نظر منتشر شده
۱۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 12640
به من می گفتند، مقاومت کن، ناتو حمله می کند
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تير ۱۳۸۶ ساعت ۱۵:۰۷
حسین كاظمینی بروجردی؛ به من می گفتند مقاومت کن، ناتو حمله می کند. حسین كاظمینی بروجردی که مدعی ارتباط با امام زمان شده و خود را نوه آیت الله العظمی بروجردی معرفی کرده بود، در دادگاه ویژه روحانیت اظهاراتی داشته و از اعمال خود ابراز ندامت و پشیمانی كرده است.      به گزارش رسیده به "الف"، حسین كاظمینی بروجردی مدتی پیش با طراحی چند ساله  و فضاسازی رسانه ای غرب، با ادعای ارتباط با امام زمان، دادن اذكار عجیب به مردم و ادعای حل مشكلات آنان،  در کنار طرح تئوری رهبری دین سنتی و مكاتبه با سران كشورهای اروپایی و شخصیت هایی همچون پاپ تلاش داشت تا با ایجاد آشوب، فضایی متشنج در جامعه بیافریند.

وی با خواندن اشعار و ادعیه در آهنگ های مختلف و با  بیان اظهارات عجیب و غریب، پیروانی را در اطراف خود جمع كرده بود. این در حالیست که بعدا مشخص شد وی از خواندن صحیح قرآن و مفاتیح الجنان نیز عاجز بوده است.

کاظمینی بروجردی در فیلم های ویدئویی كه خود از خود تهیه نموده بود، اكثر ادعیه را غلط می خواند. از جمله در یکی از ویدیوهایش، قبل از شروع نماز به خداوند خطاب می كند: « یا من لایغیر ذنبه لا هو»، ای كسی كه گناهش بخشیده نمی شود الا او، كه این جمله اگر با آگاهی بود شرك محسوب می شد. وی در جلسات دادگاه ویژه روحانیت انگیزه خود را قدرت طلبی و سوء استفاده از سادگی مردم می داند.

در آخرین جلسه دادگاه، کاظمینی بروجردی خود را فریب خورده دانسته و تاكید كرده است، علی رضا نوری زاده بارها با وی تماس گرفته و وی را تحریك به استقامت كرده است. بروجردی می گوید: نوری زاده مرتبا به من می گفت، « اگر مدت كمی مقاومت كنی، ناتو به ایران حمله می كند و كار آنها تمام می شود و تو می شوی رهبری دینی ». وی در اظهارات خود ادامه می دهد "حتی خانمی از رادیو سوئد زنگ زد و ضمن تبریك گفت، هیچ روحانی به اندازه تو روی كره زمین معروف نشده است".

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به فرض که جمع شوند شما كه معلومات كافی را نداشتید، اظهار می دارد (اظهارات وی عینا نقل می شود) : "خوب من كه بحث علمی نمی كردم. این اسلام سنتی را این آخری ها در آوردم. نمی گفتم میخواهم اسلام شناسی بگم. نیم ساعت دعا و توسل میخواندم. دعا را دیكلمه وار میخوندم. قسمتی از زبور، خودم هم شعر می سرودم. صوت خوبی هم داشتم و در آهنگ های مختلف می خوندم. به خاطر چی؟ به خاطر اینكه به اینها می گفتم بیایند حاجت بگیرند. كمتر هیاتی ها و مسجدی ها می آمدند و از بس كه روی اینها روانشناسی كار می كردم و روی مخشان، اینها میخكوب می شدند بلد بودم مخ بتكونم به قول امروزی ها ترید كنم به طوری كه افراد انتظار نداشتند من استاد دانشگاه یا ... باشم انتظار یك دعاخوان پیشرفته را داشته باشند یه دعا نویس مثلا كشوری یا یك چیز گسترده تر".

