نظر منتشر شده
۲۰۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 15307
واکنش رئیس‏ جمهور به توهین رئیس دانشگاه کلمبیا
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۳۸۶ ساعت ۰۹:۲۰
پاسخ متین احمدی نژاد به توهین رئیس دانشگاه کلمبیا، با تشویق دانشجویان و اساتید دانشگاه کلمبیا روبرو شد.

به گزارش "الف"، ظهر روز دوشنبه پیش از شروع سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در تالار گفتگوی سران جهان در دانشگاه کلمبیا، "لي بولينگر" رئیس اين دانشگاه با انتقاد شدید از نظرات احمدي نژاد، وی را يك ديكتاتور كوچك و بي رحم توصیف کرد.

پس از مقدمه توهین آمیز رئیس دانشگاه ، احمدي نژاد پشت تریبون قرار گرفت و در ابتداي سخنان خود گفت: اظهارات آقای بولينگر توهين به اطلاعات و دانش حاضرين در اين جلسه است. احمدي نژاد همچنين بولينگر را به استقبالي غير دوستانه متهم كرد و افزود: اين اظهارات بي ترديد تحت فشار رسانه ها و سياستمداران امريكايي مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری ها از نیویورک، دکتر احمدي نژاد گفت اظهارات آقای بولینگر بيشتر شبيه يك بيانيه سياسي بر ضد من بود ولی ما در ايران به دانشجو و دانشگاهيان به قدري احترام قائل هستيم كه تشخيص حقيقت را به آنان وا مي گذاريم. وي تاكيد كرد بسياري از اظهارات رئيس دانشگاه كلمبيا نادرست بوده است.

رئيس جمهور کشورمان نحوه بيان و اظهارات رئيس دانشگاه كلمبيا را پيش از اينكه وي سخني به زبان رانده باشد و سوق دادن قضاوت دانشجويان به سويي مشخص را نادرست دانست و تقبيح كرد و افزود: انسان به صورت ذاتي به دنبال كشف حقيقت است.

احمدي نژاد ادامه داد: در ايران سنت اينگونه است كه وقتي ما شخصي را براي سخنراني در محلي دعوت مي كنيم به دانشجويان و اساتيد خود احترام مي گذاريم و اجازه مي دهيم خود قضاوت كنند و نمي گذاريم كه حتي وقتي شخص حرف نزده است با تعدادي ادعا روبرو شود. اين اظهارات احمدي نژاد با تشويق شديد حضار روبرو شد.

گزارش خبرگزاری ها و فیلم های منتشره از این مراسم حاکی است احمدی نژاد ضمن پاسخ به پرسشهای دانشجویان، جو مراسم را به دست گرفت به طوری که پاسخ های او به پرسشهای دانشجویان و اساتید با تشویق بسیار شدید حضار روبرو می شد.
 
قبلا رئیس دانشگاه کلمبیا در پاسخ به فشار رسانه های آمریکا برای پس گرفتن دعوت خود از احمدی نژاد و لغو این مراسم گفته بود ما در دانشگاه کلمبیا با طرح سوالات صریح و روشن از رئیس جمهور ایران ، به وی را شدیدا تحت فشار قرار خواهیم داد.

رسانه های آمریکا و به ویژه شبکه خبری فاکس که برای برگزار نشدن این سخنرانی و پرسش و پاسخ فشار شدیدی بر دانشگاه کلمبیا وارد کرده بودند، در انتشار خبر این مراسم از احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور فتنه گر و آتشپاره یاد می کردند.
 86 دقیقه توجه: کاربران دارای اتصال مناسب به اینترنت، برای استفاده بهتر دیگر کاربران و نیز جلوگیری از فشار بیش از حد به سرور الف، از ویدیوی آپلود شده در گوگل استفاده کنند. (Ahmadinejad's Columbia Speech / Alef.ir via C-SPAN ) *** نظرات تعدادی از بینندگان شبکه C-SPAN پس از پایان پخش مستقیم مراسم دانشگاه کلمبیا:- او از بی اطلاعی ما و عدم وجود بحث در رسانه ها و افکار عمومی راجع به این موضوعات استفاده کرد و دست بالا را گرفت.

- نشان داد که از قبل برای مدیریت این سخنرانی و جلسه آماده شده بود.

- از وضعیت حقوق بشر در ایران سوال نشد.

- حقیقت این است که اطلاع چندانی از اوضاع خاورمیانه نداریم.

- تشویق های پیاپی حضار پس از صحبت های رئیس جمهور ایران آزار دهنده بود.

- به جای صحبت در مورد مسائل ایران، از هولوکاست و فلسطین سوال و صحبت شد.

*** یکی از کافه های شهر نیویورک در حین پخش سخنان رئیس جمهور حاشیه های رسانه ای:

رسانه های آمریکایی به جای پوشش بی طرفانه صحبت های رئیس جمهور، با تاکید بر دو محور صحبت رئیس جمهور مبنی بر عدم وجود پدیده همجنس بازان در ایران همانند آنچه در آمریکا وجود دارد (CNN) و نیز خوش آمدگویی توهین آمیز رئیس دانشگاه کلمبیا، لی بولینگر (FNC)، سعی در انحراف افکار عمومی از صحبت های رئیس جمهور کردند. (رئیس جمهور وجود "پدیده همجنس بازی" در ایران "همانند آنچه در آمریکا وجود دارد" را رد کرد، اما رسانه های آمریکایی به عمد، این سخنان را به عدم وجود هیچ همجنس باز در ایران ترجمه و با مانور روی این موضوع سعی در دروغگو جلوه دادن رئیس جمهور کردند).***  بولینگر؛
 لی بولینگر در صحبت های اولیه خود با اشاره به نقض آزادی بیان، اعدام و ...در ایران، خطاب به احمدی نژاد وی را فردی با نشانگان یک دیکتاتور وحشی و کوته فکر توصیف کرد که زنان، همجنس بازان و بهایی ها را تحت فشار قرار می دهد. وی در این سخنرانی خواهان آزادی کیان تاجبخش شد و از سخنان رئیس جمهور درباره اسرائیل، حمایت ایران از حماس و جهاد اسلامی و نیز از کمک ایران به نیروهای مخالف آمریکا در عراق به شدت ابراز نارضایتی کرد. با آغاز سخنان رئیس جمهور، جو جلسه به شدت تغییر پیدا کرد و پس از هر پاسخ رئیس جمهور - غیر از پاسخ به مساله همجنس بازان که وجود این پدیده در ایران را رد کرد (نیویورک از شهرهای دارای بیشترین درصد همجنس بازان آمریکا به شمار می رود) - حضار با حرارت به تشویق وی پرداختند. ***
فاکس؛پیش از سخنان احمدی نژاد در گفتگو با یک مصاحبه شونده، با زیرنویس هشدار: تندترین صحبت ها علیه این فرد باید انجام شود.   بلافاصله پس از صحبت های رئیس جمهور؛ بولتون: کلمبیا باید به دلیل میزبانی این سخنرانی بازخواست شود.   
  
 
ساسان
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۸:۰۳:۰۳
چرا نمی‌توانیم این برنامه را مستقیم با زبان فارسی بشنویم ؟ (39267)
 
سيما
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۵۱:۳۵
چرا حكومت دموكرات ايران جريان مصاحبه را به صورت مستقيم وبا زبان فارسي پخش نكرد؟ (39306)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۵۴:۱۲
چون مسئولین این بخش صدا و سیما ترسو هستند و توان و شجاعت کنترل وقائع احتمالی را ندارند ...

حقوق از بیت المال با این عملکرد ا ینان لابد حلال است دیگر ... ! من که راضی نیستم. (39307)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۵۴:۵۸
حتی در ماهواره جام جم ایران نیز پخش نشد !

چرا ... تنبلند ؟! (39308)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۰:۲۵:۰۷
البته من در PRESS TV دیدم ... و مترجم بسیار خوب و هشیاری داشت و قابل تقدیر است .

اما سوال دیگر من این است که همیشه سن ها و تصاویر پشت صحنه دانشگاه کلمبیا اینچنین سیاه و تیره است ؟!

این آمریکائی ها چقدر کثیف و بی نزاکت هستند ؟ (39321)
 
طاهر
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۰:۵۵:۴۴
امشب بعد از خبر از شبکه یک پخش شد. (39540)
 
محسن
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۲۲:۳۶:۰۹
البته جناب آقاي ضرغامي زحمت كشيدند و همون لحضه پخش صحبتهاي دكتر در شبگه يك، صحبتهاي آقا در جمع مسئولين رو در شبكه سه گذاشتند! خسته نباشيد جناب مهندس (39711)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۰:۱۰:۱۲
شاید چون مردم ایران صاحب صلاحیت برای قضاوت شناخته نمی شوند.
در حالی که دولت امریکا خود را انقدر قوی میداند و یا مردم خود را صاحب صلاحیت میداند که به مخالف خود اجازه میدهد در دانشگاهش صحبت کند و انرا هم مستقیم از چند کانال تلویزیونی پخش میکند.
راستی چرا چنین چیزی در ایران امکان پذیر نیست. باید دید ایا تلویزیون ایران هم حاضر است حتی پس از سخنرانی صحبتهای دو طرف را بدون سانسور پخش کند.
کدام یک از این دو برخورد نشان از ان دارد که یک دولت هم به خود و هم به مردم کشورش اعتماد دارد؟ (39538)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۰۷:۱۷:۳۸
اگر دولت آمريكا خود را قوي مي بيند چرا مسئولان آمريكايي عصباني شده و شديدا\" به رييس دانشگاه كلمبيا اعتراض كردند كه چرا رييس جمهور ايران را دعوت كرده است ؟ (39745)
 
میم
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۸:۲۹:۳۰
بهتر است این جلسه را کسانی که ادعا می کنند ریس جمهور حرف زدن بلد نیست خوب نگاه کنند و یاد بگیرند که به ملت ایران برای رسیدن به قدرت نباید توهین کرد . (39269)
 
طاها
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۸:۳۴:۱۲
من اين برنامه را به صورت زنده از ماهواره تماشا كردم.
با اينكه انتقاداتي نسبت به آقاي احمدي نژاد و برخي از عملكردهاي ايشون دارم ولي افتخار مي كنم كه با اخلاق اسلامي - ايراني فرهنگ اصيل ايران زمين را در برخورد با بولينگر و هنگام پرسش و پاسخ با دانشجويان به نمايش گذاشت.
آقاي رئيس جمهور... سلام (39270)
 
اسدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۸:۴۸:۲۲
28 سال است صهونسیم جهانی شبانه روز بر علیه انقلاب و ملت و مسئولین دارند جو سازی و می کنند و تحریف حقایق. امروز رئیس جمهوری ایران با درایت و صبوری به اهانت معلوم الحال رئیس دانشگاه کلمبیا پاسخ بی نظیری را داد. گفته می شود سخنرانیهای رئیس جمهور اب سردی است بر فریب کاری و اتهام زنی ها و تحریف حقایق از سوی دولت های امریکا طی 28 سال گذشته. اما دو مطلب را باید خاطر نشان کنم: اول اینکه : هر سوالی را نباید پاسخ داد دکتر درمورد سوالات حقوقی و هاله اسفندیاری و تاج بخش انها را باید به مسئولین قوه قضائیه حواله می داد. حاشیه: عملکرد ناقص قوه قضائیه یقیه رئیس جمهور را در مجالس جهانی را می گیرد. متهمین به جاسوسی و اعتراف انها باید دادگاهی شوند وگرنه اعتراف هم کنند بعد از ازادی زیر حرفشان خواهند زد مانند هاله اسفندیاری و اعتبار و استقلال قوه قضائیه را به زیر سئوال خواهند برد که تا حدودی برده است . دوما: از اعدام های افراد زیر بیست سال و مخصوصا در ملع عام باید جدا جلوگیری شود. بنده شخصا مخالف حکم اعدام در همه کشورها هستم ولی اگر قانونی در کشور ما برای اعدام است لااقل از اعدام های ملع عام و سنگ سار باید جدا خود داری شود. و مسئله نهایی که امیدوارم اقای دکتر به سخنی که در مورد مسایل جهانی در ایران می زنند چند بار فکر کنند و بعد ان را بیان کنند. دوستان باید به این مسئله تفکر کنند که قیمت ازادی و ازاد زیستن و ساختن کشور و باج ندادن به بیکانه چقدر بالاست. (39271)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۵۷:۰۳
بله ... آنها بر اساس سیستم حکومتی خودشان تصور می کنند همه چیز دست رئیس جمهور است ... و مثلا در مورد ماهواره از او سوال می پرسند ! در حالیکه این قانون مجلس پنجم است که مجلس ششم اصلاحات نیز آن را لغو نکرده است . (39309)
 
احد اسدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۷:۲۱:۴۶
حال که دوستان عزیز و مخالفان و همه دیدند و شنیدند که دشمن نه از یک نفر بلکه از ترقی و شگوه و عظمت و قدرت ما ملت ایران خشمگین است پیشنهاد می کنم زمانی که دکتر احمدی نژاد از سفر نیویورک به سرزمین تمدن ها و ادب و فرهنگ بر می گردند بروید به پیشواز این مرد بزرگ صادق و شجاع.
اختلافات جناحی و حزبی را کنار بگذارید زیرا دشمن به ملت ایران توهین کرده است نه به یک نفر یا یک جناح.
بروید به پیشواز رئیس جمهور و چنان بروید که رسانه ها ناچارا انعکاس بدهند. (39456)
 
احد اسدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۲۱:۰۷:۴۹
اولا سخنان رئیس جمهوری اثرات خیلی مهمی در وحدت درون کشور ما بین جناح ها گذاشته گویا توهین به رئیس جمهور خون ایرانیها را به جوش اورده و این باعث اتحاد ملی شده است که باید قدر ان را دانست. و سعی کنیم این اتحاد ملی و انسجام اسلامی که توسط رئیس جمهوری عزیزمان به مرحله عمل نشسته است را حفظ کنیم.
دوما کار به جایی رسده بود که در سخنرانی رئیس جمهوری در داخل سالن دانشگاه کلمبیا سازمان موساد وزیر جنگ تروریست خود را به محل سخرانی فرستاده بود تا تظاهراتی را رهبری کند جالب این صحنه بود که یک شخص سلطنت طلب ایرانی و یکی از اعضای مجاهدین ( منافقین ) که هر کدام تصاویر ی را درست داشتند در کنارهم ایستاده بودند و محور شرارت واقعی منافقین و سلطنت طلب و اسرائیلی را به نمایش گذاشته بودند. (39703)
 
محمدهادی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۸:۵۳:۲۳
اکنون با قاطعیت می توانم بگویم: به ایرانی بودن و مسلمان بودن ایرانیها افتخار میکنم (39261)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۰:۱۹:۴۵
مخالفا رو می گیرن :D (39319)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۹:۵۱
مخالفان را قبلا جاذبه آمريكا گرفته (39369)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۰:۰۲:۴۵
یعنی قبل از این احساس افتخار نمی کردید؟ چرا؟
ان کس که با یک سخنرانی میتواند با قاطعیت به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار میکند با سخنرانی بعدی میتواند چنین احساسی نداشته باشد؟ زمانی که شور و شعار حاکم بر احساسات ما باشند بهتر از این نمیتوان گفت. (39535)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۹:۳۱:۲۶
حرفت در اصول درست است ولی در بکار گیری مصداق ان گاف جهت داری دادید .از این کینه توزیهی بی حاصل دست بردارید
زیرا فقط خودتان را ادیت خواهید کرد و البته خواننده هم تاسف میخورد از نگرش شما به این مسئله (39575)
 
پورتقی
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۱:۴۲:۱۵
سلام کاری ندارم اصلا به اینا
شما همون محمدحسین هادوی نیستی که توی مدرسه آیت بود؟
pourtaghi@yahoo.com (39544)
 
بی نام
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۲۰:۲۲
رییس جمهور عزیز .ماشاءالله به این صلابت و قدرت و اعتماد بنفس. در کشوری که دولتمردان آن کینه و نفرت شدید از ایران و ایرانی و شخص جنابعالی دارند و پس از این همه جوسازی، یک تنه در مقابل انها ایستادن و با اخلاق اسلامی ،پاسخ دولتمردان جنگ طلب انها را دادن (بطوریکه مورد تحسین حضار هم قرار بگیری) از هر کسی بر نمی آید. ممنون که از حیثیت ایرانی دفاع کردی. خدا قوت (39285)
 
مسعود
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۳۱:۲۰
مسئولین دانشگاه از رئیس جمهور دعوت کرده بودند که محاکمه کنند ایشان را
اما حساب اینو نکرده بودند که خدا مکر و حیله انها رو به خودشون بر میگردونه (39299)
 
