نظر منتشر شده
۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 15276
گفتگوی الپایس با صفارهرندی
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۳۸۶ ساعت ۱۱:۳۸
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با روزنامه الپايپس اظهار داشت: در دولت جديد، انتقاد از دولت افزايش پيدا كرده است، رييس جمهور را مورد حملات شخصي قرار داده اند و حتي رفتار غير محرمانه اي با او داشته اسند كه شايد به خاطر بردباري بيش از حد رييس جمهور بوده است.

به گزارش الف، محمد حسين صفار هرندي در گفتگو با آنجلس اسپينوسا خبرنگار روزنامه اسپانیایی زبان الپايپس افزود: در طول دوران حاكميت دولت جديد، خبرنگار كمتري به دادگاه رفته است و روزنامه هاي كمتري نسبت به دولت هاي پيشين تعطیل شده است.

وي خاطر نشان ساخت، همه براي بيان ايده هاي خود آزاد هستند اما چهارچوبهاي قانوني براي آنها وجود دارد كه در ميان آنها از اهانت به ديگران، اعتقادات اسلامي و هويت ملي مي توان نام برد البته محدوديت هاي موجود در ايران، با محدوديت هايي كه در اروپا و كشورهاي غربي در مورد هولوكاست اعمال مي شود قابل مقايسه نيست.

صفار هرندي افزود: اين طور كه متوجه شده ام در آن كشورها روشنفكراني وجود دارند كه مورد محاكمه، جريمه نقدي و يا زنداني مي شوند به خاطر اين عقيده آنها که خلاف نظر رسمي حكومتها در مورد هولوكاست است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در مورد علاقه داشتن به موسيقي و مخالفتش با موسيقي راك و رپ تصريح كرد: به موسيقي علاقه دارم، اگر چه شروطي را در بر مي گيرد كه در ميان آنها از خود بي خود شدن و از دست دادن وقار قابل توجه است.

وي افزود: شنيده ام بعضي از انواع موسيقي همچون هوي متال باعث مي شود كه افراد با مصرف قرصهاي روان گردان در حالي كه با سرعت بالا رانندگي مي كنند خود را از پنجره خودرو به بيرون پرتاب مي كنند و من مخالف با اين نوع موسيقي هستم.

لازم به ذكر است، محمد حسين صفار هرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به منظور شركت در دهمين نشست دو روزه وزيران فرهنگ كشورهاي عضو شبكه بين المللي سياستهاي فرهنگي در مادريد پايتخت اسپانيا به سر مي برد.
  
 
علی
۱۳۸۶-۰۷-۰۲ ۱۳:۳۰:۲۸
از آقای صفار باید پرسید اگر در گفته خود صادقید چرا کتاب وزیر سابق ارشاد که سیاسی هم نیست هنوز اجازه چاپ ندارد آیا این سیاسی کاری و افراطی گری دولت جدید نیست (39244)
 
وبلاگ نويس
۱۳۸۶-۰۷-۰۲ ۲۲:۰۱:۵۳
خداييش مقايسه جالبي بود. فکر کنيد در زمان خاتمي چند تا روزنامه بسته شد جامعه توس نشاط صبح امروز افتاب امروز مشارکت سلام خرداد و ...
در زمان دولت نهم چي فقط شرق و هم ميهن و البته ايران -- كه مال خود دولت بود و نشان دهنده ايثارگري دولت است-- خداييش بايد همه قدر دان اين آقا باشيم خيال همه را راحت کرده عوض بستن يا نميگذارد کسي روزنامه باز كند ياخبرنگاران را به جايي راه نميدهند كه حالا جرمي واقع شود و حکومت به زحمت بيفتند و روزنامه نگار به زندان. (39256)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۴:۵۰:۴۵
منظورتان از وزير سابق ارشاد آقاي مهاجراني است ؟ آقاي مهاجراني پس از اينكه سه بار ازدواج كرد و يكي از همسرانش از وي به دادگاه شكايت كرد به انگليس تشريف برده و اكنون در لندن حضور دارد و با نشريه شرق الاوسط ( از نشرياتي كه مخالفت شديدي با ايران و حزب الله لبنان دارد ) همكاري دارد . وي چندي قبل گفته بود كه در حال يادگيري شيرين ترين زبان دنيا يعني زبان عبري است ! اين افراد چند سال مسئول فرهنگ ما بودند . (39264)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۶:۴۹:۲۰
آقای صفارهرندي توكه راست ميگي..... (39265)
 
۱۳۸۶-۰۷-۰۳ ۰۹:۲۸:۳۷
akhe roznamehy monde ke bebandid ma ye roznameye shargho mikhondim ke onam bastid (39292)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.