نظر منتشر شده
۳۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 26030
رویارویی کاربران وهابی و شیعه روی نقشه آنلاین مدینه
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ ساعت ۰۷:۵۲
گزارش الف از دایره‏المعارف جغرافیایی ویکی‏مپیا
رویارویی کاربران وهابی و شیعه روی نقشه آنلاین مدینه عده ای از کاربران وهابی در اینترنت علایم  مزار مطهر ائمه بقیع و کوچه بنی هاشم و بین الحرمین مدینه را از روی نقشه جهانی ویکی مپیا پاک می کنند.

به گزارش الف، نفشه جهانی ویکی مپیا که از دو سال پیش (ششم می 2006) با ادغام سیستم ویکی و گوگل ارث توسط دو وبلاگ نویس به نامه های کوریا کین و ساولیف ایجاد شده، به کاربران اجازه می دهد روی نقشه جهانی ویکی مپیا مکان های خصوصی یا عمومی را علامت گذاری کرده و درباره آن توضیح دهند. سیستم ویکی مپیا به کاربران اجازه می دهد علامتها و توضیحات نوشته شده توسط دیگر کاربران را ویرایش کنند، درباره هر محل به زبان های دیگر توضیح اضافه کنند و حتی ذیل توضیح هر محل ، عکس و کامنت بگذارند.

ابداع کنندگان ویکی مپیا هدف خود ازایجاد این سیستم را تشکیل یک دایره المعارف جغرافیایی جهانی اعلام کرده اند. از زمان شروع به کار ویکی مپیا تا کنون قریب به 7 میلیون نقطه کره زمین روی این نقشه علامت گذاری شده و هم اکنون بیش از 153 هزار کاربر اینترنتی از سراسر جهان با ثبت نام در این سایت به تکمیل این دایره المعارف جهانی مشغولند.

 


ویکی مپیا طوری طراحی شده است که هر کاربر در ازاری ثبت محل بیشتر و دریافت امتیاز مثبت(Good) بیشتر از سوی دیگر کاربران، از رتبه بالاتری برخوردار می شود و می تواند علامت هایی روی نقشه ایجاد کند که کاربران جدید یا عادی نتوانند آنها را ویرایش کنند.

خانم لیلی محسنی، یکی از کاربران ایرانی ویکی مپیا در تماس با الف یادآوری کرد مدتی است علامت های ایجاد شده توسط وی و دیگر علاقه مندان اهل بیت در محل بقیع و کوچه بنی هاشم در ویکی مپیا توسط کاربران وهابی حذف می شود.
 کاربران وهابی نه تنها علامتهای ایجاد شده در محل بارگاه ویران شده اهل بیت در بقیع را حذف می کنند بلکه گاهی با ویرایش متن این علامت ها، عبارت توهین آمیزی به عقاید شیعیان و ایرانی ها می نویسند.

این کاربر ویکی مپیا با یادآوری این که چند معاند اهل بیت که از سابقه و امتیاز بالایی در ویکی مپیا برخوردارند، ضمن حذف علایم اهل بیت در مدینه، کاربران شیعه و محب اهل را نیز با دادن رای منفی مکرر و هماهنگ ،از ویکی مپیا بیرون می کنند.
 بر اساس مقررات ویکی مپیا، کاربری که رای منفی زیادی داشته باشد، از علامتگذاری یا حتی کامنت گذاری روی این نقشه آنلاین محروم می شود.

این کاربر ویکی مپیا ضمن دعوت از همه کاربران شیعه و ارادتمندان به اهل بیت برای ثبت نام در این سایت و دفاع از نام و نشان اهل بیت در این دایره المعارف جغرافیایی و آنلاین جهانی از کاربران شیعه خواست برای دفاع از نشانه های  بقیع و بین الحرمین مدینه در ویکی مپیا این نکات را رعایت کنند:

