نظر منتشر شده
۲۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 15818
استاندار قزوين همسرش را مديركل استانداري كرد
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۶ ساعت ۱۱:۵۷
استاندار قزوين طي حكمي همسرش را به عنوان مشاوراستاندار و مديركل دفتر امور خانواده و بانوان استانداري قزوين منصوب كرد.

به گزارش الف از قزوين، در حكم سيد احمد نصري خطاب به معصومه معصومي‌فر آمده است : "نظر به سوابق ارزنده جنابعالي درامور فرهنگي و مديريت آموزشي و آشنايي با مسايل در بخش بانوان بموجب اين حكم شما را بعنوان مشاور استاندار و مدير كل دفتر امور خانواده و بانوان منصوب مي نمايم. اميداست در راستاي رسيدن به اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و مويد باشيد".

براساس اين گزارش، استاندار قزوين در ابتداي مسووليت خود پس از مدتي در ارديبهشت 1385 فاطمه رزازيان را به عنوان مشاور خود در امور بانوان منصوب كرد كه وي پس از حدود چهار ماه در اول شهريور ماه به دليل مشكلات شخصي استعفاء داد.

شايان ذكر است، هم اكنون اكبر نعمتي داماد خواهر استاندار مديركل دفتر امور شهري و روستايي استان را برعهده دارد. ابوالفضل معصومي فر برادر همسر استاندار قزوين نیز مدیر کل صداو سیمای این استان را بر عهده دارد.

قبلا منوچهر متکی وزیر امور خارجه نیز طی حکمی به همسر خود، وی  را به سمت مدیر کل حقوق بشر و زنان وزارت خارجه منصوب نموده بود.

فاطمه واعظ جوادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط ‌زیست نیز قبلا طی حکمی از همسر خود برای مشاورت و بازرسی در این سازمان دعوت به همکاری کرده بود.



 
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۱۳:۲۲:۴۴
خير است انشاءاله (40523)
 
Terminator
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۴:۵۳:۳۴
من فکر میکنم این وظیفه دولت است که به اینگونه اختیارات پایان بده و برای جلوگیری از سوء استفاده های بیشتر یک قانون مبنی بر این که تحت هیچ عنوانی کسی در هر مقام و پستی حق نداشته باشه که ایل و تبار خود را در محدوده پستی خود به کاری بگمارد. حتی اگر افراد خانواده اشان جملگی متخصص و کاردان باشند این کار هم با شرع مغایرت دارد و هم از لحاظ اخلاقی کار پسندیده ای نیست. هر چند من فکر میکنم اکثر مردم وقتی به مقامی میرسند همه اینها یادشون میره و ممکنه ادارشون پر بشه از اهل فامیل. پس فقط یک قانون سخت و درست حسابی با مجازات شدید برای نقض قانون میتونه کار ساز باشه. (40855)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۱۳:۴۶:۵۵
in sofreh baz ast baray khedmat ,dar daneshgah mahale khdmat in janeb niz in msael fravan dideh mishavad va bad az azle masol fak va famil ya be jaee residehand ya vilan mishavand. (40528)
 
الياس
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۱۳:۵۰:۲۲
منم االياس بعد از دکتر پژوهان نوبت شماست (40531)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۱۴:۳۶:۵۹
بابا شما چکار دارید تو کارهای خصوصی فامیلی دخالت میکنید .بگذارید تو حال خودشون باشند .بالاخره که چند صباح بیشتر نیست .بعدش نوبت خانم دیگران هم میرسد .شماها مخالفت نکنید تا بعدا بتوانید خانم خودتان را سر کار بیاورید .از ضریب هوشی من حال نکردید ؟ (40545)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۱۸:۳۶:۲۶
خداوند مخالفین این مقاله را براه راست هدایت کند (40586)
 
حسين
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۱۵:۰۷:۱۳
ازديو و دد ملولم و فاميلم آرزوست (40550)
 
Irani
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۱۸:۱۵:۰۴
God save THE DOCTOR! (40583)
 