سيد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۳۴:۴۲
بنام خدا
با سلام، من سخنراني ديشب رئيس جمهور محترم را از شبكه Press Tv بصورت مستقيم گوش مي كردم و ديدم كه رئيس دانشگاه كلمبيا چطور بي ادبانه كه نشان از سطح پايين بودن اين رئيس دانشگاه را مي رساند قبل از سخنان رئيس جمهور حرف زد. در مقابل رئيس جمهور محترم با ادب و كاملا متينانه جواب اين به اصطلاح پروفسور! را داد به گونه اي كه تمام سالن حتي مخالفان براي ايشان(رئيس جمهور) كف زدند و حتي بعد از اين مراسم شبكه CNN با دعوت از چند نفر درخصوص توهين هاي اين پروفسور! با شيطنت هاي خاص سعي در درست جلوه دادن آن كرد ولي همه افراد از اين حركت رئيس دانشگاه كلمبيا بشدت آزرده و انتقاد كردند و گفتند كه بايد اول حرف هاي رئيس جمهور ايران شنيده مي شد بعد رئيس دانشگاه نظراتشان را اعلام مي كرد. خوشبختانه رئيس جمهور با درايت و هوشياري پا به اين مناظره گذاشت و بنظر من موفق بيرون آمد. حال من سوالي از رئيس جمهور آمريكا دارم اگر راست مي گويد در يكي از دانشگاههاي ايران بيايد و به سوالات دانشجويان ايران پاسخ بدهد. اين دل و جرات مي خواهد كه آدم در دل دشمن بيايد و حرف حق را بزند. همان كاري را كه رئيس جمهور ايران با كمال متانت و ادب انجام دادند.
اميدوارم كه كسانيكه با رئيس جمهور مخالفند(داخل كشوري ها) همانطور كه بر عليه حجت الاسلام خاتمي جو سازي كردند از امروز شروع به جوسازي و در كنار دشمن شروع به خيانت نكنند.زنده باد ايران و ايراني. (39300)
 
محمدي تبريز
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۱:۳۹
افتخار ميكنيم كه چنين رييس جمهور شجاعي داريم كه با حمايتهاي رهبري ومردم شريف ايران اسلامي در قلب استكبار جهاني باز ازحقانيت نظام اسلامي دفاع جانانه كرد تا كورشود چشم دشمنان داخلي و خارجي.كه نبينند اين عزت وعظمت را. (39301)
 
سید فواد حسینی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۲:۵۰
سلام آقای رئیس جمهور . متشکرم از مصاحبه شما با CBS و پاسحگویی شما در دانشگاه کلمبیا. این هنرمندی شما در ارائه پاسخهای مبهم و چالشی به آنان بسیار به موقع بود. فقط تقاضا داریم در مقابل مردم و رسانه های خودمان اینگونه پاسخ ندهید. ممنون! (39303)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۷:۳۹
به نام خدا
من خيلي افسوس مي خورم وقتي مي بينم ايران در جبهه خارجي (سياست خارجي ) اين طور با سلابت و عظمت ظاهر مي شود بطوريكه يك نفر با توكل به خداوند متعال يك تنه در مقابل قول رسانه هاي آمريكا اين چنين مي ايستد و پوزه تمامي آنها را به خاك مي مالد ، در صورتيكه در جبهه داخلي (داخل كشور) معاندان اين نظام موفق شده اند اينگونه جمهوري اسلامي را به چالش بكشند و در بعضي از مباحث آنرا ضعيف جلو ه دهند! البته تنها دليلي كه مي تواند مرا توجيه كند اين است كه مثال جبهه خارجي ما جهاد اصغر و جبهه داخلي ما جهاد اكبر است ( يا همان جهاد با نفس ) كه پيامبر اكرم ص فرمودند كار بسيار مشكلي است ، اميدوارم با عنايت خداوند متعال در حل مشكلات داخلي نيز چنين با سلابت باشيم (39305)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۵۹:۰۳
با عرض معذرت، صلابت و غول در متن بالا صحیح است. 3 غلط میشه 17 (39344)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۵۸:۴۰
از گزارش نسبتا کامل و متنوع الف متشکرم ...

صدا و سیما کمی یاد بگیرد ! با آنهمه تجهیزات و کارمند و نان خور ، چه گلی بر سر این ملت می زند ؟ (39310)
 
نه بابا!
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۵۹:۳۴
بدتون نیاد اما اونایی که از حرف زدن احمدی نژاد تعریف می کنن بهتره بدونن که اون فقط می تونه حرف بزنه در ضمن به گفته سی.ان.ان درسته که احمدی نژاد خوب حرف می زنه اما هیتلر هم خوب حرف می زد و خیلی ها رو جذب خودش می کرد. پس زیاد جوزده نشوید. (39312)
 
12
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۱۸:۵۶
حالا خوبه حرف زدن كه بلده
بقيه كه همينو هم بلد نبودن (39333)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۲۸:۲۳
اقای نه بابا
احمدی نژاد هم خوب حرف زد هم بسیاری از واقعیات را بیان کرد .هیتلر خوب حرف میزد ولی واقعیات را نمی گفت .شما طرف کی هستید .حرف درست از دهن دشمنت هم باشد باید تایید کنی (39338)
 
حميد امير سمساري
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۲۴:۱۳
نوشته اي كه خوب حرف زدن دليلي نيست و هيتلر هم خوب حرف ميزده ! اما تو كمي ابلهانه مقايسه كردي چون ه هيتلر خوب حرف ميزده اما ايشون حرف خوب ميزنه ! اين ها خيلي با هم تفاوت داره ! من خودم انتقاداتي از رئيس جمهور كشورمون دارم اما دليل نميشه كه اين نكته رو چشم پوشي كنم . بيان نكنم . (39351)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۸:۲۸
متاسفم برای کسانی که حرفهای منتشره در رسانه های جهت دار غربی را بدون فکر مطرح میکنند .عزیز من انصافت کجاست ؟ اصلا غرور بحق ملی را ول کن ، این بنده خدا را با هیتلر مقایسه میکنی ؟ من در دولت ایشان ضربه خوردم .بناحق از کار بر کنار شدم و پس لرزه های انرا کشیدم .ولی انصافم را از دست نمی دهم .خواهش میکنم مسائل را با هم قاطی نکنیم .
خدا لعنت کند ان دسته از اطرافیان وی که باعث میشوند عده ای اینچنین به موضع بیافتند (39380)
 
ايراني
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۱:۱۰:۰۵
احسن بر شما منهم مثل شما بودم وهمنظر شما هستم . درعين حال ما هيچ انتظار نداشتيم که واسه جناب رئيس جمهور عزيز توي دانشگاه کلمبيا قالي قرمز په کنند و اينهمه که نتيجه گرفتيم همه لطف الهي بود که پوزه شيطان بزرگ به خاک ماليده شد.... ياحق (39613)
 
سيد
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۲۲:۰۲
دوست عزيز! حداقل ايشان حرف هايش معني و مفهوم دارد نه مثل رئيس جمهور آمريكا كه مردم آمريكا هم ميگن مزخرف مي گويد. شما هم يادت باشد كه ايراني هستي و نبايد بخاطر خد شيريني خارجي ها رئيس جمهور مملكت را خراب كني. يادت هم نرود اگر در اين مملكت كار درست انجام نمي شود بخاطر همين باند بازيها و خوداهي هاي ماست. چه حال و چه در زمان رئيس جمهورهاي محترم گذشته. (39589)
 
ايراني
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۱:۰۶:۵۷
درسته که هيتلر هم خوب حرف مي زده ، اما مهم اينه که آقاي رئيس جمهور حرف حق مي زنه ، ايشون سنگ ايرانو به سينه مي زنه پس « زنده باد احمدي نژاد » (39611)
 
زهرا
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۲:۰۱
سلام
از اینکه چنین رئیس جمهوری داریم افتخار می کنم و امیدوارم در راه امام راحل (ره) ثابت قدم باشند. (39313)
 
فرهاد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۲:۰۴
ما که ندیدیم ولی اینطوری که بر میاد ازش باید بگیم دمش گرم
ولی احمدی نژاد هم نباید اینقدر تریپ صلح باهاشون صحبت کنه باید به قاطعیت بزنه تو دهنشون الیته با حرفای منطقی چون اونا واقعا دارن زور میگن (39314)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۵:۴۰
من نمیدونم کجای این افتخار داره یه رئیس جمهور که از آزادی در آمریکا انتقاد میکنه و مدعی در ایران آزادی هست
واقعا که شرم آوره سوالی که اینجا مطرحه اینه که آیا این آزادی رو رئیس جمهور آمریکا در ایران داره ؟
آیا واقعا زنان در ایران از حقوق و آزادی کامل برخوردارند ؟
آیا در ایران خفقان سیاسی وجود نداره آیا در ایران معترض وجود نداره
لطفا خجالت بکشید . (39315)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۹:۲۸:۵۱
امروز ظهر سخنان رمضان زاده را در نقد دولت در يكي از سايتهاي اينترنتي خواندم . واقعا\" توهين و بي ادبي كرده بود به دولت و شخص رييس جمهور . اي افراد در ايران هر حرفي دلشان خواست بر زبان مي آورند آنوقت مي گويند در ايران خفقان است . شرم و حيا و انصاف براي اين افراد حقير بد نيست . (39481)
 
nader razavy
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۶:۱۷:۱۴
dooste azez
harfhay dr ramezan zadeh kamelan saheh va dorost ast
hagheghat en ast ke hamvareh harfe HAGH baray bazeyha talkh va gazandeh ast
ya ali (39662)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۳۰:۳۶
من هم به شما موافقم . نه خير در ايران زنان از حقوق و آزادي كامل برخوردار نيستند برخلاف اينكه آقاي احمدي نژاد در سخنراني مي گفت در ايران هر خانواده اي كه صاحب دختر ميشه خوشحال ميشه برعكس در ايران هر كي صاحب دختر ميشه انگار دنيا رو سرش خراب ميشه در ضمن اون احترامي كه ازش ياد مي كرد در بين خانواده هاي ايراني متاسفانه مال جندين سال پيش بود هيچ هم چنين خبري نيست . اگه بود اگه حقوق خانم ها رعايت ميشد اينقدر جوان به انحراف كشيده نمي شدند . هيچ آدمي بد خلق نشده بلكه شرايط برايش بد ميشود . بياييد واقعيات را قبول كنيم . دعا كنيد همه جوانها به راه راست هدايت بشند . (39592)
 
واقع اندیش
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۶:۲۴:۱۳
در هر کشوری هم موافق وجود دارد وهم مخالف این حرف نمی تواند ملاک عمل قرار بگیرد منظور از آزادی زنان چیست ؟ آیا منظور آزادی پوشش زنان است اگر در این فکر باشیم غلط است زیرا هر زن ایرانی که دارای خانواده باشد حداقل خود را با مانتو وروسری می پوشاند چون این اصالت وتمدن یک زن ایرانی را نشان میدهد چون هر کشوری آداب وسنن خود را دارا می باشد ویک مطلب دیگه اگر عدم پوشش نشان متمدن بودن باشد حیوانات آنوقت از انسانها متمدنتر خواهند بود چون حیوانات لااقل محل شرمگاهی خود را با دم می پوشانند (39669)
 
محمدی
۱۳۸۶-۰۸-۰۵ ۱۱:۰۹:۱۲
اولا شرم آور این حرفی که شما میزنیدوبا این حرفتون ایرانی نبودن خودتون رو ثابت می کنید واما در مورد آن آزادی که شما راجع به آن صحبت کردید ذکر مطالب زیر الزامیست:
1-رئیس جمهور ایران که بصورت علنی از همه مسئولین واساتید آمریکایی دعوت کرد که به ایران بیایند وبادانشجویان ایرانی صحبت کنند
2-در ایران نه مکالمات مردم کنترل می شود ونه هزاران دور بین رفت وآمد مردم رو در خیابان کنترل میکند
3-اگرنگاهی به روزنامه ها وسایت های اینترنتی در ایران بیاندازید متوجه میشوید که هیچ خفقانی در ایران وجود ندارد ورسانه های جمعی به راحتی هرچه تمام عملکرد مسئولین نظام را نقد کرده وبعضا آنهارازیر سوال می برند (42237)
 
حنيف
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۷:۰۳
ان تنصركم الله فلا غالب لكم و ان يخذلكم فمن ذاالذي ينصر كم بعده
به اميد اقتدار و سر بلندي روزافزون ايران در عرصه جهاني و با تشكر از سياست فعال خارجي دكتر محمود احودي نژاد كه موجب سربلندي ايران در عرصه جهاني گرديده است (39316)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۰:۲۲:۱۷
رئیس جمهور محبوب

سنگ تمام گذاشتی متشکریم (39320)
 
حامد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۰:۵۲:۲۲
سلام
خیلی جای تاسف است که شبکه های مختلف خارجی، سخنرانی رئیس جمهور ایران را به طور مستقیم پخش کردند، اما ایرانیها نتوانستند سخنرانی رئیس جمهور خودشان را از رسانه ملی کشورشان ببینند. (39323)
 
محمد .
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۰:۵۶:۴۳
فیلم کنفرانس را دیدم .خدا این مرد را حفظ کند .انشا... در سیاستهای داخلی هم شاهد این چنین تعالی غرور امیزی باشیم و خدا ایشان را در جهت خدمت به کشور و کمک به بلوغ بشریت موفق نماید .
خیلی عالی بود .منکه پس از سالیان سال خستگی از تنم بیرون رفت.
محمود جان موفق باشی.انشا... داخل کشور را هم دریابید (39324)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۰۳:۰۷
\"احمدي نژاد ادامه داد: در ايران سنت اينگونه است كه وقتي ما شخصي را براي سخنراني در محلي دعوت مي كنيم به دانشجويان و اساتيد خود احترام مي گذاريم و اجازه مي دهيم خود قضاوت كنند\"

باید عرض کنم که آقای رئیس جمهور!
ما خود دیدیم که یاران شما سخنران را در دانشگاه کتک زدند و جلسه سخنرانی را برهم زدند. پس خواهش میکنم کمی انصاف داشته باشید. (39326)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۲۲:۴۰
همان فحاشی ها و سوزاندن عکس رئیس جمهور و شکستن دوربین صدا و سیما توسط مخالفان ایشان منظور شماست دیگر ؟ ! (39335)
 
سایه
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۰۴:۵۵
آقای رئیس جمهور ممنون به خاطر صلابت و استواریتان . خدا قوت (39328)
 
مهدي
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۱۳:۳۲
برادر مخالف اعدام در ملع ! عام
اول نوشتن واژه‌ي \"ملأ \" را ياد بگير، بعدا مخالفت كن جانم! (39329)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۲۴:۵۳
دوباره شاهد فرهنگ تمسخر بر انشا افراد
هستیم .بسیار متاسفم .درخت هر چه بارش بیشتر سر به زیر تر .میخواهید بگویید طرف بیسواد است ؟ با توهین میخواهید فکر خودتان را ثابت کنید ؟ روش برخورد بسیار غلطی را انتخاب نکرده اید؟ امیدوارم این حرکت که بعضی وقتها از عده ای سر میزند عام نشود زیرا جو سایت را هم خراب کرده و از ارزش ان می کاهد (39337)
 
ساف
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۱۵:۲۳
هرشخصي كه بتواند باعث افتخار ايران باشد شايسته تقدير است .حتي احمدي ن‍ژاد !
رييس جمهور متشكريم. (39330)
 
جواد-م -دانشجوی دانشگاه آزاد-واحد کرج
۱۳۸۶-۰۸-۰۷ ۱۰:۴۴:۱۱
آری فقط کافی است که سخنرانی آقای احمدی ن÷اد درنیویورک راباسخنرانی های آقای خاتمی مقایسه کنیم تافرق بین اصول گرایی واصلاح طلبی-انقلابی بودن وغیر انقلابی بودن-بسیجی بودن وغیر بسیجی بودن -ایرانی بودن وغیر ایرانی بودن و...مشخص شود
******رئیس جمهور عزیز من به شما افتخار می کنم******* (42490)
 