1- قبل از هرکاری در ویکی مپیا ثبت نام کنید و سعی کنید با نامگذاری محل های بیشتر و کسب رای مثبت (good) از دیگر کاربران، رتبه خود را بالا ببرید.
2- مسولان ویکی مپیا به زبان هر صفحه خیلی حساس هستند. هر محل را می توان به زبان های زیادی ویرایش کرد. مراقب باشید در هر صفحه به همان زبان بنویسید و مثلا در صفحه به زبان انگلیسی ، فارسی یا فینگلیش ننویسد.
3- برای حساس نکردن برادران اهل سنت از هر گونه بی احترامی به شخصیت های مورد احترام اهل سنت خودداری کنید به ویژه در دو محل مورد مناقشه یعنی بقیع و کوچه بنی هاشم صرفا این مکانها را معرفی کنید و اگر هر چند مرتبه هم وهابی ها  علامت را پاک کردند یا بجای آن ضربدر گذاشتند یا حتی مطالب توهین آمیز نوشتند، شما توهین نکنید بلکه با یافتن شیعیان دیگر و تشکیل گروه ، دستجمعی به توهین کننده رای منفی دهید تا خودبه خود اجازه ویرایش علایم ویکی مپیا از وی سلب شود.
4- از آنجاکه وهابی ها و معاندین اهل بیت به دو بقیع و بین الحرمین به شدت حساس هستند، هر علامتی را که نشانه ای از اهل بیت در این نقشه بازگو کند، بلافاصله پاک و نویسنده را با رای منفی مکرر از ویکی مپیا بیرون می کنند. غلبه بر آنها احتیاج به هماهنگی دارد. این هماهنگی برای دادن رای مثبت به همدیگر و حمایت هماهنگ از دو مکان فوق و دادن رای منفی مکرر به توهین کنندگان و معاندان اهل بیت باید باشد. یک وبلاگ جمعی یا یکی از سایت های مذهبی می تواند وظیفه این هماهنگی را به عهده بگیرد. علاقه مندان لازم است قبل از هر اقدامی، مقررات ویکی مپیا در گوشه بالای سمت چپ صفحه اصلی این سایت را بخوانند.


مسجد پیامبر (ص)، بقیع و بین الحرمین مدینه در دایره المعارف جغرافیایی آنلاین ویکی مپیا ؛ علامت های قبور ائمه و کوچه بنی هاشم در این نقشه، این روزها صحنه نبرد اینترنتی کاربران شیعه و معاندین اهل بیت است.    گزارش الف می افزاید، آخرین وضعیت مزار ائمه بقیع و کوچه بنی هاشم در مدینه تا صبح روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به این صورت است که این دو محل توسط کاربران شیعه علامت گذاری شده اما این علامت ها در مدتی کوتاه توسط کاربران ناشناسی با علامت xxx و یا جملات توهین آمیز به ایرانی ها و عقاید شیعیان جایگزین می شود. کاربران محب اهل بیت که فعلا بسیار کم تعداد و دست تنها هستند ، در مدت کوتاهی علامتهای حذف شده را روی این نقشه آنلاین بازسازی می کنند بطوریکه در روزهای اخیر درمحل مربوط به مزار ائمه بقیع و بین الحرمین مدینه، صدها علامت ایجاد و حذف شده است.   
 
Leilimohseni
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۷:۵۷:۱۹
با تشکر فراوان از سایت الف ،
از همه کاربران دوستدار اهل بیت دعوت می کنم در ویکی مپیا ثبت نام کرده و روزانه و بطور مرتب بقیع را زیارت کنند تا ضمن یاد و عرض ارادتی به پیامبر و اهل بیت علیهم السلام، از حذف این علامتها روی دایره المعارف جهانی جلوگیری کنند.
100 تا کاربر مصمم کافی است تا ثبت نام کنیم، به همدیگر رای مثبت (Good) دهیم تا امتیازمان بالا برود، به وهابی ها رای منفی (Bad) دهیم تا دیگر نتوانند علایم بقیع را پاک کنند یا به شیعیان توهین کنند… اگر فقط دو هفته با هماهنگی این کاررا انجام دهیم ، می توانیم همه وهابی ها را از بقیع بیرون کنیم. خوشبختانه شناختن وهابی ها راحت است مثلا ده وهابی بسیار فعال و مشهور در ویکی مپیا که نام کاربری من (leilimohseni) و چند کابر دیگر شیعه را در ویکیمپیا با رای هماهنگ خود مسدود کرده اند، موجود است می توان رای دهندگان بمن و amir110 و fsalehi که همه اکنون با نام مستعار در مقابل وهابی ها ایستاده ایم را در قسمت رای درباره کاربر: یافت و بهشان رای منفی داد.
seafordian nino pitr sbhn
100 کاربر دوستدار اهل بیت و با انگیزه برای دفاع از علایم بقیع و بین الحرمین لازم است تا وهابی ها را در این دایره المعارف پربیننده بیرون کنیم...یا علی (62127)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۸:۳۸:۲۰
سلام وخسته نباشید من نفهمیدم چگونه به وهابیها می توانم رای منفی بدهم.منظورتان رای به کامنتها است؟ (62138)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۸:۵۳:۰۷
نه برای دادن رای منفی به هر فرد در ویکیمپیباید به صفحه اختصاصی آن فرد بروید راهش هم این است که کاربری که ثبت نام کرده و علامتی ایجاد میکند، نامش بهمراه لینک به صفحه اختصاصی اش زیر آن علامت نوشته میشود.
کمی با علامتهای ایجاد شده قبلی کار کنید، متوجه میشوید چه جوری است. (62140)
 
