نظر منتشر شده
۱۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 25354
سلطان‏خواه جایگزین طبیب‏زاده می‏شود
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ ساعت ۰۹:۴۱
نسرین سلطان خواه جانشین زهره طبیب‏زاده نوری می‏شود.
به گزارش "الف"، نسرین سلطانخواه، نامزد انتخابات دوره سوم شورای شهر و دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، جایگزین  زهره طبیب زاده نوری، رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، خواهد شد. بنابراین گزارش، خانم زهره طبیب زاده نوری،  مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری استعفا کرده است.   
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۰:۵۴:۴۸
خانم سلطانخواه در دوره ای که مشاور رئیس جمهور بود بسیار کارش نمود بیشتری نسبت به خانم طبیب زاده داشت و قطعا گزینه بهتری است (60174)
 
۱۳۸۷-۰۲-۱۱ ۰۷:۲۱:۱۹
اگر واقعا\" كارايي داشت چرا عوض مي شود ؟ نه اگر كارايي نداشت چرا در اول انتخاب شده بود ؟ تاوان اين عمل را چه كساني بايد پس بدهند؟ (60588)
 
پیمان
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۱:۳۶:۴۹
اینکه امروز یک نفر میآید و تا سوار کار میشود یا استعفا میدهد یا عوضش میکنند در دولت فعلی عادت شده اما واقعا نمیدانند که دود این مسئله به چشم انقلاب و مردم خوب ایران میرود؟ (60189)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۲:۱۵:۵۱
بسيار علي ولي اي كاش جاي جوادي محيط زيست انتخاب مي سد ولي . نمي گذارد (60206)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۲:۱۶:۰۶
به جناب دكتر احمدي نژاد به خاطر اين تصميم بسيار درست تبريكم مي گويم. خانم طبيب زاده با اقداماتش امور بانوان را در اين كشور آن قدر به عقب برد كه بعيد است بتوان در مدت باقي مانده از حكومت دكتر احمدي نژاد جبران خسارت كرد (60207)
 
مجید
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۲:۲۵:۰۹
به هر حال ایشان چون در هردو انتخابات مردود شده اند باید هم رییس جمهور به ایشان پستی بدهد. نمی شود که اعضای رایحه خوش خدمت در خدمت نباشند! (60213)
 
محسن
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۳:۵۴:۴۶
كاري ندارم چه كسي مي آيد و ميرود اما مي دانم كه تا حالا زنان براي زنان كاري نكرده اند. (60251)
 
اصولگرا
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۴:۲۰:۲۸
. همانطور كه كارگزاران هاشمي را به اين روز انداختند رايحه . هم احمدي نژاد را از مردم دور خواهد كرد ما كساني هستيم كه به دكتر راي دادي م (60222)
 
صفری
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۶:۰۳:۲۶
اگر این خبر درست باشد باید گفت انتخابی به جا وشایسته می باشد و باید به آقای احمدی نژاد احسنت گفت زیرا خانم سلطان خواه جزوه نخبگان ایران می باشد (60282)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۶:۲۴:۴۸
امروز برای خودم متاسفم که چرا برای احمدی نژاد اینقدر حرص و جوش زدیم و برای ایشان تبلیغات کردم و چرا به خاطر ایشان مورد تمسخر دیگران قرار گرفتم. (60290)
 
نشاطي
۱۳۸۷-۰۲-۰۹ ۱۶:۴۷:۲۴
يكي از بهترين اقداماتي بوده است كه تاكنون بنده از آقاي احمدي نژاد ديده ام. ان شاء ا... كه اين خبر صحت داشته باشد. با آقاي صفري موافقم. به جامعه زنان نيز تبريك مي گويم. (60293)
 
عبدالله
۱۳۸۷-۰۲-۱۰ ۱۴:۱۳:۰۱
هرکه خواهی گو بیا و هر که خواهی گو برو ! (60505)
 
علي
۱۳۸۷-۰۲-۱۰ ۱۷:۱۷:۰۶
اين نيز بگذرد (60546)
 
مختاري
۱۳۸۷-۰۲-۱۱ ۱۱:۱۵:۵۹
آدم خوبيه . من مي شناسمش . ولي اي کاش در انتخابات مي توانست موفق باشد . به هر حا قسمت همين بود . (60643)
 
زن ايراني
۱۳۸۷-۰۲-۱۱ ۱۴:۱۱:۵۷
از خانم طبيب زاده مي خواهيم كه اين يك سال از دور اول كارشان ، افراد ناصالح را تحمل نموده و صبور باشند فقط به خاطر مصلحت زنان كل كشور كه مخلصانه در تلاشند و به اين زودي ميدان را خالي ننمايند.

جمعي از زنان فرهنگي كشور (60692)
 
۱۳۸۷-۰۲-۱۲ ۰۱:۰۸:۱۹
بنده به شخصه بسیار مسرور شدم که خانم سلطان خواه به مجلس راه پیدا نکرد، ایشان از افرادی بودند که به راحتی اتهامات مختلف را به افراد اصولگرای دیگر وارد می کردند و باعث کدورت فراوان شده بودند. (60743)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.