و استفاده كنيد ! بخصوص تورم ! بيا ايران ببينم بازم از اين حرفا ميزني؟! اگر هم بخاطر دولت نهم رفتي اونور كه هيچ. حق داري از ايشون دفاع كني. (62418)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۰:۴۷:۲۷
ما هم از دولت نهم حمایت می‌کنیم. همه که مثل شما بالاشهری نیستن که به هاشمی 2005 رأی بدن!
چه کرده‌اند؟! این همه دلال و محتکر و ... که در زمان خاتمی رشد کردن و الآن داریم نتیجه‌اش رو می‌بینیم چی؟
چرا دولت خاتمی با وجود این‌که رشد جمعیت متقاضی مسکن رو می‌دونست، از وظیفه‌اش در ایجاد مسکن سر باز زد که وضعیت مسکن به این‌جا بکشه؟ نکنه این همه آدم که الآن وقت ازدواج و نیاز به مسکنشونه خلق الساعه هستن؟ (62734)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۸:۳۳:۴۲
آیا آقای رئیس جمهور دوره دهم ریاست جمهوری هم کاندیدا می شوند؟ (62247)
 
يكي
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۸:۴۱:۴۱
با اشاره به فرمايشاتشان در قم بپرسيد طبق فرمان8ماده اي مبارزه با فساد قرار بود دولت به آرامي با مفسدان بزرگ مبارزه كند و آثارمبارزه بصورت فرياد رانتخواران بلند شود، حال چرا كار برعكس شده؟ يعني چرا رانتخواران بزرگ به آرامي به كار خود مشغولند و رئيس دولت فرياد ميزند؟! (حين سخنراني قم)
طبق فرمان 8 ماده اي رهبري قرار بود مبارزه با فساد، دقيق و موثر و بي سرو صدا و بدون تبليغات باشد؟ (62249)
 
از اسلامشهر و چهار دانگه
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۸:۴۵:۵۸
آيا خبر دارند كه امام جمعه شهر چهاردانگه اخيرا سرگذشت كارگري از شركت منحل شده كيان تاير را در خطبه نماز جمعه نقل كرده است كه چند ماه كرايه خانه اش عقب افتاده و صاحب خانه به او گفته زنت را در اختيار من بگذار تا بدهي ات صاف شود؟
آيا حاضرند به روي كارگران اين شركت كه چند ماه است حقوق نگرفته اند و حالا بايد نان و برنج گرانتر هم بخرند،نگاه كنند؟ (62252)
 
محمدخان
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۸:۴۷:۳۳
خواهشا جيگر داشته باشيد و سانسور نكنيد چون انصافا توهين آميز نيست:
آقاي رئيس جمهور در چه شرايطي حاضريد دور بعد نامزد رياست جمهوري نشويد؟ (62253)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۸:۴۹:۱۷
با وجود سوابق و شواهد طولاني چاپلوسي آقاي ... ، چرا مي خواهيد ايشان را وزير كشور كنيد؟
ايشان چه نزديكي فكري و روشي با شما دارند؟ (62254)
 
دوست شما
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۸:۵۱:۳۹
با توجه به سخنراني توديع آقاي دانش جعفري ، نظر شما راجع به آن سخنان چيست؟ به ويژه آن فراز كه گفتند : در دولت با همه مشكل داشتيم،... از جمله نامزدهاي دوره قبل رياستجمهوري و نامزدهاي احتمالي دور بعد... (62256)
 
تهراني
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۹:۰۲:۰۴
سلام و خسته نباشيد به رييس جمهور محترم
شب عيد كه نان با دستور غير علني وزارت بازرگاني در برخي نانوايي ها گران شده بود، چرا وزارت بازرگاني گران شدن نان را تكذيب مي كرد و از مردم مي خواست نانوا هاي متخلف را معرفي كنند؟
آيا اصلا خبر دار شديد كه وزارت محترم بازرگاني در آن وانفساي گراني مردم بيچاره را سركار گذاشته بود؟ (62259)
 
حمید
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۹:۰۷:۰۷
آقای احمدی نژاد شما از مافیای نفت و بانکها گفته اید لظفا در رابطه با مافیای مواد مخدر هم نظر خود را بفرمایید. در ضمن آیا 18 اسکله خارج از حیطه دولت که آقای کروبی به آن اشاره کردند هنوز فعال هستند یا نه؟ (62262)
 
محمد قدسی
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۹:۵۸:۴۱
شما چرا یا از دیگران خیلی خوب میگین یا خیلی بد. مگه شما فقط رنگ های سیاه و سفید رو میبینید. (62275)
 
جواد
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۰:۱۵:۴۵
چرا كشورهاي اروپايي با اينكه وارد كننده نفت هستند با افزايش سرسام آور قيمت نفت تورم آنها بحراني نميشود ولي ما كه صادر كننده نفتيم و درآمد مان چند برابر ميشه برعكس اونها تورم كمرشكني را بايد تحمل كنيم؟ چرا با وجود اينكه افزايش نقدينگي يكي از اصلي ترين دلايل افزايش تورم بوده است ولي در كمال ناباوري در بودجه 87 ديديم كه دولت محترم بدون هيچ ملاحظه اي رقم بودجه هاي عمراني را سرسام آور افزايش داده است؟آيا اصلا دولت برنامه ويژه اي براي محار تورم دارد؟ (62280)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۰۲:۳۷
اینهمه در مورد اوضاع بد اقتصادی آمریکا و شکست سرمایه داری آمریکایی گفته شد و تورم این کشور در سال گذشته 2.7 درصد بوده است!

اگر سرمایه داری آمریکایی شکست خورده است، وضعیت ما چیست؟ (62937)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۰:۱۶:۱۹
آقاي احمدي نژاد شما درانتخابات مخالف چند شغله بودن بوديد!
چطور شد سخنگوي دولت شما چند تا كه چه عرض كنم چند صدتا شغل داره ؟
تازه ايشون گافهايي دادند كه هيچ سخنگويي تا حالا نداده مثل دروغ 13 و....
حالا بنظرتون همه دشمن شما و ايشانند؟
و مظلوميت خود را با مظلوميت امام زمان (عج)مقايسه ميكنيد اين كجا و ان كجا؟ (62281)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۰:۳۰:۱۲
دلایل ایشان برای روند کند خصوصی سازی (با توجه به اینکه رهبری اصل 44 را سالهاست که ابلاغ نموده اند)چیست و چرا دولت ایشان برنامه مشخصی در این زمینه ندارد. (62283)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۰:۳۲:۳۹
به نظر من بهترین سئوالات را می توان از متن سخنرانی اقای دانش جعفری بیرون کشید که از هر دری سخن گفته و با توجه به اینکه ایشان وزیر دولت بوده اند گفته هایش بسیار مستند می باشد (62284)
 
iraj
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۰:۳۴:۵۳
اقاي رييس جمهور شما در يك اقدام تبليغاتي رسانه اي به مسولين بازرسي فرموديد شنيده ام با كساني كه با رييس جمهور مكاتبه كرده اندبر خورد و تهديد شده اند وتاكيد كرديد كه اين مديران بايد بر كنار شوند اما حالا مديراني كه در اين وانفساي كارمند مدير كل شده وانمود مي كنند از شما برگ سبز دارند مكاتبه كنندگان با شما را اخراج مي كنند لطفا نظر خودتان را اعلام كنيد نمونه اخراجي فني حرفه اي وزارت كار در اصفهان11 (62285)
 
مهران
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۰:۳۸:۰۱
چرا بعد از 97 سال از شروع ساخت اولین راه آهن ایران هنوز راه آهن در کشور اینقدر ضعیف است؟ (62286)
 
فرزاد
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۱:۲۰:۴۴
از ایشان بپرسید چرا اشتباه هلند و شاه در سال 52 را در مورد بیماری هلندی تکرار میکنند. (62294)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۱۲:۰۷
زمانی که شما اقتصاد غربی را برای ما کارساز نمیدانید آیا یک مدل اقتصادی ثابت شده و موفق که بومی شده برای ما باشد دارید که ارائه کنید؟

مدلی که نیازمند آزمایش و خطا نباشد و بیش از این به وضعیت معیشتی مردم فشار نیاورد. (62946)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۲:۰۴:۳۵
سلام
بفرمائید که .

