نظر منتشر شده
۱۰۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 15916
سخنان افشاگرانه احمدی نژاد درباره جاسوسی هسته ای و دانشگاه آزاد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۶ ساعت ۲۲:۳۹
دکتر محمود احمدی نژاد چهارشنبه شب در مراسم افطار دانشجویان نخبه و تشکل های دانشجویی، طی سخنانی صریح به سوالات و ابهامات دانشجویان در مورد مسائل مختلف کشور پاسخ داد.

به گزارش "الف"، رئیس جمهور در مورد پرونده هسته ای گفت: کسانی بودند و هستند که به طور منظم اطلاعات هسته ای کشورمان را به دشمن می دادند و ما مستندات فعالیت های آنها را داریم . آنها دشمن را تحریک می کردند و به آنها می گفتند چرا در صدور قطعنامه هسته ای تاخیر می کنید، زودتر قطعنامه بدهید. بعد که غربی ها قطعنامه می دادند، اینها به دشمن می گفتند چرا قطعنامه ضعیف بود، فشار را زیاد کنید تا تسلیم شوند. این افراد اطلاعات بحث های درونی مسئولان در مورد پرونده هسته ای را به غربی ها می دادند که مثلا فلانی با فلانی در موضوعی اختلاف دارند.

دکتر احمدی نژاد ادامه داد: دستگاه اطلاعاتی ما که در صدد برآمد با این ها برخورد کند،  تاکنون فشارهای زیادی را متحمل شده است و البته آنها فشارشان را ادامه می دهند، اما ما ایستاده ایم و اگر لازم باشد موضوع را جار می زنیم و لازم باشد شهر به شهر، کوچه به کوچه می رویم و در مورد این ها با مردم سخن می گوییم. اگر این ها بخواهند به کار خودشان ادامه دهند و به دستگاه قضایی و اطلاعاتی فشار بیاورند، اسم آنها و مستندات و مدارک جاسوسی آنها را منتشر می کنیم. چرا وزارت اطلاعات مستندات این ها را منتشر نمی کند؟

محمود احمدی نژاد اضافه کرد: غربی ها اخیرا مایوس شده اند. چنانچه یکی از این غربی ها به من گفت: ما معتقدیم که باید دوره احمدی نژاد بگذرد. در این دوره نمی شود کاری کرد. به او گفتم که احمدی نژاد کسی نیست. باید دوره خداپرستی بگذرد که شما بتوانید در ایران کاری بکنید و امتیازی بکیرید. ملت ایران ایستاده است.  
 رئیس جمهور افزود : طی دوسال اخیر به لطف خدا چرخه سوخت هسته ای تکمیل شده و علاوه برآن برخی تحمیل های سنگین علیه ملت ایران نیز کنار گذاشته شده است. ملت ایران آماده گفتگو با همه در مورد مسائل مختلف جهان است اما از حقوق مسلم خود در موضوع هسته ای سرسوزنی عقب نمی رود. قدرت های زورگو باید اجازه دهند آژانس به فعالیت قانونی خود بپردازد تا آبرویشان حفظ شود زیرا در دو سال اخیر هرچه بیشتر فشار آورده اند به ضرر خودشان بوده است .
 دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه خودباوری لازمه همه کارهاست گفت : رمز پیروزی در مسائل مختلف به ویژه موضوع هسته ای، ایستادگی است زیرا در غیر این صورت استقلال ما در دیگر عرصه ها را نیز می گیرند. رئیس جمهور در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در مورد تعلل در پیگیری مساله دانشگاه آزاد نیز اظهار داشت: برخی مقامات بلندپایه توصیه کرده اند در شرایط هسته ای روی این موضوع فشار نیاوریم.  

رئیس جمهور در ادامه با ذکر چندین نمونه، مسائل دانشگاه آزاد را ارائه کرد و گفت: دانشگاه آزاد فقط در یک نمونه با یک مرکز تحقیقاتی وابسته به یک مجمع و سازمان که از بودجه دولتی استفاده می کند قرار دادی 4 میلیاردی منعقد کرده است که نقش مصر در معادلات منطقه ای را بررسی کند. من به این ها نامه نوشتم که یک دانشجوی علوم سیاسی می تواند این را به عنوان یک رساله دانشجویی انجام دهد. این موضوع به چه درد دانشگاه آزاد می خورد، قرار داد مطالعاتی دیگری داشتند در مورد مناسبات بین الملل و ... شما معادل همین پول را می توانستید به دانشجویان تخفیف بدهید. این رقم یک درصد بودجه آموزشی دانشگاه آزاد است.

به گزارش الف، در این زمان، دانشجویان عضو برخی تشکل های وابسته به دانشگاه آزاد - اتحادیه اول و اتحادیه دوم - به صحبت های رئیس جمهور اعتراض کرده وخواستار عدم دخالت دولت در امور این دانشگاه شدند.

رئیس جمهور در پاسخ اظهار داشت: این دانشگاه کار اقتصادی می کند، نه کار آموزشی. درصدی به عنوان مالیات از حقوق کارکنان خود کم می کند اما به دستگاه دولتی مسئول این امر نمی دهد. دولت نزدیک 120 میلیارد تومان به این دانشگاه کمک مالی کرده است. زمین در اختیار این دانشگاه قرار داده است. دانشگاه آزاد را ازبسیاری عوارض معاف کرده است. اما در عوض، چرا مثلا 4 میلیارد تومان باید صرف کاری شود که بر خلاف ماموریت آموزشی این دانشگاه است. چرا این هزینه های هنگفت را در مکان های ورزشی، خوابگاه ها، تخفیف شهریه و ... صرف نمی کنند. این دانشگاه کار اقتصادی می کند.

رئیس جمهور در حالیکه با شعار "فقر و فساد و تبعیض، احمدی نژاد به پا خیز" دانشجویان مواجه شده بود، ادامه داد: به ما گفتند، سکوت کنیم چون سیاسی می شود. چرا وقتی می خواهیم یک نقطه را اصلاح کنیم سیاسی می کنند. برای آنکه سیاسی نکنند، سکوت کردیم. ما دوستار دانشجویان، اساتید و اصل دانشگاه هستیم، اما مدیریت و روش اداره دانشگاه را باید اصلاح کرد. اگر می خواستیم با دانشگاه آزاد برخورد کنیم، من اجازه می دادم نتیجه تحقیق و تفحص از این دانشگاه منتشر شود.  
 
جواد
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۲۳:۲۵:۰۰
به امید روزی که مافیای قدرت دست از سر این مردم بردارد .
این مافیای قدرت 16 سال بر تمام ارکان اقتصادی کشور سلطه داشته مگر می شود با 2سال کار قدرت آنها را کم کرد. (40761)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۸:۴۲:۳۷
کلی گویی و شعار و فراکنی و چشم بستن بر روی حقایق و هیاهو طلبی به مشی رییس جمهور در داخل و خارج از کشور تبدیل شده است بابا دوره انتخابات ریاست جمهوری گذشته وقت کار و برنامه ریزی است مردم کارنامه موفق می خواهند نه شعارو حرف (40785)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۲۳:۳۲:۲۵
هدف احمدي نژاد از اين حرف ها چيست؟ شما هم با اين اخبار دنبال اتحاد ملي هستيد يا انسجام اسلامي ؟ آقايان دولتي به گونه اي عمل نكنيد كه چوپان دروغگو شاگرد مكتب شما شود . اگر هم فكر مي كنيد با اين صحبت ها اقتصاد نابود شده احيا مي شود يا حساب هاي اعتباري بازرگانان ايراني باز مي شود سخت در اشتباه هستيد . آقايان دولتي اگر آنها در كفرشان متحدند شما چرا در ايمانتان اينقدر متفرقيد ؟ (40762)
 
دوست
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۲۳:۳۳:۰۷
چرا رئيس جمهور و دوستان دولتي اش سعي مي كنند به نحوي صحبت كنند كه گويي همه دوستان قبلي و مسئولين همه از خارج كشور دستور مي گرفتند . چرا همه كوتاهي ها و تقصيرات را به انحاي مختلف به دنبال به گردن ديگران انداختن هستند . مگر رهبري نفرمودند : اگر به دلايلي از جمله آگاه شدن دشمن، مصلحت نباشد كه سخني بيان شود، طبعاً نه آن حرف و نه خلاف آن گفته نخواهد شد، بنابراين حرفهاي بنده، همان مسائلي است كه در ديدارهاي مختلف با مردم و مسئولان بيان مي كنم و ايجاد اين شائبه كه رهبري در جلسات خصوصي، مطلبي خلاف حرفهاي عمومي خود بيان كرده است، صحيح نيست. چرا دولتي ها و نزديكانشان به دنبال اين حرف ها مي روند كه رهبري مجبور به تكذيب شوند . چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟ نكند واقعا يك الياس در دولت وجود دارد ؟ (40763)
 
کمیل
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۲۳:۴۰:۵۴
بنده خدا احمدی نژاد تنها مانده. می خواهند به جایی برسانند که غیر از فریاد زدن نتواند کاری کند و حتی قدرت فریاد زدن را هم از او بگیرند.
به حق این شب ها خدا به این بنده اش کمکش کند. مظلومیت اش در تاریخ خواهد ماند. (40765)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۲۳:۴۶:۴۷
مثل بقيه ي مافياهاي ساختگي اين موضوع هم به سر انجام نمي رسد. (40766)
 
نجفي
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۰:۰۸:۴۴
اين مافيا ساختگي نيست برادر تقليد از كبك ممنوع . دم خروس پيداست. (40770)
 
