نظر منتشر شده
۴۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 15441
بازتاب مراسم دانشگاه كلمبيا در رسانه هاي جهان
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۴۱
با گذشت بيش از 48 ساعت از حضور آقاي احمدي نژاد در دانشگاه كلمبيا، اين موضوع و حاشيه هاي آن هنوز مورد توجه محافل و رسانه هاي بين المللي قرار دارد.
خلاصه و چكيده اين تحليل ها از اين قرارند:
   
* شبكه خبري فاكس( وابسته به نو محافظه كاران) : از تحليل و تفسير حركات صورت احمدي نژاد در لحظه لحظه گوش دادن به سخنان رييس دانشگاه كلمبيا می توان نتایج جالبی گرفت.
* نيويورك تايمز: تهديد دانشگاه كلمبيا توسط گروه هاي يهودي و نو محافظه كار، توهين به آزادي بيان بود. اميدواریم وقتي احمدي نژاد نيويورك را ترك مي كند، خونسردي دوباره به شهر بازگردد.
* آسوشيتدپرس: لحن احمدي نژاد ايراني ها را نگران كرده اما سخنان رييس دانشگاه نيز احساسات ايراني ها را جريحه دار كرده است.
* صداي آمريكا: گروهي از ايرانيان مقيم لس آنجلس در اعتراض به احمدي نژاد در لس آنجلس تجمع كردند.
* بريجيت گابريل (فعال فمينيست) در مصاحبه با فاكس: احمدی نژاد درباره زنان ایران دروغ گفت. در ايران سن ازدواج نه سال است و با دختران و زنان ماننده برده رفتار مي شود.
* كارشناس صداي آمريكا (علیرضا نوري زاده): احمدي نژاد در جريان دانشگاه كلمبيا مغلوب دانشجويان و افكار عمومي شد. اگر من مشاور او بودم توصيه مي كردم به اين دانشگاه نرود.
* گاردين: سخنان احمدي نژاد در اين كه در ايران همجنسگرايي نداريم دروغ است. از قرن ها پيش عادت دو جنس گرايي در آثار ادبي و اشعار ايراني وجود دارد.
* هرالد تريبون: روساي هفت دانشگاه در تهران در نامه اي به رييس دانشگاه كلمبيا، ادب و ميهمان نوازي ايراني را به وي يادآوري كردند.
* زوددويچه: رييس دانشگاه كلمبيا هر چه كرد نتوانست احمدي نژاد را جوش بياورد.
* جروزالم پست (بيت المقدس): مراسم دانشگاه كلمبيا محاكمه احمدي نژاد مقابل چشم هزاران دانشجو بود.
* هاآرتص (تل آويو): سفر احمدي نژاد به نيويورك را نبايد بزگنمايي كرد.
* مدير دفتر العربيه: رييس دانشگاه كلمبيا با تندي به احمدي نژاد ، خواست از زير فشار خود را حفظ كند. سخنان احمدي نژاد درباره همجنس بازي هم غير واقعي و خنده دار بود.
* سي ان ان: برخلاف نظر احمدي نژاد در ايران همجنس بازان حضور دارند. قرآن همجنس بازي را گناه مي داند ولي مجازاتی براي آن قيد نكرده.
* شيمون پرز: مسوولان دانشگاه كلمبيا در اجازه به احمدي نژاد اشتباه فاحشی كردند چون وي ایستاد و فقط دروغ گفت.
* خبرنگار هاآرتص (تل آويو): اسرائيل بزرگترين خسارت را از سفر احمدي نژاد ديد چرا كه وي پي درپي به اسرائيل ضربه زد.
* روزنامه معاريو (تل آويو): سخنراني احمدي نژاد را بايد فاجعه كلمبيا ناميد .
گري سيك (استاد دانشگاه كلمبيا): اهانت بولينگر به احمدي نژاد لزومي نداشت. احمدي نژاد هم واقعيت ها را وارونه جلوه داد. اينجا در دانشگاه كلمبيا حضور احمدي نژاد و سخنانش هنوز موضوع بحث دانشجو ها است.
* هاآرتص (تل آويو): اگر احمدي نژاد توانسته باشد فقط نيمي از دانشگاه كلمبيا را با خود همراه كند، بازنده اصلي اين مراسم اسرائيل است.
* اينديپندنت (لندن): رييس دانشگاه كلمبيا با توهين به احمدي نژاد، ادعاهاي خود درباره آزاديبيان را از بين برد.
* هاآرتص (چاپ تل آويو): برنامه مراسم دانشگاه كلمبيا نشان دهند ساده لوحي دانشگاهيان آمريكاست. سوالات از احمدي نژاد به قدري آسان بود كه به وي اجازه مانور مي داد.
* بوستون گلوب: احمدي نژاد به جاي پاسخ به برخي سوال ها، پرسش ها را با طرح سوال جديدي به سوي ديگري منحرف مي كرد.
* ال پايپس (مادريد): احمدي نژاد از ايران در برابر اعتراضات دفاع كرد.
* السفير (بيروت): احمدي نژاد در نيويورك با انتقاد شديد استقبال شد اما توانست از معركه سالم خارج شود.
* راسيسگايا كازته (مسكو): احمدي نژاد بدون پرداخت هيچ هزينه اي بهترين زمان همه شبكه هاي تلويزيوني را به خود اختصاص داد. او با هنرنمايي ماهرانه اش هر شومني را به حيرت وا داشت.
* تحليلگر فاكس نيوز (اندرولوي): برخي از مردم آمريكا كه در نظر سنجي ها به نفع احمدي نژاد راي داده اند آدمهايي جدي نيستند و فقط براي خنده اين گونه راي داده اند.
 مرتبط:10 سوال روسای دانشگاه‏ها و مراکز پژوهشی از بالینگر واکنش رئیس‏ جمهور به توهین رئیس دانشگاه کلمبيا متن کامل سخنرانی و پرسش و پاسخ مراسم دانشگاه کلمبيا حاشیه های سفر رئیس جمهور به نیویورک 
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۴:۰۲:۴۸
آنهایی که از آمریکا هراس داشتند