بفرمائید شما که اینقدر اعتقادات تتون بالاست و خودتان را فدایی امام و انقلاب امام می دانید , فرمایش امام خمینی را ب .نید قانون را قبول ندارید . واز طرفی قسم پاسداری از قانون اساسی را قسم دروغ نمی پندارید؟
اگر چنین است چرا مثل ریگ شما و معاونینتان و مدیرانتان قانون گریزی می کنید و قانون را با توجیهاتان دور می زنید؟
چرا خودتان را برتر است مجلس - شورای نگهبان و مصلحت نظام می دانید؟شما - مجلس - شورای نگهبان - مصلحت نظام هریگ طبق قانون یک وظیفه ای داردو نبایستی به استناد همان قانون اساسی در وظایف محوله آنان دخالت کرد.در همان قانون اشکال در تفسیر قانون اساسی به شورای نگهبان و تفسیر در قانون به مجلس ارجاع شده است.
فکر نمی کنید که قانون اساسی به نوعی بیعت مردم با نظام است .دور زدن و خلاف آنرا انجام دادن نوعی ظلم و عدم رعایت حق الناس است.
فرمایش معصومین را که چنانچه فکر میکنید در قواننین اشکال وجود دارد فراموش کرده اید در جایی که فرمودنند \" ظلم بصویه عین عدل است \" (62298)
 
بابك
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۲:۴۱:۴۷
جناب آقاي احمدي نژاد با سلام اگر امكان دارد اين مافياي اقتصادي را معرفي نمائيد يا شايد هم اين عنوان مافيا توجيهي براي پوشش شكست هاي اقتصادي دولت شما مي باشد. (62303)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۰:۴۹:۳۹
مثل این‌که شما اوضاع مالی‌ات خیلی خوبه، یا این که از قضایا خبر نداری؟ این همه دلال و ... رو یا نمی‌بینی یا خودت رو به اون راه می‌زنی. تازه اینا خرده‌پا هستن. (62735)
 
معلم بازنشسته
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۳:۲۹:۲۶
وعده وزیر اموزش و پرورش درمورد پرداخت مطالبات معلمان و اجرای نظام هماهنگی حقوق کارمندان دولت که انهمه تبلیغات روی ان انجام شد چرا به مرحله اجرا در نیامده و وقتی بقول خودتان کسر ی بودجه دارید چرا مرتب به کشورهای دیگر کمکهای نجومی میفرمائید. (62308)
 
آرمین
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۳:۴۷:۱۴
با سلام
بعضی تحلیل گران آقای احمدی نژاد را در زمره ی نو محافظه کاران قرار می دهند یعنی جریانی که بقای خود را در ثبات فضای خصمانه ودر انفعال منفی از طرف مخاصمه می جوید با توجه به این تحلیل حمایت اعضای دولت نهم و رییس آن را (آن به شیوه خودشان)از کاندیدا های دموکرات ریاست جمهوری آمریکا آن هم با علم به تاثیرات منفی این اعلام حمایت نوعی تلاش غیرمستقیم برای حفظ فضای نومحافظه کاری ارزیابی می کنند .این همان سیاستی است که آن روی سکه آن را در انتخابات اخیر مجلس و ماجرای اصلاحطلبان و حمایت آقای بوش( به عنوان نومحافظه کاری رادیکال در فضای سیاسی آمریکا و با هدف بهره گیری از نفرت عمومی مردم ایران از او ) شاهد بودیم . نظر آقای رییس جمهور در خصوص این تحلیل ها چیست؟ (62314)
 
رستمی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۰:۰۵:۰۰
1) ـ در رابطه با مدیریت امام معصوم بیشتر توضیح دهید.
2)ـ با توجه به اینکه ادعای مدیریت امام زمان از سوی کسی(حتی جبهه متحد! )تایید نشد آیا هنوز هم روی این امر تاکید دارید؟
3)ـ صندلی خالی امام زمان در بعضی از جلسات هیات دولت تا چه حد واقیت دارد؟
4)ـ چرا تورم دربسیاری از کشورهای مخالف امام زمان(عج) در حد صفر است ولی در کشور ما که به ادعای شما امام زمان در راس مدیریت است آنقدر افسار گسیخته است که .....
5)ـآبه نظر شما شروع مدیریت امام زمان بر قوه ی مجریه از 3 سال پیش شروع شده یا از قبل هم بوده است؟
پیشنهاد میکنم:
موفقیت های آینده دولت خود را به حول و قوه ی الهی و عنایت و توجه امام زمان( روحی و ارواح العالمین له الفداء) نسبت دهید و ناکامی های خود را ناشی از عدم استفاده از مشاوران و منتقدان دلسوز(که متاسفانه برای شما فرقی بین منتقد و مخالف و معاند وجود ندارد)بدانید.
آجرک الله یا بقیة الله (62316)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۱:۴۲:۵۱
در قاموس شما مثلاً «مدیریت خداوند» نعوذ بالله به معنی اختصاص یک صندلی برای او در هیئت دولت است؟
چرا برای کوبیدن دولت به توهین و جوسازی دست می‌زنید؟ شما اگر با خرج کردن از کیسه مذهب مخالفید، چرا همه چیز را به بازی می‌گیرید و دستمایه تمسخر قرار می‌دهید؟ (62751)
 
اسدآبادی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۰:۱۳:۱۷
آقای رییس جمهور !
آیا امام زمان بر شهرداری تهران هم مدیریت دارند؟
در صورت مثبت بودن جواب:
آیا در زمان حضور آقای کرباسچی هم مدیریت با امام زمان بود یا فقط از زمان حضور شما این امر محقق شد؟ (62317)
 
خواهش
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۸:۵۹:۱۹
خواهش میکنم از عزیزان پای امام زمان
(ع) را وسط نکشنندو حرمت امامان معصوم را حفظ کنند. (62678)
 
ابو شهید
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۰:۲۵:۳۹
آقای رییس جمهور اینو بگم تا متهم به بزدلی و جاسوس و از این حرفها نشدم 1000 بار همین الآن می گم که \"انرژی هسته ای حق مسلم ماست \". ولی سوالم این است که:

اگر زبانم لال (1000بار) بازم زبانم لال این غنی سازی بنا به مصالحی که تشخیص داده می شود به حالت تعلیق درآید آیا باتوجه به مدیریت امام زمان بر جامعه (بنا بقول شما البته)فکر نمی کنید با مقدسات مردم بازی شده ؟
آیا دشمنان نخواهند گفت . . . . (62320)
 
میثم
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۱:۵۸:۴۲
سلام
من به عنوان یک ایرانی از ایشون یک سوال اصلی دارم و ان اینست که :
تا کی ؟

ایا واقعا در دولت راه حل مشخصی برای مشکلات مردم وجود داره ؟ یا فقط هر رئیس جمهور می خواد دوره خودش رو بگذرونه ؟

و اگر جواب مثبت است مردم خبر دارند ؟


وبه عنوان ملت چه کمکی می تونیم بکنیم؟ کمک شعاری نه کمک واقعی.

کی میشه مردم از سراسر دنیا بخواند التماس کنند که ویزای ایران رو بگیرند و قاچاقی بخواند توش زندگی کنند ؟ (62328)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۱:۵۹:۵۷
راستی جناب آقای رئیس جمهور چرا اینهمه از دین و مذهب و نام مقدس مولایمان حضرت صاحب الزمان ( عج ) خرج می کنید و اشتباهات و ناتوانائیهایتان را در پشت آن مخفی می کنید ؟ روز قیامت چه خواهید کرد ؟ (62329)
 
کیان ثمری
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۷:۰۷:۵۶
بسمه تعالی
باسلام-آقای رییس جمهورباتوجه به حضورجنابعالی دراستانها
ودریافت نامه های مردم متاسفانه همکارانتان درمورد رسیدگی
به مشکلات بی تفاوتی نشان می دهند وتنها به یک پاسخگویی
ساده وبسیارابتدایی می پردازند.آیادررابطه بارسیدگی دقیق به مشکلات مردم که با هزار امیدبه شماروی آوردندفکری کرده اید
ویا یک جمعبندی آماری مبنی بر اینکه چنددرصدمشکلات حل شده اقدام نموده اید.
دررابطه با مسائل زیرتاحدودی کوتاهی ویاسهل انگاری ویابی -تفاوتی نشان داده می شود در این مورد شما چه فکری کرده اید
1-مسکن مهرکه طرح خوبی است ولی می بینیدفعالیتها خیلی کنداست.
2- اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاههاکه درصد بسیار بالای بیکاران رانشان می دهدویا اگرشاغل هم باشندباقراردادهای
موقت کار میکنند که آیا این موردانگیزه تحصیل راکم نمی کند.
3-گرانی که می بینیم اکثراکاذب است یعنی جنسی رابه قیمت
مشخصی تاجر می خردبعد وقتی می شنودمثلانفت گران شده جنسش را به قیمت چند برابر می فروشددرصورتی که
باید جنسش راباحدود20%سود بفروشددراین موردچه فکری کرده ایدچرا فاکتورخریدوفروش مقایسه نمی شود
4- مطالبات فرهنگیان که از68مانده
5-پرداخت نظام هماهنگ بخصوص برای بازنشستگان بالای
دیپلم که درافزایش حقوق درسالهای85و86کاملا حقوق آنها
نسبت به بقیه کم بود (62339)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۷:۱۳:۳۰
بسمه تعالي
از ايشان سوال شود در چه صورتي شما مسئوليت اقدامات و سياستهالي خود را تقبل مي كنيد؟ (62337)
 
ابراهيم خاني
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۷:۲۹:۱۶
1- لايحه ي خدمات كشوري چرا اجرا نمي شود و كي عملي خواهد شد . آيا در تنگنا قرار دادن اين قشر موجب گسترش فساد نمي گردد.
2- بجاي بازگو كردن علل گراني و فرا فكني چرا سياستهاي درست و آزمايش شده را كه حامل رفاه و آرامش است عملي نمي سازند. (62343)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۷:۴۳:۴۶
با سلام