رضایی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۹:۳۶:۴۷
آقای نجفی مقاله استاندار قزوین را بخوان تا بفهمی مافیا کجاست. (40795)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۲۳:۴۹:۰۹
البته دیگر مس‍‍أله و وضعیت دانشگاه آزاد اظهر من شمس است وبعضی که سالها از مردم دور بوده اند شاید فکر میکنند هنوز هم مثل سالها قبل است برای نمونه کافی است خدمات دانشگاه و حقوق اساتید را با مبالغ دریافتی از دانشجو بررسی کنید تا کی باید دیگران نان گذ شته را بخورند بابا معیار حال افراد است هر ایرادی به آنها بگیرید شما . هر کسی که کمی بداند میفهمد پشت پرده این دانشگاه چه خبر است (40768)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۲۳:۵۶:۳۲
این جاسوسان هسته ای چه کسانی هستند که نیروهای اطلاعاتی ما از برخورد با آنها ناتوانند. چرا آنها به دستگاه قضائی فشار می آورند.نکند حق با انها باشد.چرا این موضوع را جار نمی زنید تا ما بیشتر از این در غفلت نمانیم ودرست فکر کرده وتصمیم بگیریم .به نظر می رسد بیشتر بحث عوام فریبی در میان است.تا مبارزه با فساد.
اما پرداختن به موضوع دانشکاه آزاد برای آقای رئیس جمهور نه تنها مفید نیست بلکه ضررهم دارد من به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد سازه تهران جنوب آمادگی دارم تا با آقای رئیس جمهور به عنوان دکتری عمران در بحث علمی شرکت کنم اگر کمتر از شریفی ها وامیر کبیری ها اطلاعات داشتم (در رشته عمران ونه سیاست ) در دانشگاه آزاد را تخته کنید.
rd123_90@yahoo.com (40759)
 
Gah
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۲۰:۲۷
بنا براین توصیه می شود مدیریت دانشگاههای پلی تکنیک و شریف را به آقای جاسبی واگذار کنند تا تکلیف علم در کشور ما یکسره شود.و منبعد از دانشگاهها بجای لیسانسه فقط دانشجویان دکترا فارغ التحصیل شوند. (40802)
 
يك شريفي فارغ‌التحصيل
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۴۹:۳۲
سلام دوست عزيز!
عزيز دلم! دقت كن!‌ به عنوان يك دانشجوي كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد نبايد اين قدر بي دقت باشي! اولا هميشه بكوش خود را اين‌گونه مطلق بالاتر از ديگران نداني! ثانيا به فرض كه حضرت‌عالي به عنوان يكي از استثنائات معدود دانشگاه آزاد، در مقابل دانشجويان دانشگاه‌هايي كه اسم برده‌اي به قول خودت كم نياوري! باز هم اين نشانه‌اي از برتري يا هم‌سطحي كل دانشگاه آزاد در برابر آن دانشگاه‌ها نيست! ثالثا حضرت‌عالي را ارجاع مي‌دهم به يكي از مصاحبه‌هاي آقاي دكتر بهبهاني استاد دانشگاه‌هاي علم و صنعت و آزاد (اگر اشتباه نكنم همان واحد دانشگاه آزاد كه شما هم درس مي‌خواني!) با يكي از نشريات دانشگاه خودتان. اميدوارم حداقل ايشان را به‌عنوان يكي از اساتيد مجرب رشتة عمران قبول داشته باشيد! در آن مصاحبه، به‌طور خلاصه بيان مي‌كنند كه دانشگاه آزاد بيشتر روي كميت‌ها كار كرده است تا كيفيت‌ها....
رابعا، كجاي سخنان رييس جمهور محترم و محبوب درباره سطح علمي دانشگاه آزاد بحث شده است كه شما در اين زمينه مجادله فرموده‌ايد و خواستار مناظره شده‌ايد؟!
بگذريم! اميدوارم نه ما شريفي‌هاي اين‌قدر مغرور شويم كه خود را بهتر از ديگران بدانيم (كه متأسفانه تا حد زيادي اين‌گونه‌ايم!) و نه دوستان ديگرمان آن‌چنان در محاسباتشان به‌جانب بي‌دقتي گام بردارند. ملتمس دعا... (40807)
 
سید علی سنائی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۵۷:۴۵
منطق شما کاملا نا صحیحه.
ظرفیت، هوش، استعداد و همت دانشجوها و افراد با هم یکسان نیست که شما بشینی با یه نفر دیگه بحث کنی و این بشه نشونه ی سطح بالای علمی دانشگاه آزاد.
لذا:
- این بی منطقی شما خودش یه نشونه ایه برای ضعف تحلیلی برخی دوستان فارغ التحصیل دانشگاه آزادی.
- دوتا ضرب المثل مهم که لازمه دوستان جویای دانش همیشه در ذهن داشته باشن: 1- درخت هرچی پربارتر؛ افتاده تر. 2- کوزه هرچی خالی تر؛ پرصداتر. (40811)
 
a
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۲۲:۳۵:۱۳
دانشگاه آزاد و غیر آزاد ندارد. دانشگاه های ایران محل درس خواندن نیستند. باید مدیریت کلا تغییر پیدا بکند تا نتیجه مناسب گرفته شود. (40886)
 
بنده خدا
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۲:۰۸:۴۸
این بنده خدا توصیه می کنم خوب ببینیم . مثل هر آدمی ایرادهایی به کار دانشگاه ازاد می بینم . تا به حال هم آقای جاسبی را ندیده ام اما : 1) مروری به این سالها به خوبی بیانگر کار عظیمی است که در دانشگاه ازاد شده است . قبل از انقلاب در موسسه عالی درس خواندم ، ترمی 3000 تومان یعنی دو ماه حقوق پدرم، آنهایی که وضعشان بهتر بود به فرنگ رفتند . حال مقایسه کنیم شهریه دانشگاه ازاد فعلی را با ان شهریه قبل از انقلاب و شهریه ای که در خارج باید پرداخت شود . منصف باشیم که شهریه منصفانه است . 2) حجم تاسیساتی که دانشگاه ازاد ایجاد کرده است ، چشمگیر است . باور کنیم که کار عظیمی صورت گرفته و طبق اساسنامه دانشگاه ازاد این سرمایه گذاری متعلق به این ملت است ، به عبارتی برای این مردم سرمایه گذاری شده است نه برای عمر و زید یا فرد خصوصی . 3) در مجموع سطح علمی در دانشگاه ازاد مشابه دانشگاههای دولتی است . دانشگاههای دولتی همه شریف و تهران نیستند ، برخی از آنها کیفیتشان بسیار نازل تر از دانشگاه ازاد همان شهر یا منطقه است . 4) من سه ماه با دانشگاه ازاد کار کردم . اگرچه خود م قطع همکاری کردم ، شهادت می دهم که محیطی سالم دیدم ، افرادی پویا و علاقمند دیدم ، مدیرانی دیدم که کار کردن را در همه ابعاد می دیدند نه از پشت میز . معادل نیروی انسانی کاری که در دانشگاه ازاد صورت می گیرد ، در دانشگاههای دولتی چند برابر است . 5) در آموزش عالی دولتی درس می دهم ، پرت نیرو و امکانات واقعا چشمگیر است و این امری است که در دانشگاه ازاد کمتر دیدم . 6) اگرچه شیوه مدیریتی دانشگاه ازاد را نمی پسندم ، شهادت می دهم که برای خود کیسه نیندوختند و کسی نمی تواند چنین ادعایی کند . 7) مقایسه کنیم شبانه ها و پیام نورها را با دانشگاه ازاد ، که آنها از امکانات حاضر دانشگاه وابسته دولتی وابسته استفاده می کنند و دانشگاه ازاد از امکانات خود 8- بپذیریم که دانشگاه ازاد اعتبار مناسب در خارج از مرزها هم یافته است ، نمی توانیم بگوییم که آنها تحت فشار و تبلیغات دکتر جاسبی بوده اند . 9 ) برای داوری نیازمند کنارهم گذاشتن اطلاعات هستیم . بودجه آموزش عالی را هم در محاسبات بیاوریم و سرانه هار و سرمایه گذاریها را بررسی کنیم . .... 10) اجازه دهیم کسانی که مخلصانه کار می کنند و اندوخته نیروی انسانی و سازه ها برای این کشور ایجاد می کنند ، کارشان را ادامه دهند . من به عنوان یک ایرانی که نه حقوق بگیر دانشگاه ازاد هستم و نه سمپات مدیریت آن ، شهادت می دهم که کاری کارستان شده است . و از سکوت دانشگاه آزاد در پاسخگویی واقعا متشکرم . هر معترضی را دعوت می کنم سری به دانشگاههای ازاد بزند و پس از مشاهده عینی به داوری بنشیند . (40895)
 
صادقي
۱۳۸۶-۰۷-۲۲ ۱۲:۲۸:۰۸
عزيز دلم اگه در بحث علمی کمتر از شریفی ها ، امیر کبیری ها و علم وصنعتي‌ها اطلاعات نداشتي و توي آزمون علمي ( كنكور) كم نمي آوردي بي‌گمان دانشجوي كارشناسي ارشد اين دانشگاه‌ها بودي والا دانشگاه آزاد جز ضرر مالي هيچ فايده‌اي برايت نداشت (41024)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۰:۱۴:۰۰
من در آمریکا زندگی می کنم در اینجا تقریبا همه دانشگاهها آزاد هستند به این معنی که دولت آنها را تاسیس نکرده و در اداره آنها هم دخالت نمی کند. اما تقریبا تمام دانشگاهها از کمک دولت مستقیم یا غیر مستقیم کمک می گیرند. منتی هم بر سرشان نیست. این چه منتی است که شما بر سر ملیونها دانشجو و خانواده هایشان می گذارید. 120 میلیارد تومان
-به اندازه یک دهم بودجه ساخت یک نیروگاه نیست.
-به اندازه یک دهم کمک شما به بولیوی نیست.
-از یک ده هزارم بودجه امسال شما نیست.
این همه منت برای چیست؟ (40771)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۷:۲۳:۱۷
دوست عزیز شما چون به قول خودتان در ایران نیستید اظهار نظرتان هم خیلی دقیق نیست.
بحث منت نیست.
بنده قضاوتی درباره اینکه تخلفی هست یا نه نمی کنم اما بحث اصلی این است که اگر تخلفی شده باید جلوی آن را بگیرند. (40780)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۴:۳۹:۱۸
با این گونه استدلال کردن شما بهتر است بگوییم این رقم معادل 10 میلیون بسته سس خردل است. منت کدام است؟ خانواده می شناسم که یرقان بچه کوچک را درمان نمی کنند تا دانشگاه آزاد بچه عقب نیفتد. آنوقت رییس دولت حق ندارد بگوید برای چه 4 میلیارد تومان را هپولی میکنند؟ (40853)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۱:۲۳:۵۵
آنوقت رییس دولت نباید کمک به دانشگاه آزاد کند. (40902)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۴:۵۶:۵۲
به نام خدا
دوست عزيز پولي كه دانشگاه آزاد از مردم مي گيرد در همه جا يكسان هست ولي تنها چند شعبه نظير اراك و تهران و نجف آبادش داراي سطع علمي و امكانات تا حدودي قابل قبول است و بقيه ي شعبه هايش در پايين ترين سطح كيفيت هستند اگر فرض بگيريم اين پول هايي كه مردم مي دهند حق است سوال اينجاست كجا خرج مي شود مسوولينش مدعي هستند كسي از دانشگاه آزاد سود و منفعت شخصي نمي برد اگر اين چنين است چرا پول شهريه خرج خود دانشگاه نمي شود تا اين همه شعبه ي بي مصرف مدرك بده خالي نداشته باشد؟
يا علي (40856)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۶:۲۹:۵۹
ای هموطن آمریکا نشین. می دونی چیه؟ آقای جاسبی مدام ادعا می کنه که ما از دولت 1 ریال هم کمک نگرفته ایم.
ضمنا علاوه بر 120 میلیارد تومن کلی زمین و تخفیف در هزینه های جاری دانشگاه آزاد ( مثل آب و برق و تلفن و ... ) هم نصیب دانشگاه آزاد میشه. باز هم میگن ما اصلا از دولت کمکی دریافت نمی کنیم. (40946)
 