amir110
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۴:۲۹:۰۰
با سلام و تشكر فراوان از اين سايت الف

اگر مي خواهيد وهابيهاي فعال در ويكيمپيا را بشناسيد بهتر است برويد در نشاني فعلي بقيع اصلي كه شخصي بنان كاربري shbn ايجاد كرده است.
در قسمت تاريخچه يا history اين مكان هرچه عقب تر ربرويد، نوشته هاي دوستداران اهل بيت را مي بينيد كه توسط همين آقاي shbn پاك شده است.
نام كاربري مدافعان اهل بيت آن زير صفحات خط خورده معلوم است. مانند: leilimohseni fsalehi ali110 روي اين صفحات اين افراد برويد، ميبينيد كه توسط تعدادزيادي راي منفي دارند، خوشبختانه در صفحه هرفرد ميتوان فهميد چه كساني به آن فرد راي داده است.
همه كساني كه به leilimohseni و fsalehi و ali110 راي منفي داده اند، وهابي يا جزو فعالترين دشمنان اهل بيت در ويكيمپيا هستند.
دادن نمره منفي به اين افراد و بيرون كردنشان از ويكيمپيا خيلي لازم است چون خيلي فعال و خيلي هم متعصب هستند والان با رتبه بالايي هم كه دارند، مي توانند هركاري در ويكيمپيا بكنند.
الان من از ترس اينها نمي توانم با نام كاربري خودم آنجا فعال باشم چون بلافاصله با دادن راي منفي دستجمعي، نام مرا ازكار مي اندازند...
فعلا بدون نام كاربري داريم مقاومت ميكنيم تا اينكه خانم محسني پيشنهادداد از يكي از سايت هاي پر بيننده كمك بگيريم و هوادادران اهل بيت را به كمك بطلبيم.
يا علي مدد (62200)
 
داوطلب کمک و دفاع از علائم بقیع
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۸:۰۲:۵۱
گزارش جالبی بود حالا چه کاری از دست ما بر می آید؟ چه کار باید بکنیم؟ (62128)
 
amir110
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۸:۳۳:۰۷
در کوتاه مدت باید هرروز و حتی هرساعت به آدرس فوق سر بزنید و اگر علامتهای مزار ائمه بقیع و کوچه بنی هاشم محو یا ویرایش نادرست شده بود، فوری با استفاده از امکانات ویکیمپیا(در بالا و سمت چپ صفحه اش توضیح داده فارسی هم میشود) ، هر دو علامت را به حالت درست برگردانید

برای بلند مدت باید حدود 100 کاربر در ویکیمپیا ثبت نام کنیم و در جاهای مختلف مانند منزل فعلی و قبلی یا مدرسه و محلات مورد علاقه مان علامتگذاری کنیم و همدیگر را بشناسیم و بطور هماهنگ به همدیگر رای مثبت دهیم. اینکار حد اقل دو هفته طول می کشد. وقتی 100 نفر شدیم که هرکدام 100 امتیاز(good) داشت آنوقت دیگر نه تنها هیچ وهابی نمی تواند علامتهایمان را پاک کند بلکه بطور هماهنگ به همه وهابی ها نمره (bad) میدهیم و از ویکیمپیا بیرونشان می کنیم.

یک وبلاگ نویس یا وبمستر پرحوصله و مصمم باید بیفتد جلو و از داوطلبان ثبت نام و آنهارا سازماندهی کند (62136)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۸:۰۴:۳۶
خدا لعنت کند این وهابی ها را که خود حرم بقیع را ویران کردند و حالا حتی نمی گذارند حتی یادی از آن بارگاه و قبور مطهر روی نقشه باقی بماند (62129)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۸:۱۵:۰۶
علامتهایی که گفته اید روی این صفحه ویکی مپیا روی اکسپلورر و موزیلا کمی فرق دارد. احتمالا به دلیل سرعت تغییر و حک و اصلاحشان است.