مالا
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۱۹:۲۸:۰۸
همه اینطورند دیگر به دیگران نمیشود اعتماد کرد (40589)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۱۹:۴۲:۲۲
به نام خدا
البته پيش از هر موضع گيري اي بايد فهميد آيا اين انتصاب واقعا از روي صلاحيت ايشان بوده يا نه به خاطر خويشاوندي آقا هر گردي كه گردو نمي شود اگر طرف واقعا صالح باشد خوب چه اشكالي دارد بهتر نيست به جاي اين موضع گيري عجولانه ابتدا برويم ببينيم خانم آقاي استاندار چطور آدم و مديريست بعد قضاوت كنيم
يا علي (40593)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۲۱:۵۳:۳۱
ادم که کم نیست .این قبیل کارها که همیشه باب بوده مجوزی است برای
ایجاد زمینه های منفی .ضرر این کا ر بسیار بیشتر از فایده اش است (40607)
 
محمد مهدی
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۲۲:۵۸:۳۸
روسای جمهور و مسئولان زمان تبلیغات دهان پر کنشان که چاک دهان رو هم جر می ده محکم دم از مبارزه با نور چشمی ها می زنند و آقای احمدی نژاد در تبلیغات ریاست جمهوری این ادعا را به حد نهایت رسانده بود . حالا . . .
آن از وضع جناب الهام چند شغله با آن همسر تندرو که مجال و مصونیت خوبی برای تاخت و تاز یافته و این نمونه ها که هردم از این باغ بری می رسد .
آیا دروغ گویی و دو رویی آنهم در حالیکه صحبتهای پیشین مدرک محکم و حاضر است توهین به اعتماد و شعور ملت نیست ؟
ما مردم ایران کی به آرامش می رسیم و عبارت پارتی از اجتماع ما رخت بر می بندد ؟ (40614)
 
اصفهانی
۱۳۸۶-۰۷-۱۷ ۲۳:۴۵:۱۲
عزیزم باید دید بهتر از هممسر برادر همسر...پیدا میشه ؟ (40617)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۰۱:۳۸:۴۶
آقای سایت الف اینها همش برای هماهنگی بیشتر هست نه خداییش شما با خانومتون بیشتر هماهنگ هستید یا با آدم غریبه؟!
در ثانی مدیر امور بانوان یک زن باید باشد و از آنجایی که آقای استاندار نمی خواستند به سرنوشت حاج یونس فتوحی گرفتار بشند این کار رو انجام دادند به هرحال این سریال های آبدوغ خیاری که با پول بیت المال یک روزه ساخته میشن یه جاهایی باید به درد بخورند یا نه؟اینجا یکی از اون جا هاست در سطوح مختلف مدیریتی!
واقعا برای دست اندر کاران سایت متاسفم که حتی از اصول اولیه مدیریتی بی خبرند این تاکتیک مدیریتی(فامیل بازی یا اتوبوس کشی) در همه جا رواج داره مثلا در همین آمریکا مگه خانواده بوش پدر و پسر رئیس جمهور نشدند! (40626)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۰۸:۴۷:۰۳
واقعا جای بسی نگرانی است و شرم آور است . این است پاسداری از خون شهدا
با هر دلیلی این کار انجام شده باشد کاری زشت و خلاف می باشد این مملکت قحط الرجال که نیست .

در انتصابات این آقا یک شرط این بوده که در زمان انتخابت باید عضو دفتر تبلیغات ایشان بوده باشی . این آقا با این کار ضربه بزرگی به دولت آقای احمدی ن|اد زد

حالا متو جه اسرار ایشان بر قطع نمودن اضافه کار همکاران شدیم

مردم زیر مشکلات پدرشان دارد در می آید
حرکت آقایان را ببینید

ما که دستمان به جای نمی رسد واگذارشان کردیم به خدا


تا سیه روی شود هر که در او غش باشد (40639)
 