فرید
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۰:۲۶:۱۷
متاسفانه دوران طولانی حکومت دولت سالارنی که انقلاب را ملک طلق خود می‌دانستند موجب نهادینه شدن فساد اقتصادی در سطوح کلان شده است.
انشاء الله مطالبه پیگیرانه عدالت از سوی مردم و به ويژه جوانان باعث شود در همه عرصه‌ها به ويژه سیاست و اقتصاد عدالت در جامعه ما تقويت شود.
احمدی نژاد در ابتدا بر این باور بود با اقدامات ضربتی می‌توان ریشه سوءاستفاده ها را خشکاند اما به تدریج با ساختار پيچيده قدرت‌های نامریی رودررو شد و اینک تنها با حمایت رهبری توانسته حکومت خود را از گزند دشمنیها حفظ کند.
احمدی نژاد باید ارتباط سازنده‌تری با افکار عمومی برقرار سازد و از تنگ کردن دایره اصولگرایی به گروهی از مدیحه‌گویان و متملقین اجتناب کند تا بتواند در مبارزه با فساد توئمند شود. (40772)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۵:۴۱:۰۰
من نمی دانم به چه زبانی به دولتی های عزیز بگوییم که این دانشگاه خصوصی است و حق دخالت در نحوه مدیریت آن را نداریم اگر تخلفی هست برخورد کنید و الا نمی توانیدبه دانشگاه دستور دهید پولش را کجا خرج کند!
ممکن است این نحوه مدیریت از نظر من و شما درست نباشد اما به خاطر وجهه جهانی آن هم که شده نباید اینطور آشکارا استقلال دانشگاهها را به سخره بگیریم .
آنچه باعث شد که رئیس جمهور اجازه سخنرانی در کلمبیا را پیدا کنند و به قول خودشان پیروزی بزرگی را رقم بزنند مگر چیزی غیر از استقلال این دانشگاه از تمام دستگاهها ی حکومتی آمریکا بود!نه کنگره نه دولت کاری نکردند چزا ؟!مگر آنها نمی توانستند مثل همان کاری که ما در دانشگاه تهران کردیم را بکنند؟
آنها برای دانشگاه شان قائلند
راه های بهتری هم برای اصلاح مدیریت است اگر قرار است کاری انجام شود باید توسط خود دانشجویان باشد می توانند کلاس ها را تحریم کنند یا دولت می تواند بخشی از دانشگاه ها ی خود را واگذار کند تا با ایجاد رقابت با دانشگاه آزاد آن را از حالت انحصاری خارج کنند و یا ده ها راه دیگر ...اما روشی که الان در پیش گرفته اند درست نیست (40777)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۵:۵۱:۵۶
مطرح کردن بحث جاسوسان در این شرایط نا به سامان اقتصادی بحران مسکن و شکر و...چه معنایی می تواند داشته باشد؟
جز اینکه ایشان به دلیل اینکه جواب محکمی برای توجیه این شرایط در مقابل انتقادات مخالفان ندارند سعی می کنند با مطرح کردن دیپلماسی موازی به آقای روحانی کنایه بزنند و با جاسوسان هسته ای آقای موسویان را یادآوری کنند در واقع ایشان می خواهند ازجریان مخالف زهر چشم بگیرند که مثلا اگر بیش از این انتقاد کنید رسوایتان می کنیم حال آنکه بی خبرند که جریان مخالف دولت طیف گسترده ای را در برگرفته که با محاکمه یکی دو نفر از بین نخواهد رفت تاکتیک فرار به جلو محکوم به شکست است گر چه ممکن است در ابتدا پیروزی هایی را داشته باشد اما نهایتا... (40778)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۲:۳۷:۱۴
امیدوارم همه این طیف گسترده مخالفان همانند جناب موسویان در خدمت خلق الله (آن طرف آبی) نباشند. (40829)
 
Gah
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۳:۳۰:۰۱
از افتخارات ما این است که در مملکت ما هر وقت رئیس جمهوری سر کار آمده \"جناح مخالف دولت طیف گسترده ای ر ادر برگرفته \"وگرنه ...
جناحهای مخالف نیز همیشه بدون توجه به منافع ملی با راه اندازی ائتلافات موقت و پوشالی دنبال ایجاد مشکل برای دولت بوده اند. (40842)
 
m312
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۴:۵۱:۱۸
دولت بجاي فرا فكني ماجراي شكر را پاسخ دهد!
در خوزستان شركت هايي نظير كشت و صنعت نيشكري هفت تپه(اولين در ايران) و شوشتر(بزرگترين در خاور ميانه) و كارخانه هاي هفت گانه طرح توسعه نيشكر كه برخي ز آنها با وجود سرمايه گذاري هاي كلان هنوز به بهره برداري نرسيده اند را داريم.
موضوع اين است كه قيمت تمام شده شكر توليد داخل بسيار بالاتر از شكر وارداتي است و با واردات شكر مثلاً با نصف قيمت داخل مي توان سود بي سابقه اي را به جيب زد! ظاهراً به بهانه شرايط تحريم معادل نياز چند سال شكر وارد شده و كارخانجات شكر داخل در حال ورشكستگي هستند.
جهت اطلاعتان بايد گفت فقط در كارخانه شوشتر حدود دوازده هزارنفر(! درست خوانديد) مستقيماً مشغول بكارند. با يك محاسبه سرانگشتي ببينيد در 10 كارخانه خوزستان چند نفر مشغولند و كارخانجات ديگر غير خوزستان .... و با ورشكستگي و بيكار شدن كارگران كه هركدام سرپرست خانواده اي هستند چه فاجعه اي رخ خواهد داد؟
حال بايد اين سؤال را از دولت پرسيد كه با بيكار شدن اين جمعيت زياد آيا شعارها و وعده هاي دولت در خصوص اشتغال محقق شده است؟ از سويي تا يك ميليارد وام براي اشتغال فقط 10-15 نفر و از سويي....(آيا باور كنيم كه شعار گرايي وجود ندارد؟!)
همچنين دولت پاسخگو باشد كه سود حاصل از واردات شكر به جيب چه كساني رفته است؟!
آيا بازهم مافيا از دولت هاي گذشته است؟ آيا براي تخريب دولت است؟ (اين مشكل در دولت هاي قبل هم بوده اما نه به اين شدت و شايد بهتر مديريت شده!) (40938)
 
احمد
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۶:۵۴:۳۵
من خدمت عزيزاني كه از مظلوميت آقاي احمدي نژاد و تنهايي او در برابر مافياهاي مختلف نگرانند عرض مي كنم كه اينجانب محض كنجكاوي به مافياي شكر خيلي علاقه مند شده ام. اميدوارم شما عزيزان رييس جمهور مظلوم را وادار كنيد كه همچنان كه در مورد پول يك قرارداد دانشگاه آزاد اينقدر بي قراري مي كند، به جريانات پشت پرده شكر هم شجاعانه وارد شود (40779)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۵۱:۵۶
من هم در مورد مافياي شكر شنيده ام . اگر آقاي احمدي نژاد در اين مورد هم افشاگري كنند كه چرا در طول دو سال گذشته به اندازه مصرف شش سال كشور شكر وارد شده و اين شكر را چه كسي وارد كرده ممنون مي شوم. حرف و حديث هاي بيشماري وجود دارد لطفا اذهان را روشن نمايند . (40797)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۴:۱۲:۴۹
گل گفتی
خوب است از احمدی نژاد درباره مافيای سیمان و پتروشیمی هم سوال شود.