وی در بخشی  دیگر می گوید: "مثلا روی چیزهای الكی و غیر مهم مانور می دادم. من تقویم چاپ می كردم عكس مرقد حضرت امام كاظم را میگذاشتم كنار مقبره پدر و پدربزرگم و پدرش كه در بروجرد مدفون اند. به عنوان كاظمی بروجردی می خواستم یك جوری تبلیغ كنم بعد آنها را برسونم به اجدادم یا مثلا خمین كه فرزند 27 امام سجاد «ع» بودنم را توی تیتراژ وسیعه با عكس های خودم چاپ كردم. بعد گفتم ببرند توی دهات ها و شهرستانها طوری شده بود كه وقتی می گفتند فلانی اینجا برنامه داره جمعیت فوج فوج می آمدند . می گفتم پول رفت و آمدها و اتوبوس را از محل صدقات جمع آوری كنید و اگر هم كم می آمد خودم می دادم و همه اینها از روی هوای نفس بود را داشتم. جمعیت جلسه من اینقدر زیاد شود كه بین میدان انقلاب و آزادی مردم جمع بشن و برنامه اجرا كنم. اگر شما جلوگیری نمی كردید، یقینا جلسه بعدی ام كه سیزده رجب بود این اتفاق می افتاد یعنی جوری می شد كه استادیوم ها جا نداشت، تزم این بود. واقعا من الان نگاه می كنم درسته لذت می بردم و من تو اعترافاتم گفتم وقتی در آخرین منبر در استادیوم شهید كشوری رفتم روی سن و نشستم اون ته سالن را كه دیدم سیاهی می زد سرم گیج رفت آن غرور نفسانی مرا گرفت. گفتم خوب الحمدلله آدم شدیم این مملكت كسی با دست خالی بدون روزنامه بتونه این جمعیت را جمع كند".

گفتنی است وی در ادعاهای كاذب خود قبل از دستگیری ادعا کرده بود نوه آیت الله العظمی بروجردی است در صورتیكه بعد از دستگیری سطح پایین علمی و نسب واقعی اش مشخص شد.



 
علی
۱۳۸۶-۰۴-۳۰ ۱۵:۳۸:۴۴
این بنده خدا را مرداد پارسال دستگیر کردید، تازه اعتراف کرده؟ سواد دینی اش هم اگر کم باشد، خداییش تحملش خیلی زیاد است! (33717)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۴-۳۰ ۱۵:۴۵:۴۲
این سخنان نشان می دهد مقابله به خرافه گری و بالا بردن سطح معرفت دینی مردم با تکیه به منابع صحیح (قرآن و اهل بیت ) و با استفاده از روش های موثر ( مانند تشکیل جلسات علمی و پرسش و پاسخ ، استفاده از وعاظ عالم و آگاه به زمان ، بکار گیری گسترده از امکانات اینترنت ، ساخت برنامه های مذهبی برای سنین و مخاطبین مختلف در صدا وسیما ) بسیار ضروری است.متاسفانه نهادی تبلیغی (رسمی و غیر رسمی ) در این زمینه بسیار کم کار کرده اند.تدوین کتب معارف اسلامی با توجه به مقتضیات زمان و بهره مندی از اساتید مجرب و دلسوز در سطح آموزش پرورش و اموزش عالی بسیار حائز اهمیت است .متاسفانه بسیاری از مطالبی که تحت عنوان معارف اسلامی تدریس می شود جوابگوی این زمان نیست و حتی برخی مطالب مبانی صحیحی ندارد و بجای بهره گیری از منابع وحی ، به اندیشه های بشری تکیه شده است . (33718)
 
آ سد صادق از انگلیس
۱۳۸۶-۰۴-۳۰ ۱۵:۵۱:۲۲
خدا وکیلی آدم چی بگه.یک عده آدم جاهل. خداوندا پناه بر تو از جهل. خداوندا پناه بر تو از هوای نفس. می گویند کسی شیطونو دید بهش گفت دیگر کارت کساد شد فلانی \"مستعوذات\" نوشته.(مستعوذات از ریشه استعاذه به معنی پناه بردن...منظورش این بود که با این کتاب مردم به خدا پناه می برند و بازار تو کساد میشه) شیطون خندید گفت اینو ببینید خود من وسوسش کردم یه همچین کتابی بنویسه چون دیدم اینجوری نیاد توی راه من.
حالا از این جاهل نادان انتظاری نیست. نخبگان را بگید که نظام اسلامی به رهبری اولاد زهرا را با نظام منحوس شاهنشاهی مقایسه میکنه و تازه نتیجه میگیره که مثل هم هستند یا اون یکی . که اسلام را فقط مختص مساجد میدونه و میگه اسلام نظام نداره
ای خدا عقل و قدرت تفکر خیلی چیزه خوبیه. چی می شد به همه می دادی (33715)
 