باوضع فعلی که بیشتر مردم درسختی زندگی می کنند آیا آقای رئیس جمهور می توانندشب راحت بخوابند؟ (62351)
 
mohammad
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۷:۵۰:۴۷
اقاي رئيس جمهور کي جلوي گراني و تورم گرفته ميشود فکر نمي کنيد دير ميشود از وزير بازرگاني توضيع نميخواهيد چرا قيمتها روز به روز افزايش پيدا ميکند خودت درصد واقعي تورم را ميداني مردم خسته شده اند از شعارهاي دولت شما رضاي خدا را در نظر بگير (62355)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۸:۰۵:۳۰
1.آیا ایشان قرار نبود وضع اقتصادی مردم را اولویت بیشتری نسبت به روسری خانومها قرار دهند؟
2. آیا ایشان قرار نبود مافیای نفت و قدرت را برملا سازد؟
3.آیا ایشان نمیگفتند مردم باید بالا رفتن قیمت نفت را در زندگی خود احساس کنند پس چرا نفت 4 برابر گرانتر شده ولی وضع اقتصادی مردم بدتر شده؟
4.ایشان در ایران زندگی میکنند ؟ (62360)
 
مملی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۸:۱۷:۲۱
با تشکر
من میخواستم بپرسم با توجه به اینکه شما در خصوص اعلام بودجه فرمودید\"این بودجه با این حجم کم قطعا مشکلاتی دارد ولی اجازه دهید که نقایص خارج شود\" و نظر به این نکته که گروهی از مردم کشور در شرایطی بسیار مشکل زندگی میکنند و از کمترین شرایط آموزش و رفاه و شغل دور میباشند از چه جهت با توجه به سوابق علمی و اجرایی خود جنابعالی این روش آزمون و خطا را درست میدانید و چه کسی باید هزینه اشتباهات آزمایشات را پردازد؟

البته کسی منکر شرایط پوسیده بوروکراسی حاکم نیست ولی آیا حدی برای آزمون و خطا جایز است یا خیر و این حد را چه کسی یا کسانی باید معین نماید؟ آیا واقعا هیچ راه دیگری نیست یا موضوع این است که هیچ راه ساده تری نیست؟ (62363)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۸:۲۹:۵۶
ريئس جمهور محترم سلام
با توجه به سفر هاي متعدد استاني چرا شما به راحتي مشكلات مردم را انكار مي كنيد بيكاري و تورم از اين جمله اند؟
مگر سفرهاي استاني براي اشنايي با مشكلات مردم نيست؟ (62368)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۸:۳۲:۳۲
با توجه به مشكلات عديده اي كه در كشور وجود دارد چرا دولت مرتب معضل جديدي ايجاد مي كند، بهتر نيست كارهاي نيمه تمام خود را به پايان برده و كارهاي جديد را در دست بگيرد.
تبعات انحلال سازمان مديريت و برنامه ريزي هنوز مرتفع نشده كه ايشان اقدام به انحلال حساب ذخيره ارزي مي كنند، اين در حالي است كه قصد انحلال سازمان خصوصي سازي نيز هستند. آيا به جاي انحلال سازمان خصوصي سازي بهتر نيست دولت بازي خنده دار توزيع سهام عدالت را جمع آوري كند. اينجانب يك دهه قبل بالغ بر سه ميليون تومان سهام بهترين شركتهاي بورسي را خريداري كرده ام كه طي اين مدت حتي يك ريال به عنوان سود به اينجانب پرداخت نشده دولت چطور مي تواند در قبال اهدا سهام عدالت به مردم سود پرداخت كند. ضمن انكه اين اقدام به ثمر خواهد نشست و در پايان موفقيت آميز خواهد بود. (62369)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۲:۳۹:۴۴
هرچه ميگويي بگو ولي از سازمان بي برنامه و بي مديريت كه مملكت را به ركود كشانده بود وبراي خودش رانت انحصاري ساخته بود دفاع نكن (62483)
 
ايراني
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۶:۴۹:۳۲
آقاي ناشناس
تو خودت قضاوت كن الان تو مملكت ما ركود است يا زماني كه سازمان مديريت برپا بود. تمام نمايندگان دستگاه‌ها و وزارتخانه كه با سازمان مديريت كار داشتند و دارند، از اين وضع سردرگمي كلافه شده‌اند.
در ضمن تو حتما يك درخواست بي‌جايي داشتي كه سازمان مديريت با آن مخالفت كرده و الان داري عقدتو خالي مي‌كني. (62630)
 
محمود
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۷:۵۹:۲۷
اگر منطقي بوديد نكته اي را به شما ميگفتم ولي متأسفانه آن دوستمان را به عقده اي بودن متهم كرديد و فضاي بحث آلوده شد. ولي حيفم آمد اشاره اي نكنم . آيا از روابط پنهاني پيمانكاران با كارشناسان خبره! آن سازمان آگاهي داريد ؟ آيا از گير افتادن طرحهاي عظيم ملي به علت حل نشدن مشكل اقوام فلان كارشناس سازمان در فلان وزارت خبر داري ؟آيا....
حالا دوست عزيز انكار كن. تعدادي آدم بيخبر از همه اينها هم رأي به نفعت بدهند ولي لحظه اي با خودت خلوت كن تا بداني چه مواردي را نگفته ام...
ضمنا\" براي يادآوري معناي ركود بايد بگويم طرحهايي كه از سال 72 شروع شده بود و پيشرفت چنداني هم نداشت اكثرا\" به لطف انحلال اين سازمان مملكت خراب كن به بهره برداري رسيده اند.
ضمنا\" محض اطلاع ، درخواست بنده بر خلاف آن دوست ناشناس برآورده شده كه همانا انحلال آن سازمان بود. (62792)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۵۶:۰۸
به جای رفع مشکل صورت مساله را نباید پاک کرد!
در همه جای مملکت رشوه گیری، و ... وجود دارد.

آیا اگر ثابت شود فلان وزیر رشته گرفته یا سو استفاده مالی کرده باید کل وزارتخانه را جمع کرد؟ (62970)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۲-۲۷ ۱۳:۰۵:۴۱
احسنت این حذف سازمانها و هیت امناها به بهانه عدم هماهنگی فقط را را برای مفسدین فرصت طلب باز می کند همانهایی که از دست وپا گیری سازمان مدیریت و... گلایه ارند (63450)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۸ ۱۰:۴۳:۴۷
ايكاش همه \"رشته \"ميگرفتند. (63525)
 
پیرشمس الدینی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۸:۴۶:۵۵
آقای رییس جمهور
رییس جمهور قبلی(خاتمی) دستگاهی ساخته بود که با آن دستگاه ,مخالف را به منتقد و منتقد را هوادار خود می کرد آن دستگاه الآن در نهاد ریاست جمهوری جا مونده ولی تغییر و لی با روی کار آمدن شما و تغییرات اساسی, این دستگاه نیز تغییر اساسی یافته .
سیم پیچی این دستگاه بعد از خاتمی به هم خورده به طوری که هواداران شمارا منتقد و منتقدان را مخالف و از همه جالبت تر مخالفین و رقبای شما را معاند(مخالف عدالت) نشان می دهد و شما متوجه نیستید. (62372)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۸:۵۱:۰۱
آقای ریس جمهور قبل از شما نیز گرانی بیداد میکرد البته برای ملت .و شما می گفتید میخواهید گرانی ها را حل کنید و وضع اقتصادی ملت را حل کنید اما الان بعد از 3 سال میگویید نمی توانید؟ (62375)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۰۰:۳۱
اقاي رييس جمهور
نفت و برنج و نون رو كه از سفره مردم پردونيد تو رو خدا امام زمان(عج) ما رو كه در روح و قلبون جا داره از ما نگير.ضعف مديرت و عدم كفايت خودتتون رو به پاي ان حضرت ننويس كه اگه اين اتفاق بيفته واويلا.مثل اينكه خبر نداري كه صيهونيست ها بعد از چند سال تحقيق و بررسي به اين نتيجه رسيدن كه براي شكست دادن مردم ايران بايد2 چيز رو از انها گرفت1-عاشورا و امام حسين2-انتظار ظهور و اعتقاد به منجي(عج) تو رو خدا خواسته و نا خواسته اهداف اونا رو دنبال نكن (62377)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۱۰:۲۲
سئوال بفرمائید اینکه+ در قم گفته اند مدیریت با اما زمان است.
یعنی اینکه این بلایا را امام زمان سر ما اوردند؟استغفرواله.....توبه.... (62382)
 
یاشار
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۲۰:۴۳
آقای رئیس جمهور
چرا اینقدر بیت المال کشور را با کارهای خلا ف قانون به هدر میدهید0 ازجمله واردکردن بنزین.
بذل و بخشش بیهوده در سفرهای استانی.
مصرف پول نفت در سفرهای استانی جهت .
(62379)
 
ایلام
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۲۱:۲۰
من بعنوان یک ایرانی که سالها به این نظام خدمت کرده ام از فقر وتهیدستی واینده نامعلومم همچنین برخورد قهر امیز اخیر نیروهای امنیتی وانتظامی با یک اعتراض ساده سخت پریشان حال ومضطربم شما بعنوان شخص دوم مملکت چه برنامه ای برای کاهش این فشار ناروا بر مردم دارید والله ما هم روزی جبهه رفتیم ودلی در گرو این نظام داشتیم ولی اینک شما را با این عملکردها . خواهش میکنم مثل من صادقانه واقعیت را بگو (62370)
 