اتوپیا
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۱۶:۱۳
بی تردید \"لی بالینگر\" رئیس دانشگاه کلمبیا به وحشیانه ترین و غیر انسانی ترین روش آقای احمدی نژاد را خرد کرد. کجا رسم است میزبان قبل از سخنرانی مهمان، به او با زشت ترین عناوین و تندترین الفظ خوش آمد بگوید؟ من به ایشان رای نداده ام، امااین آمریکایی مغرور و پر رو و متفرعن استقبالی از احمدی نژاد کرد، که حتی اگر بوش و چنی به او می رسیدند با او نمی گفتند. دلم به حال دکتر احمدی نژاد می سوزد که به چه سادگی در حضور رسانه های بین اللملی که در حال پخش سخنرانی بود و درست در جلسه ای که خودش حضور دارد و می شنود، آماج سخنان زشت و اهانت آمیز رئیس دانشگاه کلمبیا قرار گرفت. با عباراتی مثل کم دانش، ساده لوحج، پرخاشجو و دیکتاتور! نمی توانم تصور کنم که ایشان در آن شرایط چه حال بدی داشتند وقتی چنین خنجری از رو را خوردند؟ وقتی دچار چنین نیرنگ آمریکایی ها شدند؟ وقتی چنین رودست خوردند و غافلگیر شدند؟ وقتی پیش چشم رسانه های آمریکایی و انبوه دانشجویان حاضر در دانشگاه کلمبیا خرد شدند؟ مغبون و درهم شکسته! (39331)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۲۲:۱۴
لی بالینگر احمدینژاد را خورد نکرد خودش را خورد کرد .انشا.. درسی اشد برای همه که در مقابل فرهنگ توهین متانت پیشه کنیم .
بسیار موثر تر خواهد بود (39350)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۲۷:۴۶
برادر عزیزم
اولا توکل به خدا .این خداوند است که عزت میدهد و نه بولینگر
ثانیا یک به اصطلاح پروفسور اکادمیک حرکاتی را انجام داد که ابرویش رفت و این تیزهوشی و ایمان دکتر بود که شر را به خیر تبدیل کرد . دنیا همیشه به همین شکل است .ما همواره با شرهایی مواجه هستیم که میتوانیم انها را با فکر و توکل خالص به خیر بر گردانیم .بولینگر میخواست به ملت ایران توهین کند که فن فتیله پیچ را خورد انهم بدجور. (39353)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۵:۲۱
اخلاق لي بالينگر به يك لات بي تربيت بيشتر شبيه بود تا يك رئيس دانشگاه ، ما ايرانيها حداقل اگر هم نظر مخالفي داريم با ادب بيان ميكنيم ، ميدانيم كه بخش زيادي خرج دانشگاه كلمبيا را صهيونيستها ميدهند وبا توجه به اين موضوع برخورد بي ادبانه آقاي پروفسور ! هم دور از انتظار نبود . ضمنا فراموش نكنيد كه مستكبرين هميشه با حق اينگونه برخورد كرده اند ، نميخواهم مقايشه كنم ولي تاريخ اسلام را بخوانيد ، آيا مستكبرين زمان رسول گرامي اسلام به ايشان توهين نكردند ، بازهم عرض ميكنم بلاتشبيه ولي به نهج البلاغه مراجعه كنيد ميبينيد آقا اميرالموءمنين فرموده است: زبان حق گو صاحب آنرا به بلا ميرساند . حال بايد حق را گفت يانه . مسائل داخلي ايران مربوط به ايرانيان است ۀ كار احمدي نژاد را در رابطه با امور داخلي قابل قبول نميدانم اما در رابطه با مستكبران دستش درد نكند ، قاتلان ميليونها انسان بيگناه در هيروشيما ، ويتنام ،كره ، افغانستان ، عراق ، پاناما ، كوبا، ايران و... حق ندارند دم از آزادي بزنند ، زندانبانان ابوغريب ، گوانتانامو و دهها زندان مخفي در آمريك وديگر كشورها حق ندارند از حق زندانيان كشورهاي ديگر دم بزنند ، حاميان ديكتاتورهاي صهيونيست فلسطين اشغالي ، پينوشه ، حاكمان سابق آفريقاي جنوبي ، بعضي كشورهاي عربي و... حق ندارند دم از حكومتها ي ديگر بزنند و... (39401)
 
هماره
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۰۹:۴۲
بسم الله الرحمن الرحيم
آقاي رييس جمهور بسيار با متانت و صلابت عمل كردند و چون هميشه با لبخند ظاهر شدند. در مورد ايشان دلسوزي ! نه افتخار
وإن خاطبك الجاهلون قولوا سلاما (39586)
 
سيد
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۲۸:۱۳
دوست عزيز بعدش را اگر گوشش مي دادي مي ديدي كه اون به اصطلاح رئيس دانشگاه خرد و خراب شد. زنده باد ايران و ايراني و رئيس جمهور مردمي حالا هركي مي خواهد باشد. با اينكه مخالف بعضي از كارهاي رئيس جمهور هستم ولي حال من مي گويم آقاي دكتر احمدي نژاد رئيس جمهور مردمي متشكرم و دستتان را مي بوسم. الحق كه ايراني واقعي و مردمي هستي. (39591)
 
kamran
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۲۲:۳۹
in baraye avalin bar bud , ke man vaghean lezar bordam az harfaye rais jomhur , na suti dad na .. hata kari kard ke akhar sar barash 2 min dast mizadan ! :O ! fogholade bud , age hamin harfaro bezane va rahesh hamin bashe , ishala moafagh bashe . (39294)
 
kamran
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۴۱:۴۰
chanta az bacheha migan ke tu iran azadi nist va .... ! va migan ke chera ahmadi nejad durugh goft ya ... ! man fagaht ino migam ke bara kharejia mohem nis ke ! una nuno abe khodeshuno mikhan ! va fagaht mikhan ye bahuney bara kubidan va zaye kardan va haghir kardane ma dashte bashan , be nazare man , in badiha har cheghadram ke ziad bashan , vali nabayad baes she ke una jorat konan be iran hamle konan va irano mese aragh konan , yani fek mikonin barashun moheme chi dare alan sare mardome aragh miad ? na nist ! (39339)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۴۵:۰۰
فکر کنم این سخنرانی در مغولستان هم پخش شده باشد و از پخش نشدن صحبتهای رئیس جمهور در شبکه های خودمون معلومه که چقدر اینجا آزادی و اعتماد به کرامت ایرانی وجود داره؟ مگه نه؟ (39341)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۳۶:۲۸
ما مدتهاست که دچار این التقاط هستیم .
ماهیت و صحبتهای ما در ملغمه ای از خیر و شر ، صحیح و ناصحیح ، ایمان و بی ایمانی ،
کج خلقی و مهربانی ، ایثار و خود نگری و....
شکل گرفته است .بعضا گاهی بدلیل مشکلاتی که داریم حق و اعمال خوبمان نیز تحت الشعاع قرار میگیرند .علت اینکه مشکلات ما نیز حل نمی شود و خداوند متعال رهایی عاجل را فراهم نمی سازد نیز بدلیل اعمال ملت و مسئولین است .
البته به خاطر کارهای خوبمان هم پاداش داده است وگرنه سنگ روی سنگ بند نبود .میتوانید از شرایط فعلی جامعه در صد رضایت خداوند به ما را بوضوح ببینید .
بایستی تلاش کنیم و البته نقش مسئولین بسیار سنگین تر است (39356)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۲:۳۳
زیاد شلوغش نکنید ... صدا و سیما ضعف دارد ، و بی تجربه است ... و در این سالها تجربه کسب نکرده است درست ... اما مشروح تمام سخنان در خبرگزاری ها موجود است ... و این نقض ادعای شماست ...

حال خبری مستقیم پخش شود یا نشود ، معیار آزادی بیان نیست . (39367)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۸:۴۷
1- صدا و سیما ضعف دارد : قبول
2- صدا و سیما تجربه ندارد : در حد این مسئله مهم قبول ندارم
ظاهرا صرف نداشته که مستقیما پخش شود و دلیلش هم سانسور است .حالا که نتیجه خوب درامد رفت روی انتنها
عزیز من قبول کن که اینجا ضعف داریم .سانسور داریم و هزار و یک عیب و ایراد دیگر .
ضمنا از دکتر هم بدلیل موفقیت در ان نشست تشکر میکنم و انشا.. خدا خیرش دهد . (39389)
 
من
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۵۰:۱۱
مهم نيست كه رئيس جمهورتان محكم حرف زده يا شجاع بوده مهم اينست كه به رئيس جمهور ايران توهين شده يعني نه به آقاي احمدي نژاد بلكه به ايران و ايراني .
يعني اينكه همين آقاي شجاع كاري كرده اند كه يك ملت بايد اينگونه به آن توهين شود و همه دنيا به ما بخندند .
آقايان فكر مي كنيد شجاع بودن هميشه خوب است اين عاقل بودن است كه هميشه خوب است . پس چرا ايشان بايد يك همچين جايي برود و باعث توهين به يك ملت شود تا به قول دوستان اصول گراي ما شجاعت از خود نشان دهد ؟ (39342)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۵۱:۵۶
دوست محترم من
برای هر چیزی بایستی تاوانی پرداخت .
تبلیغات زمانی موثر واقع میشود که نزدیک باشد .سانسور و تبلیغات یکطرفه انها ذهن مردم امریکا را هم یکطرفه کرده است .
فردی توهین کرد ولی تشویقها را ندیدید؟
قطعا این نشستها برای خنثی کردن تبلیغات یکطرفه و دروغ سران امریکا بسیار مفید است و اتفاقا بایستی بیشتر هم بشود .
ثانیا پروفسور بی معرفت و سواد توهین کرد ولی جوابهای اقای احمدینژاد بی ادبی وی را بخود باز گردانید .نشان داد که این ادم کوته فکر و بی معرفت است .من به دلیل ماهیت شغلی ام دوستان زیادی دارم که ماهیتا خارجی اند و در دانشگاههای بزرگ دنیا تدریس میکنند .واقعا انسانهای روشنی هستند ولی امثال این پروفسور ساواکی هم وجود دارد .لذا نبایستی هراسید .خداوند بزرگترین حامی و پشتیبان است .بعوض این قضایا بایستی ظرفیت و اگاهی خود را بالاببریم تا موفق شویم .
حضور در این جلسات برای مسئولین ما نیز بسیار مفید است و تجربه انها را افزایش میدهد .البته بایستی با امادگی شرکت کرد همانگونه که برادر عزیزم دکتر احمدینژاد بود .لذا بعوض اینکه او را شماتت کنیم ( در جایی که بسیاری از مدیران ما فوق العاده نفع طلب و محافظه کارند ) بایستی او را تشویق کرد و اجرش با خدا .بنده که دل پری از برخی عملکردهای داخلی ایشان دارم و البته به عملکرد اصلاح طلبان نیز به همین شکل ،ولی بایستی انصاف داشت .
ضمنا امیدوارم مسئولین بصورتی جدی به داخل برسند که نه بولینگر و نه بوش و نه هیچ نامرد دیگری کاری نمی تواند بکند اگر سیاست داخلی ما اصلاح شوند (39362)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۰:۵۳
تا زمانی که ما ایرانیان دوستان و هموطنانی همچون شما داریم که نگاه تحقیر آمیز دشمنان بشریت در آمریکا را ارج و معیار می نهند ... دیگر به دشمن احتیاجی نداریم ! (39366)
 
امیر
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۱:۵۳:۰۱
واقعا برای احمدی نژاد متاسفم که با حضور در کلمبیا و عملکرد سیاست خارجی بسیار ضعیف زمینه را برای توهین این شخص اماده کرد. امیدوارم همانقدر که در امریکا ایشان از حق ازادی بیان استفاده کردند در ایران هم حق ازادی بیان و ازادی بعد از بیان وجود داشته باشد . در ضمن خبر دارید که ساختمان بازتاب پلمب شد؟ (39343)
 
زاهدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۵:۰۷
با این سخنرانی الان کاملا معلوم می شود که چرا این همه از سخنرانی احمدی نژاد واهمه داشتند. ساده است! حرف حق جواب ندارد حتی اگر به زور تبلیغات بخوان شانتاژ کنن. حق بالاخره خودشو نشون می ده. (39345)
 
علی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۰۸:۴۰
من خودم خیلی احمدی نژاد را قبول ندارم . اما دیشب واقعا عالی کار کرد . خیلی شجاعانه بود . دستت درد نکنه آقای رئیس جمهور (39346)
 
حيف نون
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۱۳:۰۰
با سلام

اين اولين باره كه از رييس جمهورمون خوشم اومد. به اميد فردايي بهتر . خدا قوت. (39347)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۴۱:۳۶
بلافاصله پس از صحبت های رئیس جمهور؛ بولتون: کلمبیا باید به دلیل میزبانی این سخنرانی بازخواست شود.
اين هم از آزادي بيان آمريكايي ! (39358)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۳:۵۶:۱۳
مگر انجا ایران است
چرا تصورات و ارزوهای خود را با واقعیت ها عوضی میگیرید. (39534)
 
آرش
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۴۱:۴۷
شما باز هم مثل همیشه ومثل احمدی نژاد درو غ می گویید؟! کدام آزادی ؟ اینکه همینک صدها زندانی سیاسی وجود دارد ؟ اینکه همینک چند هزار سایت منتقد دولت فیلترشده است ؟ . اینکه در ایران زنان رابه خاطر نوع حجاب دستگیر می کنند؟ اینکه دانشجویان واساتید منتقد را از دانشگاه اخراج میکنند؟ اینکه هر روز یک روزنامه را میبندند؟ شما در اینجا می توانید نمایش بدهید ...وصدای مردم را سرکوب کنید ولی در خارج از کشور دیگر حنایتان رنگی ندارد. ضمناکدام تشویق من فیلم کامل رادیدم جز 2یا 3مورد که عده ای کف زدند بقیه سحنان احمدی نژاد با تمسخر وهو کردن حضار همراه ب.د. مثلا انجا که در مورد وضعیت ازادی در ایران و وضع زنان صحبت شد. بدانید که با این حرفها فقط طرفداران محدود خودتان در داخل را گول می زنید ولی حقیقت پیش روی مردم دنیاست و انها هرگز فریب نمی خورند. (39359)
 
حمید
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۲:۴۷:۴۴
حالا خوبه فیلم مراسم هست. وگرنه می گفتین از اول تا آخر همش هو و شعار مرگ بر ایران بود. پر رویی هم خوب چیزی است. نفرت جلوی چشاتونو گرفته صدا رو هم نمی تونین بشنوین (39361)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۱:۵۴
حمید جان سلام
من ان مراسم را بزبان اصلی دیدم .فقط یک مرحله که راجع به همجنس بازان ایشان مخالفت کردند سرو صدایی بلند شد که انهم ایرادی ندارد .بالاخره خدا کند فقط مشکل دنیا و اختلافات بر سر \"اوا خواهر \"ها ! باشد که ان مطلب سریع حل خواهد شد (39382)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۶:۳۳:۵۴
مطمئن باشید اگه اینطور غرور آفرین صحبت کرده بود یکبار که نه ده بار از صداوسیما پخش میشد (39437)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۳:۲۳:۱۴
پخش شد که عمو (39529)
 
کوروش
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۰:۰۰
در این که احمدی نژاد متخصص روابط عمومی است حرفی نیست اما باید دید آیا مشکل فقط با حرف زدن حرف می شود؟ (39365)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۳:۰۵
البته که مشکل با اطلاع رسانی کمتر میشود و صد البته که بایستی عمل هم با ان همراه باشد (39383)
 
یک ایرانی اهل تبریز
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۲:۵۰
با سلام
آقای رییس جمهور از صمیم قلب سپاسگذارم.
ضمنا رییس آن دانشگاه حتما قصد دارد سناتوری چیزی شود که دنبال حمایت صهیونیستهای نژادپرست ضد انسان(من جمله ضد یهود واقعی) است.
آقای رییس جمهور به شما افتخار میکنم و به مردم ایران بخاطر رای دادن به شما آفرین میگم. (39368)
 
سهراب هاشمی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۰۵:۱۵
یادتون میاد سخنرانی حقیرانه رئیس جمهور قبلی در سازمان ملل را (39363)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۱۶:۲۷
حالا شما چوب نزن اين پيروزي ملي است و همه در آن شر يكند. حتي خاتمي و حتي مشاركت (39371)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۳:۰۱
انصافا اون سال خیلی افتضاح بود شرمندگی اون سال کجا و غرور امروز (39376)
 
مریم
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۲۳:۰۱
احمدی نژاد دمت گرم ، حال کردیم ، خوب حالشونو گرفتی ....
فقط به جون هرکسی که خاطرش برات عزیزه یک دستی به سر و روی خونه و وضعیت اقتصادی هم بکش
دیگه سفارش نمی کنم بامرام (39377)
 
پیام
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۱:۵۴
به داشتن این رییس جمهور باید افتخار کرد (39381)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۴۹:۳۴
ان شاءالله که برخورد غير آکادميک ، توهين آميز و عوام فريب رييس دانشگاه کلمبيا و برخي از دانشجويان دانشگاه مذکوربا نماينده ي مردم ايران باعث شاد شدن و رفع اتهام اربابان صهيونيست آن دانشگاه از عروسک خيمه شب بازيشان شده باشد و همچنين کشف هويت واقعي مراکز دانشگاهي اين کشورها شده باشد. (39386)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۱:۳۵
حالا با همه این تفاسیر مگه وضع اقتصادی و فرهنگی مردم توی ایران خوب شده که این قدر به این رئیس جمهور افتخار می کنین؟
که چی فوقش یه سری دانشجو تو ینگه دنیا واسش دست زدن تو همین ایران خودمون تو چند تا دانشگاه هوش کردن؟ (39387)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۵:۱۸
دقت كرده ايد كه براي نشست سازمان ملل سران اين همه كشور حضور پيدا مي كنند اما توجه ها فقط به سمت احمدي نژاد است . (39388)
 