۱۳۸۶-۰۴-۳۰ ۱۶:۰۲:۱۸
خوبه دیگه قسمت چهارم اعترافات تلویزیونی هم بالاخره آماده شد ببخشید اونوقت یک آدم احمق چرا کارش به لشگر کشی برای دستگیری ختم میشه؟ اتفاقا خیلی هم باهوش بوده که فهمیده از طریق مذهبی میشه حکومت رو تحت خطر قرار داد و به کارش هم واقف بوده. برادران لگد زدن به مرده هنر نمیباشد (33725)
 
f.ف
۱۳۸۶-۰۴-۳۰ ۱۸:۲۴:۰۷
بحث بنده اصلا این شخص و مطالب بالا نیست. موضوع کلی تری را عرض میکنم.
لطفا سایت الف بفرماید که آیا فیلمی هم از این اعترافات وجود دارد یا باید همین نوشته ها را قبول کنیم و چون میگویید مثلا این عین حرفهای او میباشد ماهم باید چشم بسته تایید کنیم ؟
آیا امکان دارد فرض کنیم ما برای این اظهارات سند محکمی غیر از ادعای شما یا یک ارگان دیگر میخواهیم؟
اینکه حالا فیلم اعتراف چقدر ارزش دارد بحث دیگری است ولی لطفا همین نکته مبهم را برای من و 11 نفر از دوستانم روشن کنید که ایا فیلمی هم هست؟ ( نمایش آن لطف و کمک بسیار بسیار بزرگی به درک ماجرا میکند ) .
تشکر از شما (33736)
 
صابر
۱۳۸۶-۰۴-۳۰ ۲۱:۵۴:۲۹
همه چیز به کنار، مخ ترکوندن و تیلیت (ترید؟!) کردنش بامزه بود. (33746)
 
بینام
۱۳۸۶-۰۴-۳۱ ۰۱:۰۷:۲۳
باسلام:
فکر نکنم ایشان زیادهم بی سوادباشد. زیرا اگر به حرفهایش خوب توجه کنید می بینید کلا تیشه به ریشه روحانیت زده است. راستی چراباید بعداز هزاروچهارصد سال بتوان مسلمانان را آنطور که ایشان تشریح میکند( ودرست هم هست) اغفال کرد؟ آیا این نتیجه عملکرد روحانیت نیست؟ این نتیجه توصیه آنان به دیگران درمورد\" واردمعقولات نشوید\" نیست؟ چندین قرن این همه بودجه (سهم امام و غیره) ووقت صرف کرده اند که جامعه اسلامی اینطورباشد؟ که یک کسی (به قول رسانه ها شیاد) بتواند به این راحتی برمردم سوارشود؟ و مردم به همین راحتی حرف های اورا قبول کنند؟ اگر چنین است پس مسئولیت این وضع با چه کسی است؟ (33753)
 