حسيني
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۳۳:۴۹
جناب آقاي ائيس جمهور:
چرا در بحث مفسدان اقتصادي و با توجه به توصيه رهبر عزيز جدي نيستيد و به سخنراني كلي و مجهولي مثل قم اكتفا ميكنيد؟چرا از اعلام نام و جرم مفسدان در كشور كه البته يك سياست كلي است جلوگيري ميشود؟ چرا مانند كشورهاي ديگر حتي اگر نخست وزير و رئيس جمهور هم خطايي كنند بصورت روشن پيگيري ميشود و به اطلاع مردم نيز رسانده ميشود ما اينگونه نباشيم؟ (62390)
 
م.ك
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۳۸:۲۸
تا كي مي خواهيد مشكلات را متوجه دولت هاي قبلي،آمريكا،خشكسالي ،مافياي پولي و بانكي و ... بي اندازيد. (62392)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۵۸:۴۲
پس کجا شما مسوول هستید؟

لابد تمام اقدامات شما در این سه سال سنجیده و درست بوده و حتی یک کار اشتباه هم نکردید. (62973)
 
بهلول
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۴۱:۵۹
1- معیارهای سنجش عملکرد دولت نهم در جوزه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاست خارجی کشور از دیدگاه رئیس جمهور چیست؟

2- این شاخصها پس از گذشت نزدیک به سه سال از عمر دولت نسبت به وضعیت آغاز کار دولت چه تغییراتی کرده است ؟ لطفا به تفکیک در حوزه های مختلف بیان فرمایید؟

3- آیا فکر نمی کنید به جای تغییرات مکرر اعضای کابینه در سیاست ها و نگرش های خود تجدید نظر بنیادی بفرمایید؟

4- درآمدهای حاصل از نفت را در این سه سال چه گونه هزینه کرده اید ؟

چه میزان از شعارهای انتخاباتی جنابعالی در این سه سال تحقق یافته است ؟

5- آیا مردم ایران به شما رای دادند که اوضاع مملکت را مدیریت کنید یا اوضاع جهان را ؟ (62393)
 
ابوالفضل
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۴۶:۴۷
مطابق اعلام بانك مركزي نرخ تورم حدود19درص اعلام شده است چرا دولت متناسب با آن حقوق كارمندان راافزايش نمي دهد؟با توج به قيمتها قدرت خريد خانواده ها خيلي كم شده است. (62394)
 
سعيد
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۵۰:۱۰
1- چرا افزايش حقوق قشر كارمندان و بازنشستگان بسيار كمتر از ميزان تورم (حتي تورم رسمي غير واقعي!) افزايش مي‌يابد؟
2- يك فكر اساسي براي گراني مسكن و بخصوص اجاره مسكن بكنيد و لطفا بحث مسكن 99 ساله و ... را بيان نكنيد. در اين مقطع بحراني كه تورم مسكن در طول دو سال بيش از 300% بوده است در كنار راه حل هاي ميان مدت و طولاني مدت،‌ نياز به طرح‌هاي ضربتي مي‌باشد (62395)
 
م ع
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۰:۰۶:۱۷
آقاي رئيس جمهور اصناف!
باسلام
-متاسفانه در بحثهاي اخير در رابطه با گراني وتورم واستيضاح بحق مجلس(اگر درست انجام شود) تنها گروهي که از وزير بازرگاني جنابعالي حمايت گسترده کر د اصناف بودند! چرا! بد نيست بدانيد ظرف چند روز دارايي اين اصناف مثلا به دليل افزايش قيمت برنج (که حداقل دليل آن بي کفايتي دولت جنابعالي مي باشد) داراييشان چند بربابر شد لذا بايد هم با همه توان از آقاي کاظمي پشتيباني کنند!
- ديگر اينکه چرا مملکت را با سعي وخطا وتصميمات خلق الساعه اداره مي کنيد؟ بعنوان مثال تغيير ساعت کار بانکها، جلوکشيدن ساعت در بهار وتابستان،اعلام اسامي مفسدان اقتصادي،مثتثني کردن شرکت يا وزارت نفت از قانون خدمات کشوري و..... (62400)
 
امیر
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۰:۳۸:۲۷
جناب آقای رئیس جمهور در زمان کاندیدائی ریاست جهموری ووقتی که از شما در مورد مد و موی جونان و لباس آنها سوال شد شما گفتید که دولت چکار به موی جوانان دارد و ما باید کشورمان را بسازیم و حالا در راستای طرح امنیت اجتماعی که دولت و نیروی انتظامی در جامعه اجرا می کنند آیا دولت تمام سازندگیهای کشور را انجام داد؟ (62417)
 
sasan
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۰:۴۸:۱۳
دولت چرا هر ضعف خود را با كلمه منفور مافيا جواب مي دهد. مثلاً مافياي نفت، مافياي اقتصادي، مافياي شكر، مافياي سيمان،.... آيا هيچ ضعفي بر دولت مترتب نيست؟ و اگر اينها وجود دارند كي معرفي مي شوند؟ (62420)
 
sasan
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۰:۵۶:۱۳
اگر آقاي خاتمي در دور بعد كانديد بشود به خود جرات يك رقابت سالم را مي دهيد؟ (62426)
 
sasan
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۰:۵۸:۱۶
در سفرهاي استاني چگونه پروژه تصويب مي كنيد؟ . چرا؟ (62422)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۱:۱۱:۲۵
جناب آقاي رئيس جمهور شما با قراردادهاي موقت كار مخالف بوديد و در اين خصوص بخشنامه و دستور العمل(در خصوص خدمات منشيگري و دفتري و ...) هم به وزارتخانه ها ارسال گرديد. چرا تا كنون اين بخشنامه ها به اجرا درنيامده و و ما همچنان به صورت نفرات پيمانكاري با قراردادهاي يكساله با حداقل حقوق كار مي كنيم و با اين گرانيها نمي دانيم براي 220000هزار توان چگونه برنامه ريزي كنيم. شما گفته بوديد حقوق كارگران بايد متناسب با تورم باشد تا حالا كه اين چنين نشده است.چرا؟ (62434)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۱:۱۶:۰۴
عدالت از نظر شما چيست؟و با چه معياري رسيدن به آن را مي سنجيد؟ (62436)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۱:۲۹:۱۵
كلمه عدالت شده تكيه كلام رييس جمهور... چرا يك استاد 3ميليون خقوق ميگيرد مگر 11برابر معلم سواددارد يا كار ميكند؟ من هم با حقوق 290 توماني معلمي فقط به عدالت اقايان ميخندم! (62449)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۱:۴۹:۱۷
نه مردم نه مجلس نه مراجع و نه احزاب و شخصیهای سیاسی از عملکرد ریاست جمهوری راضی نیستند ایا حاضرید به خاطر اسلام به خاطر امام و انقلاب یا به خاطر همان امام زمان که حامی شماست و به خاطر ایران دست از این قدرت بشوئید و قبل از پایان دوره 4 ساله از سمت خود استفاده دهید؟
شما تلاش خود را کردید موفق نشدید ایا راه ساده ای وجود دارد تا این موضوع را بموقع درک کنید ؟ قبل از اینکه بیشتر دیر شود؟ (62456)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۱:۵۲:۵۰
لطفا اضافه حقوق امسال را مشخص بفرماييد (62459)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۲:۲۳:۵۵
آقای رئیس جمهور با صراحت بگید که علت تعویض وزیر اقتصاد چی بود ؟ (62471)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۲:۴۰:۵۵
حدیثی از رسول اکرم( ص) نقل است در باب مشورت بازنان که میفرمایند بازنانتان مشورت کنید اما آنچه را خود مصلحت میدانید عمل نمائید .حال سوال این است که آیا وزیران ومشاوران شما . (62482)
 
ر
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۶:۴۹:۲۸
اين حديث ساخته و پرداخته مردان است. وگرنه اگر خديجه (س) نبود آن حضرت چگونه به تجارت و زندگي مي پرداخت (62771)
 
کارمند
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۲:۵۵:۱۵
چرا لایحه مدیریت خدمات کشوری که قانون مجلس است اجرا نمیشود . (62493)
 
من
۱۳۸۷-۰۲-۲۶ ۱۱:۳۷:۴۵
کدام قانون مصوب مجلس توسط دولت اجرا میشود؟
البته وقتی مجلس هم اعتراضی نمیکند نباید منتطر اجرا باشیم. (63364)
 
مهران
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۲:۵۹:۰۸
از اين كه براي رييس جمهوري سوالات را آ›ماده ميكنيد چه حسي داريد.
در زمان آقاي خاتمي نيز گروهي در رياست جمهوري كار شما را ميكردند وسوالات مردم و خبرنگاران را پيش بيني و حتي محورهاي جواب را نيز تهيه ميكردند تا در نزد افكار عمومي سوالات را كامل تر سرهم بندي كند .
براسي همين هميشه خاتمي كليد واژه ها را يادداشت ميكرد تادر پاسخ گويي راحتتر عمل كندالان هم بهنظر اين وظيفه راشما برعهده گرفتيد.پيروز باشيد.
ولي فقط از ايشان بپرسيد خذف طبقه متوسط وفاصله بيش از حد فقير و غني چه تبعاتي را در جامعه خواهد داشت و اين به معناي عدالت است كه به حضرت مهدي منتسب مي شود؟ (62497)
 