علی داوری
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۱۰:۴۶:۱۲
زن ذلیل به پست ومقام ربطی ندارد (40654)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۱۴:۵۷:۳۵
دوستان محترم

به نظر من این اتفاقات در دولت نهم نوعی مهرورزی محسوب می شود و اصلاً عجیب نیست و اگر در جریان انتصابات در کل کشور باشید، خواهید دید که اصولاً این رویه دولت نهم است. (40713)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۸ ۲۱:۴۰:۵۵
از اونجایی که پشت هر مرد موفقی زنی هست دوستان علل موفقیتشان را اورده اند اداره تا موفق تر تر بشن.
عیبی داره؟ (40749)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۹ ۱۷:۲۷:۰۰
تا بوده همین بوده اگر غیر این باشد باعث تعجب است
اینها بصورت طایفه ای شیفته خدمتند مگر اشکالی دارد! (40866)
 
حسین
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۰:۴۳:۳۸
از قدیم گفته اند در مسایل خانوادگی دیگران دخالت نکنید. مگر سرک کشیدن در زندگی دیگران گناه نیست؟ (40900)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۲:۱۴:۰۱
باید دید سوابق و تحصیلات این افراد در چه سطحی است. (40906)
 
عليرضا
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۰۷:۳۹:۱۱
يك بنده خدايي به نام اقاي خيرخواه تازه چند ماه بود كه مديركل بهزيستي استان قزوين شده بود . چون آقاي استاندار اين پست را براي يكي از اقوام كنار گذاشته بود از همان بدو ورود ايشان به قزوين جنگ شروع شد و بعد چون استاندار زورش به ايشان نرسيد يعني زورش به تهران و سازمان بهزيستي نرسيد شروع كرد به آزار و اذيت بهزيستي استان و نهايت كاهش بودجه بهزيستي و اجحاف به اين قشر مظلوم جامعه . مديركل استان نيز تاانجا كه توان داشت مقاومت كرد اما نهايت ايشان را دوباره به تهران منتقل كردند .نتيجه گيري با خودتان (40914)
 
دلسوز نظام
۱۳۸۶-۰۷-۲۰ ۱۳:۴۹:۵۵
خدمت عزیزان خسته نباشید .
با عرض سلام باید به اطلاع برسانم که این اعمال متاسفانه به شعارهای رئیس جمهور در تضاد است و او بود که در سخنرانیهای گذشته همیشه از دولتهای گذشته انتقاد تند میکرد و برای آنها شمشیراز رو
می بست و اکنون از ان شعارهای تند خبری نیست که هیچ گاهی هم درراستای آن قدم برداشته می شود و این موضوع درهمین راستاست و موضوع چند شغله بودن در خصوص وزیر دادگستری و معاون اجرایی و.... و مسایل دیگر که جای خود باید بیان نمو د . خدامند ناظر و شاهد اعمال است و رسوایی نزدیک چه خوب است که انسان صادق بوده و حداقل بهخود دروغ نگوید . (40931)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۲۳ ۱۳:۵۲:۵۵
در پاسخ به آقای علیرضا
در ارتباط با سازمان بهزیستی استان قزوین در حال حاضر آقای دکتر افشار مسولیت آن را برعهده دارد که هیچگونه نسبت فامیلی با استاندار ندارد! (41173)
 
زاوشی
۱۳۸۶-۰۷-۲۳ ۱۵:۲۹:۱۰
اتفاقا من همسر استاندار را میشناسم یک چهره فرهنگی با 28 سال سابقه خدمت !
با اطلاعات و شناختی که من از ایشان دارم اگر اسرار مشاور امور بانوان وزارت کشور نبود هیچگاه این مسئولیت را نمی پذیرفتند (41198)
 
۱۳۸۶-۰۷-۲۵ ۱۴:۴۸:۵۳
قضيه سازمان محيط زيست و خانم جوادى فرق مى‌كنه چون شوهرش قبلاً هم در همان سازمان شاغل بوده و مديريت داشته است. (41440)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.