آنهایی که آمریکا راانتهای تمدن وآزادی می دانند

آنهایی که آمریکا را آقای جهان می پنداشتند

آنهایی که ...

چشم خود را باز کنند (39784)
 
مهدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۷:۱۳:۱۴
و انهایی که ملت خود راو از روی بی سیاستی با این گاو بی مغز شاخدار طرف میکنند نیر چشم خود را باز کنند (39800)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۷:۰۱:۵۴
آنهایی که هنوز از این گاو بی مغز شاخدار می ترسند لطفا دیگر نترسند یا اگر می ترسند رو نکنند تا... (40014)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۰۶:۴۱:۲۴
امریکا انتهای ازادی نیست. در انجا هم ازادی بطور کامل وجود ندارد. اما ایا وضعیت ازادی در ایران بهتراست.
ایا ایرانیان قادر بودند مراسم سخنرانی رئیس جمهور خود را مستقیم ببینند؟ امریکایئ ها این ازادی را در مورد رئیس جمهور ایران داشتند.
ایا رئیس جمهور امریکا هم میتواند در دانشگاه تهران سخنرانی کند؟
ایا مسئولین دانشگاهها در ایران این ازادی را دارند بدون مجوز دولتی از مقام رسمی امریکایی برای سخنرانی دعوت کنند؟
برخورد رئیس دانشگاه کلمبیا غلط بود اما دعوت از رئیس جمهور کشوری که با امریکا مخالف است جسارت میخواهد. عدالت و حق حکم میکند که هر دو وجه کار انها را بیان کنیم.
کدام رئیس دانشگاه در ایران این کار را میتواند بکند.