معلم
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۲:۵۹:۱۵
چرا فکری به حال معلمها نمی شود .با این گرانی و تورم چگونه به فکر تدریس و کیفیت ان باشیم (62498)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۸ ۱۰:۴۵:۱۳
ديگه چي ميخوايد از اين پول نفت؟ (63527)
 
محمد رنجبر
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۱۸:۱۹
١- چرا نرخ سود بانكي را مشخص نمي كنيد تا كسانيكه از قبل از عيد در صف تسهيلات هستند براي خريد خودرو هستند تكليفشان مشخص شود.
٢- چرا سايت جواب نامه را نمي دهد و يا وقتي جواب مي دهند مي نويسند رونوشت به وزارت خانه و خداحافظ شما
٣- چرا اسامي مفسدين اقتصادي را اعلام نمي كنيد
٤- چرا اسامي افراديكه وام هاي ميلياردي گرفته اند و به بانك نمي دهند اعلام نمي كنيد (62510)
 
محمدرضا
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۴۰:۴۳
سلام تا كي مي خواهيدبدون اينكه به وعده هاي قبلي عمل كرده باشيد، وعده جديد بدهيد؟ (62529)
 
زبل
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۴۲:۲۵
با سلام و تشكر از سايت الف
لطفا از ايشان بپرسند مشكل دولت با شهرداري تهران چيست؟
مشكل دولت با صداو سيما چيست؟ همينطور با مجلس؟ همينطور با مجمع؟
همينطور با..... (62530)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۴۴:۲۶
سلام اين جريان امام زمان و ارتباط آنحضرت با دولت نهم را هم شفاف توضيح دهند لطفا (62533)
 
خيرالله
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۴۶:۱۰
سوال- چرا اين وزرا هركدام كه از دولت خارج مي شوند ؛ از طرف رسانه اي دولت كلي بد و بيراه به نصيبشان ميشود؟ (62532)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۴۶:۳۳
ميخواستم بپرسم دليل كنارگذاشتن اقاي پورمحمدي از وزارت كشور چيست و آيا فكر نمي كنند بجاي تعويض همه بايد ... (62535)
 
ل
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۴۷:۰۹
نظرشان را درباره طرح امنيت اجتماعي بپرسيد (62536)
 
حسن
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۵۵:۴۱
معلمان را دريابيد كه بعضي ازايشان بازنشسته اند و ماههاست با قرض وسيلي صورت خود را سرخ نگهداشته اند، در حالي كه با بيش از 10ميليون مخاطب تاثير گذارترين قشر در دين ودنياو مسائل جاري كشور هستند. (62544)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۸ ۱۰:۴۶:۱۵
خيلي هم تأثير گذاشته اند (63528)
 
رضاعلي
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۵۶:۰۵
سلام
خداوكيلي انتصاب آقازاده هاي زير 30سال به سمت هاي نان و اب دار در شركتهاي دولتي كه گاهي اشغال آنها تجربه و تخصص هم نياز دارد را چطور توجيه مي كنن؟ و اگر يكي از ما به عنوان طرفداران شما درباره اين جور انتصابها سوال كرد، بجز خجالت، چه جوابي بدهيم؟ (62545)
 
بنده خدا
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۳:۵۶:۵۹
با سلام
جناب آقاي احمدي نژاد با تقدير وتشكر از زحمات خالصانه شما و همكاران محترم در دولت سوال وگلايه اي را از طرف قشري آبرومند ومحترم اما در عين حال مظلوم مطرح مي كنم افرادي كه در دنياي مادي بهاي زيادي دارند ودر مكتب انبيا واسلام ناب به بهترين نحو از ايشان ياد شده اما دراين چند سال در عمل و واقعيت ارج و قربي نداشتند،
معلمين زحمتكش را دريابيد كه از آبرويشان مايه مي گذارند (62547)
 
ل
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۰۲:۱۵
جريان فاميل بازي توسط برخي افراد ارشد در دولت نهم را چطور توجيه مي كنند؟ مثلا در وزارتخارجه يا باجناقها و داماد .؟ (62543)
 
من
۱۳۸۷-۰۲-۲۶ ۱۱:۴۳:۰۵
جوابهای احتمالی:
1-کاملا بر اساس شایسته سالاریه،اصلا چون ما خودمون افراد شایسته ای هستیم کاملا منطقیه که فامیلامون هم شایسته هستن
2-تقصیر مافیاست
3-تقصیر دولت قبلیه
4-تقصیر خشکسالیه
5-سوال بعدی رو بپرسین. (63367)
 
فرزانه
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۰۴:۱۴
به قول رییس جمهور: جراحی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به فضل الهی انجام شد.
نتیجه: عدم تعیین میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و عدم صدور احکام جدید کارگزینی
و جالب اینکه: دیوان عدالت اداری نحوه اجرای افزایش حقوق پلکانی معکوس پارسال را مغایر قانون دانسته است . . . .
به به ..... (62553)
 
علی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۱۰:۳۰
جناب رییس جمهور!
ممکن است بفرمایید چرا وقتی صحبت از عدالت ورزی می کنیم و به سخنان حضرت امیر (ع) استناد می کنید، در عمل برخی منتسبین، مشاوران، اطرافیان و برخی مدیران شما بر خلاف فرمایشات آن حضرت نه با توده مردمند و نه در جهت خدمت آنان.
پس بفرمایید ملاک سنجش عملکرد شما و کارگزاران شما با این ملاک حق و حقیقت چگونه برای انسانهای معمولی چون بنده قابل تشخیص است؟ اگر ملاک روشنی وجود ندارد، پس بگذارید سخنان ارزشمند مولایمان با بی عملی و بد عملی شما، از بین نرود؟ (62556)
 
احمد م
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۲۹:۳۰
آقاي رئيس وزرا و ديگر اعضاي كابينه كه مستعفي ميشوند و سپس موضوع ميثاق نامه و عهد با شما مطرح ميشود آيا مفاد اين ميثاق نامه تعهد به ارزش هاي انساني و اسلامي و تعالي بخشيدن امور متناسب با آن ارزشهاست يا قرائت ويژه شما از اصول و مفاهيم ارزشي اسلامي كه الزاما\" مطابق حق هم ميتواند نباشد . در هر صورت معيار و شاخص سنجش اصول متكي بر آرائ شماست يا غير آن (62563)
 
مهران2
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۳۱:۲۰
1-علت تغييرات وزيران وديگر اعضاي كابينه چه بود؟آيا آنها از ميثاقي كه گفته بوديد سرپيچي كردند؟!
2- مشاوران جوان جه تاثيري در دولت وكشور داشتند؟ (62564)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۳۴:۴۶
جناب اقاي رئيس جمهور
اخيرا راديو و تلوزيون و ديگر خبرگزاريها به كرات اشاره به گراني و بحران غذايي در كل جهان طي 2 سال گذشته مي شود طوري كه به بينندگان و خوانندگان طوري القا مي شود كه تورم ايران ناشي از بحرانهاي جهاني است
حال سوال اين است كه مديريت در ديگر كشورها( منظورم كشورهاي پيشرفته نيست بلكه همين همسايه خودمان تركيه)
تورم ثابت بوده و خبري از بحران نيست
لطفا نگاهي به امر و نرخ تورم كشورها كه چند روز گذشته در اكثر سايتها نقل شده است بياندازيد (62561)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۳۷:۴۲
قضيه اين مفاسد اقتصادي ومافياي نفتي چيست ؟آيا وقت پرداختن به واقعيت ها نيست ؟شما كه معتقديد امام زمان سايه اش بر سر اين دولت است چرا از اين گروه ها مي ترسيد؟ (62566)
 
عظیمی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۳۹:۰۲
شما که زیاد از عدالت دفاع میکنید، لطفاً عدالت را تعریف نمایید.
بعنوان نمونه
نسبت حقوق یک کارگر شهرداری با یک استاد دانشگاه چه عددی باشد که عدالت برقرار باشد؟
نسبت حقوق یک دبیر آموزش و پرورش فوق لیسانس با یک دکتری استاد (استادیار یا دانشیار) دانشگاه چقدر باشد که عدالت برقرار باشد؟
خلاصه اینکه عدالت کجاست که شما دارید به سمت آن میروید؟ (62567)
 
عظیمی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۳۹:۲۰
آیا هنوز هم فکر میکنید سخنرانی شما در خصوص بانک پارسیان یا بیمه عادلانه بود؟ (62568)
 