چرا با پائین نگهداشتن قیمت سیمان و مواد پتروشیمی رانت 3000 میلیارد تومانی را به بعضی رانت خواران عزیز می بخشایند. (40847)
 
مهدوي
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۵:۰۲:۰۶
به نام خدا
بنده تكنيسين ساختمان هستم والله كه سيمان نه تنها قيمتش پايين نيست بلكه به ميمنت برنامه ي چهارم توسعه(كه دولت اصلاحات تنظيم و مجلس تاييد كرد) صادرات آزاد و جلوگيري از آن در صورت كمبود بازار داخل ممنوع استو براي جيبرانش بايد واردات كرد اين محصول ناياب هم شده است البته قيمت دولتي اش اگر پيدا شود كه نمي شود زياد نيست اما امان از نرخ آزاد سيمان
يا علي (40857)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۵:۵۰:۵۰
جهت اطلاع این عزیز
همه کارخانجات سیمان موظفند سیمان را تنی 36000 تومن بفروشند یعنی کیسه 50 کیلوئی 1800 تومن.
حق ندارند صادرات کنند و فقط به کسانی که حواله از وزارت .....دارند میفروشند.
حالا اگر شما در بازار آزاد کیسه 30 کیلوئی را میخری 5000 تومن باید به مدیریت و عدالت پروری این آقایان آفرین بگوئی برادر.
این یعنی عدالت طلبی !
20 سالست که این داستان برقرار است و فقط ببین چقدر رانت تا بحال رد و بدل شده است.
بیچاره کارخانه سیمان بدنام شده است. (40944)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۸:۱۵:۰۷
اقای رییس جمهور کاش به حرف همان بزرگان بیشتر توجه می کردی آیا فکر می کنی با مطرح کردن این مسائل مردم گرانی وبیکاری و بی مسکنی را فراموش می کنند زهی خیال باطل (40783)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۸:۲۹:۳۹
اگر دولت به واقعيت ها توجه كند وپاسخ دهد به جاي حمله به دانشگاه آزاد به آن كمك مالي نمايد و در عوض درخواست پايين آوردن شهريه نمايد . در قضيه ي هسته اي هم بك بار براي هميشه اين جاسوسان خيالي را معرفي نمايد .مگر با وجود مقام معظم رهبري كشور و دستگاه قضايي زير نظر وي اين قدر نظام ما ضعيف است كه كسي بتواند جاسوسي نماييد و درداخل كشور راحت باشد كه اين امر بعيد است (40784)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۸:۵۹:۵۶
\"اشداء علی الکفار\" آقای احمدی نژاد بسیار عالی است اما \"رحماء بینهم\" ایشان به نظر می رسد متوسط است (40786)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۵:۵۶:۴۸
من با اين سخن مخالفم اشتباهي موافق زدم (40859)
 
مهدي
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۹:۱۰:۲۲
یکی از مسئولان ارشد شرکت مخابرات در دولت گذشته که به دلیل ارتکاب تخلفات متعدد محکوم به حبس و با نفوذ در دستگاه قضا موفق به تعلیق حکم خود شده بود، بر خلاف نظریه مراجع امنیتی مبنی بر رد صلاحیت برای به کارگیری در مناصب کلیدی در مجموعه دولت، با حمایت برخی مسئولان در مقام معاونت نظارت سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات قرار گرفته است. (40790)
 
ايران دوست
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۹:۲۵:۰۱
دولت اگر تداركاتچي و بله قربان گوي برخي كانو نهاي مافياي قدرت نيست و قصد ايجاد شبهه بر عليه منتقدان طيف خود را ندارد . بجاي رسوا كردن يك جوان كه كمي جواني وجهالت كرده ، جاسوسهايي را كه بقول خودش از گذشته تا الان به كا ر وطن فروشي مشغولند را با شجاعتي كه ادعا ميكند دارد معرفي كند. اگر بيشتر از اين شعار بدهد از نظر من ترسو و متظاهر و در خدمت بيگانه است در لباس دوست . (40793)
 
بدون شرح
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۱:۰۰:۴۳
يك جوان كه كمي جواني وجهالت کرده
بدون شرح (40812)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۴:۱۶:۴۹
اگرر دولت این جاسوسان را به هر دلیلی معرفی نکند و آنها را به مجازات نرساند خیانت بزرگی کرده است.
انشالله این مورد مثل خاتمی نباشد که 8 سال تهدید به گفتن کرد و هیچ نگفت
احمدی نژاد هم هیچوقت نخواهد گفت
دعدا سر لحاف است. (40850)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۹:۳۳:۵۱
بنده در جلسه بودم ایشان فرمودند ما در برخوردهایمان شتاب زده عمل نمی کنیم. خواستم عرض کنم نمونه بارز آن جنجال پارسیان بود که چند ماه مردم و افکار عمومی را با خودکشاندید و بعد اینکه آبها از آسیاب افتاد همان کسی که علیه وی شعار می دادید را به عضویت این شورا و آن شورا در می آورید وقت نشد. (40794)
 
خودجوش
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۰۹:۳۸:۱۹
البته اين نكته هم باقي باشد كه احمدي نژاد به خيلي از سوالات داخلي هم پاسخ نداد.
khodjoosh.blogfa.con (40796)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۲۹:۵۳
به امید روزی که مافیای قدرت دست از سر این مردم بردارد .
این مافیای قدرت 16 سال بر تمام ارکان اقتصادی کشور سلطه داشته مگر می شود با 2سال کار قدرت آنها را کم کرد.



برادر بیهوده سعی نکن تقصیررا بگردن دیگران بیاندازی .. زور هیچ کسی هم به آنها نمی رسد . میدانی چرا ؟ نمیدانی ؟ بهت میگویم . بخاطر اینکه اکثریت خودیها در دولت های گذشته و شاید هم بعضی در دولت فعلی از این
\" خوان \" گسترده مافیا نمک گیر و پروار شده اند .
مطمن باش احمدی نژاد که من و تو به او رای دادیم . و امتحانش را در اینگونه مسائل پس داده . چه از نظر سیاسی و چه از نظر فیزیکی فعلا کاری از دستشان ساخته نیست . حتی اگر اسم و مشخصات آنها اعلام شود .
(40803)
 
علی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۳۵:۲۹
این برادر احمدی نژاد هم تا می خواهد جواب کارهایش را ندهد دو تا فساد رو می کند! (40804)
 
مجتبي
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۳۵:۳۱
اين آقاياني كه از دانشگاه آزاد حمايت مي كنند لطفا بفرمايند ما در اين مملكت غير از آقاي جاسبي كسي نداشتيم كه ايشان از ابتداي تاسيس دانشگاه آزاد تا كنون رئيس اين دانشگاه هستند. اگر اين فعاليت اقتصادي نيست پس چيست؟ آيا هزينه‌اي كه در اين دانشگاه صرف ساخت و ساز و كشور گشايي مي شود با هزينه اي كه صرف آزمايشگاهها و كارگاهها مي‌شود برابر است؟
هر كس ادعا كند در دانشگاه آزاد حتي نصف دانشگاههاي دولتي اعتبار تحقيقاتي و علمي وجود دارد، حتما از سيستم اين دانشگاه بي خبر است.! (40805)
 
Lubaya
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۱:۵۵:۳۰
حتما وجود ندارد وگرنه اعضای هیات مدیره! دانشگاه آزاد او را بجای جاسبی می گذاشتند. (40826)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۴۹:۰۷
بنده خدا احمدی نژاد تنها مانده. می خواهند به جایی برسانند که غیر از فریاد زدن نتواند کاری کند و حتی قدرت فریاد زدن را هم از او بگیرند.
به حق این شب ها خدا به این بنده اش کمکش کند. مظلومیت اش در تاریخ خواهد ماند.



هرکه خریزه میخوره باید پای لرزش بنشیند . آقای احمدی نژاد باید به این ملت پاسخ دهد . شروع کرد باید تمام کند . نمی تواند ، بگوید که نمیتوانم . مملکت داری ، حفظ منافع ملی و جلب رضایت عموم مردم جدا از سیاست . عقل و منطق میخواهد . مگر مملکت داری \" سریال \" تلویزیونی است که با \" دعا و نفرین \" مسائلش حل شود . (40806)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۲:۳۹:۵۰
دعا و نفرین را چرا کشک می کنی اخوی؟ بله حکومت داری علم دارد ولی دعا و نفرین هم توهم نیست. (40832)
 
مهدی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۵۳:۲۸
واقعا متاسفم برای بعضی دوستان که حق را با وضعیت اقتصادی شخصی واصولا حق را با شکم می سنجند اما بدانید طرف حق همیشه از طرف دشمنان حق مورد هجوم هستند آیا شما اعمال نفوذ ها را در سیستم قضایی نمی بینید من شما را به سخنان رهبر انقلاب درباره این دولت ارجاع میدهم آیا ایشان نگفتند این دولت صد در صد قابل اعتماد است
دولت مکتبی وحزب اللهی اگر سخن از عدالت طلبی نبود دولت عدالت محمور نمی آمد واقعیت این است حق طلبان باز باید استخوان در گلو در برابر نفاق نامردی بی انصافی صبر کنند تا مردم امادگی پذیرش حق را داشته باشند ببینید همین الان شما در باره مسایل چگونه قضاوت می کنید حق بدهید هنوز زمان صریح صحبت کردن با ما فراهم نشده است خداوند قدرت تشخیص حق را بدهد (40809)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۲۳:۰۰:۳۷
واقعا متاسفم برای بعضی دوستان که حق را با وضعیت اقتصادی شخصی واصولا حق را با شکم می سنجند اما بدانید طرف حق همیشه از طرف دشمنان حق مورد هجوم هستند آیا شما اعمال نفوذ ها را در سیستم قضایی نمی بینید من شما را به سخنان رهبر انقلاب درباره این دولت ارجاع میدهم آیا ایشان نگفتند این دولت صد در صد قابل اعتماد است دولت مکتبی وحزب اللهی اگر سخن از عدالت طلبی نبود دولت عدالت محمور نمی آمد واقعیت این است حق طلبان باز باید استخوان در گلو در برابر نفاق نامردی بی انصافی صبر کنند تا مردم امادگی پذیرش حق را داشته باشند ببینید همین الان شما در باره مسایل چگونه قضاوت می کنید حق بدهید هنوز زمان صریح صحبت کردن با ما فراهم نشده است خداوند قدرت تشخیص حق را بدهد بردار: 1 - بیانات مقام معظم رهبری . در خصوص اینکه این دولت صد در صد قابل اعتماد است شکی وجود ندارد . منتهی این دولت ، قادر نیست به وعده های داده شده عمل کند . 2 - مثل اینکه شما برادر عزیز غم نان و فرزند بیکار آنهم از نوع فوق لیسانس و لیسانس آنهم نه از \" دانشگاه آزاد \" و نظایر نداری . خیلی دلم میخواست مینوشتی تحصیلات و شغلت چیست و چقدر جیره و مواجب میگیری که این چنین از شکم و اقتصاد شکمی سخن میگوئی . 3 - اگر اعمال نفوذی هست . که هست . منحصرا در قوه قضائیه نیست . در قوای دیگر هم هست . اگر عاقلانه فکر کنیم متاسفانه ریشه این بحث برمیگردد به ضعف سیستم مملکت داری ، مملکتی که تو و امثال تو ادعا دارند.. (40822)
 
علي
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۵۵:۱۸
چرا ايشان به مساله منابع مالی گروه انتخاباتی خود و ارتباط آن با سايپا اشاره ندارند.
موضوع هدر رفت منابع شهرداري در سال 82 چه شد؟ اتهام به ديگران بدون مدرك مستدل فرافكني و هوچي گري است و پوشش ضعيف هاي بيشمار دولت (40800)
 