ایا امریکا از ما هراس دارد که یک دانشگاه ان رئیس جمهور ایران را برای سخنرانی دعوت میکند یا برعکس انهایی هراس دارند که در ایران از پخش مستقیم سخنان رئیس جمهور برای مردم ایران اجتناب میکنند چه به رسد به پخش سخنان رئیس دانشگاه کلمبیا؟
بله همه ما باید چشمهایمان را باز کنیم حتی من و شما! (39857)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۱:۱۷:۵۳
بنده فكر نمي كنم حضور بوش در دانشگاه هاي ما اصلا هولناك باشد . حرفهاي بوش در دهها شبكه اينترنتي و ماهواره اي به گوش ما مي رسد ... اين حرفهاي ما بوده كه به گوش مردم آمريكا نمي رسيده . (39958)
 
جواد
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۵:۳۶:۱۵
من هم معتقدم متاسفانه برخي اتفاقات داخل مثل پلمپ دفتر سايت بازتاب درست همان زماني كه احمدي نژاد در حال سخن گفتن از آزادي بيان در ايران بود. واقعا تاسف برانگيز بود. و از دكتر احمدي نژاد عزيز خواهش دارم كمي درمورد آزادي بيان تو ايران تجديد نظر كنن تا وقتي تو مجامع بين المللي از ازادي بيان حرف مي زننند . اين ازادي بيان ما به ازاي بيروني نيز داشته باشد. ولي در كل از رئيس جمهور عزيزمون كه شجاعانه در دانشگاه كلمبيا سخنراني كرد قدرداني مي كنم. و براي رئيس دانشگاه كلمبيا متاسفم كه شعور و فرهنگ خودشو نشون داد و البته شايد مجبور بود تا بنوعي از زير فشار نومحافظه كاران جنايتكار آمريكايي بيرون آيد.
اون تظاهرات ضد احمدي نژاد در بيرون دانشگاه نيز با توجه به تعداد نه چندان قابل توجه هم با توجه به جو مسمومي كه ضد اسلام وايران توسط رسانه هاي غربي ايجاد شده و نيز مانوري كه اين رسانه ها درمورد محو اسرائيل از زبان رئيس جمهور دادن طبيعي بود. ولي نكته مهم اينست رئيس جمهور ما در كل جهان بدون ترديد از بوش محبوب تر است. (39792)
 
احد اسدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۰۳:۲۱:۱۸
رئیس جمهور کل نظام نیست و کل نظام احمدی نزاد نیست.
بسته شدن یا توقف نشریات و روزنامه ها ربطی به تصمییم احمدی نزاد ندارد چرا همه چیز را با مقصر دانستن رئیس جمهور مخدوش می کنید؟ (39916)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۶:۵۶:۵۷
جناب اقای احد اسدی
حرف جنابعالی در اصول صحیح است ولی فیلتر شدن سایت بازتاب توسط وزارت ارشاد
انجام گرفت .البته بعدش چیزی منعکس نشد و نمی دانیم نقش قوه قضاییه چه بود .
مسئله و دلایل پلمپ شدن سایت بازتاب مبهم است و اطلاع رسانی نشده .حداقل بنده که مرتبا سایت های خبری را مطالعه میکنم به غیر از خبر کوتاه پلمپ سایت باز تاب چیز دیگری ندیدم .بنده از طرفداران نسبی ان سایت بودم و انها را در گفتار انسانهای بدی ندیدم .البته ممکن در مواردی اشتباه کرده باشند .ولی بایستی اطلاع رسانی میشد که
علت پلمپ چه بوده است .در هر صورت مطمعنم که بازتاب هم خودی است و اگر هم قصوری شده بایستی با نگاه مثبت سعی بر ارشاد و استفاده ان پتانسیل برای کشور داشته باشند .ترابخدا قدری با هم مهربان تر باشیم .
اقای دکتر احمدینژاد از جنابعالی بیشتر انتظار داریم . ترا بخدا ببینیم که سنای امریکا دو روز پیش رای به تجزیه عراق داد . اینها همه هشدار و خطر است .وای بر غفلت و بازهم وای بر غفلت
مخلص همه شما هستم (40013)
 
hadi
۱۳۸۶-۰۷-۰۹ ۱۸:۳۲:۲۴
در مورد بازتاب من کاملا با بسته شدن موافقم چون از یه رسانه آزاد به یه سایت کینه ورز که کینه از خبرهای این سایت می بارید تبدیل شده بود و اونها فقط درپی انتقام گیری بودن (40246)
 
محسن
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۶:۴۳:۴۷
سونامي احمدي نژاد اين بار در قلب آمريكا