علی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۴:۵۰:۱۳
آقای توکلی :شما که این همه سوال را می بیینی چرا رییس جمهور را به مجلس دعوت نمیکنید تا به سوالات پاسخ گوید.
ایا این سوال ها برای شما مطرح نیست یا جوابش را می دانی
چرا رییس جمهور مافیا را به مجلس و قوه قضاییه و دفتر مقام معظم رهبری با مدارک مستند معرفی نمی کند؟ (62572)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۵:۱۵:۵۶
جناب آقاي احمدي نژاد
لطفاٌ بفرمائيد آينده هسته ايي كه براي ايران در نظر داريد چگونه است؟ اين مصلحتي كه مي فرمائيد آيا شامل آبرو و حيثيت مسلماناني كه در يك كشور اسلامي زندگي مي كنند نمي شود ؟ امام رحمة الله عليه پس از هشت سال دفاع مقدس براي قبول قطعنامه جام زهر نوشيد ولي از امام زمان عج بعنوان سپري براي اشتباهات احتمالي استفاده نكرد. شما به چه حقي اين مديريت را مديريت امام زماني مي دانيد بايد بدانيد در زمان امام زمان به كسي ظلم نمي شود با اين عنواين فقط مي توانيد خود و همكران خود را راضي كنيد. جواب ميليونها ايراني مسلمان و غير مسلمان كه با تلاش و كوشش هر روزشان باز هم هر روز بيشتر به قعر چاه فقر فرو ميروند چگونه خواهيد داد؟
لطفا بفرمائيد به غير از كابينه خودتان آيا دولت ديگري هم بعد از انقلاب بوده كه امام زمان مديريت آن را داشته يا خير؟
اگر نه پس وا اسفا به حال اين وزرايي كه در دولت امام زمان خدمت مي كردند و قدر آن ندانستند و استعفا دادند (62591)
 
بنده خدا
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۵:۱۸:۲۷
آقاي رئيس جمهور هنوز نسبت به انحلال سازمان مديريت وبرنامه ريزي پشيمان نشده اند. اگر شده اند باشجاعت تمام به اشتباه خود ومشاوران ارشد خود اعتراف كنند. مثل بقيه اشتباه ها.... (62595)
 
علي
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۸:۴۳:۰۶
البته آقاي دانش جعفري گفت اين طرح انحلال جزء ياس و نااميدي براي كاركنان آن سازمان بزرگ هيچ منفعتي نداشته است.
مي خواستم بگم كه آدم‌ها مي‌آيند و مي‌روند و تنها چيزي كه باقي مي‌ماند يك خوبي است و يك بدي
خلاصه 2000 نفر كاركنان سازمان مديريت رسمي و غيررسمي و بعلاوه خانواده ايشان(اگر هر خانواده را 4 نفر فرض كنيم) در كل 8000 نفر .. (62668)
 
محمود
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۸:۰۴:۵۹
پول نفت كه داريم . بدهيد اينها بخورند . ولي خدايي براي تأمين 8000 نفر آدم ،يك مملكت را با احياء آن سازمان بي خود خراب نكنيد. (62794)
 
مهدی غلامی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۵:۴۷:۵۶
باسلام اقای احمدی نژاد لطفا درانتخابات دوردهم ریاست جمهوری شرکت نکنید شمارابه مقدسات قسم میدهم (62608)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۵:۵۹:۱۱
به نام خدا و با سلام
از آقای دکتر سوال شود چرا هر روز وضع معلم بد تر می شود و چرا هنوز مطالبات معلمان پرداخت نشده است؟
من معلمی هستم که برای انجام خدمت به خارج از کشور اعزام شده ام و از بهمن 1386 تا کنون حقوق نگرفته ام( البته مانند من بسیارند) و در خارج از کشور به هیچ کس دسترسی نداریم که حرفمان را بزنیم. از طریق سفارتخانه هم پیگیر شدیم ولی جوابی نگرفتیم. وضعیت به گونه ای است که نمی توانیم از کسی قرض بگیریم.مشکلات اجاره مسکن، پرداخت نشدن فیش آب و برق و گاز، و هزینه های جاری زندگی و بسیاری از مشکلات دیگر را باید چگونه حل کنیم. (62612)
 
از بچه های سه راه افسریه
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۶:۰۱:۲۰
آقای رییس جمهور
صحبتهای شما را که از سیما در مورد مدیریت امام زمان دیدم و شنیدم باورم شد که \" قصه ی هاله ی نور\" حقیقت دارد.و مطمینم : که اگر امام زمان بر قوه مجریه مدیریت می کند هاله ی نور بر سر نه تنها شما بلکه بر سر مبارک همه وزرا و . . . .حتی دهداران و مدیران جز هم گسترانده شده ! (62613)
 
غلامرضا ار گناوه
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۶:۳۲:۵۴
اقاي رئيس جمهور چرا خبري از صدور كارتهاي سوخت آژانسها ديگر نيست؟ (62626)
 
شهريار
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۶:۴۴:۳۲
آقاي رييس :درنامه تان به آقاي الهام كلمات زيرراديدم : فشارـبي انصافي-خودخواهان-مخالفين عدالت وپاكي-مدعيان ارزشهاودينداري-دنياطلبان حرفه اي-خودخواهان غرق شده دردنياي كوچك مادي-هجوم خودخواهيهاوقدرت طلبيهاو...آيا مصداق همه اين صفات نمايندگان محترم مجلس هستندبه خاطرراي دادن به آن طرح كذايي؟ (62628)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۸:۴۸:۳۶
از رييس جمهور بپرسيد .. چرا وقتي اقتصاد آمريكا 3 تا 4 درصدرشد داشته مي گوييد بحران دارد اما اقتصاد ما كه تورم بالاي 20 درصد دارد بحران نيست در حاليكه مسكن در آمريكا 30 تا 40 درصد كاهش داشته ودركشورما300 تا 400 رشد داشته هزاران چراي ديگر . (62609)
 
smoch
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۹:۰۹:۴۷
چرا در مقابل مواضع خصمانه عربستان عکس العمل قاطع نشان نمی دهید؟ (62681)
 
عوض دولتخواه
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۱۹:۳۶:۳۸
ما هر روز از زبان مسئولان مشنویم که رئیس جمهور صبح زود بعداز نماز صبح در سر کار خود حاضر میشود و شب هم تا نیمه های شب کار میکنند و ودر مورد وزیران هم چنین مواردی شنیده میشود.این در حالی است که در سفرهای استانی به طور متوسط 70هزار نامه به رئیس جمهور نوشته میشود که حاکی از گرفتاریهاو مشکلات عدیده مردم می باشد .در تورم هم در میان کشور های جهان ار آخر چهارم شدیم . از طرف دیگر هم از لحاظ منابع مالی وهم از لحاظ نیروی انسانی در میان کشورهای جهان در وضعیت مطلوبی قرار داریم . حالاسئوال من این است آیا تا کنون مسئولان محترم از خود پرسیده اند دلیل این همه گرانی و ناعدالتی در جامعه و فقر وفلاکت مردم در چیست .به نظر بنده تنها دلیل اش این میباشد که کار به کاردان سپرده نمی شود و ..تا کی میخواهیم این همه تقصیر خودمان را به گردن این وآن بیاندازیم من خواهش میکنم برای حفظ جمهوری اسلامی وموقعیت خودمان در میان کشورهای جهان نگاهی به دور وبر خود مان بیاندازیم و گوش به حرف دلسوزان نظام داشته باشیم و وگاه وگذاری گزارشاتی از کارشناسان مجرب و کار کشته هم داشته باشید نه اینکه دور وبر خود را خود را فقط بله قربان گوها پر کنند (62683)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۲۲:۴۴:۵۲
از جناب دکتر می خواهم که جواب این همه سوال بینندگان این مطلب را که البته توسط مسئولین مربوطه خوانده هم نمی شود بدون هیچ انحرافی بگویند. یعنی نشود مثل همان مصاحبه با خبرنگار آمریکایی که ایشان هرچی که می پرسید یا جواب سر بالا می دادید یا که اصلا جواب را با سوال دیگری می پوشاندید

لطفا در مورد تورم توضیح دهید. چگونه آن را می خواهید توجیه کنید؟ (62712)
 
احمدشصتی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۲۳:۰۱:۵۳
جناب آقای رئیس جمهور جنابعالی که درسخنان مکررتان ازظهورقدرتی درخاورمانه مافوق قدرتهای بشزی خبرمیدهید آیااین مطالب به شماالهام میشود ویاباعالم بالاارتباطاتی داریدکه به طورمتقن ازآن سخن میرانید (62714)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۱:۳۸:۳۶
امام زمان، جزء عقاید اصلی شیعه و سنی‌اه. عجیبه که در این مورد چیزی نشنیدی. (62749)
 
asadi
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۲۳:۲۱:۵۳
با سلام
بپرسيد که چرا پالايشگاه ساختن ايران در کشورهاي ديگر مجاز است اما با وجود نياز شديد کشور خودمان حرام ميباشد (62719)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۰:۰۵:۵۰
چرا در اجلاسی شرکت کردید که اصولا نام اجلاس در تعارض با حاکمیت ملی ایران است و با علم به این موضوع که می دانستید در پایان اجلاس قرار است ایران را اشغالگر بخوانند (62728)
 
بینام
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۰:۵۷:۱۶
باسلام
1- چه دلیلی دارد که اعتقادات مذهبی شخصی به ولی عصر(ع) را در موقعیتهای سیاسی که پر از اشتباه و احیانا دروغ و خلف وعده و ضعف مدیریت و غیره است مورد استفاده قرار میدهید؟
2- تعریف شماازعدالت چیست؟
3- چرا در مورد چند میلیون شهرداری سکوت کرده اید؟
4- برای فساد زدائی بهتر نیست به جای برکناری مدیران فاسد، رمینه ها و پشتوانه های فساد را بخشکانید؟ (62738)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۶:۳۷:۰۱
سلام .اقاي دكتر ايا ميدانيد برخي از مديران متخلف درون مجموعه شركت بزرگ ايران خودرو كه به كرات تخلف وسوئ استفاده كرده وميكنند وميليونها تومان از بيتالمال خوردهاند از طرف برخي از مشاوران ومعاونان شما حمايت ميشوند (62769)
 