Faqfur
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۳:۱۴:۰۷
آقای علی واقعا اعتقاد دارید که:\" اتهام به ديگران بدون مدرك مستدل فرافكني و هوچي گري است\"؟ (40838)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۰:۵۷:۱۷
salam
inke daneshga azad kare eghtesadi mikonad magar bade.agar bade pas chera sepa ke yk niro amniati hast kare eghtesadi mikonad (40810)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۶:۴۳:۵۴
خیلی از کارهای اقتصادی سپاه در سد سازی و جاده سازی و ... میگذرد. (که متاسفانه محاسبات فنی در بعضی از آنها هم غلط بوده) این چه ربطی داره به فعالیت اقتصادی \"مدرک ساز\" دانشگاه آزاد؟ (40947)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۱:۰۵:۵۷
پیشنهاد من این است رییس جمهورمحترم قبل اینکه مسایل ومشکلات را به صحن علنی جامعه بکشانند
نسبت به اصلاح اموری که ایشان فکر می کنند غیر قانونی است اقدام کنند بعد نتیجه اقدامات را به اطلاع عموم برسانندبدین طریق هم امورات اصلاح شده اند هم از عواقب نامطلوب و جاروجنجال بیهوده که بیشتر وقت مسوولین صرف آن می شود جلوگیری خواهد شد. البته در مورد دانشگاه آزاد بنده با نظر دوست عزیری که گفته اند دانشگاه آزادخصوصی است ودولت نمیتواند در جزییات مسایل آن دخالت نماید موافقم (40815)
 
بچه رزمنده
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۱:۲۴:۲۲
اولش با خودم فكر مي كردم اينهايي كه روي برگه راي مي نويسند امام زمان ( عج) دارن حق خودشون رو ضايع مي كنند ولي الان بعد از دو سال با اين حرف ها و ژست گرفتن هاي رئيس جمهور من هم ديگه مي نويسم امام زمان . (40818)
 
احمدي
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۲:۱۵:۲۶
بنام خدا
سؤال از رئيس جمهور مبارز با مافياها:
اي ماجراي واردات شش سال شكر در دو سال اخير چيست كه اين روزها علم كرد ه اند؟ (40827)
 
ناهید
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۲:۱۶:۲۱
جناب رییس جمهور که خودش را دانشگاهی و نخبه می داند، چطور نمی داند که طرحهای بزرگ تحقیقاتی بخصوص در زمینه علوم انسانی کار رساله دانشجویی نیست و باید توسط دانشگاهها و موسسات پژوهشی و البته با بودجه کلان انجام شود؟ اگر غیر از این بود آمریکا و کشورهای اروپایی پولهای هنگفت خرج موسسات پژوهشی نمی کردند. (40828)
 
یک دانشگاهی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۳:۱۰:۳۵
4 میلیارد تومان تقریبا برابر با حقوق یک عمر کاری 15 استاد دانشگاه است.آیا اعتقاد دارید دانشگاه آزاد چند درصد از این پول را هزینه کرده است.با محاسبه ای سرانگشتی می توان دریافت که حداقل در این مورد دانشگاه آزاد به عنوان یک بنگاه اقتصادی عمل کرده است و نه یک مرکز تحقیقاتی. (40836)
 
یک ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۳:۱۹:۱۸
از کی تا حالا نقش مصر در معادلات منطقه ای! طرح بزرگ تحقیقاتی شده! (40840)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۳:۱۱:۵۸
رئيس جمهور عزيز خيلي اهل جنجال به پا كردن و خودي نشان دادن است . بر فرض محال حرف هاي شما درست باشد آيا نمي شود اين مسائل را در پشت پرده حل و فصل كرد حتما بايد جار بكشي و اتحاد ملي را خدشه دار كني فردا جار كشنده هاي زيادي خواهي يافت كه درست يا غلط مثل خود حضرتعالي عملكرد شما را تخطه كنند چون سنتش را گذاشتي آن هم به عنوان اصولگرايي. من هميشه از بسياري از حرف هاي درست و غلط حضرتعالي تاسف مي خورم. هي دم از خدا زدن و كمترين اخلاقيات را ملاحظه نكردن و كينه ورزانه حمله كردن. شما معلوم است با اين روش كشور را براي همه نمي خواهي بلكه فقط براي امثال خودت مي خواهي كه تاسف دارد خواهشمندم منعكس كنيد . مهدي حسين زاده قم (40837)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۵ ۱۴:۵۲:۰۳
اتفاقاً قبلاً ديگران اين مسائل را به جامعه كشانده‌اند و تازه طلبكار هم هستند! (41443)
 
عبداله
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۴:۱۳:۱۳
دانشجوی محترم کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خوب است است یک دوره تاریخ تحلیلی اسلام خصوصا بعد از رحلت حضرت رسول اکرم مشخصا دوران مظلومیت آقای مظلوم کوفه حضرت امام علی ابن ابیطالب را که خون دل های بیشمار از سه طایفه قاسطین ومارقین وناکثین پس از کسب خلافت ظاهری ,خصوصا ناکثین که با وجه امصالحه قراردادن نسبت با حضرت رسول اکرم (ص)وگذشته پرافتخار خود سعی در تعطیلی عدالت و فشار بر مولای مان امام علی را داشتند که تا حدودی متاسفانه به خاطر خواص فاسد و عوام نا آگاه در پیشبرد مقاصد شان موفق بودند.زیاد تعجب ندارد عزیز دل برادر! (40848)
 
روزبه آریا
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۴:۳۶:۳۴
چند نکته درباره موضوع دانشگاه آزاد:
1- مسئله مدیریت دانشگاه ودانش دانشجویان ویا فارغ اتحصیلان آن دوموضوع جداست .مسئله رفتارمدیریتی وعملکرد چندسال اخیر مدیران دانشگاه است ونه سطح دانش اساتید ویادانش آموختگان دانشگاه آزاداسلامی2-طبق اصل 44قانون اساسی فعالیت اقتصادی درکشور فقط درسه قالب خصوصی.تعاونی ودولتی می تواند باشد اگر آقای رییس جمهور واقعا باورداردکه کاردانشگاه آزاد اقتصادی ونیزمدیریت آن درانحصار چند نفرخاص است چرادرلایحه ارسالی اصل44به مجلس ازبدعتی به نام عمومی غیر دولتی استفاده کرده اند تاراه برای ادامه یافتن مدیرت های این چنینی دردانشگاه آزاد گشوده بماند .مبارزه با مدیریت های فاسد به سخنرانی وافشاگری شعارمدارانه نیست بلکه به قانونمند نمودن فعالیت های آنهاست .به نظرشما آستان قدس رضوی .آستانه حضرت عبدالعظیم وبنیاد مستضعفان کاراقتصادی نمی کنند؟ آیا آنها دولتی اند؟خصوصی اند؟ تعاونی اند؟عمومی غیردولتی درکجای قانون اساسی وجوددارد؟ ونکته پایانی خطاب به آقای دکتر جاسبی تاریخ گواهی می دهد که جنابعالی زحمات بسیاری برای تاسیس وشکوفایی دانشگاه آزادکشیده ایدامابراستی شما ازآتفاقاتی که درواحد علوم تحقیقات صورت می پذیرد بی خبر هستید؟می شود بفرمایید آقای وزیر دولت احمدی نژادکه سال گذشته دکترای خود رادریافت کرده ومدیر گروه مربوطه را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده چگونه در رشته مذکور پذیرفته شده؟چرا درطول سالهای گذشته برخی از مدیران گروه هااجازه یافتند آنقدر ظلم کنند که برخی از بهترین فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد ازادامه تحصیل باز بمانند؟آقای دکترجاسبی واحد حراست چرا دلائل کنار گذاشتن مدیر مذکور را اعلام نمی کند؟ (40851)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۴:۴۲:۲۴
چرا این دیدار پخش نشد؟ (40854)
 
علی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۵:۵۸:۴۳
قبلا هم از این حرفها شنیده بودیم و بیشتر بوی عوام فریبی میدهند و بقول خود ایشان این طور حرف زدن توهین به شعور مخاطب هست . شما که مسئول قوه مجریه هستی اگر از فساد مطلعی حق نداری با تهدید به افشا با همان مفسدین معامله کنی. (40860)
 
احد اسدی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۷:۰۶:۱۰
یکی از دلایل قدرت نمایندگان مجلسین امریکا این است که انها نماینده اشکار شرکت های بزرگ تجاری نفتی و نظامی هستند و اینجاست که ان نمایندگان قدرت پیدا می کنند.
در ایران ما هم عده ای هستند نه علنی و به اشکاری امریکا ولی در خفا و پشت صحنه نماینده افراد معلوم و نماینده شرکت های بزرگ می باشند که در مجلس به حمایت از ان عده اقدام می کنند و مسئله این موضوع با دانشگاه ازاد در اینجاست که مدیریت در دانشگاه ازاد گویا نمایندگی عده ای از افراد معروف سیاسی با زیر هدف اقتصادی پنهانی وجود دارند که افشای انها به جز کمک به هدف دشمن خارجی که ایجاد تشنج در داخل ایران و در کل منطقه می باشد کمک می کند.
من به صداقت و خدمت به مردم و عاشق بودن احمدی نژاد به مردم و کشور و انقلاب ایمان دارم.
ولی گویا مافیای سرمایه در برابر ایشان مقاومت میک ند انهم دلیلش حمایت انها از ردهه ای بالا می باشد.
متاسفانه نمی خواهخم بیشتر از این اشکار بنویسم که خودم شاید باعث شوم که این بحث رسانه ای شود ولی خود دانشجویان در دانشگاه با سیاست و تدبیر عوامل مافیای مدیریتی را به مرور زمان باید افشا کنند.
وقتی ما سعی می کنیم سکوت کنیم و به تشنج و بحران سازی کمک نکنیم رقیب عکس عمل ما را انجام می دهد تا ایجاد بحران کند و بگوید در کشور بحران داریم و شرایط بحرانی است!
باید خیلی مواظب باشیم.
از دانجشویان در هر دانشگاه به عنوان یک دوست می خواهم رئیس جمهور را تنها نگذارید زیرا ایشان بهترین دوست دانشجویان در طول تاریخ کشورمان به عنوان رئیس جمهور می باشند.
قدر رئیس جمهور را بدانید و به وی کمک کنید.
احمدی نزاد نماینده نظام سلطه و سرمایه داران کلان نیست او مانند من و شماست.
احمدی نزاد را سیا و موساد تربیت نکرده است دلیل خشم از وی همین مهم است.
قوه قضائیه اگر فعال شود انشاالله کارها کمی درست خواهد شد. (40864)
 