احسان
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۴:۰۰:۳۵
خدایا چه زیبا بهشتیانت را بوسیله رفتار و گفتار خودشان بر می گزینی و حجت را بر جهنمیان تمتم می کنی (39390)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۴:۱۹:۵۶
این اقای احمدی نژا د استاد رو کم کنیه ؟
باور ندارید نگاه کنید به حرفهاش وقتی توهین بولینگررو مودبانه مورد غضب دانشجویان قرار داد و هیچ گونه جبهه نگرفت خودش باعث شد که این ها بفهمند بابا ایرانی ایرانی خواهد ماند ایرانی هم از ایرانی دفاع خواهد کرد و خلق و خوی ایرانی هم نمایان شد
احمدی نژاد بهترین ادبیات را برای مقابله با دشمنان یافته است زبانی نرم گویا بدون تخریب ولیکن مهلک و تاثیر گذار (39393)
 
یک نفر
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۴:۲۱:۳۴
من فکر می کنم اتفاقا توهین های اول جلسه رییس دانشگاه باعث شد دانشجویان برای دفاع از احمدی نژاد بیشتر مصمم بشوند. بعبارتی اونا اصول اولیه روابط عمومی رو از فرط عصبانیت از یاد بردند. (39394)
 
ايران دوست
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۴:۳۴:۰۴
-آقاي احمدي نژاد ممكنه سخنور خوبي نباشه اما خيلي وقتا خوب حرف ميزنه .
-درمورد اينكه در ايران آزادي بيان وجود داره ، به دانشجو و دانشگاهي احترام گذاشته ميشه ، در ايران همجنس بازي وجود نداره ، آزادي هاي فردي داريم و... كاملاراست گفت. (39397)
 
من دیگه !
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۷:۵۵
نمیدونم . اما بد نبود . بابا اصلا دیگه حس جنگ نیست ! این همه آمریکایی و عراقی و ایرانی و ... تو این قرن و قرن قبلی مردن . خوبه به خدا که بیان و با گفت و گو همه چیز رو تموم کنن . اگه همه چیز همونطور که پرزیدنت گفت باشه و این رویه در ایران هم برای ایرانیها پیگیری بشه به هر حال همه چیز خوب میشه . اما بذارید بگم من که تا حالا نه چیز بدی اونچنان که اونا میگن دیدم ( یعنی با چشم خودم ) و نه اونقدر بهشته که ... اما در هر حال امیدوارم ایران بزرگ بشه به اندازه اسمش و با همه دوست باشه . همین ......... (39404)
 
محمد مهدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۹:۲۷
با سلام
می خواهم به اونهایی که نظر منفی دارن و هی سنگ امریکا به سینه می زنن بگم که عزیز من آمریکا و غرب دلش به حال تو که نمی سوزه،که خودتو به آب و آتیش میزنی.اگر خیلی از آمریکایی خوشت میاد با خانواده برو عراق یا افغانستان اونجا سنگشون را به سینه بزن تا ببینن و همونجا جوابت را با بی ناموسی بدن. (39405)
 
farib
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۱:۰۷
متاسفانه همیشه قشر عوام از بازیهای پشت پرده سیاست بی خبر می باشند و نمی دانند که این ها همه بازیهایی هستدن که حاکمان کشورها بازی می کنند این باید واقعا کوته فکری باشد که ما فکر کنیم آنها پیش بینی صحبت های احمدی نژاد را نمی توانستند بکنند و مثل آب خوردن به او اجازه دادند که بالای تربون رفته و هر چی دل خواسته بگوید. همه آینها چیزی جز بازی سیاسی چه از جانب غرب و چه حاکمان خودمان نیست. (39407)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۹:۰۳:۳۲
دایی جان ناپلئون
بصورت نسبی جریاناتی هست ولی انرا مطلق نکن .استعمار همان را میخواهد (39479)
 
مسعود
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۶:۰۹
با تمام افتخار.....زنده باد ایران............ (39408)
 
علی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۵:۰۶:۰۶
با سلام. متاسفم که سیاست ایران اینقدر ضعیف است که دست دشمنان را از قبل نخوانده و خود را در دام گرگ انداخته.
آبروی ایران و ایرانیان رفت و رئیس جمهوری جوابی نداشت. هیچوقت حماقت شجاعت نیست. (39410)
 
عباس
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۰:۵۶:۰۲
بی تردید "لی بالینگر" رئیس دانشگاه کلمبیا به وحشیانه ترین و غیر انسانی ترین روش آقای احمدی نژاد را خرد کرد. کجا رسم است میزبان قبل از سخنرانی مهمان، به او با زشت ترین عناوین و تندترین الفظ خوش آمد بگوید؟ من به ایشان رای نداده ام، امااین آمریکایی مغرور و پر رو و متفرعن استقبالی از احمدی نژاد کرد، که حتی اگر بوش و چنی به او می رسیدند با او نمی گفتند. دلم به حال دکتر احمدی نژاد می سوزد که به چه سادگی در حضور رسانه های بین اللملی که در حال پخش سخنرانی بود و درست در جلسه ای که خودش حضور دارد و می شنود، آماج سخنان زشت و اهانت آمیز رئیس دانشگاه کلمبیا قرار گرفت. با عباراتی مثل کم دانش، ساده لوحج، پرخاشجو و دیکتاتور! نمی توانم تصور کنم که ایشان در آن شرایط چه حال بدی داشتند وقتی چنین خنجری از رو را خوردند؟ وقتی دچار چنین نیرنگ آمریکایی ها شدند؟ وقتی چنین رودست خوردند و غافلگیر شدند؟ وقتی پیش چشم رسانه های آمریکایی و انبوه دانشجویان حاضر در دانشگاه کلمبیا خرد شدند؟ مغبون و درهم شکسته (39945)
 
عباس
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۱:۰۰:۴۱
توهم متل ريس دانشگاه كلمبيا صفت خودت را به ديگران نسبت ميدهي (39947)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۹ ۱۴:۳۹:۴۱
عباس جون سلام
من هم با نظر علی اقا مخالفم ولی توهین ممنوع . لااقل چنانچه مدافع نوع برخورد
اقای احمدینژاد دران جلسه هستیم توهین نکنیم .شما که این بنده خدا را نمی شناسید .با یک نظر که نمی شود راجع به شخصینت کسی نظر داد .شاید دلش از جای دیگری پره که حق هم داره .مشکلات کم نیستند و بسیاری از خطاهای عمدی در جامعه ادمها را به موضع عکس العمل هم میاندازد .نمی اندازد ؟ (40205)
 
علي
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۵:۱۶:۰۹
آدم وقتي مي بينه كه در كشور شيطان بزرگ رييس جمهور كشور ملائك به راحتي مي تواند در دانشگاه سخنراني كنه و به طور مستقيم از رسانه هاي آن كشور پخش بشه دچار حسادت مي شه كه اي كاشك در كشور ملائك هم چنين آزاديهايي وجود داشت (39411)
 
روح اله ابراهيمي از قم
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۵:۲۸:۳۴
اگر ما مسلمان واقعي باشيم و فقط از خدا بترسيم و توكل ما به ان يكتاي بي همتا باشد بايد به همين صورت كه رئيس جمهور محبوبمان عمل كرد و پاسخ آن گستاخي هاي رئيس دانشگاه فريب خورده را داد عمل كنيم . اميد است انها كه از سر لجاجت و حسادت با اين دولت خدمتگزار همراهي و همكاري نمي كنند به خاطر خدا و رضايت ملت مظلوم ايران دست ازين كارها بردارند . (39413)
 
احمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۶:۱۴:۴۹
نميدونم چرا از وقتي اخبار ها رو خوندم
و جريان اين توهين ها رو شنيدم
دائما صحبت هاي اخير آقاي تاج زاده جلوي چشمم هستش
نميدونم چرا دائما ياد صحنه هاي آتش زدن عکس رئيس جمهورمون در دانشگاه در جلوي چشمانشمان(چشمانش و چشمانمان) رژه ميره
.
.
.
راستي
جريان آقاي تاج زاده و دانشگاه پلي تکنيک در ايران بوده ها
..
.
.
دممون گرم که گاهي اوقات با رفتارهامون دست دشمن رو از پشت ميبنديم (39421)
 
nader razavy
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۵:۵۲:۳۹
harfe DR TAJZADEH azez ke khoda negahdarash bashad hagheghaty kamelan saheh bood
vali sohbathay en raes americaey daneshgah colombia fahashy bood
tajzadeh va amsal tajzadeh ha omid melat iran hastand
ya ali (39659)
 
mohammad
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۶:۲۲:۳۸
بسیار زیبا بود.
ان شاالله خداوند متعال ایشان را به نصر خودش مؤید گرداند. (39423)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۶:۲۵:۴۹
iran doostat darim (39424)
 
یک دانشجو
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۶:۳۶:۴۹
آقای احمدی نژاد خیلی عالی بود؛ خدا صبرتون بده به خاطر سرو کله زدن با این انسان های بی منطق کج اندیش ابله (منظورم امثال رئیس دانشگاه کلمبیاست) .
حق همیشه پیروزه؛ خیالتون راحت!
واقعا خسته نباشین... (39438)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۶:۳۸:۰۰
Dear Ahmadinejad
As an academic member
I am so proud of you as the brave Iranian President (39439)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۷:۱۳:۱۳
vala man harchi negah mikonam mibinam ke in aghaye ahmadi nejad 1000 saro gardan az bush va mosh va digaran jelotare va bishtar saresh mishe. khak bar sare ma konand ke inja dar USA zendegi mikonim va anha ke dar Ian hastand fekr mikonand inja beheshte barine (39454)
 
مهدی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۷:۲۹:۰۰
حکومت امریکا بحدی ظالم و مغرور و غیر منطقی استکه پیروزی بر او در میدان منطق و استدلال امری ساده میباشدو دعوت دانشگاه مربوطه این امر را تسهیل نموده اما میدان عمل اصلی احمدی نژاد در حوزههای اقتصادی داخلی است که نمره خوبی نمیتواند بگیرداز جمله اشتغال و تورم مبارزه با مافیای اقتصادی وغیره میباشد (39460)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۷:۳۵:۵۷
ایشان خیلی از افکار خود را تعدیل کرد علاوه بر ان خیلی از بیان واقعیات طفره رفت بازتاب را همین اخیرا فیلتر کردند.کدام ازادی بیان (39461)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۷:۳۶:۳۰
این احمدی نژاد دنیا رو مبهوت کرد خبر سخنرانیش تو رادیو فردا و بی بی سی و... پربازدید کننده ترین بوده دمش گرم چه کرد. (39462)
 
یک هموطن
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۷:۳۹:۰۲
شما خیلی پر رویید که اسم یک ابرو ریزی بزرگ رو اون هم در سطح بین المللی برای ایران وایرانی می ذارید پیروزی بزرگ !
اگه می خواهید بیشتر در جریان قرار بگیرید یک سری به حواشی این سخنرانی و شعارها و پلا کاردها میتینگ ها افشاگری ها مصاحبه ها و...حاشیه این سخنرانی که به طرز بی سابقه ای در سایتهای خبری ومطبوعاتی وشبکه های تلویزیونی بازتاب داشت بیاندازید..اونوقت خودتون متوجه می شید پیروزی بوده یا شکست وابروریزی...! (39465)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۷:۴۰:۲۴
رادیو فردا گفته روزنامه های زرد نیویورک برای اعلام حضور اخمدی نژاد از هم سبقت می گرفتند بابا این رئیس جمهور اینقدر کارش درست بوده و ما نمی دونستیم. (39467)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۸:۱۱:۴۱
نرخ بيكاري كه به تاييد صندوق بين المللي پول و بانك جهاني و بانك مركزي ايران رسيده نشان از كاهش بيكاري در ايران دارد . لطفا به يك منبع خاص اشاره كنيد تا نشان دهد بيكاري كاهش نيافته است .
ضمنا مصوبات سفرهاي استاني روي ريل خود افتاده اند و يا در حال اجرا هستند يا برخي به بهره برداري رسيده اند و يا برخي در آستانه بهره برداري اند كه اين مهمترين وعده دكتر احمدي نژاد است .
شاخص بورس 5 رقمي شده است .
سهام عدالت كه وعده رييس جمهوري بود در حال پرداخت مي باشد .
نرخ بهره بانكي كاهش يافته است .
7/1 ميليون نفر براي زمين هاي 99 ساله ثبت نام كرده اند كه اگر 2 سال اين سياست ادامه يابد وضعيت مسكن تغيير مي كند .
توليد مواد غذايي براي اولين بار از 100 ميليون تن در سال گذشت .
كارهاي عمراني به طرز چشمگيري افزايش يافته است و 5/2 برابر سال 83 در سال 85 كار عمراني شد .
سرمايه گذاري خارجي افزايش يافت .
صادرات غير نفتي به طرز بيسابقه اي افزايش يافت .
توليدات علمي افزايش يافت .
هزارمين ورزشگاه ساخت دولت نهم افتتاح شد .
ميزان توليد برق و سيمان افزايش يافت .
200 هزار خودرو فرسوده در يك سال از رده خارج شد .
بنزين سهميه بندي شد و مديريت مصرف سوخت و كار عظيم هدفمند كردن يارانه ها آغاز شد .
200 هزار واحد مسكوني روستايي در يك سال ساخته شد ( معادل مجموع 10 سال قبل )
و ......
اينهمه كار در 2 سال اول استقرار دولت نهم . (39472)
 
عبدالله
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۰:۳۷:۰۶
این را هم به شاهکارهای رییس جمهور محبوبتان اضافه کنید|: در ظرف 6 ماه بخاطر سیاستهای غلط در عدم کنترل نقدینگی -قیمت مسکن به بیش از 100 درصد افزایش یافت - که در تاریخ ایران بی سابقه است. این مساله انقدر مهم است که برخی استید اقتصاد وجامعه شناسی ان را بزرگترین فجعه ده های اخیر می دانند. چرا که این شرایط موجب افزایش شدید و وحشتناک طبقه مرفه جامعه با طبقه سطح متوسط وپایین جامعه گردید. بگونه ای که یک جوان اگر پشتوانه اقتصادی وخانوادگی نداشته باشد ابتدا به ساکن تا اخر عمر هم نخواهد توانست یک اپارتمان 50 متری در جنوبی ترین نقطه تهران ( با قیمت بالای 70میلیون تومان بخرد).
پس لطفا این فاجعه عظمی را هم به افتخارات تاریحی وبی نیر رییس جمهور محبوبتان اضافه کنید.
هر چند در هرصورت تاریخ منصفانه ترین قضاوت را خواهد داشت. (39503)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۸:۳۲:۳۳
رادیو فردا گفته روزنامه های زرد نیویورک برای اعلام حضور اخمدی نژاد از هم سبقت می گرفتند بابا این رئیس جمهور اینقدر کارش درست بوده و ما نمی دونستیم.

اگر نحوه این اعلام حضور را می دانستید، به شما احساس افتخار دست نمی داد.

اگر هدف آقای احمدی نژاد از حضور در دانشگاه کلمبیا، ایجاد احساس پیروزی بر دشمنان در داخل کشور بوده است که احتمالا نیازی به این کار نبود و می شد با همان سخنرانی سازمان ملل هم این فضا را ایجاد کرد.
اما اگر هدف ایشان، ایجاد فضای همدلی در افکار عمومی امریکا و غرب بوده است، که طبیعتا و با توجه به اظهارات قبلی ایشان، باید چنین بوده باشد، باید گفت که متاسفانه به سختی شکست خوردند و با مشاوره اشتباه مشاورانشان، ضربه سختی بر تصویر ایران امروز زدند.
بر خلاف نوشته های برخی از دوستان، آن رییس دانشگاه، فردی سیاسی نیست و بر عکس به خاطر کتابهای متعددی که در زمینه آزادی بیان نوشته است از افراد موجه و از دانشگاهیان معتبر امریکا محسوب می شود و گفته های توهین آمیز او در مردم امریکا به مراتب بیش از گفته های سیاستمداران امریکایی تاثیر می گذارد.
طفره رفتن آقای احمدی نژاد در پاسخ صریح به سئوالات، نیز تاثیر روانی معکوسی در افکار عمومی امریکا ایجاد کرده است. این روش اگر چه در ایران جواب می دهد ولی در آن محفل دانشگاهی پذیرفته نیست.
بخصوص پاسخ ایشان در مورد همجنس بازی و انکار وجود چنین پدیده در ایران( که منطقا نادرست بود چون حتی اخبار حوادث روزنامه ها هم نشان می دهد که به هر حال این پدیده در ایران هم وجود دارد)، اگر چه از منظر خود ایشان صحیح بود ولی از دید افکار عمومی امریکا، دروغ گویی محسوب می شود و می دانیم کلینتون نه بخاطر رابطه نامشوع بلکه به خاطر دروغ گفتن مورد استیضاح قرار گرفت زیرا افکار عمومی امریکا هیچ رفتاری را بدتر از دروغ نمی دانند.