اين پيروزي بر همه مستضعفين و مظلومان عالم مبارك باد (39796)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۱۲:۲۶:۴۸
خواهش می کنم قدری واقع بین باشیذ.
در یک باز فوتبال در یک بخش زمین یک بازیکن ما یک دریبل زده ( تازه بنظر ما )
بازی 90 دقیقه است و نگاه کنید که امریکا تابحال چدر به ما ضرر زده و ما دلمان خوش است که چند دانشجو برای وی کف زدند.
این عدم واقع بینی ها که متاسفانه دولت هم به آن دامن میزند ما را به خواب خرگوشی برده است.
در ایران ما همیشه به همه مردم اینطور الغا م ی کنیم که ما همشه بنده ایم.
آیا واقعا اینطور است؟ (40087)
 
مهدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۷:۰۷:۵۱
در جایی که نماینده یک ملت بهر دلیل تحقیر میشود مشاورین او باید از حضور او در این چنین مجالسی جلوگیری نمایند خلیفه کشی نباید رسم شود مومن (39798)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۷:۱۰:۵۴
مهدی جان
دکتر شاید میتوانست در برخی حوزه ها بهتر
صحبت کند ولی بد هم عمل نکرد . اگر قدری بیشتر تامل کنیم میبینیم که وی با عمل خود جو فحاشی را شکست . مطمعن باشید که کسی دیگر با شدت بولینجر برخورد نخواهد کرد . اگر شرکت نکرده بود و اگر جلسه را ترک کرده بود فرهنگ فحاشی
را کاملا باب میکردند و متعاقبش فرهنگ تف هم میامد . اگر هم در این جلسات شرکت نکنیم که صدای ما را کسی نمی شنود .
عده ای بخود حق میدهند که بگویند غرور ملی شان خدشه دار شد ولی نمی گویند اگر قرار باشد کسی معترض باشد بیشتر از همه خود دکتر است که به خود او به عنوان یک فرد و همزمان رییس جمهور یک ملت به اصطلاح توهین شد که من میگویم با برخورد مناسب وی نتیجه مثبتی حاصل شد .خبری را میخواندم که
یکی از سایتهای معتبر امریکا در نظر سنجی خود اعلام کرد که 40% مردم امریکا طرفدار احمدینژاد شده اند .تعجب نمی کنید ؟ ولی خوشبختانه واقعیت دارد .یک تنه وسط دشمن رفتن هم دل میخواهدمیتوانست تبدیل به حماقت شود اگر درست برخورد نمی شد .همیشه اینگونه است . (40016)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۷:۲۰:۳۶
اگر رسانه دولتی گزارشات مراسم وملاقاتهای رئسای دیگر کشورهارا هم پخش می کرد وهمچنین به نحوه اطلاع رسانی گستردهای که در غرب وجود دارد اشاره می کرد این قدر مساله در چشم ما بزرگ نمی شد سانسور قسمتهائی که در دانشگاه انجا رخ داد چه معنائی داردبه نظر من رسانه دولتی ما برای غافل کردن مردم از اوضاع معیشتی در این باره بزرگ نمائی می کند (39801)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۷:۳۴:۴۶
اين مسئله آبروريزي براي آمريكا بود (39803)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۰۰:۰۳:۱۱
به نظرم صداوسیما در پخش درست و مستقیم و با ترجمه این مساله کوتاهی بزرگی مرتکب شد .. اما در مورد بازتاب من کاملا با بسته شدن موافقم چون از یه رسانه آزاد به یه سایت کینه ورز که کینه از خبرهای این سایت می بارید تبدیل شده بود و اونها فقط درپی انتقام گیری بودن (39829)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۱۰:۱۵:۱۴
اصلاح طلبان مات شدند جايي براي اظهار نظر برايشان باقي نمانده درود بر سردار شجاع و انقلابي ايران احمدينژاد. (39867)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۷:۱۳:۵۸
ول کنید این اصولگرایی و اصلاح طلبی را .