احد اسدی
۱۳۸۶-۰۴-۳۱ ۰۲:۴۶:۰۱
بنده مستقیما از رسانه های ماهواره ای در خارج داستان اقای بروجردی را بارها در ان تاریخ مستقیما مشاهده می کردم.
چند رسانه ماهوارها یکه نوری زاده و قائم مقامی و دیگر مهره های موساد و سیا در انها به خیانت مشغولند مصاحبه های مستقیم و به سخنرانی ایشان تماشا می کردم.
حرکت و اقدام بروجردی ها و افراد مشابه سلسله طرح هایی است که از امریکا توسط ادم هایی مانند نوری زاده ها و میبدی ها که اکثرا یهودی و بهایی هستند مدیریت می شود.
در زمان هخا وقتی ایشان از مردم ایران می خواستند به خیابانها بیایند و دفاتر دولتی را تسخیر کنند هم همان جریان در صدد بود اشوب در کشور ایجاد کنند.
از این طرح ها در خارج زیاد است.
اعترافات هاله اسفندیاری رسما دخالت سناتورها و مقام های دولتی امریکا را در هم این نوع طرح را به اثبات می رساند و از این حرکت ها در همه کشورها ی مورد هدف امریکا رخ می دهد.
انچه مرا متحیر کرده است چرا عده ای از مردم ما همیشه فریب می خوردند و در کارتی شدن بنزین دیدیم که همان رسانه های موسادی در خارج می گفتند انقلابی در ایران در حال شرف است چرا عده ای هنوز حلیه های غرب را درک نمی کنند؟
به نظر می رسد باید بطور کسترده کار فرهنگی و روشنگری در داخل کشور انجام شود.
مردم باید بدانند همه حلیه و طرح های غرب تنها یک مهم است ان ایجاد اشوب و اختشاش در داخل کشور است.
البته در خود امریکا ایرانیهایی که در امریکا زندگی می کنند به حال و اوضاع نوری زاده ها و میبدی ها و قائم مقامی ها و دیگران که کمتر از بیست نفر هستند اشنایی کامل دارند.
هدف این عده بی اعتبار کردن مسئولان نظام در میان مردم و اسیب زدن به دولت و کل نظام است این عمل یا توسط بروجردیها یا توسط دیگران انجام بگیرد فرقی نمیکند انها بدنبال ایجاد تشنج و بحران در داخل کشور هستند.
مهمترین مسئله عدم کار ارایی خوب رسانهه ای داخلی کشورما و وزارت ارشاد و اموزش و پروش است که نتواسته دست دشمن را در برابر افکار عمومی باز کند.
در ده سال گذشته ساخته شدن سریالهای مختلف که از جام جم 2 پخش می شود و کلید وازه هایی که در انها بکار می رود از نظر روحی روانی سعی شده است اقکار و ذهن مردم را جمله به جمله به پذیرفتن ادعا های اقای بروجردی اماده کند.
سه فرمول در راستای سرنگئنی نرم در کار است:
اول سران غرب و مخصوصا بوش با محور شرات نامیدن کشورمان و حمیات از ترویسم داستان را اغاز می کند تا به حیثیت نظام در سطخ جهانی ضربه وارد شود دوم رسانهه ای ماهواره ای دنبال حرف بوش را با کسترده گی کامل برای بیننده های ایرانی خود در داخل یا خارج تجزیه تحلیل می کنند.
و سوم عوامل اگاه یا نادان داخلی این مطالب را در میان مردم عوام انتشار می دهند تا فرد و یا افرادی مانند بروجردیها پیدا شوند.
در دوره خاتمی اوضاع سایسی کشور به مفسدین اقتصادی و دریافت های غیر قانونی رشوه و مسئله اقا زاده ها و دیگر مسایل اشتباهات اگاهانه یا عمدی اصلاح طلب های حاکم چنان جوی در خارج بوجود اورد تا نوری زاده اطلاعاتی در مورد نوع غذای رهبری راهم در رسانه خود به مردم اعلام کند.
بوجود اوردن بروجردی ها کار امروز یا دیروز نبوده ونیست.
مهمترین هدفی که در مورد سرنگونی نرم دارد کار می کند همان روش روسیه است.
ساخت فبلم ها و سریال ها و کاشتن جملات کلیدی در ذهن مردم یکی بعد از دیگری تا افکار اماده شود برای پذیرش سخنانی و یا تفکری مانند بروحودی ها.
ما کار زیادی در پیش داریم. (33754)
 