مجتبی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۸:۵۸:۰۱
آقا شمارو بخدا بس کنید این قدر وقت تلف نکنید بیایید یه فکری کنیم مملکت رو آباد کنیم وقت داره میگذره این قدر گیر ندید به این و اون (40874)
 
محمد رضا
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۹:۱۹:۳۵
حقیقتا دکتر جاسبی مدیر لایق و ارزشی است . رییس جمهور هم بجای فرافکنی خوب است به این سوال پاسخ دهد که چرا بودجه دانشگاههای دولتی هفت برابر بیشتر از شهریه دانشگاه آزاد است.! (40875)
 
روح ا..
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۲۱:۱۲:۳۲
به نظر می رسد آقای احمدی نژاد هرچه با دستپاچگی برای حذف دکتر روحانی از صحنه سیاسی کشور تلاش می کند،کمتر نتیجه می گیرد و نتیجه معکوس می شود.ایشان از تریبون عمومی و بین المللی مراسم روز قدس به هوچی گری علیه دکتر روحانی می پردازد اما مردم که به این نوع جنجال آفرینی های تنگ نظرانه عادت کرده اند،کمترین توجهی نشان نمی دهند،اما موضع گیری منطقی آقای روحانی در جمع اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه،به شدت مورد توجه روزنامه ها،و محافل واقع می شود؟
آقای احمدی نژاد سال اتحاد ملی را با هوچی گری مخدوش نکنید! (40880)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۲ ۲۳:۱۸:۳۸
حالا اين آقاي روحاني با اين شاهكار هسته اي چه جايگاهي توكشور داره كه احمدي ن»اد بخواد ازش بگيره؟ (41075)
 
حمید
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۲۲:۲۰:۱۹
لطفا به سوال زیر پاسخ دهید :
چرا باید سرانه ی دانشجویی دانشگاههای سراسری 3.5 ملیون باشه و سرانه ی دانشجویان دانشگاه آزاد 600 هزار تومن ؟

الف ) چون طبق قانون اساسی شرایط تحصیل آموزش عالی باید برای همه فراهم باشد و حالا که دولت توانایی ندارد ؛ یک موسسه ی خصوصی وارد کار شده

ب ) چون خون دانشجویان سراسری قرمز و مال آزادی ها صورتی است

ج ) چون بعضیها اون بالاها با هم مشکل دارن و دانشگاه آزاد بهانه ای برای تسویه حساب است

د) اصلا به تو چه فضول ؟ میخوای دو ترم از تحصیل محروم شی ؟ (40884)
 
lida
۱۳۸۶-۰۷-۲۴ ۱۱:۴۰:۱۳
می خواستی درس بخونی سراسری قبول بشی! (41273)
 
ناصر سلطانی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۲۲:۴۳:۳۸
به داشتن چنین رئیس جمهور حق گو افتخار می کنم. احمدی نژاد با وجود آنکه به احتمال بسیار زیاد با این کارهایش تلاش رقبا را برای حذف خود بیشتر می کند اما حق گویی و شجاعتش تحسین برانگیز است. (40887)
 
مهدی
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۲۲:۵۷:۰۹
کسانی که قادر به حل مسایل مردم نیستند بحران با خبرهای دروغ میسازند تا مردم حساسیتی نسبت به گرانی تورم بیکاری کاهش سرمایه گذاری و نهایتا ناامیدی نداشته باشند مردم دیگر فریب نمیخورند جناب احمدی نژاد به وعده هایت از جمله اورذن پول نفت سر سفره مردم و تک رقمی کردن تورم کاهش فحشا وغیره عمل کن جاسوس بودن افراد را باور نمیکنیم از این چیزها گوشمان پر است به وعده ات عمل کن قران میگوید اوفو بالعهود (40889)
 
احمد
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۱:۳۷:۴۵
نمي‌دانم آيا همان كشورهايي كه ما در شعارهايمان مرگ آنان را خواستار مي‌شويم، نظير آمريكا يا انگلستان، اينگونه سرمايه‌هايشان را به لجن مي‌كشانند؟ آن هم در سال اتحاد ملي؟ آيا اگر نمي‌توانيم كشور را اداره كنيم و يا در طول دو سال كاري كرده‌ايم كه همه دنيا بر عليه ما بسيج شده است، بايد فرافكني كنيم و با بازي كردن با آبروي ديگران، خود را از ناكارآمدي‌ها مبرا نشان دهيم؟ آيا چون در مسند قدرت نشسته‌ايم، هر كاري دلمان خواست بايد انجام دهيم؟ دو روز پيش خواندم علي فرحبخش، فردي كه به اتهام جاسوسي دستگير و نه ماه زنداني شده بود، با رفع اتهام جاسوسي آزاد شد. شايد تقريبا تمامي افرادي كه در طول سال‌هاي اخير به جرم جاسوسي دستگير شده بودند، و مدتها هم تيتر اخبار رشانه‌ها بودند، پس از مدتي جنجال با رفع اتهام جاسوسي آزاد شدند. چرا آقاي رئيس جمهور اشاره‌اي به ايراني‌هاي آمريكايي نمي‌كنند كه پس از ماه‌ها جنجال خبري و اتهام براندازي نرم و انقلاب مخملي، به دليل سفر ايشان به نيويورك همگي آزاد شددند تا در آآمريكا سئوالي از ايشان در اين رابطه نشود. آيا در تمامي كشورهاي جهان وقتي از همديگر خوشمان نمي‌آيد يا ديگران را توانمند مي‌بينيم، بايد آنان را از ريشه قطع كنيم تا خيالمان آسوده شده و سر راحت بر بالين بگذاريم؟‌ تا كي مي‌خواهيم موجوديت خود را در نفي ديگران ببينيم؟‌ لطفا اسامي جاسوسان هسته‌اي را با مدارك مستدل اعلام نموده، اما به آنان حق دفاع دهيد. چرا به بوش درخواست مناظره مي‌دهيم، اما در داخل حاضر به برگزاري جلسات مناظره نيستيم. آخر كدام عقل سليمي رقم چهار ميليارد تومان را به عنوان قرارداد پروژه تحقيقاتي مي‌پذيرد؟‌ به نظر مي‌رسد مشاوران و اطرافيان آقاي رئيس جمهور به ايشان اطلاعات غلط داده و براي آنكه خود را از اشتباهاتي كه مرتكب مي‌شوند مبرا سازند، ايشان را وادار به موضع‌گيري‌هاي غلط مي‌نمايند. لطفا آقاي رئيس جمهور متن مذاكرات و توافقات پاريس را منتشر كنند تا مشخص شود در كجاي اين مذاكرات صحبت از 20 سانتريفوژ شده و يا در كجاي آن گفته شده است كه نظام آموزشي ايران حق ايجاد رشته‌هاي مرتبط با دانش هسته‌اي را ندارد. ظاهرا اين موارد در پيش نويس قطعنامه آينده شوراي امنيت وجود دارد و ايشان پيشاپيش متن قطعنامه را مطرح مي‌كنند. از رئيس جمهور به عنوان نفر دوم كشور انتظار مي‌رود همانند مقام معظم رهبري كه با سعه صدر مطالب خود را مي‌فرمايند، در كلام خود دقت داشته باشند. رئيس جمهور يك الگوست و نبايد دستخوش هيجان و احساسات قرار گيرد. (40896)
 
م
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۱:۴۲:۱۵
درود بر احمدی نژاد که با شانتاژ و جنجال باطل کوتاه نمی آید. برادرم فریاد بزن که این حداقل کار ممکن است. (40903)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۱:۴۷:۵۱
1- درخت هرچی پربارتر؛ افتاده تر. 2- کوزه هرچی خالی تر؛ پرصداتر.
,3-رطب خورده چون منع رطب کند.
واما خدمت شما عرض شود که آقای دکتر . معاون آقای احمدی نژاد در شهرداری تهران همان کسی است که دسته گل منوریش در صادقیه هویدا است (با امیر عباس اشتباه نشود).چه کسی پاسخگوی این 12 میلیارد توان بی زبان به هدر رفته است که رئیس شورای شهر از بردن نام منو ریل بر می آشوبد.ما نگفتیم از شریفی های نابغه (جدی عرض می کنم )وامیرکبیر ها. بر تریم ما گفتیم اگر کمتر بودیم یعنی برابربودیم .نه بیشتر .این واقعیت را بپذیرید که جو حاکم بر مراکز علمی به بی سوادی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد متمایل است.
تاریخ تحلیلی اسلام را زمانی که اسلحه بردوش ودر جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتم به خوبی خوندم واز برم ما بسیجی به شیوه. نیستیم . (40893)
 
یک انسان دور افتاده غریب بدبخت
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۱:۵۰:۱۶
دو سال گذشته است و فعلا 0 - 0 به نفع هیچ کدام از طرفین. آقایان چپ و راست مرحمت کنند یقه همدیگر را ول کنند. وقتی آقای روحانی آنچنان بر دولت اتهام می زند که وضع کشور خراب است و ... آقای احمدی نژاد هم طرف مقابل را به همکاری با دشمن متهم می کند نباید انتظار پیشرفت ایران را داشت. (40904)
 
آروین
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۳:۳۱:۰۴
من به عنوان یک دانشجوی مهندسی نرم افزار داشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ایرادات این دانشگاه را بیان میکنم:

1-مشکلات بیش از حدی که حراست این دانشگاه به دانشجویان وارد میسازد.مثل کوتاه بودن آستین و ...