خسته نباشید به همه بچه هایی که آنجا در مقابل وهابی های شقی ایستاده اند (62132)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۸:۱۷:۳۱
وهابی ها جزیی از اهل سنت نیست. این فرقه ای است که انگلیسی ها برای تفرقه میام مسلمانها ایجادکردند مانند بهاییت. وجالب اینکه فردو فرقه همزمان ایجاد شده یکی میان شیعه ها و یکی میان سنی ها (62133)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۸:۳۶:۵۶
ویکیمپیا گاهی مقرراتش را تغییر می دهد ازجمله چندروزی است که خذف علامتهای ایجاد شده را غیر ممکن کرده به همین خاطر وهابی ها علامتهای ایجاد شده در بین الحرمین را به ضلع شمالی قبرستان بقیع منتقل کرده اند. الان هم بصورت چند مربع کوچک قابل مشاهده است. (62137)
 
هادی
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۰۹:۰۰:۵۴
سلام
خانم محسنی ما هرچه می گردیم نمی دونیم کجا باید رای بدهیم.لطفاً بیشتر راهنمایی فر مایید. (62143)
 
امير110
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۷:۲۱:۵۱
چند روزي با اين سايت كاركنيد ، يادميگيريد.
فقط مراقب باشد وهابي ها از نيت شما با خبر نشوند وگرنه فوري با راي مكررشان حذفتان مي كنند.
ضمنا اگر به انگليسي مسلط نيستيد، ويكيمپيا فارسي هم دارد بالاي چپ صفحه برويد و گزينه فازسي را پيدا كنيد. (62235)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۰:۳۶:۱۴
با تشکر از الف و خانم محسنی باید بگویم هماهنگی میان داوطلبان دفاع از علائم بقیع در ویکی مپیا این قدرها هم کار سختی نیست.
. و به ایجاد وبلاگ نیاز ندارد کافی است یک نفر انتخاب شود و همه داوطلبان در ویکی مپیا ثبت نام کنند و نام ثبت نامی خود را برای شخص محور میل کنند. وقتی داوطلبان به 100 نفر رسید محور اسم داوطلبان را برای بقیه بفرستد. به این ترتیب همه مدافعان همدیگر را می شناسند و بدون اینکه وهابی ها بفهمند به هم رای مثبت می دهند
اگر خانم محسنی این مسئولیت را قبول کند (62149)
 
لیلی محسنی
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۰:۴۰:۵۲
با سلام و تشکر با کمال میل انجام می دهم ولی اگر کسی که به وب مسلط تر باشد بهتر است. ولی فعلا داوطلبان می توانند نام کاربری ثبت شده خود در ویکی مپیا را برای من میل کنند
leilimohseni@yahoo.com (62161)
 
احمد
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۱:۴۸:۴۵
خانم محسني

با سلام و تشكر از زحمتي كه قبول نموده ايد. اجرتان با پيامبر و اولاد پيامبر.

فقط يك نكته عرض كنم كه در ايميل هاي دريافتي دقت فرمائيد خداي ناكرده از وهابيون كسي خودش را براي دريافت امتياز (good) بنام شيعه جا نزند!

موفقيت تمامي شيعيان دلسوز را از خداوند منان مسئلت دارم. (62182)
 
ماني
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۰:۵۹:۵۴
مبارزه براي اينكه ديگران حق خاندان پيامبر را ضايع نكنند و حقايق را تحريف نكنند خيلي خوب است، اما فكر نمي كنم راهش از اين مسير بگذرد.
بنظر من راههاي ديگري هم هست. براي عزيزاني كه وارد اين مبارزه شده اند آرزوي موفقيت دارم. (62165)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۱:۳۲:۰۸
اين هم بخشي از اين كارو تكليف بزرگ است. كاري كه از دست ما بر ميايد (62175)
 
علی
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۱:۲۶:۵۸
با سلام، لطفاً هر چه سریعتر اقدام کنید و یک email معرفی کنید! (62172)
 
مهدي
۱۳۸۷-۰۳-۱۵ ۱۱:۵۵:۲۳
من هم به نوبه خود از كار شما تشكر مي كنم و آمادگي دارم كه در برابر اين موريانه هاي كثيف مبارزه كنم. (65984)
 
احمد
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۱:۲۹:۲۹
سايت محترم الف

با سلام و تشكر پيشنهاد ميكنم سايت شما با توجه به تعداد بازديدكنندگان كه از تعداد كامنت هاي گذاشته شده در مقايسه با اخبار مشابه ديگر سايتها ، مي توان دريافت كه از پربيننده ترين سايتهاي خبري هستيد اين مهم را به عهده بگيرد ويا با شناختي كه از مراكز معتبر فعال در اين زمينه داريد ، در اين امر پيش قدم شويد.

