نظر منتشر شده
۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 22866
دیدار سفیر آلمان با مسئولان یک حزب داخلی در خاموشی خبری
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۶ ساعت ۱۰:۵۴
سفیر آلمان در ملاقاتی به‏دور از چشم رسانه‏ها، مسائل مختلف داخلی و بین‏المللی را در مذاکره با مسئولان یک حزب داخلی بررسی کرده است. به گزارش "الف"، هربرت هونزو ویتس سفیر آلمان در ایران در هفته اول اسفند طی دیداری مفصل با دبیرکل سابق جبهه مشارکت ایران اسلامی به بحث و بررسی پیرامون مسائل مختلف ایران پرداخته است.
 
بنابراین گزارش، در این دیدار که در روز یک اسفند انجام شده است، طرفین در مورد مسائل گوناگون داخلی و بین المللی گفتگو کرده اند.

جدا از مفاد مثبت یا منفی مذاکرات طرفین که مسئولان جبهه مشارکت می بایستی در مورد آن به اطلاع رسانی بپردازند، انجام این دیدار و دیدارهای مشابه در خاموشی خبری رفتار مناسبی در قبال رسانه‏ها و مطبوعات به نظر نمی‏رسد.به عقیده کارشناسان، خاموشی خبری مصلحتی در مورد این گونه مذاکرات مورد پسند افکار عمومی نخواهد بود.

افکار عمومی تاکنون نسبت به اقدامات دولت آلمان در قبال جریانات داخلی نظر منفی پررنگی نداشته است که به نظر می رسد با اطلاع رسانی شفاف این ذهنیت حفظ یا تصحیح شود.  
 
۱۳۸۶-۱۲-۱۹ ۲۲:۳۱:۰۶
به گزارش خبرنگار «جهان» این عضو حزب مشارکت درباره محتوای این دیدار گفت : « در این دیدار که پیش از صدور قطعنامه سوم شورای امنیت علیه ایران انجام شده ، محمدرضا خاتمی با بی صبری از سفیر آلمان می پرسد که پرونده هسته ای ایران و قطعنامه سوم به کجا رسید و سفیر با خنده در پاسخ می گوید که نگران نباشید ما تصمیم خودمان را گرفته ایم درست است که تصویب قطعنامه علیه ایران قدری طول کشید اما مطمئن باشید که بالاخره صادر می شود.»

وی افزود:« خاتمی همچنین در این ملاقات محرمانه ، با طرح این موضوع که تحریم ها ی خارجی جواب داده و با آشکار شدن مشکلات اقتصادی احمدی نژاد پایگاه خود را از دست داده است ، خطاب به سفیر آلمان می گوید که بزرگترین چیزی که می تواند احمدی نژاد را سرپا نگه دارد و حتی در انتخابات ریاست جمهوری آینده موجب انتخاب دوباره او شود ، پیروزی در پرونده هسته ای است که غرب باید در این باره چاره ای بیندیشد.»


ننگ بر این وطن فروشان که همه چیز را به منافع ملی ایران و ایرانیان ترجیح می دهند.
حالا معلوم شد که مراد اینها از بی خردی در سیاست خارجی چی بود. (53221)
 
۱۳۸۶-۱۲-۱۹ ۲۲:۳۹:۱۰
این است معنای تنش زدایی اصلاح طلبان در سیاست خارجی که در زمان حاکمیتشان جز ضربه زدن به حیثیت مردم و دنبال کردن سیاست ذلت در عرصه بین المللی و عقب نشینی از منافع ملی به نفع غربی ها هیچ کاری پیش نبردند و امروز که ملت ایران حق خود را می گیرد، سنگ راه می شوند و راه خیانت را در پیش می گیرند. (53224)
 
علی مقدم
۱۳۸۶-۱۲-۲۰ ۰۱:۰۰:۳۵
چرا بر اساس شنیده ها قضاوت می کنید؟
ضمناً تهور داشته باشید و خودتان را معرفی نمایید (53239)
 
۱۳۸۶-۱۲-۲۲ ۰۹:۲۰:۲۷
كاري نداره من هم مي تونم نديد بگگم اونجا فلان حرف رو زدن
مسخرخ است. (53524)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.