به خودمان دروغ نگوییم. اینکه رییس جمهور کشوری خودش را در وضعیتی قرار دهد که در مقابل دوربینهای چهانی مورد توهین صریح قرار گیرد و اتفاقا نتواند جلسه را به عنوان اعتراض ترک کند و نتواند پاسخ دهد، نشانه آن است که مشاورانش بدترین اشتباهات ممکن را مرتکب شده اند.
ا
تفاقاتی که در این جلسه افتادند تا حد زیادی شباهت به رویدادهای کنفرانس برلین داشت. با این تفاوت که در آنجا جند فرد غیر مسئول از ایران حاضر بودند و در اینجا رییس جمهور کشور حضور داشت. (39473)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۸:۴۱:۵۱
.
شاخص بورس 5 رقمي شده است .
و ......
اينهمه كار در 2 سال اول استقرار دولت نهم .

شاخص بورس در روزی که ایشان انتخاب شدند نیز پنج رقمی بود. فعلا بعد از دوسال و به لطف برخمی اقدامات جالب ( مثلا وارد کردن شرکتهای بسیار بزرگ به قیمت بسیار پایین و استفاده از افزایش طبیعی بهای آنها) شاخص دوباره پنج رقمی شده است.
اگر شرکتهایی مثل مس و فولاد مبارکه را که به قیمت یک سوم ارزش واقعی به بورس اضافه شدند، کنار بگذاریم شاخص هنوز 10 درصد از روز انتخاب ایشان عقبتر است. (39474)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۸:۴۶:۱۶
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: «فردا در مجلس به همراه تعدادی از نمایندگان پیشنهاد می‌دهیم که پارلمان ایران در برابر اهانت به رئیس جمهوری در دانشگاه کلمبیا واکنش نشان دهد».

علی احمدی ....

این نماینده اصولگرای مجلس با اظهار تأسف از سخنان رئیس دانشگاه کلمبیا افزود: آنها به نماد جمهوری اسلامی یعنی ریاست جمهوری و نماینده مردم ایران توهین کردند و در برابر رئیس جمهوری ایران برخوردهای بی‌ادبانه‌ای داشتند و حتی سوالاتی که مطرح شد بر همین سیاق بود».

احمدی اضافه کرد: «در دانشگاه کلمبیا اینگونه وانمود کردند که تنها دولت آمریکا نیست که با دولت جمهوری اسلامی مخالف است و به مخالفت‌ها نوعی جنبه عمومی، مردمی و دانشگاهی دادند. آنها نمایش آزادی و آزادمنشی را برپا کرده بودند و این امر فضای سنگین خود را بر سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد در صحن علنی سازمان ملل بر جا خواهد گذاشت».

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به سخنان خوب و مثبت رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا گفت: «با این همه به نظر می‌رسید متن سخنرانی رئیس جمهور تحت تأثیر حاشیه‌های ساخته شده، قرار گرفته بود و این حاشیه‌ها نباید بر نطق ایشان در سازمان ملل تأثیر بگذارد».

احمدی درباره واکنش به حوادث نیویورک ادامه داد: «من پیشنهاد خواهم کرد که نمایندگان به این روند اهانت‌آمیز واکنش نشان دهند و نمایندگان مجلس باید در این خصوص واکنش متناسب و اعتراضی بروز دهند».

وی در پایان با بیان اینکه به نظر می‌رسد دستگاه دیپلماسی اطلاعات کامل و لازم را در اختیار ریاست جمهور نگذاشته، از رفتارهای دانشگاه کلمبیا و شیطنت‌های دولت آمریکا اظهار تأسف کرد و خواستار واکنش قاطع و اعتراضی مجلس در این خصوص شد.


قابل توجه دوستانی که رویدادهای دیروز را نوعی پیروزی قلمداد می کنند. (39475)
 
میثم - هند
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۹:۰۳:۳۲
من این دو روزه کامل از تمام رسانه های نوشتاری پیگیر این قضیه بودم

هم خبرگذاری داخل رو خوندم و هم خارج ... یک تیغ با دو لبه ... دوست دارم از دو طرف بخونم. متاسفانه شخصا نتونستم مصاحبه رو ببینم... اما خواهم دید...
ولی می دونم در هر دو طرف اغراق هست و در این هیچ شکی ندارم ...

برای هر دو طرف متاسفم...

خیلی نفاط منفی هم خوندم ...
بگذریم (39478)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۹:۳۶:۱۴
از اينكه ضعف مراكز علمي آمريكا را در مقابل رييس جمهور خود ديدم به ايراني بودن خود افتخار كردم . (39483)
 
Ali Sanaei
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۱۹:۵۹:۰۷
چرا سایت الف فیلم شبکه های خارجی را ضبط و در سایت قرار داده؟
Press TV خودمان هم که این جلسه رو زنده پوشش داده بود ... (39487)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۰:۱۰:۲۷
كاش دیده بودید که نه تنها احمدی نزاد بلکه ملت ایران به خاطر ندانم کاری های این جناب مستطاب رئیس جمهور تحقیر شدند.حالا دوباره سایت الف و بو پ سر بر زیر برف نهاده و فکر می کنند ایشان چنان و چنین کردند حاشا به کرم و قضاوتتان ایشان تا این ملت را ذلیل نکنند دست از خود بزرگ بینی بر نمی دارند شما هم که آتش بیار معرکه ایشانید با این به به و چه چه گفتن های پوشالی. (39490)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۰:۲۸:۵۳
بولینگر :

- احمدی‌نژاد دیکتاتور حقیر و بی رحم است.
- شما یا قصد تحریک دارید یا اینکه بی سواد هستید.
- ایران حامی تروریسم و مسؤول اخلال در تلاشهای آمریکا در عراق است.
من تردید دارم که شما شهامت روشنفکرانه را داشته باشید که به پرسش‌ها پاسخ دهید.

اگر من جای احمدی نژاد بودم همان لحظه جلسه را ترک می کردم. توهین به وی توهین به رئیس جمهور ایران است نه شخص وی. (39497)
 
رضا سواد کوهی
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۰:۳۵:۱۷
سلام دکتر خسته نباشی- یادم نمی رودآنروزیرا که کودک خورد سال خود را باهمسری مهربان را تنها رهاکردم وبرای دفاع ازایران عزیز به جبهه رفتم تا ایران عزیز
از دست دشمن در امان بمان البته صدها هزار نفر اینطور بودند اما امروز تو مرد مرد
در خط مقدم جبهه ای دیگر از شرافت ایرانی دفاع کردی خدا قوت عزیزان ایرانی همه باید به سر بلندی ایران افتخار کنیم (39499)
 
طاهری
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۰:۳۷:۰۴
http://i24.tinypic.com/jb67fs.gif
\"شیطان بر زمین نشست\".
تیتر یک تبلوید آمریکایی در استقبال از احمدی نژاد و قبل از سخنرانی های رئیس جمهور (تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)
______________________________

این سخنرانی ها به دلیل حساسیتی که ایجاد شده بود به ناچار بطور مستقیم از شبکه های امریکا پخش شد. البته بعضی ها مانند فوکس نیوز شیطنت کرده و عکس تظاهرات را کنار صفحه و بزرگتر از احمدی نژاد نشان می دادند، غافل از اینکه در نهایت پیام خودش را می رساند!

______________________________
در یک کلام در نبرد افکار عمومی ایران 3 - بوش 0 (39502)
 
ناشناس
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۱:۴۳:۱۶
آقایان! من نمی دونم شما از چی خوشحالین!
یک رئیس دانشگاه احمق به خودش اجازه داده هر چی از دهن کثیفش بیرون می یاد به رئیس جمهور ما بگه!
جالبتر اینکه رئیس جمهور به جای ترک جلسه صرفا به گله گذاری کفایت کرده اند و با این نفهم ها حرف از مهمان نوازی زده اند!
انصافا کدامیک عزت ملی-اسلامی ملت رو بیشتر خدشه دار کرد:کنفرانس برلین یا جلسه مذکور ...آیا واقعا ما به صوت و کف دانشجویان آمریکایی نیازمند بودیم آنهم از نوع حامیان همجنس بازی اش!
هر چه به دهنشان آمد نثارمان کردند و هر غلطی خواسنتد کردند و ما مثل همیشه نظاره گر بودیم و با تاخیر چندین ساعته روسای دانشگاه به نوشتن نامه ای اکتفا کردند...گفتگوی تمدنها کجا و هو لو کاست کجا؟!...سازمان ملل کجا ودانشگاه کلمبیا کجا؟!... (39510)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۲:۰۷:۳۳
تفاوت اقاي خاتمي واحمدي نژاد دراستفاده ازسرمايه عظيم نهفته درانقلاب است آقاي احمدي نژاد اين سرمايه رابهتراز خاتمي به جريان انداخت اماايجادكننده اين سرمايه احمدي نژادنيست اين سرمايه درگذشته توسط مردم امام شهدا مقام معظم رهبري وبزرگاني چون آقاي هاشمي ايجادشده است (39517)
 
one minute
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۲:۰۸:۲۵
رییس جمهوری که به گفته خودش استاد دانشگاست
و
نمی تونه 1 کلمه انگلیسی بگه one minute

باعث سرافکندگی ما شد... (39518)
 
عباس
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۱:۲۶:۳۱
اگر يادتان باشد در جلسه ايكه دكتر با سران يهديان در تهران داشتند وقتي مترجم يك كلمه رااشتباه ترجمه كرد ريس جمهور خودش متوجه شد واصلاح كرد (39963)
 
واقع بین
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۲:۰۹:۳۱
این سخنرانی وحواشی ان وتوهین های بی سابقه به ملت ایرا ن ( ونه تنها شخص احمدی نژاد ) که ناشی از افکار خام مشاوران احمدی نژاد است با افکار خامی همچون : رساندن سخن ملت ایران به دنیا !
- هگی موءید _طرح عدم کفایت سیاسی احمدی نژاد _ است.
وباید مو جب گردد به این امر جدی تر نگریسته شود. وکسانی که زمینه ساز این توهین ها بودند باید به خاطر بی کفایتی و بی تدبیر ی وغفلت از دامی که در ان افتادند باز خواست شوند.
عواقب این تحقیر ها وتوهین ها بگونه ای گسترده است که کف زدن تعدادی دانشجو چیزی را تغییر نمی دهد چرا که تحریفات و جو سازی های حاشیه این سخنرانی ومهمتر ازهمه سوالات بی پاسخی که احمدی نژآد از پاسخ به ان سر باز زد و...سایر جوسازی های رسانه ای در مجموع همه به ضرر منافع ایران در سطح جهانی بود. پس لطفا با مشاهده تشویق این دانشجویان جو زده نشوید. (39519)
 
هماره
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۴۷:۱۶
اي بابا
شما كه هميشه مخالفيد-
اگر موفقيت باشه و شما دوست نداشته باشيد عين ذلته.
اگر تجاوز به حريم كشور باشه اون وقت همه خواهان صلح ايد. (39601)
 
ehsan
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۲:۱۷:۲۲
آقای رئیس جمهور تو به خدا ماهواره آزاده و شما باهاش کاری ندارین من که باور نمی کنم یه کم بخندیم دیگه آره (39524)
 
هماره
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۴۸:۰۱
قانون ماهواره با مجلسه نه دولت (39603)
 
ابراهیم
۱۳۸۷-۰۸-۰۶ ۲۱:۵۵:۴۳
آخه ماهواره چه ربطی به موضوع داشت من فکر میکنم یکمی باید به تو خندید نه (87387)
 
امیر
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۲۳:۰۶:۴۱
اگر سخنان رئیس دانگاه کلمبیا نیز منتشر می شد بهتر می توانستیم در مورد جواب احمدی نزاد تعمق کرد (39527)
 
سخنان توهين آميز رييس دانشگاه كلمبيا عليه رييس جمهوري
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۰:۵۴:۰۹
http://fardanews.com/show/?id=34972
او احمدی‌نژاد را یک «دیکتاتور حقیر و سنگدل» خطاب کرد و گفت، «شما یا آشکارا قصد تحریک دارید یا اینکه به طرز شگفت آوری بی سواد هستید.» او پس از آنکه ایران را حامی تروریسم و مسؤول اخلال در تلاشهای آمریکا در عراق دانست، اضافه کرد، «من تردید دارم که شما آن شهامت روشنفکرانه را داشته باشید که به این پرسش‌ها پاسخ دهید.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8607030054
شك دارم كه شما شجاعت ذهني پاسخ دادن به اين سوالات را داشته باشيد ولي فرار از پاسخ دادن به آنها هم براي ما با معني است . انتظار دارم كه شما طرز فكر فناتيكي را نشان بدهيد كه با گفتار و رفتار شما تطابق دارد. كارشناسان كشور شما گفته اند كه اين تنها منجر به تضعيف موضع شما در ايران مي شود . يك سال قبل به من گفتند كه سخنان مضحك و متجاوزانه شما در شوراي روابط خارجي آمريكا آنقدر مايه خجالت ايرانيان شد كه حزب شما انتخابات شوراي شهر را از دست داد،آيا اين هم منجر به همين نتيجه خواهد شد؟
بولينجر بي ادبانه ادامه داد: من تنها يك استاد هستم كه رئيس دانشگاه است امروز از همه جهان متمدن مي شنوم كه از نظرات شما تنفر خود را اعلام مي كنند . رييس دانشگاه كلمبيا در پايان گفت كه اي كاش از اين بهتر مي توانستم اين كار( اعلام تنفر )را انجام دهم .
اون جریانات دیکتاتور کوتوله سیاسی و بی رحم هم که ظاهرا همه جا سانسور شده اما تو فیلم هست. (39539)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۰:۰۸:۱۴
جناب آقای دکتر احمدی نژاد با سخنرانی عالمانه و بسیار هوشیارانه خود، پوزه مستکبران و داعیان دروغین تمدن و آقایی زمین را به خاک مالیدند و این موفقیت بزرگی بود که خداوند متعال در این ایام مبارک به ما مردم ایران و مسلمانان و تمامی آزادیخواهان جهان عنایت نمود. (39537)
 
فرزاد
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۰:۴۹:۰۶
اين جلسه احمدي نژاد در دانشگاه كلمبيا من را به ياد كنفرانس معروف برلين در گذشته نه چندان دور انداخت
با اين تفاوت كه ايشان تكريم مي شود و آنها سر از زندان در آوردند به جرم تضعيف كشور ولي اينجا با افتخار ياد ميشه كه احمدي نژاد جواب توهينها را نداده و حرف خودشو زده نقل به مضمون ) ولي خوب بازم جايه شكره كه ما پيشرفت كرديم و كارهاي بد گذشته را الان خوب ميدانيم
يادمون باشه كنفرانس برلين هم تقريبا همين حالت را داشت را با اين تفاوت اين بار يك خارجي توهين و سر وصدا كرد ولي تو برلين ضد انقلاب و ايراني

صداقت هم خوب چيزيه اقايان عزيز (39509)
 
آرش
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۰:۵۷:۰۶
احمدي نژاد يه دونه است تك تكه! ايران ديگر چنين رئيس جمهوري به خود نخواهد ديد. (39542)
 
من
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۱:۲۷:۰۲
دیگر همه عاقلان دنیا وحتی بعضی از نادانها فهمیدند لی بالینگر چی گفت ودکتر احمدی نژاد چی بهش برگردوند گواه مطلب هم کف زدن حاضران به نشانه تشویق وتایید رئیس جمهور کشورمان واز یاد نبرید که خدا مکر یارو رو به خودش برگردوند (39543)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۲:۰۷:۴۳
اجمدی نژاد موفق بود.. متشکرم (39546)
 
یک دانشجو
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۲:۲۸:۵۴
من سخنرانی رو از تلویزیون دیدم. حداقل 2 نکته از صحبتهای احمدی نژاد کاملا مغایر باحقیقت جامعه ایران بو د. یکی مساله زنان که گفتند زنان در ایران کاملا ازادند! که اصلا لزومی به بیان این حرف نبود.و لابد گشتهای ارشاد در خیابانها که تصاویر وعملکرد ونحوه برخورد انها در همه دنیا منتشر شده ...برای کمک به همین ازادی مستقرشده اند !
مساله دیگر اینکه احمدی نژاد گفت : در دانشگاههای ایران هر روز صدها جلسه ومیتینگ بحث ازاد وانتقادی برگزار می شه! ایندیگه واقعا از اون دروغهای شاخدار بود. هرکسی که دستی در مسایل دانشگاهی و دانشجویی داشته باشه می دونه که دانشجویان وتشکلهای سیاسی مخصوصا در یکسال گذشته با چه محدودیتها وچه تحدیدهایی روبرو بوده اند که تا حا خالا سابق نداشته است.
از بستن نشریات دانشجویی -انحلال انجمن های داشجویی وحتی صنفی مستقل - احضار گسترده فعالان دانشجویی به مراجع امنیتی وکمیته های انضباطی- دستور لغو صدهاسمینار وجلسه - پرونده سازی- تاعدم ثبت نام وستاره دار کردن دانشجویان منتقد وحتی اخراج انها از دانشگاه وبالاخره دستگیری وزندانی کردن دانشجویان.ودر همین سال جدید خبرهایی از افزایش فشارهاشنیده می شود.
همه موارد فوق چیزهایی است که در این مملکت اتفاق افتاده وکاملا مستند است.
این است مفهوم ازادی بیان وازادی فعالیتهای دانشجویی در ایران!
حال خود قضاوت کنید چه کسی دروغ می گوید انها یا ما...؟
واساسا اگر آقایان فکر می کنند اقداماتی که در ایران انجام می دهند درست ودر راستای برقراری وتثیبت نظام اسلامی است حداقل در همین حد صادق باشند واصلا در چنین جلساتی که پرسشهای انان مشخص است شرکت نکنند که از یک سو مجبوربه دروغگویی شوند و ازسوی دیگر موجب ابروریزی و تو هین به ایران شود.