هر که درست عمل کند از هر جناحی که باشد مورد تایید و احترام است .دست اقا محمود عزیزمان هم درد نکند .خدا خیرش دهد (40017)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۹ ۱۲:۵۶:۳۱
واقعا دم مخالفان این کامنت گرم .بروید بدنبال تفرقه .تا میتوانید تو سر هم بزنید .
حرف حق را هم ببینید از دهن کی در میاد اگر دوست بود قبول .اگر مخالف بود بزنید تو دهنش ومطمعن باشید با این شیوه پیروزید .بشما قول میدهم (40183)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۱۳:۰۳:۵۹
دستاورد های سفر رئیس جمهور:
1-کاهش تورم
2-کاهش چشمگیر قیمت مسکن
3-اجرای برنامه چهارم توسعه
4-جلوگیری از اقدام شورای امنیت علیه ایران!و صدور قطعنامه چهارم
5-حل شدن مسئه هسته ای
6-رفع مشکلات حمل و نقل و سهمیه بندی بنزین
7-...
کدامیک دستاورد واقعی سفر رئیس جمهور بود؟
سفر رئیس جمهور یک دستاورد داشت و آنهم استفاده از پرو پاگاندای این سفر برای افزایش محبوبیت رئیس جمهور آنهم فقط و فقط در داخل و متاسفانه توسط رسانه ای که خود را ملی می داند! و الا رسانه های خارجی جز فحش و ناسزا چیزی بار رئیس جمهور نکردند (39883)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۱:۱۸:۵۶
موتوا بغيظكم هذا ! (39959)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۷:۱۵:۴۳
عزیز ناشناس و دوست بسیار خوبم
مسائل اجتماعی خم رنگ رزی نیست .
قدری صبورتر باشیم
ممنون (40018)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۱۱:۳۳:۲۱
عزیز ناشناس و دوست بسیار خوبم
از کی تا حالا تورم مسئله اجتماعی شده؟!
قدری عاقل تر باشیم
ممنون (40081)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۹ ۱۳:۰۹:۵۵
دوست خوبم
به جای اینکه با قضیه به اصطلاح ملا لغتی برخورد شود اصل پیام را دریابید .منظورم مسائل اجتماع بود که البته ابعاد مختلفی دارد و یکی از انها هم اقتصادی است .در مورد استفاده از واژه صحیح حق با شماست ولی انهایی که کار اجرایی کرده اند میدانند که قدر مطلق مسائل در یک مقطع ملاک تحلیل و نتیجه گیری نهایی نیست .البته دولت اقای احمدینژاد هم بسیار ضعف دارد و من هم قبول دارم ولی سیاه سفید برخورد کردن را تایید نمی کنم .در عین حال
پیشرفت جامعه در هر مقطع اینرسی خاص خود را دارد .مسائل مثبت هم بلافاصله تاثیر خود را اشکار نمی سازند .بالعکس مسائل منفی که بعضا تاثیر انها سریعتر است (40189)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۱۲:۳۱:۰۵
چقدر 20؟ سال ؟ 30 سال ؟ 100 سال ؟
شاید بنظر شما بهتر است احمدی نزاد رئی جمهور مادام العمر انتخاب شود ؟ (40089)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۹ ۱۲:۵۹:۵۴
نه بابا .
6 ماه دیگه همه چیز حل خواهد شد .گفتم خم رنگ رزی است .فقط اشتباها به جای است نوشتم نیست .ببخشید .ضمنا از بسیاری از کارهای احمدینژاد دل خوشی ندارم و عاشق سینه چاکش نیستم ولی قدری انصاف هم خوب است .ان بحث هایی که شما مطرح کردید برمی گردد به کل سیستم و نه احمدینژاد (40184)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۱۳:۱۵:۰۲
آقای احمدی نژاد از یک روش شناخته شده قدیمی استفاده می کند: مهم نیست طرف مقابل شما چه می گوید، شما فقط حرف خود را تکرار کن و هر چه طرف مقابل هم می گوید به نفع خودت تفسیر کن. در این روش فارغ از نتیجه پیروزی همیشه با شما است، زیرا اصولا معلوم نیست معیار شکست شما چیست.