من با اطمينان عرض ميكنم كه فقط در ايران تعداد كساني كه با اينترنت كار ميكنند و به شيعه بودن خود افتخار ميكنند بيش از صدها هزار نفر است در حاليكه اين دوستان صد نفر مي خواهند!

پس يا علي مدد (62173)
 
احسان
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۱:۵۹:۲۴
همگی به این میل:
leilimohseni@yahoo.com

از اینجا ثبت نام کنید:
http://wikimapia.org/#lat=32.6597&lon=51.6714&z=3&l=0&m=a&v=2&show=/sys/user/%02register%011 (62184)
 
سینا
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۴:۵۷:۳۲
زاده نشده وهابی ای که بتونه جلوی شیعه قد علم کنه.
از همین امروز وهابی ها رو همچین درو کنیم که نتونن از جاشون بلند شن. ایرانی ها رو نشناختن!
من صد در صد موافق طرح اعلام شده هستم و هر کاری که بگین انجام میدم همین الان هم میرم ثبت نام میکنم. به هر کسی هر برسم میگم بره ثبت نام کنه.
کاری بکنیم کارســــــــــــــــــــــــــــــــــــتون ! (62202)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۵:۰۹:۵۴
لطفا دوستاني كه در وبلاگهاي پربيننده و تالارهاي گفتمان حضور فعال دارند، لينك اين خبر را آنجا هم بگذارند و براي دفاع از علايم بقيع، داوطلب پيدا كنند (62204)
 
ا. کريمي
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۱۹:۳۶:۰۶
با سلام به همه ي دوستان. در اين خصوص شما را به خواندن مطلب زير و اظهار نظر در مورد آن دعوت ميکنم.
http://KarimiOnLine.blogfa.com/post-35.aspx (62273)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۲ ۲۰:۰۸:۴۴
اگر هیستوری خود را پاک کنید و از اینترنت قطع شوید پس از وصل مجدد می توانید دوباره رای دهید .. این کار برای کسانی که ای دی اس ال دارن خیلی ساده و خوبه (62277)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۰:۵۹:۵۶
کافی است سری به ویکی‌پدیا هم بزنید تا ببینید که توهین، ارعاب و ... مخصوصاً در مقابل مسائل دینی و ملی، چقدر زیاد است و بهایی‌ها، وهابی‌ها و نیز کاربرانی که از اسرائیل و چند کشور دیگر پول مناسبی برای فعالیت دریافت می‌کنند، چطور عقاید خود را به کرسی می‌نشانند.
به نظر من، راه بهتر این است که کاربران اینترنت از سواد رسانه‌ای بهتری برخوردار باشند و سایت‌های این چنینی که مطالب نامعتبری را ارائه می‌کنند، جدی نگیرند.
نمونه‌های آنلاین بهتری از دایرة المعارف‌ها (چه به صورت مقاله و چه به صورت‌های دیگر، مثلاً صوت و تصویر و نقشه) وجود دارد، از جمله سایت بریتانیکا، اما متأسفانه باید پول برایشان پرداخت و این کاربران را به سایت‌های غیرتخصصی و نامعتبری مانند ویکی‌مپیا و ویکی‌پدیا هدایت می‌کند. (62327)
 
میثم
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۲:۱۴:۳۶
ایدی من تو ویکی مپیا maysam_1382 هستش . (62330)
 
ل محسنی
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۶:۵۶:۵۶
با سلام و تشکر از دوستانی که ثبت نام کرده و برای من میل زدند
متاسفانه در روز اول کارمان چند اشتباه باعث شد موفق نشویم

1- اول اینکه خیلی از دوستان قواعد کار در ویکیمپیا را رعایت نکردند.مثلا در صفحه انگلیسی فارسی کامنت گذاشتند. بعضی هم هیجان زده چندین محل جدید ولی نادرست در بقیع ایجاد کردند ... نتیجه اینکه صبح دوشنبه وهابی ها نه تنها همه علائم دیروز ما را محو کردند، بلکه تحریک شدند و حرفهای ناشایست جدیدی علیه شیعیان و ایرانی ها روی علائم ما نوشتند.