چرا که امروز با گسترش رسانه ها انها از دل ایران واقدامات دولت بطور مستند وبا مدرک وعکس وفیلم حتی بیشترازخودمان خبر دارند و با ارایه وانتشار ان در موقع لزوم موجب تحقیر بیشتر وجهه ایران ودروغگو نامیدن ایرانیان می گردد. (39547)
 
...
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۲:۳۲:۴۹
فقط یک جمله میتوانم به عنوان غرور یک ایرانی بگویم :

افتخار میکنم که احمدی نزاد رئیس جمهور کشور من است (39548)
 
ناصر
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۲:۵۰:۲۲
احمدی نژاد در مصاحبه با خبرنگار سی بی اس که پرسید چرا شما ماهواره را ممنوع کردید؟ گفت : نه در ایران ماهواره ازاد است وهمه مردم از ان ازادانه استفاده می کنند.!

در باره غیر واقعی بودن این جمله از ابعاد مختلف می توان سخن گفت. اما بررسی ان رابه خوانندگان محترم وا می گذارم.
اگراین قانون درست است و منطقی دارد چرا ازبیان ان ابا دارید؟ پس ازاین به بعدیعنی نیروی انتظامی حق برخوردبا ماهواره را ندارد ؟
فقط می خواستم به احمدی نژاد یاد اور شوم که مردم امریکا وسایر نقاط دنیا مانند مردم ایران نیستند که مجبور باشند هر چه ازسیمای جمهوری اسلامی پخش می شود راببیند وقبول کنند وتلویزیون انها اینگونه نیست که در طی 30 سال در تمام مصاحبه ها ونظرسنجی ها ی با مضامین سیاسی همه را صد درصد موافق و تایید کننده حکومت نشان دهد وحتی یک نفر هم نظر مخالف نداشته باشد.!
متوجه منظورم که شدید!...پس از ایشان می خواهم لطفا کمی در صحبت کردن خود تا مل کنند تا متهم به دروغگویی نشوند.
به نظر من اگر ایشان باصراحت قانون منع ماهواره ودلایل ان را تایید می کردند خیلی بهتر از اینگونه پاسخ دادن بودکه ازیکسو موجب هرج ومرج در جامعه ایران واز سوی دیگر موجب انگ دروغگویی می گردد.
چرا که این خبرنگاربه راحتی با یک گزارش مکمل ازتهران می تواند واقعیت را بیان کند. و آن وقت...!
ویادشان باشد که غربیها ورسانه هایشان خیلی به مساله دروغگویی حساسند ودر یک کلام گیرمی دهند انهم از نوع سه پیچ !... (39550)
 
بهزاد
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۴:۴۷:۵۹
احمدی نژاد از اعدام دفاع میکند دانشجویان برایش کف می زنند.ایا این نشان از شعور پایین دانشجویان حاضر در سالن نبود (39553)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۹:۵۲:۵۲
شما با اعدام اشرار مخالفید ؟ امیدوارم بسرت نیاید .زیرا بعدش نظرت عوض میشود (39581)
 
حسین
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۶:۱۲:۳۵
امریکا تو دهنی محکمی خورد پس از این همه جو سازی به لطف خداوند در این میدان هم پیروز شدیم و استکبار و در راس ان اسرائیل شکست خورد من به مسلمان بودن خود و چنین رئیس جمهوری افتخار میکنم (39556)
 
احمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۶:۴۱:۳۲
آفرین بر احمدی نژاد فرزند رشید ملت ایران که این گونه استوار و با صلابت و متین حرف حق را در قلب سرزمین شیطان فریاد کرد و مکر دشمنان را به یاری خدا به خودشان برگرداند و عزت و منطق و ادب ایرانی را به نمایش گذاشت و جسورانه از منافع ملی ایران دفاع کرد این است سیاست فعال و همراه با عزت خارجی .
یادمان باشد که تنها دو سال پیش بود که حیثیت و منافع کشور ما لگد مال کشورهای قلدری چون آمریکا شده بود اما امروز می گوییم ذره ای از منافع خود کوتاه نمی آییم و به کوری چشم شما پروژه هسته ای خود را ادامه می دهیم و در عین حال در قلب کشور شما جسورانه به بی ادبی هایتان پاسخ می دهیم و سیطره سنگین رسانه ای و تبلیغاتی تان را می شکنیم .
عصبانیت کسانی چون بولتون برای اثبات پیروزی احمدی نژاد در این جهاد سیاسی کافی است . (39558)
 
بابا
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۸:۴۹:۳۰
احمدي نژاد با موندن تو جلسه اول آبروي خودش رابرد بعد مال دور بري هاشو و بعد مال اونهاي را كه به اون راي دادند (39564)
 
عباس
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۱:۵۹:۲۸
جوابتان در انتخابات رياست جمهوري آينده ميگيري انوقت مشخص مي شود كه بي آبروست (39973)
 
محمدمیری
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۹:۱۲:۲۷
دمت گرم محمود جان
دل ما را شاد کردی منتظر استقبال گرمت در ایران هستیم واقعا که گل گفتی وگل کاشتی (39569)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۰۹:۱۲:۴۳
شهامت ،قدرت ،شجاعت و متانت رئيس جمهور عزيز ما قابل تمجيد و تحسين است . و واقعا\" من هم اعتقاد دارم كه ايران ديگر چنين رئيس جمهوري را به خود نخواهد ديد. كسي كه چنين استوار و محكم در قلب دشمنان خود با شجاعت تمام سخنراني كند. آيا آقاي بوش جرات و عرضه چنين اقدامي را دارد ؟شهامت دارد كه دعوت به مناظره آقاي احمدي نژاد را بپذيرد؟! مخالفت و توهين هاي دشمنان يك امر طبيعي است مهم برخورد موقرانه و مناسب رئيس جمهور بود كه باعث خشم بيشتر آنان شد .اميدوارم خدا نگهدارش باشد. (39570)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۰۶:۱۰
جرات پخش مستقيم و غير مستقيم كامل يا بخشي از اين مراسم را ندارند و نخواهند داشت (39585)
 
هادی
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۲۶:۵۸
البته توهین نسبت به رییس جمهور یک کشور قطعا بسیار زشت وقبیح است اما بد نیست آقای احمدی نژاد هم حداقل درمورد رفتار شان با منتقدین داخلی و نحوه پاسخ به آنها کمی محترمانه تر باشند و بدانند که(هرکه را ام و اب ادب نکند گردش روزگار ادب بکند)
ضمنا رییس جمهور که از اختصاص وقت کم گله کردند بد نیست یاد وقت اختصاص داده شده به اقتصاددانان در نشست دوستانه بیفتند و شعر بالا رو مجددا زمزمه کنند (39580)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۳۷:۳۳
براي درك توفيق رييس جمهور محترم لطفا چند روز صبر كنيد تا تكليف قطعنامه جديد مشخص شود بعد از سر عزت و حكمت التماس كنيم پرونده را به آژانس برگردانند! موفق باشيد چشم و گوش بسته هاي عزيز. (39596)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۴۹:۴۷
احمدي نژاد با موندن تو جلسه اول آبروي خودش رابرد بعد مال دور بري هاشو و بعد مال اونهاي را كه به اون راي دادند



و بعد اون عده از طرفداران \" خودی \" که ته سالن برایش \" کف \" میزدند ! (39605)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۰:۵۶:۲۵
جرات پخش مستقيم و غير مستقيم كامل يا بخشي از اين مراسم را ندارند و نخواهند داشت
هنوز خواب جلوي چشمانت است - هم پخش كردند و هم توي اكثر خبرگزاريها لينك دادند (39606)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۱:۳۵:۳۷
خدا پرستی چه اشکالی داره که بت پرستی میکنید ؟

یکمی به خودتون بیاین !

ای کاش این بت پرستیها به خدا پرستی
مبدل میشد.

:-( (39619)
 
حامد
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۱:۳۸:۱۵
من به داشتن چنین رییس جمهور شجاعی (که شجاعتش نشات گرفته از ایمان راسخش است) افتخار می کنم....... (39622)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۱:۴۰:۳۷
این خیلی جالبه که شما -ذلت - رو -عزت - می بینید!
فرض کنید اگر بوش رییس جمهور امریکا در دانشگاه تهران می خواست سخنرانی کند وقبل از سخنرانی رییس دانشگاه در حضور وی وصدها رسانه به وی می گفت :
- تو یک دیکتاتور حقیر بی رحم و بی سواد هستی و...- انوقت بوش و یا رییس جمهور هر کشور دیگری حتی یک لحظه هم در این جلسه باقی ماند؟
به نظر من تنها هدف دانشگاه کلمبیا از دعوت احمدی نژاد : - خرد کردن احمدی نژاد به بدترین شکل ممکن در معرض صدها میلیون ببینده در دنیا بود.-
کاری که احمدی نژاد کرد یاد اور ماجرای اعطای جوایز و بدرقه ملوانان بود. این کار اسمش نه بزرگواری است نه صبور بودن که مثلا انها ادب شوند!
ااینکه وی به همین بسنده می کند که:رفتار شما دور از رسم مهمان نوازیست!
اصلا ارزش دیپلماتیک ندارد.
اگر همان موقع که این توهین های بی سابقه به وی وایرانیان می شد با قاطعیت جلسه را ترک می کرد نشانه اقتدار وغرور ملی ایرانیان بود و بخودی خود اثر ش را می گذاشت.
اما اینکه ماند وحتی به هیچ کدام از ان توهین ها پاسخی هم نداد مفهوم عرفی ان اینست که یا پاسخی نداشت و بعبارتی انها را تایید می کرد یا اینکه در آن جمع جرات صحبت قاطعانه را نداشت.
ضمنا اینکه عده ای کف زدن دانشجویان را نشانه پیروزی احمدی نژاد می دانند خیلی بچگانه است.
لازم است بدانید که در غرب و به خصوص امریکا خیلی راحت برای هر کسی حتی خلافکارانی که در معرض دستگیری پلیس هستند مردم دست می زنند!.جالب است که بدانید این سنت زیبا حتی به ایران هم رسوخ کرده است.جهت یاد اوری باید عرض کنم در ماجرای شبه گروگانگیری یک ماه پیش در دانشگاه تهران دانشجویان مرتبا برای سخنران ( گروگانگیر) کف می زدند!
پس امیدوارم دوستانی که کف زدن و تجمع تعداد زیادی دانشجو در حاشیه ان را که از سر کنجکاوی حاضر شده بودند را ملاک پیروزی احمدی نژاد قرار می دهند متوجه شده باشند که اوضاع از چه قرار است! (39626)
 
۱۳۸۶-۰۷-۱۳ ۲۳:۱۳:۳۲
بهتر از خواب غفلت بیدار بشی (40450)
 
کاظم
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۱:۴۵:۴۴
به نظر من تنها حضور و باقی ماند ن در چنین جلسه ای وشنیدن این همه فحاشی ولبخند زدن به ان ! خود به روشنی نشانه عدم درک وشعورسیاسی مشاورین احمدی نژاد است که موجب شد به راحتی ابروی ایران برود. و همین قضیه به تنهایی برای اعلام ( عدم صلاحیت و کفایت سیاسی احمدی نژاد ) کفایت می کند. (39628)
 
پاکدامن
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۱:۵۰:۵۸
تو بین خود و خدایت را اصلاح کن و خدا بین تو و مردم را اصلاح خواهد کرد. احمدی نژاد که مرد صادق و با ایمان است و بین خود و خدایش را اصلاح کرد خدا هم اینچنین به کمکش در قلب دشمن شتافت و میان او مردم از همه قشرها را اصلاح کرد و اینگونه پیروز میدان شد. 62مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل را میتوان حضور مقتدرانه ایران در جهان نامید. (39629)
 
آتوسا
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۲:۱۸:۴۲
به نظر من ترک جلسه کار درستی نمی توانست باشد . آقای احمدی نزاد پاسخ صحبتهای آن شخص را به طور تحسین برانگیزی دادند. در مورد همجنس بازان هم بهتر بود به جای اینکه منکر این قضیه در ایران شوند. به ممنوعیت آن از نظر شرعی اشاره می کردند. خوب هر کشوری با توجه به دین و فرهنگ حا کم بر آن قوانینی دارد. در آمریکا و کشور های اروپایی هم بعضی کارها خلاف قانون است مثلا در بیشتر کشورهای اروپایی زنان محجبه از کار و تحصیل محروم میشوند! (39631)
 