نکته این جا است که پس از جنگ جهانی دوم تا کنون چنین روشی در روابط بین الملل در اذهان زنده دنیا وجود ندارد و هیچ کشور مهمی از این روش استفاده نکرده است. دلیل آن هم روشن است: هیچ کشوری حتی آمریکا آن قدر قدرتمند نیست که بتوتند کل جهان را نادیده بگیرد و چشمهای خود را به روی واقعیات قدرت جهانی ببندد. سهل است، در عصر جهانی شدن آن قدر وابستگی های جهانی زیاد و پیچیده است که کسی در شکست این روش تردید ندارد و بنابراین به آن فکر هم نمی کند. همه به دنبال تعامل جهانی و پیشبرد اهداف خود از طریق قوانین حاکم بر جهان هستند. از آنجا که این روش پس از جنگ جهانی دوم مورد استفاده هیچ بازیگر معتبری نبوده و منسوخ شده است دو سال طول کشید که غرب و آمریکاییها آقای احمدی نژاد و روش او را بشناند و بخصوص سفر اخبر ایشان به نیویورک و سخنان و رفتار ایشان موضوع را کاملا برای آنها روشن کرد : به آقای احمدی نژاد فرصت استفاده از تریبون ویرانه های برجهای دو قلو داده نشد و آقای بوش از ایران و برنامه هسته ای در سخنانش در سازمان ملل اسمی نبرد. لیکن
در هر حال مقامات رسمی نمی توانستند مانع دانشگاه کلمبیا شوند و چون سایر فرصتها از آقای احمدی نژاد گرفته شده بود (مثلا حمله به بوش به دلیل سخنان احتمالیش علیه ایران در سازمان ملل) موضوع دانشگاه کلمبیا را بسیار بزرگ کردند و با همان روش پیروزی خود را اعلام کردند.

در هر حال شاید این آخرین باری باشد که چنین فرصتی از جانب غرب در اختیار آقای احمدی نژاد قرار گرفت و از این پس شیوه غرب در برخورد با ایشان با توجه به شناخت کاملی که از ایشان به دست آوردند متحول خواهد شد. مثلا احتمالا آقای بوش به جای حمله لفظی به حکومت ایران بیشتر به ملت ایران توجه خواهد کرد که البته نمی تواند دستاویزی برای اقای احمدی نژاد قرار گیرد.

شکی نیست که این روش بسیار خطرناک و محکوم به شکست است و دوران خوش دو سال و اندی آقای احمدی نژاد به پایان رسیده است. حال باید دید آیا عقلای نظام اجازه می دهند با این روش همه چیز نابود شود یا قبل از آن که بسیار دیر شود اقدامی خواهند کرد. (39884)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۷:۲۱:۰۴
برادر عزیز
لطفا به دو سوال من جواب دهید :
1- احمدینژاد چه گفت ؟
2- انها چه میگویند ؟
البته قبول دارم که در طول مدیریت های انقلاب شاید ( عرض میکنم شاید ) میشد قدری ملایمتر و هوشیارانه تر هم عمل میکردیم .ولی بالاخره حدود سی سال گذشته و شرایط فعلی تقصیر احمدینزاد نیست (40019)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۱۵:۱۱:۲۴
رئیس دانشگاه کلمبیا مدتی بعد کتابی خواهد نوشت و از فشارهایی که تحت آن مجبور شد این مزخرفات را بگوید.و پول خوبی به جیب میزند. باید با رسانه ای کردن این پیش بینی جلوی وی و باندش را سد کرد.(رصد) (39889)
 
احمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۲۰:۰۱:۴۵
ببخشيد
تمام دوستاني که ميگن تو آمريکا آزادي هستش
ميشه بگن آيا کسي جرئت داره تو آمريکا به خط قرمزشون که همون هولوکاست هست وارد بشه؟


اون دوستاني که ميفرمايند که دانشگاه کلمبيا اين جرئت رو داشت که احمدي نژاد رو دعوت کنه ميشه جواب بدن که آيا دانشگاه کلمبيا جرئت داره که در وقتي غير از زماني که آقاي احمدي نژاد به آمريکا ميره اونهم به خاطر حضور در سازمان ايشون رو دعوت کنند ؟


حالا اگه تمام اين بازيها رو نقشه از قبل تعيين شده براي توهين کردن ندونيم !
وگرنه اگر واقعا دعوت کرده بودند حرف ايشون رو بشنوند پس صدور حکم قبل از محاکمه چه معني دارد؟ (39901)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۲۳:۱۰:۰۵
بسمه تعالي،