2- برادران و خواهران عزیز، بیرون کردن وهابی ها و نوشتن علامت پایدار و غیر قابل حذف در بقیع ، به صبر و حوصله و پایداری و مقاومت زیاد نیاز دارد راهش هم ایجاد چندین نام کاربری معتبر در ویکی مپیا است. من 5 ماه است اینحا فعالم ولی هنوز یک نام کاربری درست و حسابی ندارم.همه نامهایی که ایجاد کرده ام را وهابی ها ی قلدر با رای متعددشان حذف کرده اند . در نتیجه ناچارم با یکی – دو نفر دیگر بصورت مهمان هرروز و هر ساعت وارد ویکی مپیا شوم و علامتهای پاک شده یا توهین های وهابی هال به شیعیان را پاک و واقعیت های بقیع و بین الحرمین را باز نویسی کنم. هرکس مرد این میدان و داوطلب کمک است ، باید مقاومت کند و به تدریج برای خود و دوستانش نام کاربزی معتبر در ویکی مپیا درست کند.

3- بعضی دوستان می پرسند چرا نمی توانیم به وهابیها رای منفی بدهیم؟ دلیل اینکه نمی تونید رای بدهید این است که باید سه روز از رجیستر شدن شما گذشته شده باشه و در این سه روز فعال بوده(نقاط متعددی علامتگذاری کرده باشید)و کسی هم به شما رای منفی نداده باشه و به تدریج دوستانتان به شمارای مثبت دهند.کسی که در ویکیمپیا رای مثبت بالایی داشته باشد می تواند علایمی ایجاد کند که کابران عادی نتوانند آنرا ویرایش کنند
پس تا اطلاع ثانوی لطفا نقاط بیشتری – از محل های دوران کودکی و کارتان مثلا- ایجاد کنید.
ضمنا دربقیع با نام کاربری تان ویرایش نکنید چون وهابی ها شما را می شناسند و بهتان رای منفی می دهند.در بقیع اول از سیستم خارج شوید و بصورت کاربر میهمان مجددا وارد و ویرایش کنید.
متاسفانه با وجودی که دیروز بر اثر خبر الف صدها نفر ذیل علامت بین الحرمین نظر دادند، اما چون رتبه ای نداشتند و تازه کار بودند، وهابی ها دیشب هر دو علامت را پاک کردند.
باید مقاومت کنیم و منتظر باشیم تا نام کاربری مان معتبر شود و همینطور مراقب باشیم ضمن دفاع از بقیع، کسی بهمان رای منفی ندهد
4- هدف من از کمک طلبیدن از سایت الف یافتن دوستانی مقاوم و پر انگیزه بود که هم در کوتاه مدت این سنگر را حفظ کنند و هم در میان مدت با ایجاد نامها کاربری متعدد و معتبر، بطور جدی و موثر وهابی هارا سر جایشان بنشانیم. میل بنده برای ثبت نام و متحد کردن داوطلبان دفاع از بقیع در ویکیمپیا باز است . البته اگر دوستی که به اینتر نت مسلط تر است و وقت بیشتری دارد این زحمت را تقبل کند بهتر است. من هم بصورت مشاور در کنارش خواهم بود
فقط خواهشا به نکته اول دقت کنید. کار بعضی دوستان باعث تحریک و عصبانیت وهابی ها شده و تا چند روز حمله شان شدید تر می شود و ما که نام کاربری درست و حسابی در ویکی مپیا نداریم باید با دست خالی جلوی حمله سخت آن قلدرهای بی مغز ولی معتبر از نظر ویکیمپیا بایستیم (چند وهابی متعصب رای بالایی در ویکیمپیا دارند و دایم در بقیع فعالند)

بیرون کردن وهابی ها از ویکیمپیا به تلاش خستگی ناپذیر، جمع آوری عده بیشتر نام کاربری معتبر و کار جمعی نیاز دارد. هرکس مرد این میدان است بفرماید یا علی و اجرتان با فاطمه زهرا و ائمه بقیع علیهم السلام
با تشکر
ل محسنی
leilimohseni@yahoo.com (62338)
 