هوشیار
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۴:۳۲:۱۵
در برهان خلف عکس قضیه را می گیرند بعدش اثبات می کنند. اول اینکه هیچ ادمی کامل نیست پس کارهایش می تواند بدون اینکه خود بخواهدنقص داشته باشد(فرض می کنیم که نقص در کارها است ) تو جهان امروز کوبیدن طرف با نقاط ضعفش واستفاده از ان برای اینکه به کلی طرف را زیر سوال ببرند وکنار بگذارند مرسوم است .چیزهایی مثل حقوق بشروازادی ونمی دونم این یکی دروغ است وواقعیتش را نگفتیدو... چیزهایی که سالهاست می شنویم .اما بیایید هوشیار باشیم ایا واقعا دشمنان هدفشان از طرح این مسایل کمک به مااست .این که خیلی ساده لوحانه است .واقعا می گویند از تاریخ درس بگیریم نرویم ان سر دنیاهمین همسایه های خود راببینیم با چاههای نفت ومنابع انها هر کاری که بخواهند می کنندانگار نه انگار که برای یک ملت دیگر است وباید صرف ابادانی انها بشود.چقدر راحت حقوق مردم ان کشور را زیر پامی گذارندوهر کاری بخواهند با مردمشان می کنند.اصلا دولت ونیروهای انها را به جایی حساب نمی کنند.چیزهای دیگر که شما بهتر می دونیدحرف من این است که هیچ دولتی پاک از اشتباه وان چیزی که ما از ان به عنوان دولت ارمانی داریم نیست پس هر چی می گیم هر کاری می کنیم مواظب باشیم مشغولمان نکنند با این سخنرانی -این سیاست -این سفر -این کار وان کارای واقعا اینکه خندیدند ونمی دونم نباید این کار می شد به ان اندازه مهم است که ما را از هدفهای مهمتر که همه دنبالش هستیم باز دارد.متاسفانه این حرفها تیر نیست که در گوشت رود تا بعد از بیرون اوردن ان راحت شویم درفکر به راحتی فرو می رود(جنگ روانی) به خودت می گی نه اینطورنمی شه ولی کار شیطان همین وز وز در گوش است طوری که یکدفعه می بینی از این رو به ان رو شدی .همیشه دنبال حقایق باشیم ولی مواظب اهداف کلی مان باشیم مشکل هست درست ولی مهم راه است برهان خلف به من می گه اگر این راه نباشه من توی این دنیا راه بدرد بخور دیگه ایی را نمی بینم پس با کاستی هاش که طبیعی است میسازم وسعی می کنم دلسوزانه درستش کنم .خیلی تو بعضی چیزها که هر چند هم حق باشند خرد نشیم که خوابمان ببرد وببینیم چیزهای مهمتر از دست ما رفته است حداقل وحداقل ان اینه که یه اجنبی با لگدنمیاد توی خانه شما وهر دستور وفرمایشی داشت به ما امر کنه ومارا از حیوان کمتر ببینه.فکر می کنم مااگر بشینیم فکر کنیم می بینیم که دارای چه مرواریدهایی هستیم که اینگونه همه دنیا روی ما زوم کرده یکیش عزت وانقلاب علمی واخلاق وعشق به پیشرفت است که در کالبد این سرزمین دمیده شده یک لحظه خودتان را جای جوان عراقی بگذاریداگر چه در اوایل اشغال عراق خوشحال بود اما ایا حالااینطور است.مواظب باشیم ومثل یک سیاستمدارحرفه ای عمل کنیم دیگر به جای شلیک گلوله از تفنگ اینترنت وهمایش و...جای ان راگرفته همه حرفم این است که با دنبال کردن چیزی که اصلا حق هم است وجای ایراد دارد باعث نشیم که چیزهای مهمتر وبالاتری را ازدست بدهیم واگر مواظب نباشیم خیلی راحت این کار میشه چون با فکر سروکار داردو ان موضوعات جذابیتی دارد که غالبا ملتها را به خوابی می برد که وقتی بیدار می شوی می بینی که اجنبی روی سینه ات نشسته . همه جا ایراد است در هر دولتی به خودمان بگوییم که هر چیزی است با خودمان باشیم وبیگانه را جایی ندهیم که میدونیم که کاری نمی کند انهم این بیگانه ها که وحشی شده اند از برهان خلف استفاده می کنیم ومی گوییم حالا اگر این کار را نکنیم کسی است که واقعا بهتر باشد (منظورم غیر از بوش وتفکرات غربی و...است ) یعنی از دامن این جدا بشیم بیفتیم توی دامن کی؟واقعیتش این است هیچ دولتی اگر هم بخواهد نمی تواندکامل باشد غیر از حکومت منجی پس اگر واقعا کسی داعیه ازادی خواهی وحقوق بشر وغیره وغیره را داره باید بداند که انرا درهیچ جای زمین انطور که اودرذهن دارد پیدا نمی کندزیرا هیچ کس نیست که اینقدرازادی بدهد وانر ا جمع کندوهیچ کس نمیدونه ادم را به ان سرحد لذت مادی ومعنوی برساند بیشتر ادمها یک طر ف را می گیرند وطرف دیگر را رها می کنند چرا چون کسی نبوده یا اجازه ندادن که یاد بدهدنگاه کردن به این موضوع باعث میشه خیلی از مسایل حل بشودیک واما دوم اینکه یکسری از چیزها احتیاج به زمان دارد تا جا بیفتد و درست پیاده شود وانطور که حق کلمه است در دولتها واستفاده از تجربه های دولتهای دیگراداشود.پس شب وروز دعا کنیم برای ظهور این امر چیزی که بیخود نیست اینهمه به ان سفارش شده... چیزی که بیشتر از انی که فکر می کنیم نزدیک است یک کمی به اطرافمان وحوادث نظر کنیم (39637)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۷:۴۹:۳۶
برادر و یا خواهر عزیز
بسیار هوشیارانه سخن گفتید .اصل صحبت جنابعالی بسیار صحیح است .بنده هم مانند شما فکر میکنم .فقط یک نکته می ماند .
بالاخره در این مملکت اشکال و بی عدالتی هم کم نیست .همین اشکالات اگر ادامه پیدا کنند با وخیم تر شدن ماهیتشان معلوم نیست که ما از امریکاییها بدتر نشویم .
متاسفانه در داخل، ما مردم و مسئولین انچنان درست عمل نمی کنیم . دشمن شماره یک ما هم همین است . همین دشمن است که نهایتا زره ما را می شکافد و بدن بی دفاع ملت را در اختیار دشمن فیزیکی بیرونی قرار میدهد .بسیار بایستی کار کرد و هوشیار بود تا به لحاظ فرهنگی اصلاح شویم .در انموقع هم بایستی مراقبت کرد تا تعالی و ارتقا ادامه یابد .صرف نظر از برخی نکات مثبت ، بنده به شخصه شرایط را انگونه اماده نمی بینم .
انشا... که در حال تحول باشیم .به هر صورت میخواستم عرض کنم که دشمن تنها در بیرون حصارها نیست .اگر ذهنمان صرفا
معطوف خارج باشد داستان پاشنه اشیل و اسب تراوا تکرار میشود .البته بایستی در مقابل دشمن هویدای خارجی متحدد باشیم .بارها به دوستانم گفته ام که راه فلاح ما با انجام اصلاحات دموکراتیک و تحول تدریجی به مقصد میرسد ونه اتش زدن پمپ بنزین و غارت فروشگاه شهروند.واقعا برخی از مسئولین مثل اقای احمدینژاد هم انسانهای خوب و بانیتی هستند .حیف است برای اصلاح جمع نشده و به یکدیگر کمک نکنیم .ولی این مسئولین هستند که میتوانند بسیار موثر تر و زمینه ساز تر باشند .
یا حق (39682)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۷:۵۰:۳۰
محرمانه

برادران محترم بخش تحلیلی سایت الف

از میزان کامنت های مثبت و منفی به دوکامنت فوق متوجه شدید این نوع نظرات چقدر میان حتی خوانندگان الف خریدار دارد ؟
اکثرا به این نوع نظرات دقت کرده ام .همواره با تقریب نزدیک به 100% ،اکثریت خوانندگان بسیار بی توجه از کنار انها گذشته اند .در صورتیکه درد فرهنگ ایرانی و عدم رشد وی
درعدم توجه به مصالح عالی و به تعبیری دیگر خرد نگری و غرق شدن در جزییات غیر ضروردر مقایسه با شاخص های کلان کشور است .دقت کرده اید وقتی صحبت از اصولگرایی و اصلاح طلبی به میان می اید
چه حجمی از خوانندگان با روش صفر و یک و یا سیاه و سفید چگونه بهم می پرند و سعی در خراب کردن یکدیگر دارند . چقدر به فرمایش روس اکرم مبنی بر اینکه مسلمین برادر یکدیگرند توجه میکنیم ؟ به چه میزان توجه داریم که بنی ادم اعضای یکدیگرند ؟ چقدر به فرهنگ زلال و پر مهر رزمندگان دوران دفاع مقدس اهمیت داده و در مورد اشاعه ان کمر همت بسته ایم . گاف بزرگ فرهنگی ما \"من \" است.
اصلا و اصولا به این این اصل که بالاخره انسانها جائز الخطایند و نبایستی با تمامی اشتباهات با شدت و تنفر برخورد کرد توجه داریم؟ .
راجع به فرهنگ وحدت ما ( نه وحدتی که در شرایط بسیار بحرانی بر ملتها متبلور میشود ) تحقیق کنید .مقالاتی در همین خصوص را بدون اطلاع دیگران از نیت خویش منتشر کنید . مطمعن هستم که به نتایج جالبی دست خواهید یافت که شاید مبنائی برای مطالعات زیر بنایی اندیشمندان و مسئولین نطام قرار گیرد .مقاله ای داشتید در مورد علل تاریخی سقوط مسلمانان .مشکلات را از یک هزار سال پیش تا بحال بررسی کرده بودید .یکی از اصلی ترین علل تفرقه بود و عدم توجه به مضار تفرقه .
پیشنهاد میکنم با انجام یک پروسه مدون تحقیقاتی و گرداوری مطالب ، بحث تفرقه
و اموزش ملت و مسئولین به کلان نگری
را طی یک سلسله مقالات پیوسته مطرح و به اصطلاح تنور این بحث را بصورتی گسترده در جامعه روشن کنید .البته بحث وحدت متاثر از عملکردهای اجتماعی سیاسی فرهنگی و اقتصادی کشور نیز هست که بایستی بصورتی همگون رشد نمایند . (39805)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۸:۳۲:۳۶
ان دوستانی که میگویند احمدینزاد بایستی جلسه را ترک میکرد یکبار دیگر این کامنت را بخوانند .بدترین کار ممکن ترک ان جلسه بود .مطمعنم بسیاری از همانهایی که انتقاد میکنند میگفتند ببین طرف را ضایع کردند و تحقیر شده از جلسه بیرون رفت بدون اینکه صحبتی بکند . شایسته است که این فیلتر نفسانی را از جانهای خود خارج کنیم


5. در مورد توهین هم اگه احمدی نژاد از سالن می رفت بیرون چی میشد؟ خب هیچی یه فرصت برای بیان بی واسطه نظرات از بین می رفت و هیچ نظری عوض نمی شد یا حرف جدیدی شنیده نمی شد، تازه ممکن بود یه عده بگن حتما حرفی برای گفتن نداشته. ضمنا این فحاشی ها روی توی بقیه ایام سال هم می کنن، امروز از جلسه می شه رفت بیرون، بقیه وقت ها که نمی تونیم کلا ایران رو از رو زمین کوچ بدیم به یه جای دیگه.
6. بلاتشبیه مگه تو کربلا همه بنی هاشم رو قتل عام نکردن، بعد هم تو جلسه شام هدف یزید ضایع کردن اسرا نبود، اما نتیجه برعکس شد، این به خاطر اینه که خدا طرفه حرف حقه و از باطل ترین کانال ها می تونه اون رو به گوش مردم برسونه. معلومه که اونها بی گدار به آب نمی زنن و به مخالف به این راحتی اجازه صحبت نمی دن، اما به هر حال خدایی هم هست. (39809)
 
nader razavy
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۴:۴۰:۵۳
man nez en harekate bee adabneh raes daneshgah ro shadedan mahkum meekonam
albateh en harf be hech vajeh be manaey taeed sokhanan raes dulat nest (39641)
 
مهدیه لطیفی
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۵:۰۶:۵۹
سلام وقتی سخنرانی آقای احمدی نژاد داشت پخش می شد یه لحظه حس کردم که چقدر تنها است آمریکائیها دارن آقای احمدی نژاد رو مسخره میکنن و دارن با این کارها اعصابشو خرد می کنن که عصبانی بشه و یه حرفی بزنه که خدا رو شکر این اتفاق نیفتاد (39656)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۶:۴۲:۵۰
واقعا ترك جلسه بهتر بود يا ماندن؟
1- ماندن در جلسه بمعناي تحمل توهين، ترك جلسه به معناي عدم پذيرش توهين
2- ماندن براي ژاسخگويي
رفتن بمثابه ترس از پاسخگويي
3- ماندن بمعناي بيخيالي
رفتن به معناي عدم سعه صدر

كدام گزينه صحيح است
كمي تفكر مي طلبد (39672)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۶:۴۳:۱۸
: This is a message to US governmen
In link to this special article, if you statistically approach the comments received through this site, you will then simply realize that how popular you are among Iranians .The situation is the same in Middle East and many other regions around the world .I have talked to many foreigners. A great majority of them are well aware of your devilish plans.
Do you know why you do not succeed? I tell you why:
Life has it’s own inherent characteristics and rules .Positive results never raise from negative roots .I am really surprised that why you do not understand such a fundamental rule .May be you think that a new selection is now out of control, and you should continue your way .But I tell you that disaster is waiting for you .There is an Iranian expression saying that:
Preventing further loss at any stage is the sign of benefit.
Be friend .change your policy .Then you see the glory .If you do so, you will have nations friendship and support. If you fundamentally change, you will then be a real super power.
Do not draw yourself in crime, excessive materialism and horror any more .Try to understand the fundamental and the main rule of existence that is fairness . (39673)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۷:۲۰:۳۸
من فکر می کنم که نمی توان به خاطر وسیله هدف را توجیه کرد. آقای احمدی نژاد از اول آغاز به کارشان بخاطر هدف وسیله های مختلفی را توجیه کردند. همین الان رفتن به دانشگاه کلمبیا و گفتن موارد گفته شده در آن دانشگاه تنها باعث تنش بیشتر در سطح جهانی شد و الا نه آقای احمدی نژاد حرف جدیدی زدند نه آقایان مقابل عمل جدیدی کردند. مدل سخن گفتن آقای احمدی نژاد اصلا شبیه سخن گفتن یک رئیس جمهور به عنوان مجری نمی باشد ایشان در روابط داخل کشور و خارج از کشور عبارات کلی و مصلح گونه سخن می گویند و این در حالی است که اصلا برناه ائی برای اجرای آن دیده نمی شود. در این راستا رویکردهای مصلحانه از آن جهت که به رویاهای شیرینی انسانی می پردازد گاهی دور از دسترس می باشد که یک فرد مجری باید به اهداف دست یافتن نطر کند نه به رویاپردازی. شیرین ترین و کم خطرترین فکری که در مورد این بزرگوار می توان کرد آن است که به شرت ایده آلیست است که کم کم دارد واقعیت ها را احساس کرده و شروع به اصلاح خود می نماید و این درحالی است که حتی مدل سخن گفتن ایشان نیز کم کم از آن تندگوئی های همیشگی کاسته شده و کمی ادبیات سیاسی را قاطی سخن گفتن خود می کنند. به نظر من از ذهنیت های تیره که بگذریم بهترین دلیلی که حضور آقای احمدی نژاد را در آن مجلس توجیه می توان کرد ایجاد مظلوم نمائی و نشان دادن مطلومیت ایران به جهانیان بوده است که قطعا با راه های بسیار بهتری می شد این کار را کرد. شاید بد نبود که به مراسم سخنرانی ایشان در سازمان ملل به عنوان سکان بعدی این سناریو هم نگاهی می انداختیم که دتقریبا خالی از نفرات و برای صندلی های خالی سخن می گفتند. تو را به خدا از خط بازی های سیاسی دست برداریم و خوب نگاه کنیم که طی دو سال اخیر و با رویکرد ایشان وضعیت اسرائیل بهتر شده است یا بدتر ؟ رویکرد جهانی به اسلام خوشبینانه تر شده است یا دشمنانه تر ؟ ایرانیان وجه موجه تری پیدا کرده اند یا وجه آنان ضعیف تر شده است ؟ تو را به خدا بدون خط بازی های سیاسی مقداری فکر کنیم و پاسخ دهیم که اگر رئیس جمهور های دوره های قبل هم اینقدر و هر ساله به نیویورک می رفتند حداقل به عنوان مسرف معرفی نمی شدند بگذریم از حرف های دیگری که ممکن بود زده شود. روح امام شاد باد و راهش ادامه باد (39679)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۱۹:۲۷:۲۵
در برخي از كامنتها گفته شده كه چون به دكتر احمدي نژاد توهين شده پس سفر موفقيت آميز نبوده است و برخي اعلام كرده اند كه توهين به دكتر احمدي نژاد يعني توهين به ملت و مثلا ابراز ناراحتي كردند .
اولا در موفقيت سفر هيچ گونه ترديدي نيست . اگر قدرت تحليل ندارند حداقل عصبانيت مسئولين اروپايي و آمريكايي و اسرائيلي مشاهده كنند تا ميزان موفقيت سفر معلوم شود .
ثانيا مجامع علمي آمريكا سطح پايين تفكر خود را نشان دادند ( البته فقط رئيس دانشگاه و عده كمي اينطور بودند ) اما در مقابل غناي فرهنگي ملت ايران از طريق رسانه هاي خود آنها و البته بسيار ناخواسته انتشار يافت .
ثالثا اگر اين افرادي كه از تخريب رييس جمهور ناراحتند ايكاش در داخل هم همين ناراحتي را داشتند من شك ندارم همين افرادي كه به بهانه تخريب عليه دكتر احمدي نژاد سفر را موفقيت آميز نمي دانند در مراحل مختلف خودشان طرفدار تخريب دكتر احمدي نژاد بودند . آيا اين قبيل افراد طرفدار تاجزاده و ... نيستند ؟ آيا همين افراد از توهين ها در دانشگاه امير كبير خوشحال نشدند ؟ خواهشا براي ما فيلم بازي نكنند . اتفاقا يكي از دلايل موفقيت سفر دكتر عصبانيت همين افراد است ! (39695)
 
علی
۱۳۸۶-۰۷-۰۴ ۲۲:۲۴:۲۱
با سلام فکر نمی کردیم تو دانشگاه آمریکا هم آدم به این ترسویی واحمقی پیدا بشه (39710)
 