عماد
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۷:۴۵:۱۸
نظرتان راجع به دکتر خوش چهره چیست؟ چرا در ابتدا حامی شما بود ولی اکنون منتقد بسیار جدی شماست؟ (62782)
 
محمود
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۷:۴۵:۲۶
با سلام
رييس جمهور محترم عليرغم اينكه جنابعالي در تمام مراسم انتخاب معلمان،استادان،پرستاران،كارگران و ... نمونه شركت نموده و ضمن تجليل از آنها پاداشهاي حج عمره و ... هم به آنها داده ايد پس دليل چيست كه الان 3 سال است مراسم انتخاب كارمند نمونه در جشنواره شهيد رجايي را تعطيل نموده و حتي مانع از انتخاب كارمندان نونه توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور هم شده ايد؟ آيا از نظر شما كارمندان مفت خورند و لياقت تجليل هم ندارند آيا اين است كرامت انساني كارمندان زحمت كش كه حتي به اندازه معلمان هم عرضه نداشتند نسبت به حقوق كم اعتراض كنند. (62783)
 
ابوذر
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۷:۴۶:۵۶
با سلام
در همه جای دنیا حقوق نظامیان آنقدر هست که هیچ احتیاجی به درآمدی دیگر نداشته باشند ولی در ایران صد افسوس.این مورد اتفاق نمی افتد و فرد نظامی باید به فکر شغلهای دیگر باشد که این برای یک سیستم نظامی آفت است. (62785)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۷:۴۸:۱۱
در یکی از سایت ها خواندم که دکتر خوش چهره شما را دعوت به مناظره کرده است آیا شما حاضرید مناظره بکنید؟ (62786)
 
سينا
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۸:۰۰:۳۰
آقاي رئس جمهور آيا شما داستان دوستي خاله خرسه را شنيده ايد ؟ فكر نميكنيد بسياري از كارهاي اين دولت مصداق اين مثل معروف باشد؟ (62793)
 
mhr
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۸:۱۳:۳۳
با سلام
چرا نمی پذیرید که اشتباهات فراوانی در این سه سال داشتید و از مردم عذرخواهی نمی کنید و همه چیز را گردن دشمن خیالی میا ندازید در حالی که می توانید مشکلات اقتصادی را با کمک اقتصاددانان حل کنید.
چرا فکر میکنید از آنها بیشتر می فهمید؟ (62797)
 
مریم کاشانی
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۸:۳۹:۵۶
با سلام
لطفا از اقای رئیس جمهور بپرسید . و رابطه ایشان با اقای مصباح یزدی چه نوع رابطه ای است؟ (62740)
 
حسين
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۸:۴۰:۳۵
چرا هر چه درامدهاي نفتي دولت فعلي بيشتر مي شود،سفره مردم خالي تر مي شود.به عبارت ديگر نرخ تورم بيشتر و رفاه عمومي كمتر ميشود؟تا كي بايد درامدهاي كشور صرف كشورهاي معلو م حال شود وبا چه نسبتي؟ (62803)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۹:۰۱:۵۰
از رياست محترم جمهوري بپرسيد كه فاميل بازيهايي كه توسط منصوبين و منتخبين ايشان در وزارتخانه ها و دستگاههاي دولتي انجام ميشود از جمله در وزارت امور خارجه( كه گفته ميشود تمامي فاميل و بستگان خود را در وزارتخارجه و سفارتخانه ها دست بكار نموده است ) ، خبر دارند و آن را تاييد ميفرمايند؟ (62808)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۹:۰۷:۵۱
Nazaretan dar morede aghaye khatami chist? (62811)
 
بنده خدا
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۹:۱۳:۵۸
باسلام ضمن تشكر ازرئيس جمهور محترم تقاضادارم 1-راجع به قولي كه درنوروز به مردم درمورد برنامه جديد اقتصادي دادند سوال بفرمائيد كه انشالله كي عملي خواهد شد. 2- آيا مصاحبه هاي زمان انتخاباتي ايشان دردسترسشان هست 3- آيا وزارت بازرگاني به وظايف نظارتي وتامين مايحتاج مردم بخوبي وبه موقع عمل مينمايد يااينكه منتظر ميماندتا خوب مردم درفشارقراربگيرند وقيمتها با نرخي كه مافيا ها ميخواهند تثبيت شود سپس يواش يواش نوشدارو بعد مرگ سهراب مياورد باتشكر (62812)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۹:۴۶:۴۴
اگر امام زمان در کشور ما مدیریت مکند پس چرا در دیگر کشورها که امام زمان بر آنها مدیریت نمی کند وضع اقتصادی خوبی دارند (62823)
 
سهيلا
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۰:۰۳:۲۳
نخبگان مملكت چه كساني هستند ودر كجاي اين مملكت خدمت مي كنند كه پس ازگذشت سه دهه از مملكت هنوز نتوانسته اند مشكلات و كمبودهاي مملكت را در جهت فقر زدايي كاهش دهند؟ (62831)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۰:۱۲:۵۴
آقای رییس جمهور تا کی می خواهید به رویه نادرست خود در اداره کشور ادامه دهید ، آیا غیر از این است که شما هم مایلید همه چیز را خودتان تجربه کنید و تاوان اشتباهاتان را مردم بدبخت بدهند ، چرا با تورم جهانی این همه بی نظمی در کالاها و خدمات را توجیه می کنید، چرا وقتی علنا به اشتباهات خود در سطح کلان که کمر مردم را شکسته است اعتراف می کنید حاضر به (62825)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۰:۱۵:۰۹
اگر منطقي بوديد نكته اي را به شما ميگفتم ولي متأسفانه آن دوستمان را به عقده اي بودن متهم كرديد و فضاي بحث آلوده شد. ولي حيفم آمد اشاره اي نكنم . آيا از روابط پنهاني پيمانكاران با كارشناسان خبره! آن سازمان آگاهي داريد ؟ آيا از گير افتادن طرحهاي عظيم ملي به علت حل نشدن مشكل اقوام فلان كارشناس سازمان در فلان وزارت خبر داري ؟آيا....
حالا دوست عزيز انكار كن. تعدادي آدم بيخبر از همه اينها هم رأي به نفعت بدهند ولي لحظه اي با خودت خلوت كن تا بداني چه مواردي را نگفته ام...
ضمنا" براي يادآوري معناي ركود بايد بگويم طرحهايي كه از سال 72 شروع شده بود و پيشرفت چنداني هم نداشت اكثرا" به لطف انحلال اين سازمان مملكت خراب كن به بهره برداري رسيده اند.
ضمنا" محض اطلاع ، درخواست بنده بر خلاف آن دوست ناشناس برآورده شده كه همانا انحلال آن سازمان بود.


به نظر شما برای مبارزه با فساد در یک سازمان ، باید اون سازمان رو منحل کرد؟ (62832)
 
كارمند سازمان مديريت به قول مقاماتاسرائيلي
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۰:۵۵:۴۱
بجاي انحلال سازمان مديريت ميتوانستيم اصلاح روش كنيم. بنده خودم از كارشناسان اين سازمان هستم واز اين خبرهاي كه مگويند در اينجا بيخبرم ولي اين را ميدانم كه كارشناسان اين سازمان در تصميمگيري ها كمترين نقش را داشته ودارند و آقاي رئيس جمهور اگر مشكلي با اين سازمان داشتند ميبايست با مديران ومعاونين اين سازمان برخورد ميكرد كه همچنان در راس امور هستند فقط اين وسط حسنكچل شد كچلحسن و كارشناسان اين سازمان به همه چيز متهم شدند.
جان هركسي دوست داريد بگذاريد تا لاعقل حرف كاركنان اين سازمان را هم شنيده باشيد. (62843)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۱:۲۸:۳۶
صداقت داريد امانت هم داريد اما راه طي شده شما براي كشور هزينه بسيار داشته و به تعبيري مديريت اين پست خيلي سنگين است .درعين حال از عملكرد سه ساله خود احساس رضايت ميكنيد؟ (62861)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۱:۴۷:۴۴
آقاياني كه اينهمه هجمه مي كنيد كمي آهسته تر كمي منصفانه تر بابا ريس جمهور با آرا بيش از بيست مليون نفر تعيين شده و نماينده 20 مليون انسان مومن و خوب هستند چرا اينقدر تند مي رويد من هم خودم انتقاد دارم اما از شما منتقدين دو آتشه مي پرسم كه آيا بي برنامگي گراني تورم و.......... فقط مخصوص اين دولت است ؟ دولتهاي ديگر نداشتند ؟ چرا بي انصافيد ؟ اينهمه حمله به دولت كه جي بشه والله ما دشمن داريم دشمنمان از هيچكداممان نمي گذرد سياستهايي كه براي مهار دزدها و انحصار طلبها در دولت فعلي پيگيري مي شود باعث برخي مشكلات شده مطمئن باشيد اگر همه همكاري كنند خيلي مشكلات رفع مي شود.
درود برهمه خدمتگزاران صديق نظام جمهوري اسلامي ايران. (62868)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۲-۲۷ ۱۳:۲۷:۰۷
17میلیون عزیز من نه بیش از بیست میلیون (63453)
 