۱۳۸۷-۰۲-۲۳ ۰۹:۱۸:۴۴
وی کی پدیا یا گوگل ارت مانند فوتبال است . یعنی اینکه ای ستمدیدگان به جای اینکه حق خود را بگیرید مانند انسانهای متمدن که در جوامع مدنی زندگی می کنند بیایید نرم افزاری دعوا کنید و ترافیک سایت مارا بالا ببرید تا بتوانیم آگهی های بیشتری جذب کنیم . اگر هم خواستید سخت افزاری دعوا کنید بیایید فوتبال و جام جهانی . در آنجا افغانستان می تواند با انگلیس یا آمریکا یا شوروی ( الان روسیه ) مبارزه کند و فراموش کنند که چه ظلمی به آنها شده .
به این می گویند جامعه مدنی.

جهاد واقعی را فراموش کنید . (62385)
 
حافظان بقیع
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۰۱:۵۰:۲۰
آدرس وبلاگ تشکیل شده برای این منظور.
http://www.hafezaanebaghi.blogfa.com/
لطفا آنهایی که مایلند کمک کنند به این وبلاگ مراجعه فرمایند (62752)
 
حسین
۱۳۸۷-۰۲-۲۵ ۱۰:۳۸:۰۰
با سلام و خسته نباشید،
از کجا بدانیم که این کارها را اسراییلی ها برای تفرقه بین مسلمانان انچام نمیدهند؟ (63173)
 
شهرام
۱۳۸۷-۰۳-۰۵ ۱۵:۱۹:۵۷
سلام - چرا اينكار را توسط رسانه ها اعلام نمي كنند؟ وسايل ارتباط جمعي ؟ غير مجازه ؟ غير واقعيه ؟ چرا اينجوري كه نمي شه كل ايرانيان با اينترنت كه سركار ندارن ؟ راه بهتري بايد جست (64818)
 
هاتف
۱۳۸۷-۰۳-۰۷ ۱۲:۴۵:۳۸
در پاسخ به نظر یکی از دوستان ، بنظر من این کار با فوتبال و امثال ان قابل مقایسه نیست.
این برنامه انرژی چندانی از ما نمی گیرد. هزینه چندانی ندارد. می شود چند دقیقه ای بجای وبگردی بی دلیل و سرزدن به سایت این و آن زیارتی (هرچند مجازی) از قبور ائمه مظلوم بقیع داشت و از سوی دیگر ، با روشی که سایر دوستان فرمودند، وهابی های کثیف را سرجای خود نشاند و به آنان اثبات کرد که شیعه در تمامی لحظات و تمامی قالبها عشق خود را به ائمه خود نشان خواهد داد.
از گروه مبین هم تشکر می کنم که در نشریه روزانه خود مطلب را به اطلاع کاربران رساندند.
موفق باشید (65029)
 
خاكسار
۱۳۸۷-۰۳-۱۲ ۱۵:۵۸:۳۷
با سلام خدمت تمامي عزيزاني كه غيرت هنوز توي خونشون جريان داره
عزيزان لطف كنيد با دقت نظر و هوشياري جائي رو پيدا كنيد كه نظر ان وهابيون و كوته فكران از اماكن مقدس شيعيان منحرف كنه نه اينكه در آينده اعمال نادرستشون را به جاهاي ديگر از جمله كشور عزيزمون گسترش بدن اونا هم نقطه كور دارن ،اين انگيزه رو در اونها ايجاد كنيد
نيازمند تغيير مسير بشن والسلام علي من اتبع الهدي (65689)
 
علی خمشه ای
۱۳۸۷-۰۳-۲۰ ۱۹:۵۴:۴۴
من نمی دانم چه به گویم از دست وهابیها که واقعا نامردی مکنند (66794)
 
۱۳۸۷-۰۵-۲۰ ۰۷:۲۳:۴۱
باايده مشاركت دايمي موافقمخانم عزيزي از شما هم تشكر ميكنم (74903)
 
روزبه سامان
۱۳۸۷-۰۵-۲۰ ۰۷:۳۱:۳۳
از اينكه بتوانم در اين امر مشاركت كنم خوشحال و از شما سپاسگذارم (74906)
 
۱۳۸۷-۰۷-۱۷ ۱۶:۰۷:۲۲
الهم صل علی محمد و آل محمد
وهابی ها شاید بتونن از روی نقشه قبرستان بقی و جاهای
دیگر را حذف کنند و لی از روی دل ما شیعه ها نمی تونن این کار رو بکنن (84700)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.