خدمت ر‏ياست جمهور ،مجلس ،قوه قضا‏ئيه، سلام عليكم و رحمت ا‏لله،

در پی قعطنامه شرم آور مجلس سنای آمريكا ‏بر عليه سپاه پاسداران. آيا جای آن نيست كه مجلس ايران هم ارتش و سازمان سيا را در ليست تروريست جهانی قرار داده وجناياث اين دو نهاد را در كشورهای ,
ويتنام ،كره ،كامبوج ،هيرشيما .....، وصدها كودتا بر عليه دولتهای دموكراسی دنيا را افشا كرده ؟ وديوار يك سوئی صو‏فيانی زمان را دريده و به خداوند بزرك توكل كنيد.
غلام رضا مريلند- آمريكا (39904)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۳:۳۹:۳۶
أآقاقبول! اصلا توی آمریکا آزادی نیست توی ایران هست؟! (39990)
 
احد اسدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۰۳:۳۳:۱۲
این را می نویسم برای تاریخ بماند .
دوستان عزیزی که از رئیس جمهور خوشتان به هر دلیلی نمی اید به این مسئله توجه کنید که احمدی نزاد هر کی باشد و هر نوع عملی کرده باشد رئیس جمهور کشورما می باشد یادتان باشد توهین به وی توهین به همه ملت است. انهم توهین یک خارجی و نماینده صهونیسم جهانی که ربطی به فرهنگ مردم امریکا ندارد.
اگر یادتان باشد در جلسه دانشگاه تهران یک هم وطن بی ادب کفشی را به رئیس جمهور پرتاب کرد و غعده ای عکس وی را پاره کردند این مسئله چون مشکل در بین ایارنیها است مسئله خودمانی است ولی توهیم نماینده صهوینسم جهانی در یک کشور خارجی مسئله مهمی است به همه شما عزیزان قول شرف می دهم زود یا دیر رئیس دانشگاه کلمبیا از کارش استفا می دهد. (39918)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۷:۲۵:۲۷
زودش را بعید میدانم و دیر هم که شده استعفا بدهد انشا... (40022)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۰۷:۴۷:۰۷
پيروزي غرور آفرين و بزرگ سياسي ايرانيان بوسيله قهرمان مرد ايران زمين دكتر محمود احمدي نژاد بر همه مستضعفان عالم مباركباد (39925)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۱۲:۳۶:۲۱
بیست و هفت ساله که دائم داریم پیروز می شویم !
خدا به شکستمان رحم کند. (40091)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۰۹:۱۷:۰۵
بزرگنمائي درباره اجمدي نژاد و نيو يورك فقط مصرف داخلي دارد.رسانه هاي غرب به گونه اي ديگر منعكس كننده امر بودند.و افكار عمومي آنها هم به گونه ديگر قانع شده است. (39932)
 
جلیل
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۱:۰۱:۴۷
بله برادراصلاهم آزادی بیان درآمریکاوجود نداره ومثل جمهوری اسلامی پرخط قرمزه! نه زن ومرداشون آزادی پوشش دارن نه افشارمتعددحق تشکیل اتحادیه هاواحزاب وسازمانهاشونودارن نه رسانه هاوانتشارات آزادن.هرروزهم مردم آمریکاتوی خیابونها دارن شلاق میخورن واعدام میشن.تازه بچه هاشونوبگوکه هیچ حق وحقوق اجتماعی ندارن؟برای همینه که جمهوری اسلامی هم چون نمیخوادبه آمریکا واسرائیل کم بیاره ادای اینهارودرمیاره...آی خرافات آی شستشویمغزی.ازبدوتولد...مثل اینکه نفس تو هم ازجای گرم بلندمیشه برادر (39912)
 
حسین
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۳:۵۰:۱۳
بله متاسفانه احساس ÷یروزی آقای احمدی نژاد احساسی غلط و ناشی از سانسور و بی خبری در داخل کشور است که مانع از اطلاع واقعیات می گردد و در جهان تعبیر درو غگو و ... از آقای احمدی نژاد می شود
در کشوری که سایت بازتاب وابسته به دبیر مجمع تشخیص نظام، فرملانده س÷اه و.. بسته می شود آزادی هست؟ فکر می کنید که مردم دنیا فقط روزنامه جام جم و کیهان می خوانند و صدا و سیمای جمهوری اسلامی را می بینند؟ (39993)
 
ali
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۵:۴۸:۵۳
کدوم پیروزی؟. من که سخنان رئیس جمهور فلسطین رو شنیدم و نه ایران. کل دنیا اشتباه میگه و فقط عده ای تو ایران درست میگن. اگر تو ایران آزادیه پس چرا کی نباید از دولت انتقاد کنه و چرا.......................
اگر این آزادیه نبودش بهتره. (40005)
 