امین__حسابدار
۱۳۸۶-۰۴-۳۱ ۰۵:۳۷:۴۹
الحمدالله که این ماجرا نیز افشا شد.اما این سوال باقی میماند که چرا با این ماجرا تااین حد با تاخیر برخورد شد؟ ایا اقایان خواب بودند ویا طبق معمول به ظاهر و لباس ایشان توجه کرده اند!؟ چرا اجازه می دهند کار به اینجا ها برسد؟ نگارنده معتقد می باشد موضوع خرافه گرایی حتی از زمان طاغوت هم بیشتر شده است . و تاسف بار تر این که این قضیه در قشر تحصیل کرده نیز ریشه دوانده است .مسلما ریشه واساس این تفکر در فقر مادی بیکاری و نیازهای عاطفی باید جستجو شده وراه کار مناسب برای برخورد با ان یافت.برخورد باجریان هایزور گیر ها ومتجاوزین به نوامیس مردم لازم هست ولی کافی نیست .برخورد با فال گیران ورمال ها(شنیده ام که این دسته ازعوام فریب ها باقرار قبلی هراز چند گاهی در منزلی مهمان وبرای متقاضیان فال گرفته وسپس منزلی دیگر ومراسمی دیگر!) لازم هست ولی کافی نیست مردم نیاز مند کار وتامین اجتماعی هستند وقتی این وجود داشته باشد دنبال این گونه اعمال نمی روند ویا به حداقل قابل قبولی خواهد رسید. (33759)
 
۱۳۸۶-۰۴-۳۱ ۰۷:۰۲:۳۲
نگاهي به سوابق فردي كه اخيراً‌ با كمك رسانه‌هاي فارسي زبان آمريكا و با داعيه نيابت از امام زمان تلاش ناموفقي را براي ايجاد تشنج داشت،‌ شايد بتواند از بروز موارد مشابه جلوگيري كند. مسجد نور ميدان خراسان كه پدر حسين كاظميني بروجردي امامت جماعت ‌آن را بر عهده داشت در قبل از انقلاب سمبلي از محافل متحجر و ستيزنده با نقش سياسي اسلام به شمار مي‌رفت. اين امر علاوه بر گرايش‌هاي امام جماعت در سخنرانان مدعو نيز ديده مي‌شد. دعوت از وعاظي كه به ارتباط با ساواك شهرت داشتند يكي از شواهد اين واقعيت بود. اين گرايش امام جماعت سبب شده بود كه هيچ گونه اجتماع ظلم ستيزي در آخرين سالهاي مبارزات اسلامي قبل از انقلاب در اين مسجد برگزار نشود. با بروز نشانه‌هاي فراگيري انقلاب اسلامي سيد حسين به عنوان فرزند ارشد امام جماعت در ميان تعجب اهالي محل،‌ خود را در صفوف اول راهپيمايان عاشوراي 57 قرار داد. پس از پيروزي انقلاب ابراز بيشترين همراهي با انقلاب و بسيج او را تا امامت جماعت مسجدي در حوالي ميدان حسن‌آباد تهران ارتقا داد.
http://www.basirat.ir/news.aspx?newsid=2299 (33763)
 
غلام حضرت اباعبداله الحسین (علیه السلام)
۱۳۸۶-۰۴-۳۱ ۰۸:۵۰:۰۲
حدود 6 سال پیش یکبار یکی از اقوام مرا برد خانه این مرد. بعد از بازگشت به او توصیه کردم سراغ این قبیل افراد نرود. عزیزان امام زمان نیازی به واسطه ندارد اگر اینطور بود پس دیگر امام زمان نبود. سریعترین راه آرامش و رسیدن به حضرت حجت (علیه السلام) قلب پاک شماست نه مرید و مراد بازی.
آن امام بزرگوار فرمودند : \"ما شما را فراموش نکرده و از رعایت حال شما غفلت نخواهیم کرد\"
همچنین ایشان برای جلوگیری ا از این قبیل سواستفاده ها فرمودند : \"کسانی را که ادعای دیدار مرا نمودند دروغگو بخوانید\"

الهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر (33768)
 