نکته گو
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۰۰:۰۶:۵۳
من از طرف دار های احمدی نژاد نیستم. البته بر خلاف مسائل داخلی در مورد بسیاری از نظرات خارجی باهاش موافقم. در مورد این سخنرانی هم چند نکته وجود داره:
1. در مورد مسائل خارجی حرف هاش کاملا حق بود که خود این کلی مهمه.
2. در مورد مسائل داخلی شاید 50% بهتر بود اینقدر قاطعانه چیزی رو رد یا قبول نمی کرد (مثل قضیه همجنس باز ها). نکته ای که در این مورد وجود داره و معمولا بهش توجه نمی شه اینه که اولا این مسائلی که گفته می شه تو خیلی از کشورهای دیگه هم وجود داره؛ ثانیا خیلی هاش داره بهتر می شه (مثل قضیه ماهواره که داره روش کار می شه) و ثالثا بسیاری در حیطه کار ریاست جمهوری نیست، اما به هر حال چون احمدی نژاد این فرصت کوتاه رو برای کل نظام می بینه در مورد اونها هم جواب می ده.
3. برخلاف حرفهایی که در مورد عدم وجود مشکل بین مردم ما و آمریکایی ها هست، مردم ما با اونها مثل خدا رفتار می کنن و اونها ما رو موجودات کثیف حقیر درجه دو و فاقد شعور می دونن (این در مورد عموم مردم در هر دو کشوره). شاهدش هم همین نظرات اونها در سایتهاست. به عنوان مثال توصیه می کنم یه سری به yahoo answers بزنین و اونجا در مورد ایران و یا احمدی نژاد جستجو کنین.
4. در مورد آزادی تو اونجا، از هر کارشناسی بپرسین می گه که آزادی بیان تو آمریکا در مقایسه با سایر کشورهای غربی تقریبا وجود نداره، درسته که اونها مثلا سخنرانی احمدی نژاد رو پخش می کنن، اما با اون همه توهین و تهمتی که قبل و بعدش می کنن و می گن عملا اون رو برای اکثریت بی اثر می کنن. شما اگه فقط به فضای کاملا سیاه سالن دقت کنین این رو متوجه می شین که حتی روی آرم دانشگاه رو هم با پارچه سیاه پوشونده بودن. از طرفی مردم آمریکا بر خلاف مردم ایران اونقدر به سیاست اهمیت نمی دن که برن اخبار رو از منابع مختلف بشنون و قضاوت کنن. هر چی CNN و FOX بگه باور می کنن، تازه حتی اگه واقعیت رو هم بهشون بگی (کاری که من بارها تلاش کردم بکنم) عمرا باور نمی کنن. از طرفی همین حرفهای احمدی نژاد رو اگه به نظرشون درست هم بیاد می گن حرفش با عملش یکی نیست. یا گرگه تو لباس گوسفند (این عینا جمله یه آمریکایی بعد از سخنرانی مجمع عمومی پارسال احمدی نژاده).
5. در مورد توهین هم اگه احمدی نژاد از سالن می رفت بیرون چی میشد؟ خب هیچی یه فرصت برای بیان بی واسطه نظرات از بین می رفت و هیچ نظری عوض نمی شد یا حرف جدیدی شنیده نمی شد، تازه ممکن بود یه عده بگن حتما حرفی برای گفتن نداشته. ضمنا این فحاشی ها روی توی بقیه ایام سال هم می کنن، امروز از جلسه می شه رفت بیرون، بقیه وقت ها که نمی تونیم کلا ایران رو از رو زمین کوچ بدیم به یه جای دیگه.
6. بلاتشبیه مگه تو کربلا همه بنی هاشم رو قتل عام نکردن، بعد هم تو جلسه شام هدف یزید ضایع کردن اسرا نبود، اما نتیجه برعکس شد، این به خاطر اینه که خدا طرفه حرف حقه و از باطل ترین کانال ها می تونه اون رو به گوش مردم برسونه. معلومه که اونها بی گدار به آب نمی زنن و به مخالف به این راحتی اجازه صحبت نمی دن، اما به هر حال خدایی هم هست. (39716)
 
ئ
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۰۱:۲۳:۵۷
همیشه در بحث یادتان باشد که باید بی طرف قضاوت کرد . ازحق نگذریم سوالات کاملا حساب شده بود . احمدی نژاد هم در کل بد جواب نداد . بهتره خودمون را جای اون بذاریم وبینیم می شد بهتر جواب داد یا نه؟ مثلا جواب شما به سوال همجنس بازی در ایران چیه؟ (39722)
 
mostafa
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۰۱:۳۳:۳۴
رییس دانشگاه کلمبیا که پیش از سخنرانی احمدی نژاد سخنرانی کرد در مقدمه ی طولانی اش بارانی از تهمت ها و توهین را به ایران و شخص احمدی نژاد نسبت داد. «اقای رییس جمهور شما تمام نشانه های یک دیکتاتور کوچک و بی رحم را دارید.» ------- «آقای رییس جمهور انکار هولوکاست شما در سال 2005 باعث می شود که شما در این دانشگاه مسخره به نظر بیایید. این از دو حالت خارج نیست شما یا خیلی بی کله و اهل تحریک کردنید و یا فوق العاده بی سوادید!» (که حضار شروع به دست زدن کردن و وی برای جلوگیری از تندتر شدن جو خواست که دست نزنند). -------- آقای رییس جمهور شما باید بدانید که ما مرکز جهانی مطالعات یهودی و مطالعات در باره ی هولوکاستیم. واقعیت این است که هولوکاست مستند ترین حادثه ی انسانی در تاریخ بشری است! در نتیجه، اظهارات پوچ شما در انکار هولوکاست ما را به ترس وا می دارد.... می شود لطفا این مسخره بازی مشمئز کننده را تمام کنید؟ ... آیا می خواهید ما را هم از نقشه ی جهان محو کنید؟ -------- آقای رییس جمهور من شک دارم که شما شهامت عقلی این را داشته باشید که به این سئوالات پاسخ بدهید اما جواب ندادن های شما هم برای ما معنا دار خواهد بود. و توقع دارم که شما ذهن افراطی اتان که نشانگر کردار و گفتارتان است را به نمایش بگذارید! ------- من فقط یک استادم و رییس دانشگاه و متاسفانه باید بار تمام اکراهی که جهانیان از شما دارند را به دوش بکشم. ------------------ ایا لحن و جمله بندی مقدمه رییس دانشگاه خارج از رفتار آکادمیک و یا آداب و ادب مهمان داری و یا رفتار انسانی است (39726)
 
ماریا
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۰۶:۳۷:۱۵
سخنرانی آقای احمدی نژاد حرف نداشت یه تو دهنی محکم بود
یه افتخار بزرگ برای ایران وایرانی (39740)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۰۹:۰۵:۵۴
من از تمامی آن همایش شرم آور، از پس اشگ، تنها به پلاکاردی می نگرم که روی آن نوشته است:\"نه احمدی نژاد ایران است، نه بوش آمریکا\". (39754)
 
جمال
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۰۹:۲۷:۵۵
آقاي رئيس جمهور مي توانست پس از سخنراني رئيس دانشگاه با ادب و آرامش پشت جايگاه قرار گيرد و در سخنان کوتاهي از اينکه گوينده قبل از او فضاي ديالوگ و گفتمان متقابل را به بيان جملات توهين آميز تقليل داده ابراز تاسف کند و با پوزش از شنوندگاني که براي شنيدن نظرات وي آمده بودند، جلسه را ترک کند. چنان رفتاري مي توانست امريکايي ها را بيش از آنچه اکنون صورت گرفت، خجالت زده کند و از اين سو احساس غرور را در جامعه ايراني برانگيزد. (39757)
 
حاج رضا
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۰:۲۸:۲۸
هوالمحبوب براستی آیا این آرزوی همه انقلابیون جهان نبود که در قلب امریکا و در مقابل چشم صدهها میلیون انسان بتواند فریاد انقلابی گری و عدالتخواهیش را به گوش همه برساند ایا آروزی همه انقلابیون نبوده ونیست که در قلب دشمن با سلاح خودش یعنی رسانه های خودش سیاستها و جنایتهایش را به چالش بکشانند و این اروزی دیرینه همه انقلابیون با سخنرانمی دکتر احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا و در مقر سازمان ملل متحد به واقعیت پیوست اینهایی که می گویند خوب بود ایشان جلسه را ترک می کرد در صورت انجام این کار می نوشتند خوب رئیس جمهور با اخلاق انسانی و اسلامی و جواب یاوه گوئیهای رئیس دانشگاه کلمبیا را می داد اما به نظر ما هوظ و ذکاوت احمدی نژاد ایران را بلند آوازه کرد درود همه انقلابیون جهان بر این بزرگ مرد ایران (39760)
 
کدخدایی
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۲:۳۰:۰۹
آنهایی که از سخنان رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا به خود افتخار میکنند، مشکل مسکن ندارند ، گرانی و تورم را لمس نمی کنند ، خودشان یا فرزندانشان به راحتی به دانشگاه می روند و کنکور سد راه آنها نیست . مشکل کار با درآمد بالا را ندارند . نیاز نیست تا سوخت خودروی خود را مدیریت کنند .
اما من و افرادی مانند من که برای تهیه مسکن مناسب ، کار مناسب ، تحمل گرانی و تورم و ... باید پیوسته تلاش کنم و عرق بریزم از سخنان رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا خوشنود نشدم . او منافع هفتاد میلیون ایرانی را فدای منافع پنج میلیون فلسطینی کرد . یادم نمی رود که در زمان جنگ تحمیلی برخی از همین فلسطینیان در صف ارتش صدام با فرزندان ما میجنگیدند . دیری نگذشته است که پس از اعدام صدام دیکتاتور برخی از همین فلسطینیان هوادار حماس او را مردی بزرگ نامیدند و برایش عزاداری کردند . فراموش نمی کنم که پس از مرگ زرقاوی قاتل شیعیان عراق برخی از همین فلسطینیان هوادار حماس او را شهید نامیدند . می بینید من و افرادی مانند من هنوز مشکل مسکن ، گرانی و تورم و ... را داریم . اما پول ما را به لبنان می فرستند تا برای آنها خانه ، درمانگاه و راه بسازند . (39774)
 
سعید
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۰۱:۲۹:۲۹
کاملا با شما دوست عزیز موافق و همدردم.
ضمنا خطاب به دو سه میلیون هوادار باقیمانده احمدی نژاد ( ازمجموع 17میلیون) می گویم که بر فرض که احمدی نژاد در امزیکا به پیروزی رسید که چی؟
ایا این برای جوانان این مملکت نان واب می شود؟ ایا مشکل اشتغال میلیونها جوان تحصیلکرده را حل کرده است؟
مشکل فاجعه تاریخی وجبران ناپذیر افزایش قیمت مسکن و اجاره مستاجران بینوا را حل کرده است؟
مگراو نبود که قبل انتخابات مدعی بود مشکل اول ملت ما معیشت اقتصادیست.
مگر در همین مملکت 20درصد جمعیت زیر خط فقر مطلق نیستند؟ مگر خبر ندارید درهمین حاشیه تهران مردمانی هستند که حتی2000 تومان پول داروی فرزندش را ندارد! لابد فکر کردید برای ان روستایی بدبختی که حتی پول نان شبی که فرزندانش راسیر کند ندارد خیلی مهم است که در ینگه دنیا عده ای برای احمدی نژاد شما کف زده اند! این چیز ها نه در دوران خاتمی خوش تیپ وخوش صحبت وجذاب مهم بود ه است ونه حالا.
حالا می خواهید برای ورودش جشن بگیرید!
لابد عدالت اجتماعی را درسطح کشور تحقق بخشیده است !
خاتمی که هم حرفش نافذتر بود . هم محبوبیت جهانی و داخلی وی به مراتب بیشتر ازاحمدی نژاد بود. اما در مورد او می گفتید فقط حرف می زند ولی مشکل ملت معیشت است! لابد حالا با نفت 80دلار مشکلات مردم حل شده که دلتان را به این حرفها خوش کرده اید.
لابد نمی دانید که این 17 میلیون (از مجمو ع 50 میلیون رای دهنده )با هدف رهایی ازفقر وبدبختی وبه امیدسفره ای که نان وابی حاصل ازنفت داشته باشد به وی رای داده اند.
عیب ندارد.باشد این نیز می گذرد اما...

اینده همه چیز را نشان خواهد داد...

بیچاره این ملت.... (39838)
 
غدیر
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۲:۴۴:۵۸
اينها همه مصرف داخلي و خوراک تبليغاتي داخلي براي آقاي رييس جمهور است اگر يک نفر ايراني از 195 رييس جمهور دنيا در سازمان ملل و نيويورک سخنراني يا صحبتي شنيده ساير مردم دنيا نيز حرف رييس جمهور ما را شنيده اند در ضمن سخنان احساسي آقاي احمدي نژاد درد مملکت ما را دوچندان مي کند انگار يکي از اصلاح طلبان مغضوب حکومت حرف حقي بزند حکومت ما هر رفتاري از خود نشان دهد دنيا همين عکس العمل را به احمدي نژاد جواب خواهد داد در ضمن قياس آقاي خاتمي با آقاي احمدي نژاد درست نيست خاتمي با حفظ احترام و شئونات صحبت مي کرد ولي آقاي احمدي نژاد همه را باطل خطاب مي کند و حق را صد در صد متعلق به خود مي داند که اين نوع صحبتها اکنون دوره اش گذشته است و نتيجه اش همين ميشود که مي بينيم گراني و تورم افسار گسيخته (39776)
 
@
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۰:۰۰:۲۷
آقاي خاتمي از روي ترسش مجبور بود ولي اقاي احمدي نژاد عزت اسلام و اسلاميان را نشان در مقابل كفر.
شما پيروز هستيد اگر مومن باشيد
آل عمران آيه 139 (39938)
 
Amir
۱۳۸۶-۰۷-۰۵ ۱۲:۴۶:۳۵
This is a quote from Columbia University president in 2005 regarding President Musharraf of Pakistan:

“President Musharraf is a leader of global importance and his contribution to Pakistan’s economic turnaround and the international fight against terror remain remarkable - it is rare that we have a leader of his stature at campus,” said Lee C Bollinger, the President of Columbia University.\"

No tin pot dictator here, huh? (39778)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۶ ۰۰:۵۱:۲۰
مهر،صفا،صميميت،صلح، صفا، دوستي، مهرباني، ...
اينها واژگاني هستند كه رئيس جمهور به مردم آمريكا و جهان ارائه مي دهد. ولي در مملكت خودمان بغضي از مديران دولتي دل خوش را از مردم گرفته اند.
فكر ميكنم بهتر است ابتدا از خانه خودمان شروع كنيم.
عدالت واژه زيبايي است حتي در داخل ايران.اين را فراموش نكنيد. (39835)
 
@
۱۳۸۶-۰۷-۱۲ ۱۰:۲۹:۴۰
سياستهاي امور خارجه يك بحثه و سياستهاي امور داخلي بحثي ديگر و هردو در كنار يكديگر بايد پيش بروند نمي شود به توطئه ها و نقشه ها و حرفهاي كشورهاي ديگري كاري نداشته باشيم بچسبيم به اينكه در داخل كشور كاري مهمتر داريم. (40372)
 
زهرا
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۱:۰۴:۴۷
سلام
من نمی دانم چگونه از آقای احمدی نژاد تشکر کنم
من فقط می دانم آقای احمدی نژاد احساس بودن را در مسلمانها و ایرانی ها زنده کرد و من به ایشان افتخار می کنم که شجاعانه در برابر آنها ایستاد و با آرامش با رئیس دانشگاه صحبت کرد
من توهین رئیس دانشگاه را محکوم می کنم (39950)
 
زهرا
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۱:۱۶:۵۴
من افتخار می کنم که ایرانیم و کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردم که توانست ایران را در جهان پر آوازه و کشوری صلح دوست معرفی کند
آقای احمدی نژاد از صمیم قلب می گوییم با تمام وجود ممنون و سپاسگذارم
و سجده شکر را به جا می آورم
این کار شما زیبا ترین تحول در جهان بود شما اقتدار یک ملت را به مردمش برگرداندید
من برای کسانی که با شما مخالفند متاسفم چون نمی دانند که شما در جهان برای آنها چه ارزشی داده اید (39956)
 
مهران
۱۳۸۶-۰۷-۰۷ ۱۷:۲۲:۵۰
این یانکی های بی همه چیز ! برای سیاه نمایی احمدی نژاد در اذهان عموم حتی از سیاه کردن رنگ پرده پشت سرش دریغ نکردند.....اما روسیاهی به ذغال ماند. (40020)
 
محمد تقی مجذوبی
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۱۷:۴۵:۲۸
به اعتقاد من خدا خواست اتمام حجت خود را بر خفقان حاکم برجهان امروز تجدید کند (40136)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۹ ۱۳:۲۸:۳۹
مگر دوستان حزب الهي رييس جمهور در زمان آقاي خاتمي سخنران ها را نمي زدند. اصلا در حال حاضر اجازه سخنراني به مخالفان داخلي داده نمي شود . چرا اينقدر دروغ مي گوييد. (40169)
 
ششگل
۱۳۸۶-۰۷-۰۹ ۱۵:۳۸:۱۵
اصولا ما ایرانی ها عادت کردیم تا همیشه ادب بخرج دهیم تا دیگران به ما توهین کنند ما عادت کردیم تا همیشه نا سزا و بد بشنویم تا دلمان خنک بشه ما عادت کردیم به غریبه پرستی و این که بخواهیم غربیها برای این ما را تحویل بگیرند که مثل نوکران خود به ما بی احترامی کنند 0برای نمونه این کریستین امانپور هم همیشه در مصاحبه ها با مسئولین ما انگار با یک متهم صحبت میکنه و بی ادب است ولی ما دوباره همیشه با او مصاحبه میکنیم و برای دیدار از ایران به او ویزا میدهند مورداخر را فراموش کردیم تا در این فر هم رئیس جمهور با CNN پنج دقیقه مصاحبه کند (40214)
 
تنبل
۱۳۸۶-۰۹-۲۱ ۱۹:۵۵:۴۳
سلام بابا یک فکری هم به حال ما دانشجویان دانشگاه آزاد کنید.
خسته شدیم بس که شهریه پرداخت کردیم (46349)
 
طرفدار حق
۱۳۸۷-۰۷-۱۸ ۱۸:۲۹:۳۷
به نظر من اصلاح طلبان باید به داشتن چنین فردی در کشور افتخار کنند و کمتر دست به تخریب چنین شخصیت محترمی بزنند اصلاح طلبان به جای این همه تخریب باید اول به فکر قیامت و بعد به فکر ایران باشد.
(84773)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.