نفت
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۳:۵۳:۰۱
به کسانی که فقط از دولت پول نفت میخواهند ÷یشنهاد میکنم 70 میلیارد دلار پول سالیانه نفت رو به هفتاد میلیون ایرانی تقسیم کنند ببینن چقدر میشود......سالی یک میلیون تومن هم نمیشود....
با این پول زندگی کسی از این رو به اون رو نمیشه.....خواهش میکنم به جای نالیدن از گرانی همه با هم باشیم....اگر کسی 2 هفته گوجه نخوره نمیمیره....ولی باعث میشه که گوجه گران نشه...اگه همه با هم باشیم دست دلال ها به مرور از مایحتاج مردم قطع میشه....تنها راه پیشرفت مردم ایران یکدلی است...درست مثل زمان جنگ....برخی از ما امروز جنگ زده تر از اون روزگار هستیم (62930)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۰۶:۰۹
آیا رئیس جمهور میدانند که هدف از خصوصی سازی چیست؟
آیا میدانند علت اینکه یک شرکت خصوصی موفق تر است، نحوه مدیریت آن است؟

آیا تقسیم سهام عدالت را که طی آن به دلیل حق رای پایین هر نفر باز هم مدیران این سازمانها و بنگاههای اقتصادی از طرف دولت انتخاب میشوند و باز هم روال اجرایی خصوصی نمیشود را میتوان خصوصی سازی نامید؟ (62940)
 
بنده خدا
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۱۵:۱۳
مهم نيست چه سوالاتي پرسيده شود، مهم اين است كه رئيس جمهور محترم جواب واضح و روشني بدهند و از كلي گويي و ابهام در پاسخ خودداري كنند. (62949)
 
mohammad
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۱۷:۲۴
آقای احمدی نژاد کِی بانکها به معنای واقعی، متحول میشوند؟

آقای احمدی نژاد راهکارهای علمی و عملی ِ مقابله با نفاق ِ مدیران میانی چیست؟

آقای احمدی نژاد چرا مجلس بعد از 3 سال، چنین انتقام سختی را از دولت میگیرد در عرصه های مختلف؟

آقای احمدی نژاد چرا وزیر فرهنگ را عزل نمیکنید؟

آقای احمدی نژاد چرا کارتهای خرید کتاب را پخش کردید و از لحاظ روانی در جامعه، انتظار و توقع درست کردید ولی در ایام نمایشگاه آن کارتها را شارژ نکردید؟ آیا این از نالایقی مدیرانتان نیست؟

آقای احمدی نژاد چرا برای درست کردن فرهنگ بهداشتی، فرهنگ عدم اسراف، فرهنگ ایستادگی در مقابل زور، فرهنگ حجاب، فرهنگ \"میتوانیم\" و غیره... ، فرهنگ سازی نمیکنید؟! از چه کسی انتظار دارید فرهنگ بسازد جز از وزیر فرهنگ؟! اگر من جای شما بودم هر سال 5 میلیارد \"دلار\" برای انیمیشن های فرهنگی در لایحه بودجه، هزینه میگذاشتم و حتما نتیجه اش را در اقتصاد مردم میدیدم. (62944)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۲۶:۳۴
لطفا حرف نزنید چون دولت ازهرموضوع حرف زده یانایاب شدیا قیمت چند برابرشده باتشکر (62955)
 
محسن
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۳۷:۵۱
جناب آقاي رئيس جمهور لطفاً توضيح شفافي در رابطه با ميزان فروش نفت، ميزان مصرف آن براي اداره كشور و ميزان ذخيره آن در حساب ذخيره ارزي در طي سه سال گذشته (يا لااقل در يك سال گذشته) ارايه فرماييد. (62961)
 
شهروند
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۴۹:۰۲
نظر رئيس جمهور محترم پيرامون موارد زير چيست؟

* غلامحسین نوذری وزیر محترم نفت، برای پاسخ به سوال آقايان احمد توكلی و الیاس نادران، به كمیسیون انرژی مجلس احضار شد و در پاسخ به سوال این دو نماینده تهران درباره مجوز قانونی واردات دو میلیارد دلار بیشتر از قانون بودجه در سال 86، اعلام كرد كه وزارت نفت به دستور رئیس‌جمهور قانون بودجه را نادیده گرفته و سال گذشته دو میلیارد دلار بیشتر از مجوز قانونی بنزین وارد كرده است.

* چرا هيئت امناي صندوق ذخيره ارزي منحل شد؟ (62964)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۵:۰۵:۳۹
1-آیا حلقه کارهای انجام شده را به حلقه سفره مردم متصل کردید(فرمایش مقام معظم رهبری قبل ازانتخابات نهم )؟
2-چرا قبل از اینکه به آقای حداد عادل نامه بنویسید زحمت یک تماس کوتاه تلفنی را به خود ندادید؟ (62976)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۵:۰۶:۳۵
شما با یک اشتباه (عمدی یا سهوی) مدیریت بیمه ایران را به سو استفاده مالی متهم کردید. افراد کارامد این سازمان را عزل کردید و سپس افرادی از جناح خودتان برای مدیریت این سازمان قرار دادید.

بعد هم اعلام شد آن گزارش اشتباه بوده و ...

به عنوان یک کارمند بیمه ایران سوال دارم که آیا هدف جلوگیری از سو استفاده مالی بوده و یا روی کار گذاردن افرادی از نزدیکان خودتان؟

آیا مدیریت موفق بیمه ایران که بیش از 70% بازار بیمه را به خوبی اداره میکردند باید اینگونه اخراج میشدند؟

کی از آنها عذرخواهی شد؟

آیا بردن آبروی مسلمان به دروغ گناه نیست؟ (62977)
 
ناشناس
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۵:۲۷:۱۶
جناب آقای دکتر احمدی نژاد لطف فرموده با توجه به تسلط شما بر روی تاریخ و اینکه در صحبتهای خود بسیار از مقایسه های تاریخی بهره می برید ، مقایسه ای بین رفتار انحصار طلبانه در دولت شماو شباهت آن با عملکرد رضا خان و هدف او در رسیدن به قدرت و برپایی دیکتاتوری بفرمایید.ما سالها تلاش کردیم تا محلس شورا پیدا کنیم شما به لحظه ای آنرا نابود می کنید مبارک است (62981)
 
محمدیان
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۶:۲۹:۲۴
جناب آقای رییس جمهور ,برنامه عملی شما برای برخورد با مشکلات موجود در دانشگاه آزاد و ایجاد گردش مدیران و استفاده از اندیشه های نو و ایجاد نشاط در محیط بسته دانشگاه آزاد چیست؟ آیا زمان آن نرسیده سیستم انتقاد ناپذیر و مادام العمر دانشگاه آزاد که همه امکانات این دانشگاه را در جهت بقا جناحی خاص بسیج نموده است تغییر یافته و این دانشگاه توسط هیت امنایی مردمی, انقلابی و فراجناحی و نو گرا اداره گردد؟.لطفا موانع اجرایی شدن شعار های خود در این زمینه را بیان فرمایید.
(البته بعید می دانم که سایت و رسانه ها ا این سوال را بصورت کامل منتشر نموده و از رییس جمهور محترم سوال نمایند) (63004)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۷:۱۶:۱۷
سلام
از رئیس جمهور مان انتقاد نکنید.ایشان قبول فرمودنند که اشتباهات کوچک هم انجام دادنند که در مقابل خدمات بزرگ ناچیز است و مطمئن هستند که مردم وی و کابینه اش را خواهند بخشید.از کارهای بزرگ ایشان در را برنامه چهارم وسند بیست ساله بیشتر بگوئید.l (63015)
 
Reza
۱۳۸۷-۰۲-۲۶ ۰۹:۴۹:۲۵
Why we should not make a petition (Toomar) and collect the people opinion and asking Ahmadinejad not casndidate the next election? (63347)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۶ ۱۴:۰۳:۰۴
خواهش میکنم از عزیزان پای امام زمان
(ع) را وسط نکشنندو حرمت امامان معصوم را حفظ کنند.

چطور رييس جمهور يک مملکت بدونه توجه داشتن به اقليت های دينی ميتونه از معصوم به هر صورتی که ميخواد استفاده تبليغاتی بکنه؟ ولی پرسش و نقد اين کار ايشون ميشه توهين؟ (63379)
 
جمالی
۱۳۸۷-۰۲-۲۷ ۱۳:۳۵:۱۱
چرا وزیر اقتصاد معرفی می کنید ولی تصمیمات حیاتی را در حوزه اقتصاد خودتان می گیرید و نظام اقتصادی کشور را بهم می ریزید؟ (63454)
 
مجید
۱۳۸۷-۰۲-۲۷ ۱۸:۰۹:۴۳
ـ آيا مردم ايران به شما راي دادند که اوضاع مملکت را مديريت کنيد يا اوضاع جهان را ‏‎?‎ (63467)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.