2-اهمیت ندادن به نظرات هیِأت علمی

3-عقب ماندگی علمی.به عنوان مثال درسهای 10 15 سال پیش را هم اکنون تدریس میکنند

4-نداشتن برنامه برای پیشبرد سطح علمی دانشگاه

5-مطلوب نبودن غذا و سرویس دهی به دانشجویان با وجود شهریه بالا

6-و در آخر اینکه به علت زیاد بودن واحدهای اسلامی (وصیت نامه امام.اندیشه سیاسی امام.تاریخ صدر اسلام.انقلاب اسلامی و ...) ترس از مبتلا شدن دانشجویان به اندیشمند اسلامی به جای مهندس نرم افزار یا غیره افزایش یافته است
با تشکر.اندیشمند اسلامی. آقای نرم افزاریان (40908)
 
اصفهانی
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۰:۳۰:۳۵
آقای احمدی نژاد من هنوز یادم نرفته که به وزارت اطلاعات خودت گفتی مافیای مسکن را اعلام کن بعدا آقای اژهای گفت ما هنوز اطلاعات کافی نداریم خدا وکیلی یا دست از سر اینطور حرف زدن بردار دیگه این سخنان را از شما کسی نمی پزیره (40919)
 
hussin
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۲:۵۵:۵۷
I have a simple question from persons who are devoted to “Keyhan Newspaper” and President Ahmadi Nejad policies. That is it as below
No body may be fair but deny the fact that there are many rallies in US streets, many articles published in US newspapers and many interviews in CNN, BBC and even FOX explicitly opposing Mr. Bush’s war policy and there were many audiences at Amadinejad speech in Colombia University applauding/confirming our president stands.
Ok? Now tell me can our TV, newspaper and students do the same?
Hussin Vatankhah (40927)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۲۱:۳۷:۰۳
Mr.Vatankhah
Your statement reminds me of a jock related to communist era in Russia.
One American said to a Russian that in US we are so free to go Mr.Rigan office and tell him that he is stupid. Russian in response said: we also free in Moscow to go to Mr.Brejnof, Communist party leader’ to say him that Mr.Rigan is stupid
Abbas hassani (40956)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۵:۰۹:۰۳
واقعا تمام مشکلات مملکتی حل فصل شده تنها چیزی که مانده مشکلات دانشگاه ازاد هست وجاسوسی پرونده ی هسته یجالب اینجاست که همه ی ما در ایران زندگی می کنیم وبرای ادامه ی تحصیل به یکی از این دانشگاه ها می رویم بعد همدیگر متهم می کنیم به اینکه این دانشگاه بنگاه اقتصادی دیگر ی نه. اگه می تونیم اگه راست می گیم بیایم سطح علم وتحقیق رو ببریم بالا. اجالتا او ضاع طوری هست که برای ادامه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد از همهی دانشگاها راحت تر است.این موضوع هم در نظر بگیریم دوستان که اساتید دانشگاه ازاد وسراسری در بسیار از مواقع مشترک هست.اینطور صحبت کردند دور از انصاف است. (40941)
 
صدرا فروهر
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۵:۲۳:۱۴
جنگ از نوع زرگري
من فارغ التحصيل دانشگاه آزاد هستم و دقيقا با مشكلات و سوء مديريت ها ي آن آشنا و اميدوارم يكروز اين مشكلات و روند اصلاح شود . اما وقتي ميبينم رئيس جمهور يك كشور كه اتفاقا خودش هم دانشگاهي است ميخواهد در پشت تريبون به تجزيه و تحليل عملكرد يك دانشگاه بپردازد و آن هم بدون آمار و ارقام مستند و بدون ريشه يابي مسئله مطمئن مي شوم اين بار هم مثل مافياي نفت، مافياي شكر ،مافياي واردات موبايل، مافياي بانكداري و ... اين داستان شايد ختم به پيروزي هاي زودگذر سياسي شود، ولي به نفع مردم ختم به خير نمي شود.
به نظرم تا زماني كه مثل خيلي از اين بنگاههاي اقتصادي،‌موسسات خيريه اي كه كار افتصادي هم انجام مي دهندو موسسات آموزشي و مذهبي و ... كه معلوم نيست دولتي هستند يا خصوصي و يا تعاوني مشكل كماكان پابرجا است كه خود دولت نهم هم در قوانين خودش بر خلاف قانون اساسي به اين مسئله دامن زده و بنگاههاي عمومي اختراع كرده. (40943)
 
نوید
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۶:۴۹:۲۹
سلام علیکم آقای احمدی نژاد
شما به این سروصداها کاری نداشته باش و در کار خود محکم باش که خدا هم کمک می کند. خدا همیشه همراه حق است حتی اگر جار و جنجال زیاد باشد. (40948)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۲۲:۵۵:۴۱
من واقعا تعجب می کنم که ایرانیان خارج از کشور اینقدر کورکورانه از رئیس جمهور دفاع می کنند! آخه آقایان این شما نیستید که تورم 17 درصدی را تحمل می کنید! چرا بی دلیل از کسی حمایت می کنید...از هزاران کیلومتر دورتر چرا از خودتان نظرهای اینطوری صادر میکنید (40958)
 
ستایش
۱۳۸۶-۰۷-۲۱ ۰۱:۵۶:۴۴
دلم به حال کسایی که قصد مخالفت با انرژی
هسته ای دارن میسوزه فقط وقتشون را از دست میدن یا به قولی به در بسته میزنند
اقا باز نمیشه نزن ......
در باره دانشگاه ازاد هم فکر کنم لاینحل باشه ..... (40965)
 
عباس
۱۳۸۶-۰۷-۲۱ ۰۲:۰۵:۵۱
به همه نویسندگان از صدر تا ذیل. سلام
1-مشخص شد که دانشگاه آزاد مشکل دارد وباید به فکر حل آن باشد.
2-و باز اینکه کشو ر مشکلات اقتصادی و ارتباط سمی وآلوده در بعضی از افراد و مکانها وجود دارد ودولت باید به فکر حل آن باشد.
3- درمطالب بالا کمتر حرف مستندی به چشم آمد .ذود ونادانسته حرف نزنیم وننویسیم.
4-کسانی که در مورد آنها صحبت میکنیم ناظر بر گفتار و نوشتار ما هستند ولی به دلایلی وارد بحث نمیشوند پس از بدگویی ، کنایه ، تهمت، سمپاشی اذهان، شایعه های دشمن ساز خود داری کنیم . خدا نگهدارتان. (40966)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۱ ۱۳:۳۳:۳۷
توجه به مساله دانشگاه ازادصرفاازجهت مالي نيست بلكه ازجهت علمي هم مشكلات وتبعيضهاي زيادي مشاهده ميشود.بعنوان مثال من رتبه كل هفتم دكتراي اين دانشگاه رااوردم وهفت نفرهم دررشته ماپذيرش شداماازقبولي ماخبري نبودوكسي هم پاسخگونيست .2اقاي احمدي نژادازوقتي كه رئيس جمهورشدنددرحال افشاكردن هستنديك موردهم افشاگري نداشتند.جزان شيرفروشي كه قيمت شيررابالابرد.به نظرميرسدهرجاكه به بن بست ميرسندازاين حربه براي شانه خالي كردن وفراراستفاده مي كنند. (40982)
 
bandeye khoda
۱۳۸۶-۰۷-۲۱ ۱۵:۵۴:۵۸
shoma ham mesle rajanews va fox lajanpakani mikonin
ensan nistin
ghasam dadam shoma ro ke harfamo bezarin ro site (40983)
 
x
۱۳۸۶-۰۷-۲۱ ۱۷:۳۰:۲۸
احمدی نژاد هر چی ش هم بد باشه حق گوییش خوبه. جلوی کارکردنش ممکنه بتونن سنگ بندازن اما جلوی فریاد زدنش رو نه (40984)
 
دوست قبلي
۱۳۸۶-۰۷-۲۱ ۲۲:۲۸:۳۸
در ديدار رهبري با مسئولين در عيد فطر رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه گرایش های سیاسی نیز نباید عامل اختلاف شوند، خاطرنشان کردند:
محور وحدت در کشور، نظام جمهوری اسلامی، اسلام عزیز و قرآن کریم است و ملت ایران تاکنون هوشیارانه در مقابل توطئه ایجاد اختلاف از طریق گرایش های سیاسی ایستاده است.
مشكل اين گونه افشاگري ها شايد عدم درك صحيح از منويات رهبري است . پس آقثايان اين همه دم از ولايت و ولايت مداري نزنند .
گيريم همه اين افشاگري هاي قبلي كاملا صحت داشته باشد فكر مي كنيد با اين حرف ها به بقاي نظام يا اسلام عزيز يا قرآن كمك مي كنيد .
آقايان كاري نكنيد خليفه كشي باب شود چون آنقدر اشتباه داشته ايد كه نيازي به تهمت جاسوسي نباشد .
دولتي ها كار كنيد و از درگيري هاي سياسي پرهيز كنيد اين مردم همه شايسته خدمت بيشتر هستند . (40991)
 
داوودي
۱۳۸۶-۰۷-۲۲ ۰۹:۰۴:۲۶
اي كاش يك نفر با استدلال و منطق صحبت مي كرد (41003)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۲ ۰۹:۱۴:۱۷
واقعأ معلوم نيست اين استراتژي نخ نما شده‌ افشا مي‌كنم و جار مي‌زنم تا چه زماني حربه رييس جمهور محترم خواهد بود. از يك طرف به محض انجام يك خرابكاري، دستگاه امنيتي سريعأ خرابكاران را شناسايي و دستگير مي‌كند و از طرف ديگر در برخورد با يكسري نفوذي در موضوع هسته‌اي ناتوان است. حالا چه توجيهي براي اين تناقض مي‌توان كرد، با حضرات است.
ظاهرا باز هم رييس جمهور در مسايلي كم آورده كه دوباره متوسل به اين مانورهاي سياسي شده است. (41004)
 