۱۳۸۶-۰۴-۳۱ ۱۰:۱۴:۴۶
از بس كه روی اینها روانشناسی كار می كردم و روی مخشان، اینها میخكوب می شدند بلد بودم مخ بتكونم به قول امروزی ها ترید كنم ...
نکند انتظار دارید باور کنیم اینها را هم خودش در اعترافاتش ! گفته است . اصلا چرا یکدفعه نمی گویند یکی از اراذل و اوباش را دستگیر کرده اند و ... . خداییش همان اراذل و اوباش هم در اعترافاتشان از این واژه های لمپنی خفن استفاده کرده اند که این اقای به هر حال روحانی بکند ؟از قول من به اقایان بازجو بفرمایید بابام جان حرف هم اگر می خواهید در دهان متهم بگذارید از جنس حرفهای خودش باشد نه خودتان . (33777)
 
۱۳۸۶-۰۴-۳۱ ۱۱:۵۷:۲۹
آقای احد اسدی \" حیله \" درست است نه \" حلیه\" !

ضمنا متاسفم که نظر مرا که مخالف بعضی عقاید انحرافی بود سانسور کردید (33781)
 
بنده خدا
۱۳۸۶-۰۴-۳۱ ۲۲:۵۵:۲۷
بابا من بنده خدا رو چرا سانسور می کنید ، حالا ما یه حرفی زدیم و گفتیم ، نمونه های دیگری هم هست که عمر و زید را نعوذبا..ه نظر کرده حضرت ولی عصر ، یا عین اسلام و یا سایه خدا معرفی می کنند . اونا را هم دریابید . کم از این آدم ندارند . بابا ما که حرف بدی نزدیم !؟ (33841)
 
ملا عمر هندواني
۱۳۸۶-۰۵-۰۱ ۰۷:۴۲:۲۶
آقاي الف بنده واقعا متاسفم براي شما كه فكر ميكنيد كشكول ما از اين بروجردي ها كم دارد امروز ايشون را علم كرديم فردا شايد يكي ماهر تر شما دلتان براي اون همه فوج آدم هاي ساده دل بسوزه كه پاي منبر ايشون گريه ميكردند و حاضر بودند حتي جان هم بدهند چه رسد به مال و اموال راستي تا شما به نقل بنزين و انرژي هسته اي و ..... فلان مشغوليد ماهم كه بيكار نمي نشينيم بهر حال خيلي خوشحال نباشيد برگ برنده بعدي همين روزها صداش در خواهد آمد (33856)
 
shayan
۱۳۸۶-۰۵-۰۱ ۱۲:۰۷:۵۵
man harfaye in mardo shenidam az VOA hich vaght hamchin edaee nakarde. (33885)
 
با نام
۱۳۸۶-۰۵-۰۱ ۱۲:۵۲:۱۶
آقای بینام عزیز

امیدوارم جملات مرا بخوانید .پرسیده بودی چرا باید چنین افرادی بتوانند مردم را اغال کنند و مسئول آن کیست.
من پاسخ می دهم مسئول آن فقط و فقط خود ما هستیم . ما که فقط از دیگران انتظار داریم به ما دین یاد بدهند ! و خود ما هیچ حرکتی نمی کنیم. به جرات می گویم اگر کسی در احادیث ائمه و به خصوص در منابع ناب قدیمی سیر کند غیر ممکن است فریب همچین افرادی را بخورد.
بله دوست عزیز مشکل خود ما هستیم. نمی خواهم از خودم تعریف کنم و شما هم که مرا نمی شناسید اما همانطور که در بالا گفتم مرا بردند پیش همین آدم و با استفاده از احادیث همانجا به فامیلمان گفتم که کار ایشان صحیح نیست و به مرور زمان ثابت شد.
بله خداوند فرمود \" اگر کسی در راه ما تلاش کند ما راههای خود را به او نشان می دهیم\" (33895)
 
لادن تبريزي
۱۳۸۶-۰۵-۰۲ ۰۰:۳۲:۵۵
امام زمان فقط چهار نائب و واسطه در عهد غيبت صغري داشته اند كه مورد تاييد تمام علماي اماميه بوده و هست . در حال حاضر يعني عصر غيبت كبري اگر كسي ادعاي نيابت ايشان را بنمايد بنا به قول معصومين قطعا در باره او بايد شك كرد. (33973)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.