نعمت
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۰۲:۰۳:۰۲
تا کور شود هرانکه نتواند دید
این پیروزی بر هم میهنان ایرانی مبارک باد (40054)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۱۲:۲۹:۳۴
ایا رئیس جمهور محترم بجای اینکه درفکر رتق فتق مشکلات جهان باشند بهتر نیست کمی هم به فکر ملت خودش باشد حداقل امار غلط ندهند. (40088)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۱۳:۵۷:۳۷
دوستانی که معتقدند این سخنان فقط جنبه تبلیغی داخلی دارد توجه کنند!
خبر سخنان احمدی نژاد را العربیه که یک سایت عرستانی و ضد شیعی است درج کرده بود. تا دیروز بیش از 450 نظر در ذیل خبر توسط عرب های کشورهای مختلف نوشته شده است که بیش از 90 % آنها در تایید ایران و رییس جمهور است. ان شائالله به زودی آنها را ترجمه می کنم و در اختیارتان میگذارم. فقط 50- 60 نفر از آنها می گویند که ای کاش ما ایرانی بودیم.
قضاوت را به خودتان می سپارم.
یا علی... (40109)
 
جلیل
۱۳۸۶-۰۷-۱۰ ۰۰:۳۷:۱۹
اولایکی ازآن رسانه های عربی رااسم ببر. دوماحتماوسریعاقول ترجمه ات راعملی کن. ثالثاکشوردارای حکومت اسلامی رانام ببرکه ارزشی برای آزادی بیان قائل وتحرب را پذیرفته است و همچنین حقوق بشررارعایت میکند.عزیزجان معمولارسم براینه که بااز خودبهتران خودمونومقایسه بکنیم نه که...در ضمن اینکه بایداشاره کردکه حساب مردم با حکومتهاجداست بایدبه این امراجتناب ناپذیر نیزتاکیدکردکه مردم ایران دارای یک تجربه مهم بنام انقلاب سال57هستند.این یک استثنامردم ایران نسبت به سایرمردم منطقه است.این تجربه استثنائی ومصائبی که ازخودیهابرسرمان آمده بدرست مارااز لحاظ سیاسی واجتماعی آبدیده کرده. دوست عزیزفکرنمیکنم آمارشماهم چندان تفاوتی باآماردهی احمدی نژادهاداشته باشه.بیقین خودحکومت بزودی زیرآبش را خواهدزد! (40261)
 
بهروز
۱۳۸۶-۰۹-۰۲ ۲۱:۵۳:۲۸
[آقای تحمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران در کلمبیا حاضر شد باید با تمام اطلاعات لازم شرکت میکرد به نظر من گیر افتادن ایشان به عهده مشاورانش می باشد این دیگر کودتای رومانی و تمجید ایران از چاوشسکو نیست که از یک طرف قالی سلیمان به هدیه دهند و روزنامه کیهان واطلاعات صفخه پردازی از مبارزات اوداشته باشند و از طرفی به ظاهر سفیر ایران در رومانی تنبیه شود که چرا به ما نگفتی آنجا چه خبر است وقتی ایشان در مورد هموسکسوال گفتند این نظر شخصی من است نشان از بی اطلاعاتی ایشان است با با قاطعیت یا رد می کردند یا با توضیحی ساده مسئله را رد می کردندبه نظر من ایشان نتوانستند حق کلام را به عنوان رئیس جمهور ایران ادا کنند و از طرفی آقای حداد عادل کاری بهتر از ایشان انجام دادند که در جلسه روسای مجالس سخنرانی نکردند چون وجهه خود را حفظ کردند نه مثل آقی احمدی نژاد عرق بریزند (44451)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.