علي
۱۳۸۶-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۳:۰۲
جناب آقاي احمدي نژاد
شما عنوان رئيس جمهور يك كشور رايدك مي كشيد. پس لطفا به فكر مملكت باشيد نه اينكه به فكر انتقام شخصي يا حزبي.
اگر بدنبال مسائل اينگونه هستيد يك سري به دانشگاه پيام نور بزنيد كه دوست عزيزتان رئيس آنجاست. دانشگاهي كه بصورت اينترنتي خدمات ميدهد به مراتب هزينه كمتري ميخواهد ولي اخيرا با بالا بردن هزينه هاي خود دست دانشگاه آزاد را از پشت بسته است. براي يك ترم فوق ليسانس كه از طريق اينترنت ارائه ميكند حدود 700 هزار تومان شهريه ميگيرد. آيا اين بيشتر است يا دانشگاه آزاد كه بايد كلاس تامين كند و استاد؟
يك كمي منطقي باشيد و بدنبال شعارهاي عوام فريب نباشيد. ضمنا به فكر معامله هم نباشيد چون من فكر ميكنم از اين فرصتها استفاده ميكنيد و پشت پرده معامله چون شعارهايي كه ميدهيد عملا كم رنگ ميشوند و اين انسان را به شك مي اندازد؟! (41019)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۲۲ ۱۲:۰۲:۰۷
جناب آقاي رئيس جمهور كسي وضعيت علمي و اجرايي دانشگاه آزاد را تاييد نمي كند اما شما لطف نماييد و سري به دانشگاه پيام نور تحت رهبري علي احمدي از دوستان و مشاوران نزديكت بزن، يقينا اگر منصفانه بين اين دو قضاوت كني تا آخر عمرت به دانشگاه آزادنمي پري و از حرفهاي قبليت هم شرمنده خواهي شد. در دانشگاه پيام نور به كرات ديده شده كه بدون داشتن حتي يك استاد اقدام به تاسيس رشته نموده است و با وقاحت تمام بدون داشتن كمترين امكانات آزمايشگاهي اقدام به جذب دانشجو در رشته هاي مهندسي و كشاورزي نموده است. فكر كنم مي خواهند شعارهاي دوره گردي شما را جامه عمل بپوشانند كه به هر كوي و برزني كه سركشيدي وعده تاسيس دانشگاه آزاد را دادي آن هم بدون كمترين بررسي. (41021)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۲ ۱۵:۱۴:۵۰
وقتی که در اين کشور گوينده نبايد هزينة حرف هايش را بپردازد اين چنين می شود. چه کسی می تواند آقای رئيس جمهور را بازخواست کند. از طرف ديگر چه کسی می تواند پی گير آمار عجيب و غريب موفقیت های دولت نهم از قبيل نرخ بيکاری، مسکن، تورم و ... باشد. متاسفانه مجلس هفتم هم که در انفعال کامل است. (41044)
 
دل سوخته
۱۳۸۶-۰۷-۲۲ ۱۵:۳۶:۲۵
من خودم فارغ التحصيل دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب هستم . فقط اين رو بگم طي 4 سال درس خوندمون تو دانشگاه مسئولين دانشگاه شيري كه از مادرمون مكيده بوديم رو از دماغمون اووردن . بالاخره يكي بايد بياد جلوي اين غول آموزش دكتر جاسبي رو بگيره . خدا شاهده دوران دانشجويي با 10 تا محافظ مي يومد دانشگاه. محافظ هايي .. . (41034)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۲ ۱۷:۱۸:۴۹
جناب دل سوخته
مگر مجبور بودي بري دانشگاه آزاد و حالا مظلوم نمايي كني؟ با كمي تلاش مي‌توانستي در دانشگاه سراسري قبول شوي تا شير مادرت را هم ذخيره مي‌كردي. (41056)
 
احمد
۱۳۸۶-۰۷-۲۳ ۰۱:۱۲:۵۸
دوستاني كه مرتبا به مستند نبودن نظرات اشاره مي‌كنند، به ويژه برادر گرامي آقاي عباس محمدي كه سخن از غير مستند بودن و دعوت به سخن مستدل گفتن نموده‌آند عرض مي‌كنم، دوستان عزيز، بازي كردن با آبروي يك فرد همانند ريختن آب بر روي زمين است، به عرض چند ثانيه مي‌توان يك تشت آب را بر روي زمين ريخت، اما با چند سال تلاش هم نمي‌توان آنرا سر جايش برگرداند. شما در نظرات ارايه شده به دنبال مدرك نباشيد، شما به دنبال سند و مدرك تهمت‌هايي باشيد كه به راحتي به فرد يا افراد و سازمان‌هايي زده مي‌شود و به قيمت نابوديو حذف آنان تمام مي‌شود. آيا درست است دانشگاهي كه بيست و اندي سال براي تعليم و پرورش جوانان اين مرز و بوم تلاش كرده و دانش آموختگان آن در عرصه‌هاي علمي داخلي و خارجي به كار و تلاش مشغولند و بعضا بسيار هم موفق بوده‌اند را اينگونه بي‌اعتبار كنيم و احساس حقارت را به دانشجويان و دانش‌آموختگان آن القا كنيم؟ توجه داشته باشيد با اين كار با آبرو و شخصيت ميليونها دانشجو و دانش‌آموخته اين دانشگاه بازي كرده‌ايم. منكر ضعف‌ها نيستم كه در هر سيستمي چنين ضعف‌هايي وجود دارد. اما آيا درست است تنها به دليل آنكه اين دانشگاه از كنترل ما خارج است و با رئيس آن مشكل داريم و نمي‌توانيم تحمل كنيم كه نقطه‌اي از كشور باشد كه تحت كنترل ما نباشد، سخناني غير مستدل ارايه كرده و آبا را به راحتي به زمين بريزيم؟ اما در به اصطلاح دانشگاهي نيمه مشابه تنها به دليل آن كه باجناقي رئيس آن است و به او اطمينان داريم، بدون در نظر گرفتن و سطح و توان علمي اين دانشگاه، بودجه آنرا چند برابر و آن را از هر گونه نظارت يا جمله معترضه‌اي مصون داريم؟‌ سخن از جاسوسان هسته‌اي مي‌كنيم. آيا واقعا قدرت چند نفر آدم معمولي و از فرزندان نظام به قدري است كه مي‌توانند فراتر از اراده قدرتهاي تآثيرگذار در پرونده هسته‌اي به آنان حكم كرده و مسير معادلات بين‌المللي را شكل دهند؟‌ اين افراد به اين قدرتها كه در ظرف سه هفته يك كشور را اشغال نظامي‌كرده و حكومت آن را سرنگون مي‌كنند، حكمراني داشته و به آنان خط مي‌دهند كه چگونه قطعنامه تنظيم كنيد و چگونه رفتار كنيد و آنان هم مثل حيواناتي رام و دست آموز تنها چشمشان به دهان اين افراد است تا چه كنند و چه نكنند. مگر اين كشور ولي و صاحب اختيار ندارد كه عده‌اي به دستگاه‌هاي كشور فشار بياورند و ايشان نيز سكوت كرده و از آن بگذرند؟‌ آخر چرا در اين كشور رسم شده كه گوشت يكديگر را بخوريم و استخوانهاي آن را نيز دور بيندازيم؟‌ (41084)
 
آرام
۱۳۸۶-۰۷-۲۳ ۰۷:۵۴:۰۸
این آقا به جز شعار چیز دیگری بلد نیست.الان دانشگاههای شبانه که بیشتر از دانشگاه آزاد شهریه می گیرند دانشگاه دولتی هم یک تبل تو خالی است . من خودم ارشد دانشگاه تهران خوانده ام ااما اصلا ملاک سواد به نوع سواد نیست.دانشگاههای دولتی پر شده اند ار فرزندان شاهد و جانباز وآزاده و... آدمهای بی استعدادی که با سهمیه و بدون داشتن سواد علمی دانشگاه آمده اند.بحث جناب احمدی نژاد هم بیشتر سیاسی است تا دلسوزی برای دانشجویان (41095)
 
\'گمنام
۱۳۸۷-۰۳-۰۱ ۱۳:۳۱:۵۷
توهين به قشر خاص صحيح تنيست عزيزم اگر خود شما هم فرزند شهيد يا جانباز بوديد باز اين نظر را داشتيد همه فرزندان شاهد بدون ليلقت به دانشگاه نيامده اند اگر هم كسي اينطور باشد مطوئن باشيد در نصفه راه خواهد ماند و كدام دروغ را بر رئيس جمهور اثبات كرديد انتظار كه نداريد با دو سه سال كل كشور متحول شود و تبديل به خلد برين زمان نياز هست.بنده هم فرزند شهيد هستم و هم روستا نشين .ما كه بسيار احمدي نژاد را دعاگو هستيم (64340)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۴ ۰۹:۳۹:۲۸
خاتمي هم دائم مي گفت نمي گذارند كار كنم شما هم كه همين را مي گوئي اخه برادر من اگه رئيس جمهور مملكت كه مجلس ودولت الان دردستش است از عنوان مافيهاي قدرت حرف بزنه اون خانواده ضعيف روستاهاي سراوان و كرمان و... چي بگه اخه چرا هر وقت كم مياريم و نميتونيم كاراي غير كارشناسيمونو پيش ببريم ميگيم مافيا نميزارند كاركنيم.خدا بگم چيكاركنه اين صداسيما را كه با اين فيلماي ايتاليايش چيز ياد اين مسئولين داد.اين كلكا را دوم خرداديها زدند هشت سال با همين خالي بنديها مردم را سر كار گذاشت. حاج محموداقا گوشت شده كيلوئي 7000 تومان و.... (41260)
 
۱۳۸۶-۱۱-۱۲ ۰۰:۳۵:۳۷
سلام آقای صحبتهای شما خیلی تند شده شما وام اجاره مسکن را گرفتی وام خرید دو تا دوتامیگیری اکنون هم با زمین 99 ساله در حال ساختن برج قرمز هستی تازه امسال هم سر سفره سهم دوسال نفت خودرا لرزه میزنی حداقل دو با به واسته سفرهای استانی دولت نهم پنجاه هزار تومان یک جا در یافت داشتی حداقل به واسطه آن سهام عدالت که خورخین خورخین بردی منزل عدالت را رعایت کن آنقدر نگو دولت در امور اقتصادی فلان است زیر بنای فرهنگی در حال متلاشی شدن است به قول استاد صادق زیبا کلام شما چه بخواهی نه خواهی این اصوگرایان هم فکر جناب دکتر شمارا باید به بهشت ببرند . احمد عالمی وبلاک نویس (49782)
 
علی
۱۳۸۷-۰۷-۲۹ ۲۳:۱۱:۵۷
سلام از برنامه شما تشکر می کنم اما ما باید هوای هم را داشته باشیم (86496)
 
علی
۱۳۸۷-۰۷-۲۹ ۲۳:۱۹:۳۵
بنام خدا احمدی نژاد دوست داریم (86497)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.